Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka on yhteiskunta ja poliisi vastainen?
Vihaa siis poliiseja, sossuja, palomiehiä, armeija ihmisiä yms
Kommentit (29)
Vihaan kaikkia muita paitsi kelaa kaksi kertaa kuukaudessa.
En mitenkään. Rosvo vihaa poliisia, mutta kuka vihaa palomiestä, pyromaani vai?
Mies joka on yhteiskunta? Tarkoittaako poliisi vastainen että on poliisin vastakohta eli rikollinen? Koska jos näin on niin ei onnistu seurustelut.
En todellakaan. Enkä myöskään omankädenoikeutta toteuttavan tai muita tuomitsevan.
En, ihme teiniangstia aikuiselta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Pyromaanit rakastavat palokuntaa. Usein ovat itse paikalla katsomassa sammutustöitä.
Joo ja ei. Siinä on rajansa. Ei ole järkeä käyttää aikaa vihaan tai aggressioon, mutta voi tietysti miettiä onko toimintatavoissa jotain vikaa eri aloilla.
En. Rehellinen ja lainkuuliainen mies on minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyromaanit rakastavat palokuntaa. Usein ovat itse paikalla katsomassa sammutustöitä.
Voisi olla vitsinä Fingerporissa: pyromaani palaa rikospaikalle.
En voisi koska itse pidän heitä kovassa arvossa.
Kategorisesti esim. poliisia vastustava on keskenkasvuinen. Kaikki mitä poliisi tekee on huonoa?
En voisi. Meillä ei olisi yhteistä tulevaisuudenkuvaa, eikä arvomaailmaa. Vahvaa parisuhdetta ei voi rakentaa, ellei kumppaniin voi luottaa. Ajatusmaailma ei kohtaa. On syytä siirtyä seuraavaan ....
- N42
Siis vihaa palomiehiä??? Antaa sitten ilmeisesti talonsa palaa poroksi jos tulipalo sattuu.
Riippuu ihan millä tavalla se vastaisuus näkyy sitten. Esim. törkeät rikokset toisen henkeen ja terveyteen yleensä aika pahoja tekoja. Pelkkä yhteiskuntavastaisuus hsrvoin sisältää tuollaista? Poliisi vastaisuus? Tarkoittaako rikoksia?
En voisi.