Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Roope Salminen vaikuttaa ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Hanks
Robin Williams
Kun Steven Spielberg teki Schindlerin listaa, hän tapasi soittaa Robin Williamsille, joka kertoi hänelle puhelimitse vitsejä ja nauratti Steveniä. Leffahan on siis hurjan synkkä ja oli emotionaalisestikin raskas prosessi (itsekin juutalaiselle) Spielbergille. Ihana Robin </3
Niin, tai sitten Speilbergin omaatuntoa kolkutti kun teki tietoisesti elokuvaa johon laitetiin todella paljon valheita ja halusi ehkä vähän rentotua soittamalla jollekin hauskalle ja empaattiselle ihmiselle.
Kari Vepsä. Ihminen, joka on hevoskuiskaaja ja rakastaa hevosia, täytyy olla ymmärtäväinen ja hyvä. Rauhallinen mies. Olen kerran tavannut tallilla ja nähtyäni, miten pelkällä olemuksellaan rauhoitti tosi hankalan ja vikuroivan hevosen, vakuutti minut.
Anti-Flag bändin jäsenet Justin Sanen johdolla.
Thomas Anders
Olen nähnyt livenä muutama vuosi sitten ulkomailla, ja olin kaverini mukana kun hän haki nimmarin. Jutusteli siinä niitä näitä ja vaikutti oikein mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. En tykännyt hänestä ollenkaan Modern Talkingin aikana.
Ryan Reynolds ja Blake Lively, molemmat ovat. En ole yhtään huonoa uutista heistä kuullut ja avioliittokin on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Hursti.
Aivan mahtava, aito.
Hursti on kuollut.
Laulaja Kaija Kärkinen on kiva.
Epäilen Arja Korisevan ja prinsessa Victorian mukavuutta.
Olga Temonen