Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Nigella Lawson voi olla noin vanhana noin kaunis??! Vasta nyt sain tietää iän, olin luullut että hän on n. 40v!

Vierailija
15.09.2018 |

Jopa nelikymppiseksi olisi erittäin kaunis mutta kun ikä on n.60! Olen hämmentynyt...ihokin nuorempi kuin minulla (minä 26v) ja koko olemus on niin kaunis ja elegantti. Kadehdin.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mainittu pyöreys?

Nigella on laihtunut paljon ja kuuluisat muodot katosivat.

Perkeleen upea nainen.

Vierailija
102/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Nigellan ruoka-ohjelmaa. Olen käyttänyt sitä stressinpoistolääkkeenä, katsellen ja kuunnellen kun hän kaikessa rauhassa mukavana kokkailee ja rupattelee. Rauhoittava, ihana ohjelma , kiitos Nigellan. Jos vaikkapa vertaa Gordon Ramsayn kiroilevaan psykopaattikarjumiseen tai Sukulan ärsyttävään naaman vääntelyyn ja valittamiseen omissa ruoka-ohjelmissaan lähinnä piinaten kiusaantuneita katsojiaan niin ilmiselvästi Nigellassa on yksinkertaisesti katsojiaan arvostavaa  --- tyyliä.

Minä taas suosin Martha Stewartin vanhoja ohjelmia, joissa hän kokkailee tai askartelee yksin tunnelmallisesti valaistussa keittiössään ja selittää rauhallisesti mitä milloinkin tekee. Mahtavan rauhoittavia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigella on todella laihtunut ja on menettänyt samalla osan kauneuttaan, muodokkuus oli hänessä kaunista ja naisellista. Nyt kun viime viikolla katsoi Aussi Masterchefiä niin kivahan häntä oli katsella mutta ei hän ainakaan paremmalta noin laihana näytä. Toivottavasti ei ole sairas.

Vierailija
104/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigellalla on aina ollut hyvin vaalea brittiläinen iho, eikä ole ruskettanut sitä, se on yksi syy miksi kasvot säilyneet hyvänä.

Kokkaa ja syö hyvin monipuolisesti, sekin pitää ihon kunnossa.

Vierailija
105/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille briteille ei kuitenkaan tungeta läheskään niin paljon botoxia ja täyteaineita naamaan kuin jenkeille!

Vierailija
106/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussimastercheffani kirjoitti:

Nigella on todella laihtunut ja on menettänyt samalla osan kauneuttaan, muodokkuus oli hänessä kaunista ja naisellista. Nyt kun viime viikolla katsoi Aussi Masterchefiä niin kivahan häntä oli katsella mutta ei hän ainakaan paremmalta noin laihana näytä. Toivottavasti ei ole sairas.

Luin lehtijutun, jonka mukaan häneltä oli leikattu vaivaisenluut jaloista eikä hän päässyt jääkapille tai kehdannut pyytää läheisiään tuomaan hänelle koko ajan ruokaa. :)

Toipumiseen menee niin lyhyt aika, että ehkä hän paransi vointiaan pudottamalla kiloja?

Kaunis, lahjakas ja viehättävä nainen.

Vierailija
107/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi kaunis,noita-akan hattu vaan puuttuu.

Vierailija
108/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa nelikymppiseksi olisi erittäin kaunis mutta kun ikä on n.60! Olen hämmentynyt...ihokin nuorempi kuin minulla (minä 26v) ja koko olemus on niin kaunis ja elegantti. Kadehdin.

Eihän Nigella ole kun 58 vuotias - olen saman ikäinen, eikä minullakaan ole ryppyjä.

Miksi pitäisi olla, jos elää onnellista kristityn elämää ilman päihteitä ja tervellistä ravintoa nauttien, myös ulkoilu ja ihonhoito on tärkeää.

Vierailija
109/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun lahja on olla kaunis, niin mitä sitten? Ei tuota kauaa jaksa ihastella, vaikka vaikuttaa vielä mukavaltakin lisäksi.

Mutta Nigellan kokkauksia kyllä jaksaa. Minä niin haluaisin Nigellan luokse syömään.

Minä haluaisin Nigellan mun siskoksi tai ystäväksi. 

Mä haluaisin sen mun äidiksi ja meillä

olisi iso keittiö. Tosin olen itse 53v.

Mieheni varmaan ottaisi vaimoksi.

Teinit vaihtaisi varmaan hänet minuun.

Toista se olen minä joka eivhaluactehdä ruokaa. ja teennsen pakosta eikä edes hymyilytä.

Vierailija
110/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun lahja on olla kaunis, niin mitä sitten? Ei tuota kauaa jaksa ihastella, vaikka vaikuttaa vielä mukavaltakin lisäksi.

Mutta Nigellan kokkauksia kyllä jaksaa. Minä niin haluaisin Nigellan luokse syömään.

Toista se olen minä joka eivhaluactehdä ruokaa. ja teennsen pakosta eikä edes hymyilytä.

No tee tavallista ruokaa jos et halua techruokaa?

Vierailija
111/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koukkunokka ja koukkuleuka naisella.

Vierailija
112/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Nigella ole kun 58 vuotias - olen saman ikäinen, eikä minullakaan ole ryppyjä.

Miksi pitäisi olla, jos elää onnellista kristityn elämää ilman päihteitä ja tervellistä ravintoa nauttien, myös ulkoilu ja ihonhoito on tärkeää.

No mua kiinnostaa siinä ihan eri asiat kuin rypyt. On vaan niin hyvä kokki ja kaikki mitä tekee näyttää niin helpolta.

Vierailija
113/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tee tavallista ruokaa jos et halua techruokaa?

Niin teen mutta en halua tehdä mitään ruokaa. Tehnyt liikaa ja kyllästynyt.

Vierailija
114/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koukkunokka ja koukkuleuka naisella.

Katsoin kuvaansa ja täytyy sanoa - ne koukut löytyy varmaan sinulta, ei häneltä.

Vierailija
115/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinulla kuitenkin on niitä ryppyjä. Suomalaiset geenit jne.

Vierailija
116/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia varmasti muokataan mutta on älyttömän kaunis myös televisiossa

Livenä kuin Pakarisen Esa.

Toinen juttu on se, että kun ei tee päivääkään oikeita töitä, säilyy nuorekkaana pitempään.

Vierailija
117/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyöreys vie kyllä rypyt, sisareni, tuo ikuinen ruipelo, on minua 8v nuorempi ja paljon enemmän ryppyjä kuin minulla Nigellan ikäisellä, tosin minulla pyöreys ei ole pientä.

Olen kyllä varmasti ikäiseni näköinen rypyttömyydestä huolimatta, sen verran naama roikkuu.

Vierailija
118/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota aurinkoa.

Aurinko vanhentaa ihon!

Sama juttu yli 6-kymppisellä Helena Lindgrenillä. On aina vältellyt aurinkoa ja näyttää 20 vuotta nuoremmalta.

https://www.studio55.fi/terveys/article/helena-lindgren-paljastaa-kaune…

Vierailija
119/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nigella päihteetöntö terveellistä elämää hahah... Kokaiinia jarasvaista ruokaa tosi terveellistä

Vierailija
120/138 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ota aurinkoa.

Aurinko vanhentaa ihon!

Sama juttu yli 6-kymppisellä Helena Lindgrenillä. On aina vältellyt aurinkoa ja näyttää 20 vuotta nuoremmalta.

Jep. Sekä Nigella Lawson että Helena Lindgren välttelevät aurinkoa kuin ruttoa!

Se pitää heidät nuoren näköisinä. 

Nigella Lawson:

"I am so sun-phobic, I need to wear a factor-50 sunblock even in winter. In summer, I slap more sunblock on top."

https://www.cookinglight.com/healthy-living/beauty/whats-in-your-bag-ni…

Helena Lindgren: 

"Vaikka tykkäänkin auringosta, vältän sitä. En koskaan makaa aurinkoa ottamassa, vaan väriä tulee sen verran kuin tulee, kun kävelen rannalla tai liikun ulkona. Ihoni suojaan vaatteilla tai aurinkovoiteilla, enkä ole koskaan polttanut itseäni. Syön myös kesäisin aurinkopillereitä, jotka suojaavat ihoa ja estävät sitä palamasta."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän