Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Nigella Lawson voi olla noin vanhana noin kaunis??! Vasta nyt sain tietää iän, olin luullut että hän on n. 40v!

Vierailija
15.09.2018 |

Jopa nelikymppiseksi olisi erittäin kaunis mutta kun ikä on n.60! Olen hämmentynyt...ihokin nuorempi kuin minulla (minä 26v) ja koko olemus on niin kaunis ja elegantti. Kadehdin.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi korvat on oikeastaan aika söpöt! :) En ole ennen huomannutkaan, hiukset taitaa useimmiten peittää korvat tarkoituksella. 

Tulee korvista mieleen Shanna Forrestall (Southern Fried Homicides-sarjan emäntä) jolla myös isot korvat, joita ei ole leikkauttanut.

Vierailija
42/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on elämäntavat?

Syötkö terveellisesti ja harrastatko liikuntaa?

Jätätkö mässyt väliin? Maistuuko sidukka?

Kärytätkö itseäsi auringossa?

Juotko riittävästi vettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigella oli kaunis sekä pyöreämpänä että hoikkana. Hänellä on viehättävät kasvot, upea kroppa ja erittäin miellyttävä puheääni. Tyylikäs ja elegantti nainen, joka osaa kokata taitavasti! :)

Onneksi hän pääsi eroon väkivaltaisesta aviomiehestään.

N 53

Vierailija
44/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän monet puhuu Nigellan pyöreydestä. En mä kyllä sitä pyöreäksi luokittelisi nykyään. Selkee tiimalasivartalo ja bmi:kin varmasti normaali.

Totta. Rintava ja joskus omlut hieman pyöreämpi. Nykyään hyvinkin hoikka.

tää on sitä nykyaikaa. jos on kurvikas, sanotaan pyöreäksi. jos on läski, sanotaan kurvikkaaksi

Vierailija
45/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigella on itse jossain haastattelussa myöntänyt, että se on rooli mitä hän vetää ohjelmissaan. Tuo seksikäs ja sensuelli nainen.

Todellisuudessa hänen tiedetään rakastavan pikaruokaa. Ei todellakaan kokkaile itselleen ja perheelleen kivoja aterioita.

Mitä tulee hänen kivaan luonteeseen, hänet haastettiin oikeuteen siitä, että on jättänyt maksamatta assistentilleen kaikkea palkkaa. Assistentti kertoi myös oikeudessa kuinka Nigella käyttää kokaiinia. Tämän Nigella itse tunnusti tuomarille.

Vierailija
46/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi älykäs.

Vierailija
47/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva yhdistelmä brittiläisiä yläluokkaisia geenejä ja italialaisia geenejä. Rahaa, kokaiinia, kallista kosmetiikkaa, pitkään nukkumisia ja tarkkaa ruokavaliota kulissien takana. Sekä sen verran diivamaisuutta, että muistaa pitää aina hieman alentuvaisen hymyn kasvoilla, sellaisen "olettepa te tavikset söpöjä".

Vierailija
48/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigella on itse jossain haastattelussa myöntänyt, että se on rooli mitä hän vetää ohjelmissaan. Tuo seksikäs ja sensuelli nainen.

Todellisuudessa hänen tiedetään rakastavan pikaruokaa. Ei todellakaan kokkaile itselleen ja perheelleen kivoja aterioita.

Mitä tulee hänen kivaan luonteeseen, hänet haastettiin oikeuteen siitä, että on jättänyt maksamatta assistentilleen kaikkea palkkaa. Assistentti kertoi myös oikeudessa kuinka Nigella käyttää kokaiinia. Tämän Nigella itse tunnusti tuomarille.

Kokkaa kyllä ja välillä syö pikaruokaa. On ruoan suhteen ennankoluuloton ja epäelitistinen.

Ei varmaan täydellinen luonne mutta kukapa olisi.

Vierailija
49/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke/huumekoukussa ollut pitkään. Googlettakaa vaikka. Ei ne elämäntavat, vaan hyvät geenit ja stressittömyys.

Vierailija
50/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva yhdistelmä brittiläisiä yläluokkaisia geenejä ja italialaisia geenejä. Rahaa, kokaiinia, kallista kosmetiikkaa, pitkään nukkumisia ja tarkkaa ruokavaliota kulissien takana. Sekä sen verran diivamaisuutta, että muistaa pitää aina hieman alentuvaisen hymyn kasvoilla, sellaisen "olettepa te tavikset söpöjä".

Ei italialaisia vaan juutalaisia geenejä.

Vierailija
51/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assistentit elivät Nigellan rahoilla eli ostivat itselleen mm. vaatteita, laukkuja ja kenkiä - ja jäivät kiinni.

Kokainiia hän käytti surressaan syöpään kuollutta ensimmäistä aviomiestään. Jokaisella meillä on oma tapamme surra. Valtaosa suomalaisista juo käsittämättömät määrän alkoholia.

Vierailija
52/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääke/huumekoukussa ollut pitkään. Googlettakaa vaikka. Ei ne elämäntavat, vaan hyvät geenit ja stressittömyys.

Nigellalla on ollut ihan kamalan stressaava elämä, sen äiti oli väkivaltainen henkisesti sairas ihminen, joka hakkasi lapsiaan rajusti.

Nigellan mies kuoli syöpään, sen sisko kuoli syöpään.

Paljon stressiä ja sairauksia, sitten vielä väkivaltainen mies, josta se pääsi onneksi eroon.

Vierailija
53/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi älykäs.

Huippuälykäs. 

Hyvästä perheestä ja hyvät geenit, mutta hän on tienannut valtavan summan kokkausohjelmillaan ja keittokirjoillaan. 

Viehättävä ihminen ja kauniit lapset, joille toivon pelkkää hyvää.

Vierailija
54/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assistentit elivät Nigellan rahoilla eli ostivat itselleen mm. vaatteita, laukkuja ja kenkiä - ja jäivät kiinni.

Kokainiia hän käytti surressaan syöpään kuollutta ensimmäistä aviomiestään. Jokaisella meillä on oma tapamme surra. Valtaosa suomalaisista juo käsittämättömät määrän alkoholia.

Kokaiini on myös tavallinen juttu esim. lontoossa, ei mikään superhuume, samanlainen juttu kuin lasi viiniä, tai pilven polttaminen.

Suomessakin se olisi tavallisempi, jos suomalaisilla olisi varaa käyttää sitä.

Vierailija
55/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Menetti syövälle paitsi aviomiehensä ja lastensa isän, myös äitinsä ja siskonsa.

Vierailija
56/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi saan alapeukkuja kun haaveilen vaan nigellan kanssa seksuaalisesta kanssakäymisestä?

Ei kenelläkään kiinnosta sun seksielämä ja haaveet.

Ne on niin kuin vessassa käynti, sun yksityisasia. Sulla on ollut huono perhe ja huono kasvatus, kun et osaa edes perusasioista sosiaalisuudesta.

Siksi saat alapeukkuja, ja irl sua pidetään friikkinä, et vaan osaa.

Vierailija
57/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden vanha kuva, mutta vasemmalla kasvissyöjä ja oikealla sekasyöjä.

https://diaryofadomesticgoddess.files.wordpress.com/2010/11/mckeith-v-l…

Vierailija
58/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit ja asenne :)

Vierailija
59/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi saan alapeukkuja kun haaveilen vaan nigellan kanssa seksuaalisesta kanssakäymisestä?

Voisiko olla edes yksi ketju, jossa ihmisestä kirjoitetettaisiin hyvää ja miehet käsittäisivät pitää housut jalassaan? Teidän loputtomia seksijorinoitanne on rasittavaa lukea JOKA aloituksessa.

Vierailija
60/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö, tuo on kumottu monta kertaa.

Vai laitetaanko nigellasta tähänkin ketjuun linkattu meikitön kuva ja gillianista photaroitu promokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän