Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut! Tapailetteko montaa samaan aikaan?

Vierailija
15.09.2018 |

Missä menee teidän raja, että olisi hyvä keskittyä yhteen? Milloin on liian aikaista sopia säännöistä, että tapaillaanko muita tai kysyä toisen tuntemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen 2-3 naisen kanssa ja yritän sopia treffit mielenkiintoisemman kanssa. Jos tuntuu hyvältä niin keskityn tähän yhteen mutta jos toisia treffejä ei ole tiedossa niin seuraava nainen treffeille. En sovi useita treffejä kerralla vaan haluan keskittyä täysillä siihen yhteen.

M31

Vierailija
2/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutamien treffien jälkeen kiinnostaa edelleen nähdä, niin keskityn siihen yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsis nyt treffeille edes sen yhden kanssa....

Vierailija
4/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut treffeillä viimeksi 1998.

Vierailija
5/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestitellyt varmaan 10 miehen kanssa yhtäaikaa, käynyt treffeillä neljän kanssa ja nyt tapailen yhtä näistä. 

Vierailija
6/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tapaillut montaa yhtä aikaa, mutta olen kyllä yhtä tapaillessani käynyt muutamilla ensitreffeillä, joista ei seurannut jatkoa.

Vierailija
7/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile ihmisiä etsiäkseni sitä, johon ihastuisin vaan tapailen sitä, johon olen ihastunut. Tähän kuvioon ei siis mikään sarjadeittailu sovi, vaan tutustumisen tulee tapahtua työssä, harrastuksissa, kaveripiirissä tms. jotta ihastus/kiinnostus ehtii luontaisesti syntyä ennen tapailua. Ja tietenkin tunteita voi olla vain yhtä kohtaan kerrallaan.

n35

Vierailija
8/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulle on tarpeeksi raskasta tutustua edes yhteen ihmiseen.

Siinä vaiheessa, kun on ihastumista ilmassa, olisi hyvä jos toinen myös osaisi sanoa onko vastaavia tunteita ja jos on, niin eihän siinä pitäisi enää muut kiinnostaa. Jos ei ole, ottaisin itse takapakkia.

Vierailija
9/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä kerrallaan. Neljäs neito vei sydämeni ja sillä tiellä ollaan. Kaikille sanoin suoraan etten hyväksy muiden tapailua samaan aikaan ja se oli jokaiselle naiselle ihan ok. Ehkä noita kolmea ekaa ei voi edes tapailuksi sanoa, joitakin treffejä pikemminkin.

Vierailija
10/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva edes päästä treffeille.

Vierailija
11/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tapaillut ketään. T: nimim. "snellman"

Vierailija
12/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt treffeille, enkä varmaan pääsekään. Toisaalta ihan hyvä niin, koska ei kukaan kanssani alkaisi mihinkää kuitenkaan. Voi sitä nolata itsensä vähän mukavammillakin tavoilla.

Vierailija
13/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ainakin kolmilla treffeillä viikossa ja lisäksi on pari vakipanoa joita näen toista torstaisin, toista sunnuntaisin.

T:  sinkkuleidi