Miten Nigella Lawson voi olla noin vanhana noin kaunis??! Vasta nyt sain tietää iän, olin luullut että hän on n. 40v!
Jopa nelikymppiseksi olisi erittäin kaunis mutta kun ikä on n.60! Olen hämmentynyt...ihokin nuorempi kuin minulla (minä 26v) ja koko olemus on niin kaunis ja elegantti. Kadehdin.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden vanha kuva, mutta vasemmalla kasvissyöjä ja oikealla sekasyöjä.
https://diaryofadomesticgoddess.files.wordpress.com/2010/11/mckeith-v-l…
Höpö, höpö, tuo on kumottu monta kertaa.
Vai laitetaanko nigellasta tähänkin ketjuun linkattu meikitön kuva ja gillianista photaroitu promokuva.
Laita ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvia varmasti muokataan mutta on älyttömän kaunis myös televisiossa
Varmaan on kun on viimesen päälle meikattu ja valot aseteltu huolellisesti. Kamerassakin ehkä joku filtteri.
Itse kutsun tuota tätiä nimellä Shigella kun se on niin epähygieeninen kyökissä.
Ravistelenpa tissejäni ja hiuksiani, käsittelen paljain käsin raakaa kanaa ja kosken sitten jokaista kahvaa ja työkalua niillä.
Shigella = ruokamyrkytys pöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun lahja on olla kaunis, niin mitä sitten? Ei tuota kauaa jaksa ihastella, vaikka vaikuttaa vielä mukavaltakin lisäksi.
Mutta Nigellan kokkauksia kyllä jaksaa. Minä niin haluaisin Nigellan luokse syömään.
Olisi mukava seurata hänen kokkailuaan ja auttaa siinä. Jotenkin lumoavaa, kun hän sanoo "lovely". M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?rlz=1C9BKJA_enFI798FI798&hl=fi&biw=1440&bi…:
Nuorena ollut uskomaton
Nyt paljon parempi, iso perse ja kunnon hinkit. Aahhhh......
Totta puhut, nykyään parempi. Kyllä on sykähdyttävän mallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nigella on itse jossain haastattelussa myöntänyt, että se on rooli mitä hän vetää ohjelmissaan. Tuo seksikäs ja sensuelli nainen.
Todellisuudessa hänen tiedetään rakastavan pikaruokaa. Ei todellakaan kokkaile itselleen ja perheelleen kivoja aterioita.
Mitä tulee hänen kivaan luonteeseen, hänet haastettiin oikeuteen siitä, että on jättänyt maksamatta assistentilleen kaikkea palkkaa. Assistentti kertoi myös oikeudessa kuinka Nigella käyttää kokaiinia. Tämän Nigella itse tunnusti tuomarille.
Mitä pahaa siinä on jos joskus ottaa kokaiinia? Tiedoksesi, että muitakin päihteitä voi käyttää samaan tyyliin kuin alkoholia, eli vaikkapa kerran kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigella on itse jossain haastattelussa myöntänyt, että se on rooli mitä hän vetää ohjelmissaan. Tuo seksikäs ja sensuelli nainen.
Todellisuudessa hänen tiedetään rakastavan pikaruokaa. Ei todellakaan kokkaile itselleen ja perheelleen kivoja aterioita.
Mitä tulee hänen kivaan luonteeseen, hänet haastettiin oikeuteen siitä, että on jättänyt maksamatta assistentilleen kaikkea palkkaa. Assistentti kertoi myös oikeudessa kuinka Nigella käyttää kokaiinia. Tämän Nigella itse tunnusti tuomarille.
Assistentit elivät Nigellan rahoilla eli ostivat itselleen mm. vaatteita, laukkuja ja kenkiä - ja jäivät kiinni.
Kokainiia hän käytti surressaan syöpään kuollutta ensimmäistä aviomiestään. Jokaisella meillä on oma tapamme surra. Valtaosa suomalaisista juo käsittämättömät määrän alkoholia.
Ja alkoholi on vähintään yhtä haitallista kuin kokaiini. Alkoholi ja nikotiini ovat viiden koukuttavimman päihteen listalla, sillä listalla ei ole esimerkiksi amfetamiini.
On pikkaisen pyöreä joten rasva ihon alla pitää sileänä. Hyvät geenit pitävät silti hyvän näköisenä, ja upea väritys kauniiden piirteiden lisäksi.
Vieläkö joku luulee että julkkikset ovat luomuja? On se vaan ihme että 7kymppisetkin näyttää yhä 40v!
Rahalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Tältä näyttää oikeasti, se kuvausten filtteri, täytteet ja meikit tekee aika paljon-
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4460208/Nigella-Lawson-57…
No silti ikäisekseen hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa. Kuinka monta tuollaista meikitöntä vajaa 60-vuotiasta näet Suomen kaduilla?
Nigellalla on vielä kapeat kasvot, vaikka ne tietääkseni rupsahtaa ensimmäisenä.
On kyllä kaunis nainen, vaikka ei luomu olekaan. Täällä kehuttuja kokkailuja en ymmärrä. Kaikkeen lisätään kermaa, voita, sokeria, toffeeta ja suklaaseen suklaata. Ähky ja ällötys vaan kun vilkaisee 2min hänen kokkailujaan, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos joskus ottaa kokaiinia? Tiedoksesi, että muitakin päihteitä voi käyttää samaan tyyliin kuin alkoholia, eli vaikkapa kerran kuukaudessa.
Ero on siinä että yksi kokaiiniannos voi tappaa, jos sitä on edes kynnenpään kokoinen annos liikaa.
Kamala, feikki. Leikkii jotain keittiöjumalatarta. Todellisuudessa tappeli exän kanssa rajusti ja vetää kokkelia.
Joo ihana on...
En tiedä, mutta jumalaisen kaunis nainen!
Hyvät geenit yhdistettynä estrogeenikorvaushoitoon. Post-menopausaalinen nainen ei näytä tuolta.
Tottakai se on rooli mitä vetää kun kokkaa kameralle :)
Tuskin omassa kotikeittiössä ilman kameraa seksikkäästi puhelee ja räpsyttelee silmiään ja kiemurtelee "että näiiiiiin sekoitetaan hyvin ja piiiitkään" ;) lurps ja nam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi korvat on oikeastaan aika söpöt! :) En ole ennen huomannutkaan, hiukset taitaa useimmiten peittää korvat tarkoituksella.
Tulee korvista mieleen Shanna Forrestall (Southern Fried Homicides-sarjan emäntä) jolla myös isot korvat, joita ei ole leikkauttanut.
Minulle tulee mieleen siipimutteri.
Vierailija kirjoitti:
Jopa nelikymppiseksi olisi erittäin kaunis mutta kun ikä on n.60! Olen hämmentynyt...ihokin nuorempi kuin minulla (minä 26v) ja koko olemus on niin kaunis ja elegantti. Kadehdin.
Jospa olet katsonut vanhoja uusintoja?
Ihan ikäisensä näköinen, eikä siinä ole mitään vikaa: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4460208/Nigella-Lawson-57…
Oletpa hurja jonne.
Kenelläkään ei vaan kiinnosta sun seksijutut, tai sinä, yritä kestää.
Ja nyt ilmiannan muka mielenkiintoiset viestisi.