Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin asia mistä olet alkanut itkemään?

Vierailija
17.09.2018 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatterissa viimeksi kun tanssi ja musiikki oli niin kaunista. Näyttelijä veti yllättäen parissa säkeessä koko äänialansa lävitse ja se aukaisi hanat nenäliinan tarpeeseen asti.

Vierailija
22/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, kun kuulin anopin tulevan kylään.

Lopulta selvisi, ettei anopin ollut edes tarkoitus tulla kylään. Raskaushormoonit. Ja ei, anoppini ei ole mikään hirviö. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kenkää jalkaan kun en ollut löysännyt kengännauhoja tarpeeksi.

Tiskatessa tulppa aukesi altaasta.

Finni.

Joo, olen bipo.

Vierailija
24/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman vuoden hypännyt yhdessä huvipuistossa parikymmentä kertaa kesässä, ku niin rrrakastan sitä ❤️

Viime keväänä uskalsin hakea sinne töihin, ja pääsin!

Keväällä ennen puiston avajaisia meillä oli laitekoulutuspäiviä, opeteltiin siis ajamaan niitä laitteita. Laitoin yhden pienehkön vuoristoradan liikkeelle ja kun se lähti ylämäkeen, oli pakko kääntyä selin muihin, ettei ne nää et mulla melkein kyyneleet simis. Tuli vaa niin valtava tunnekuohu, ku katoin, et tuolla se menee, ja mä laitoin sen menemään 😂 🤣

Vierailija
25/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäksi tulon jälkeen pillitän mistä vaan, viimeksi kun kuulin Tuure Kilpeläisen laulavan:

"Tyttö istuu lätäkössä hiekkaa hiuksissaan, se hakkaa muovilapiolla suurta maailmaa, Älä tule paha kakku, älä tule vaan, Anna meille valon pisaroita."

Mieleen tuli leikkihetket hiekkalaatikolla, kun tyttäreni oli vielä ihan pieni. Nytkin tuli tippa linssiin, kun tätä kirjoitan.

Vierailija
26/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin bussin ikkunasta, miten joku talutti kadulla hirmuisen söpöä pientä koiranpentua, joka ei vielä oikein osannut kävellä kovin vakaasti vaan vaappui mennessään. Yhtäkkiä pentu sekosi omiin tassuihinsa ja tuiskahti pienelle kuonolleen. Se oli jotenkin niin liikuttava tilanne, että tuli kyyneleet silmiin, ja yritin nolona niitä muiden bussimatkustajien huomaamatta pyyhkiä.

Vierailija
27/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin, kun hihna meni koiran jalan alle ja piti kyykistyä ottamaan se pois. Olin siihen aikaan elämässä todella uupunut.

Vierailija
28/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaokeversio laulusta Vanhojapoikia viiksekkäitä

Vierailija
29/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin, kun poikaystävä sanoi että olen huono pelaamaan bombermania