Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni työkaveri (nainen) pyysi miestäni oluelle?

Vierailija
16.09.2018 |

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Nainen on facebookin perusteella kaunis ja hänellä on aika ns. seksikkäitä kuvia. Kuvia miehestä ja lapsista ei ole facebookissa esillä, vaikka sellaisia on hänellä olemassa. Minulle hänestä tulee hieman tyrkyhkö olo, joka haluaa huomiota ja haluaa vaikuttaa sinkkunaiselta.

Mieheni on sosiaalisesti tosi lahjakas ja ns.kaikkien kaveri, mutta kahdestaan oluelle..? Minusta outoa.

Kommentit (309)

Vierailija
281/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Ihmiset, joilla on hyvä mielikuvitus, ovat hyvin luovia ja pystyvät saamaan aikaan kaikkea uutta ja ihmeellistä. Vilkas mielikuvitus onkin erittäin positiivinen ominaisuus.

Valitettavasti hyvä mielikuvitus yhdistettynä mustasukkaisuuteen aiheuttaa vain entistä enemmän tuskaa kokijalleen ja myös hänen puolisolleen – joka pahimmassa tapauksessa joutuu kokemaan parisuhteessa pakottamista, rajoittamista tai mökötystä, jopa väkivaltaa. Mustasukkaisuus voi olla sen kohteelle todella piinallista.

Mielikuvitus astuu esiin, kun tapahtuu jotain vähän normaalista poikkeavaa. Silloin vilkkaalla mielikuvituksella varustettu ihminen pystyy kuvittelemaan siihen selitykseksi uhkaavia ja mustasukkaisuutta aiheuttavia sisältöjä.

Jos esimerkiksi puoliso viipyy jossain pidempään kuin pitäisi, niin tylsemmän mielikuvituksen omaava vain ihmettelee, että missä hän viipyy. Hyvän mielikuvituksen omaava sen sijaan lähtee kehittämään päässään lukemattomia erilaisia juonia sille, miksi puoliso ei ole vielä tullut.

Kun siihen yhdistyy mustasukkaisuus, niin mielessä alkaa pyöriä erilaisia kuviteltuja tapahtumia ja ihmisiä, joiden kanssa puoliso voi olla pettämässä.

Hyvä mielikuvitus itsessään ei aiheuta mustasukkaisuutta, mutta se on kuin bensaa liekkeihin."

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005824308.html

Tässä keskustelussa on ainakin yksi kirjoittaja, jolla on suorastaan sairaan hyvä mielikuvitus.

Vierailija
282/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhän on päivänselvä. Hän haluaa keskustella jostain, mahdollisesti työasiasta, rauhallisessa ja rentouttavassa ilmapiirissä kahdenkesken. Mikäli miehesi on tämän pyynnön itse sinulle kertonut, voit olla aivan luottavaisin mielin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on naisia, jotka yrittävät kaikkia miehiä.  Läpinäkyvää settiä.

Pyysi, koska tiesi, ettei häntä tulla pyytämään.

Kaikki keinot ovat olemassa.

Vierailija
284/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit työkavereina työ-aikana. Vapaa-aika kuuluu läheisille. Kaljoittelu ei kuulu työnkuvaan ja etsiköön eukko kaljaseuransa vapailta markkinoilta.

Kyllä minä ja monet tuttuni käyvät toisinaan drinkeillä työkavereiden kanssa. Työpaikalla kuitenkin vietetään huomattavan iso osa elämästä, joten siellä olevat ihmiset tulee tutuksi. Toisinaan jopa ystävyyssuhteita syntyy.

Jotenkin säälittäviä ne joiden ainoat kamut on työpaikan tyypit. Nähin sitten leimaannutaan ja jos työpaikka meneekin yllättäen  alta tai jäädään eläkkelle niin ollaan ihan henkisesti kuutamolla kun muuta ei ole ollut kun työympäristö elämän sisältönä. Kaljaseuravonkaajat on rasittavimpia takiaisia kun ei pysty korrektisti kieltäytymään kun käy sääli.

Jotenkin säälittäviä ne, joiden pitää vetää kommentointi heti johonkin ääripäähän, kun argumentointikyky loppuu. Vai että sitten ne ovatkin AINOITA kavereita, jos on vapaa-aikana tekemisissä joskus työkaverin/työkavereiden kanssa. 

Olen perheellinen, naimisissa oleva nainen. Tutustuin työpaikalla naishenkilöön, josta tuli minulle parissa vuodessa superläheinen ja ollaan edelleenkin paljon tekemisissä, vaikka hän ei ole enää samassa paikassa töissä. Onko tääkin kiellettyä, koska työkavereiden kanssa ei vaan voi hengata? Vai onko enemmän kiellettyä se, että käyn joskus miespuolisen kollegan kanssa kaksin lounaalla joko hänen tai minun aloitteestani? Olemme tehneet töitä yhdessä silloin ihan alussa pari vuotta ja nyt kun hän on eri osastolla, niin on mukava päivittää kuulumisia lounaalla silloin tällöin. Hän on varattu, mutta ei lapsia. Ikinä emme ole filrttailleet tai vihjailleet mitään kumpaankaan suuntaan. Huumorintaju ja ajatukset kaikilta osin osuu vain niin yksiin, että hän on mukavaa seuraa. Kummallista, jos tämä pitäisi kieltää siksi, kun hän on mies, mutta tuo toinen töissä muodostunut kaverisuhde saa jatkua, koska toinen osapuoli on samaa sukupuolta kanssani.

Herätkää jo tälle vuosituhannelle.

Vierailija
285/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ketjuja kun lukee, muistuu taas oikein hyvin mieleen, miten rasittavaa Suomessa on olla parisuhteessa. Eikö ihan totta muka varatulla ihmisellä saisi olla kavereita vastakkaisesta sukupuolesta? Sillä ei kai ole väliä, missä siihen ihmiseen on tutustunut, töissä vai harrastuksissa, mutta samaa sukupuolta pitää olla!

On ankeaa. Itse olen tyytyväinen sinkku ja pyydän kaljalle ketä haluan, oli naimisissa tai ei. Suhdetta en kuitenkaan varattujen kanssa ala virittelemään, sen olen nuoruudessani kerran kokenut ja kamalaa oli. Löysätkää nyt vähän nutturaanne naiset, itsellenne teette vain huonon olon tuollaisella epäluulolla ja kyttäämisellä.

Kyynel. Muuta pois Suomesta.

Ap

Miksi muuttaisin, kun olen tyytyväinen sinkku ja voin pyytää kaljalle ketä haluan, myös sitä sinun miestäsi? Hän sitten lähtee, jos haluaa. Jos taas on niin tossukka, että oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei uskalla, koska vaimo kieltää, en menetä mitään. En piittaa tahdottomista vässyköistä sen enempää miehissä kuin naisissakaan.

On se jännä, miten jotkut kilahtaa niin helposti.

Ap

Puhutko nyt tuosta sinun omasta aiemmasta "voi kyynel, muuta pois" kommentista vai? Se oli nimittäin aika säälittävä kilahdus.

T. eri

Vierailija
286/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työkavereita, kumpaa sukupuolta tahansa, pitäisi nähdä vielä vapaalla? Töissä näkee ja kuulee ihan liikaakin, vapaa-aika on sitten omaa elämää sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa oikeasti haluaa viettää aikaansa.

No, jos vaikka työkavereissa on huippuja tyyppejä, joiden seurasta pitää?

Kylläpä jollain on sitten köyhä elämä jos ei tunne muita huippu tyyppejä kuin työkaverit. Ei voi muuta todeta.

Miten se, että työkavereissa on huipputyyppejä, sulkee pois sen, että niitä huipputyyppejä kuuluu kaveripiiriin muistakin ympyröistä?

Ihmeellisiä paniikkitöksäyttelyargumentteja täällä monella. Haukutaan ja vingutaan, kun ei muuhun kyetä ja ilmeisesti omaan puolisoon ei voida luottaa pätkän vertaa. En muutoin ymmärrä tuollaista tahallista kommenttien vääristelyä ja omiin tarpeisiin sopiviksi vääntelyä ja kääntelyä.

Vierailija
287/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on naisia, jotka yrittävät kaikkia miehiä.  Läpinäkyvää settiä.

Pyysi, koska tiesi, ettei häntä tulla pyytämään.

Kaikki keinot ovat olemassa.

Melko teinimeinikiä jos ei kykene luomaan vastakkaiseen sukupuoleen ystävyyssuhteita tai edes ymmärtämään muiden kykenevän.

Vierailija
288/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työkavereita, kumpaa sukupuolta tahansa, pitäisi nähdä vielä vapaalla? Töissä näkee ja kuulee ihan liikaakin, vapaa-aika on sitten omaa elämää sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa oikeasti haluaa viettää aikaansa.

Kylläpä jollain on sitten köyhä elämä jos ei tunne muita huippu tyyppejä kuin työkaverit. Ei voi muuta todeta.

Olen pahoillani, että sulla on ollut niin huonoja työpaikkoja, ettet ole niissä tavannut mahtavia ihmisiä, joiden kanssa voi viettää myös vapaa-aikaansa. Olisi varmaan kannattanut kouluttautua enemmän, niin olisi valinnan varaa duunipaikoissa, eikä tarvitsisi kituuttaa paskassa paikassa vaivoin siedettävien ihmisten kanssa.

Tutkinnollani ei ole asian kanssa mitään tekemistä, maisterin tutkinto löytyy. Ei työpaikassani eikä työtovereissani ole sinänsä mitään vikaa. En vaan halua heidän kanssaan viettää vapaa-aikaani. Pidän työasiat erossa yksityisasioistani. Vapaa-aikani vietän mieluiten perheeni ja oikeiden ystävieni kanssa.

Vierailija
289/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saattaisi lähteä työPORUKALLA kaljalla käymän kerran vuoteen, mutta ei yhden naispuolisen työkaverin kanssa. Tietenkään. Ei mieheni halua kaljoitella vieraiden naisten kanssa, jos on pienintäkään epäilystä että naisella olisi mielessä muutakin kuin kaveruus. Omien naispuolisten oikeiden kavereidensa kanssa kyllä voi kaljalla käydä, mutta ei hän haluaisi mitään selkkauksia tai tilannetta jossa joutuisi työkamulle sanomaan että kiitti, mutta en halua muuta seuraa kuin kaveruutta.

Tämä. Kaikille ei ole selvää ettei kuormasta sovi syödä.

Se, että sinä panet kaikkea millä on pulssi ei tarkoita, että  kaikki muutkin panisivat.

Luetunymmärtäminen hukassa?

Vierailija
290/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saattaisi lähteä työPORUKALLA kaljalla käymän kerran vuoteen, mutta ei yhden naispuolisen työkaverin kanssa. Tietenkään. Ei mieheni halua kaljoitella vieraiden naisten kanssa, jos on pienintäkään epäilystä että naisella olisi mielessä muutakin kuin kaveruus. Omien naispuolisten oikeiden kavereidensa kanssa kyllä voi kaljalla käydä, mutta ei hän haluaisi mitään selkkauksia tai tilannetta jossa joutuisi työkamulle sanomaan että kiitti, mutta en halua muuta seuraa kuin kaveruutta.

En osaa päättää, olenko huvittunut vai surullinen siitä, millaisessa kuplassa nämä tällaisia kommentteja kirjoittavat naiset elävät. No oikeastaan se vain naurattaa. ”MUN mieheni ei kyllä IKINÄ...” :D

En ole tuon kirjoittaja, mutta täytyy todeta, että ihmisillä on hyvin erilaisia arvomaailmoja näköjään. Mieheni ja minä emme ylipäätään käy juomassa olutta, viiniä tai mitään muutakaan. Emme yhdessä, työtoverien tai ystävienkään kanssa. Emme viihdy kapakoissa, viinibaareissa tai pubeissa. Joskus voimme käydä syömässä ulkona ja sekin tapahtuu yleensä perheen kesken. Emme tunne jääneemme mistään paitsi. -eri

Vierailija
291/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit työkavereina työ-aikana. Vapaa-aika kuuluu läheisille. Kaljoittelu ei kuulu työnkuvaan ja etsiköön eukko kaljaseuransa vapailta markkinoilta.

Kyllä minä ja monet tuttuni käyvät toisinaan drinkeillä työkavereiden kanssa. Työpaikalla kuitenkin vietetään huomattavan iso osa elämästä, joten siellä olevat ihmiset tulee tutuksi. Toisinaan jopa ystävyyssuhteita syntyy.

Jotenkin säälittäviä ne joiden ainoat kamut on työpaikan tyypit. Nähin sitten leimaannutaan ja jos työpaikka meneekin yllättäen  alta tai jäädään eläkkelle niin ollaan ihan henkisesti kuutamolla kun muuta ei ole ollut kun työympäristö elämän sisältönä. Kaljaseuravonkaajat on rasittavimpia takiaisia kun ei pysty korrektisti kieltäytymään kun käy sääli.

Jotenkin säälittäviä ne, joiden pitää vetää kommentointi heti johonkin ääripäähän, kun argumentointikyky loppuu. Vai että sitten ne ovatkin AINOITA kavereita, jos on vapaa-aikana tekemisissä joskus työkaverin/työkavereiden kanssa. 

Olen perheellinen, naimisissa oleva nainen. Tutustuin työpaikalla naishenkilöön, josta tuli minulle parissa vuodessa superläheinen ja ollaan edelleenkin paljon tekemisissä, vaikka hän ei ole enää samassa paikassa töissä. Onko tääkin kiellettyä, koska työkavereiden kanssa ei vaan voi hengata? Vai onko enemmän kiellettyä se, että käyn joskus miespuolisen kollegan kanssa kaksin lounaalla joko hänen tai minun aloitteestani? Olemme tehneet töitä yhdessä silloin ihan alussa pari vuotta ja nyt kun hän on eri osastolla, niin on mukava päivittää kuulumisia lounaalla silloin tällöin. Hän on varattu, mutta ei lapsia. Ikinä emme ole filrttailleet tai vihjailleet mitään kumpaankaan suuntaan. Huumorintaju ja ajatukset kaikilta osin osuu vain niin yksiin, että hän on mukavaa seuraa. Kummallista, jos tämä pitäisi kieltää siksi, kun hän on mies, mutta tuo toinen töissä muodostunut kaverisuhde saa jatkua, koska toinen osapuoli on samaa sukupuolta kanssani.

Herätkää jo tälle vuosituhannelle.

Monihan tässäkin keskustelussa on perustellut työkaverien kanssa ystävystymistä sillä, että vanhemmalla iällä on vaikea löytää muuten ystäviä. Jos niitä ystäviä on jo muista yhteyksistä niin miksi väillä vängällä niitä täytyy yrittää lisää haalia.-ohis

Vierailija
292/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se, että työkavereissa on huipputyyppejä, sulkee pois sen, että niitä huipputyyppejä kuuluu kaveripiiriin muistakin ympyröistä?

Ihmeellisiä paniikkitöksäyttelyargumentteja täällä monella. Haukutaan ja vingutaan, kun ei muuhun kyetä ja ilmeisesti omaan puolisoon ei voida luottaa pätkän vertaa. En muutoin ymmärrä tuollaista tahallista kommenttien vääristelyä ja omiin tarpeisiin sopiviksi vääntelyä ja kääntelyä.

Mitä vääntelyä se on jos toisen kommentin perusteella toteaa ilmeisen? Älä sano mitä et tarkoita.

Vierailija
293/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi perusteella olet mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen. Miksi murehdit ja märehdit? Et voi miestäsi kieltää menemästä eikä asia kuulu sinulle. 

Tiedoksi: jos pelkäät sivusuhdetta, tehokkain keino ajaa mies vieraisiin on jatkuva mustasukkaisuus. 

Vierailija
294/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää, olenko huvittunut vai surullinen siitä, millaisessa kuplassa nämä tällaisia kommentteja kirjoittavat naiset elävät. No oikeastaan se vain naurattaa. ”MUN mieheni ei kyllä IKINÄ...” :D

En ole tuon kirjoittaja, mutta täytyy todeta, että ihmisillä on hyvin erilaisia arvomaailmoja näköjään. Mieheni ja minä emme ylipäätään käy juomassa olutta, viiniä tai mitään muutakaan. Emme yhdessä, työtoverien tai ystävienkään kanssa. Emme viihdy kapakoissa, viinibaareissa tai pubeissa. Joskus voimme käydä syömässä ulkona ja sekin tapahtuu yleensä perheen kesken. Emme tunne jääneemme mistään paitsi. -eri

Sinä et ehkä koe, puolisosi voisi olla eri mieltä jos saisi kertoa asiasta anonyymisti. Tai sitten ei ole jolloin voi sanoa onnea teille.

Ihmisillä tosiaan on erilaisia arvoja. Yksi halaa työkaveriaan (varmasti säpsähdin ekan kerran), toinen pyytää oluelle. Kolmatta ei voisi vähempää kiinnostaa 8-16 ulkopuolella ja sekin on ok.

Se mikä täällä ihmetyttää on voimakas "vain minun tapani on oikea, te muut olette porttoja" skitsoilu. Olen sen verran tuore tapaus palstalla että tuollaiseen ehdottomuuteen en ole tottunut, enkä toivottavasti totu.

-mies

Vierailija
295/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellakin on oikeus juoda olutta.

Miehet ovat tehneet sitä vuosituhansia, eikä sitä paheksuta

Vierailija
296/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että sulla on ollut niin huonoja työpaikkoja, ettet ole niissä tavannut mahtavia ihmisiä, joiden kanssa voi viettää myös vapaa-aikaansa. Olisi varmaan kannattanut kouluttautua enemmän, niin olisi valinnan varaa duunipaikoissa, eikä tarvitsisi kituuttaa paskassa paikassa vaivoin siedettävien ihmisten kanssa.

Tutkinnollani ei ole asian kanssa mitään tekemistä, maisterin tutkinto löytyy. Ei työpaikassani eikä työtovereissani ole sinänsä mitään vikaa. En vaan halua heidän kanssaan viettää vapaa-aikaani. Pidän työasiat erossa yksityisasioistani. Vapaa-aikani vietän mieluiten perheeni ja oikeiden ystävieni kanssa.

Se, että sanoo sellaisen ihmisen elämää köyhäksi, joka ystävystyy työkaverinsa kanssa, ei kyllä kerro korkeasta sivistyksestä, joten sikäli ei kerro hyvää yliopistojärjestelmästämme, että sinä olet maisteri. Koita oppia sietämään hieman erilaisuutta, ja ymmärtää, että jotkut oikeasti nauttivat siitä, että saavat tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin, myös töissä.

Moni nykyään muuttaa paljonkin, myös eri maiden välillä, työn ja opiskelujen perässä, ja uusille ihmissuhteille on tarvetta. Töistä usein löytää samanhenkistä porukkaa, joihin on mukava tutustua.

Vierailija
297/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ehkä koe, puolisosi voisi olla eri mieltä jos saisi kertoa asiasta anonyymisti. Tai sitten ei ole jolloin voi sanoa onnea teille.

Ihmisillä tosiaan on erilaisia arvoja. Yksi halaa työkaveriaan (varmasti säpsähdin ekan kerran), toinen pyytää oluelle. Kolmatta ei voisi vähempää kiinnostaa 8-16 ulkopuolella ja sekin on ok.

Se mikä täällä ihmetyttää on voimakas "vain minun tapani on oikea, te muut olette porttoja" skitsoilu. Olen sen verran tuore tapaus palstalla että tuollaiseen ehdottomuuteen en ole tottunut, enkä toivottavasti totu.

-mies

Komppaan siinä, että itselleni on aina hälytysmerkki, kun joku kirjoittaa että "puolisoni ja minä" tai "puolisoni ei halua" jne. Itse pystyn puhumaan vain omasta puolestani ja kertomaan siitä, miten meidän parisuhteessa on toimittu tai mitä olen havainnut. Puolisoni ajatuksia, haluja ja tarpeita en pysty lukemaan.

Onneksi hän itse on sen verran vahva persoona, että en kyllä usko, että hän myöskään kärvistelisi suhteessa, jossa hänen ei ole hyvä olla. Molemmat teemme ja olemme tehneet matkatöitä, molemmilla on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, molemmilla on ajanviettoa omien ystävien kanssa niin kotona kuin kaupungilla. Yhdessä olemme siksi, että molemmat haluavat olla näin ihan vapaasta tahdostaan - tosin nyt ehkä puhuin puolisonikin puolesta! Taisin juuri rikkoa tuota edellä kirjoittamaani periaatetta.

No, vain omasta puolestani puhuakseni: odotan jo, että huomisiltana pääsen hänen viereensä nukkumaan. Juuri nyt olen työmatkalla, laadin ensi vuoden budjettia hotellihuoneessa ja välillä surffailen täällä. Pettämismahdollisuuksia olisi sen kun menisin hotellin baariin, mutta ei ole pienintäkään kiusausta. Teen hetken aikaa töitä, soitan puolisolle hyvänyönpuhelun, luen vähän aikaa Juoksija-lehteä, joka löytyi respasta, ja herään aamulla skarppina 6.30.

Vierailija
298/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sanoo sellaisen ihmisen elämää köyhäksi, joka ystävystyy työkaverinsa kanssa, ei kyllä kerro korkeasta sivistyksestä, joten sikäli ei kerro hyvää yliopistojärjestelmästämme, että sinä olet maisteri. Koita oppia sietämään hieman erilaisuutta, ja ymmärtää, että jotkut oikeasti nauttivat siitä, että saavat tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin, myös töissä.

Moni nykyään muuttaa paljonkin, myös eri maiden välillä, työn ja opiskelujen perässä, ja uusille ihmissuhteille on tarvetta. Töistä usein löytää samanhenkistä porukkaa, joihin on mukava tutustua.

Esimerkiksi musiikki voi yhdistää. Jokaisesta työpaikasta on jäänyt joku kaveri jonka näen vähintään kerran vuodessa Tuska-festareilla tai vastaavalla. Hittolainen, yhden kanssa menin jopa risteilylle (Nordic Metal Cruise) eikä vaimoa siis ollut mailla halmeilla.  Harrastuspuolella ei ole käynyt tuuria tältä osin, valitettavasti.

Ja kyllä, joukossa on miehiä ja naisia. Osa jopa juo oluttakin jollei vahvempaa ole tarjolla. Silti vaimoni toteaa aina "pitäkää hauskaa" mieluummin kuin lähtee mukaan.

Vierailija
299/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pyytänyt paria naista meidän työpaikalta mutta ei ne ole lähtenyt.

M44

Vierailija
300/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pyytänyt paria naista meidän työpaikalta mutta ei ne ole lähtenyt.

M44

Minuakin on eronnut nainen työpaikalta kysynyt, laitoin viestin vaimolleni tulevani hieman myöhemmin kotiin ja lähdin.

Eikä edes tullut himassa pataan, vaikka "leikillään" tarkastikin löytyykö huulipunaa mistään. Ruokaakin muistaakseni sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi