Suomalaiset hakevat kumppania ulkomaalaisista yhä enemmän sekä miehet että naiset, mutta miksi?
Mitä johtuu että suomalaiset miehet että naiset eivät kohtaa enää kuten ennen? Itse olen suomalainen mies ja suhteessa ulkolaisen naisen kanssa. Tämän havainnon on tehnyt aika moni ja aiheesta jopa Petteri Orpo nosti kysymyksen taannoin. Mielenkiintoista olisi pohtia syitä tälle tilanteelle? Itse viehätyin ulkolaisista naisista tietynlaisen vanhakantaisemman suhtautumisen vuoksi miehiä kohtaan. Kotimaisen naisen kanssa suhteessamme oli paljon vääntöä pienistä asioita ja olimme lopulta varsin epäsuhta pari. Yleistyksiä ei tietty voi tehdä mutta kyllä tämä suurempi ilmiö on kuin ennen. Miten itse koet?
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen harkinnut ulkolaista naista, koska suomalaiset ovat mahdottomia. Viisi suhdetta kaatunut, koska teen liian vähän kotitöitä. Kun taas asun yksin teen saman verran ja on siistiä ym. En voi käsittää että jokainen nainen lisää kotitöiden määrää. Onko valloillaan joku aivopesu että miehen tulee tehdä koko ajan jotakin. Ja sitten kirsikkana kakun päälle miehen kieltäminen, kieltämisen ilosta. Osoitetaanko sillä jotakin valtaa, vai mikä järki tässäkin on? Parempi olisi että nainen lähtisi heti pois, ennen kuin alkaisi jakamaan älyttömiä kieltoja sille omalle rakkaalleen. Jos se ottaa koville että olen muutamana iltana pari tuntia pois kotoa, niin tahdon kuulla ainakin järkrevät perustelut sille miksi se ei sovi.
Vallastahan ja opituista sukupuolirooleistahan siinä on kyse. Miehet ovat joutuneet luopumaan vallasta (tai oikeammin jakamaan sitä tasaisemmin) työelämässä, naisilla on sama prosessi vielä kodinhoidon suhteen kesken. Vaikeaa on ollut molemmilla sukupuolilla, mutta se on ihan inhimillistä.
Ei ehkä kodinhoidon vaan vallan siellä kodissa. Kuinkakohan moni mies päättää edes 10% siitä minkälainen se koti on? Nykyiselläänhän miesten tulisi hoitaa kotitöistä puolet. Saavatko miehet määritellä myös itse mikä on puolet? Vanhassa omakotitalosssa kotityöt jakaantuu melkeinpä niin, että puolet on niitä perinteisiä kotitöitä ja puolet pihan ja talon kunnossapitoa/remonttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset keski-ikäiset, lihavat ,rumat miehet haluavat puolta nuorempia, hoikkia naisia. Heidän on mentävä thaimaaseen hakemaan näitä unelmiensa puolisoita. Suomalaiset, lihavat, rumat naiset, saavat puolison, näistä suomeen tulleista, irakilaisista. Säälittävää, kumpikin osapuoli on hyväksikäytettävä hölmö. Oikeasta rakkaudesta ei voida puhua, pelkkää sumutusta.
Kyllä nuoret ja kauniit suomalaisetkin naiset voisivat huomioida meidät rumat keski ikäiset miehet ettei tarttis mennä merta edemmäs.
Noh, onneksi ulkomailla ikäero ei ole mikään ongelma. Siitä en kun en tingi että naisen pitää olla alle 23v, kaunis ja mukava.
No hyi, en nuorena kauniina naisena koskisi suhun pitkällä tikullakaan. En halua deittailla isäni ikäisten kanssa, teillä kun ei ole edes mitään käytöstapoja ettekä arvosta naisia. Ihan oman ikäisiä komeita ja mukavia miehiä olen deittaillut. Ja niillä ei ole potenssivaikeuksia:)
Mulle kansalaisuus on se ja sama, kunhan arvot kohtaa. Satuin kuitenkin löytämään suomalaisen miehen, jolla on samat arvot kuin itsellänikin ja samat kiinnostukset. Tarkoitus kuitenkin on, että elämä on mukavaa yhdessä, eikä että kumppani palvelee pikkutarkkoja toiveitani ja mieltymyksiäni. Ihmiset ovat yksilöitä, kansalaisuudella ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Yhtä hyvin olisin voinut törmätä vaikka ranskalaiseen tai turkkilaiseen mieleen, jonka elämänarvot ja kiinnostukset olisivat kolahtaneet.
Toki saahan sitä vaatia ja haluta mitä tahansa, mutta minusta on turhaa vinistä ja kitistä, jos ei löydä kotimaastaan kumppania, joka on prikulleen tietynlainen. Sitten jatkaa etsimistä tai tyytyy johonkin muunlaiseen.
Minusta tässäkin keskustelussa on vain vähän lapsellisia yleistyksiä, kuten "hain vaimoni ulkomailta, koska pidän naisellisista naisista" (ihan kuin Suomesta ei sellaisiakin naisia muka löytyisi lainkaan) tai "halusin ulkomaalaisen miehen, koska suomalaiset ovat juroja ja ikäviä" (silloinhan olet itsekin sellainen? Ihme itsensä korottamista). Ei suomalaisissa ole mitään vikaa, yksilöitä täällä kaikki ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arabimiehet pitävät naisiaan prinsessoina" ja muuta hullujen houreita. Arabimiehet pitävät naisensa synnytys- ja kodinkoneina, jotka tapetaan suvun miesten käsissä mikäli ei noudateta siveys- ja kunniakulttuurin koodeja. Tämä on epämiellyttävä totuus, joka on sensuroitu paltalla jo moneen kertaan.
Sinähän se kaiken tiedätkin siitä millaista on olla arabimiehen vaimo eikä suinkaan nää vaimot jotka kokemuksistaan tässä ketjussa kertoivat.
Olet todennäköisesti mies etkä mitään parisuhdetta tai maailmaa nähnyt muutenkaan.
Aika hyvin olen tietoinen millaista se on kun ei saa päättää mistään omista menoistaan, ei edes pukeutumisestaan. Ei omasta sulhasestaan, ei mistään. Kunniakulttuuurissa sinulla ei ole oikeuksia viime kädessä mihinkään.
On se jännää, kun täällä palstalla kukaan ei kelpaa kenellekään. Kuitenkin oikeassa elämässä näkee vaikka minkälaisia, onnellisia pareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset keski-ikäiset, lihavat ,rumat miehet haluavat puolta nuorempia, hoikkia naisia. Heidän on mentävä thaimaaseen hakemaan näitä unelmiensa puolisoita. Suomalaiset, lihavat, rumat naiset, saavat puolison, näistä suomeen tulleista, irakilaisista. Säälittävää, kumpikin osapuoli on hyväksikäytettävä hölmö. Oikeasta rakkaudesta ei voida puhua, pelkkää sumutusta.
Kyllä nuoret ja kauniit suomalaisetkin naiset voisivat huomioida meidät rumat keski ikäiset miehet ettei tarttis mennä merta edemmäs.
Noh, onneksi ulkomailla ikäero ei ole mikään ongelma. Siitä en kun en tingi että naisen pitää olla alle 23v, kaunis ja mukava.
No hyi, en nuorena kauniina naisena koskisi suhun pitkällä tikullakaan. En halua deittailla isäni ikäisten kanssa, teillä kun ei ole edes mitään käytöstapoja ettekä arvosta naisia. Ihan oman ikäisiä komeita ja mukavia miehiä olen deittaillut. Ja niillä ei ole potenssivaikeuksia:)
Niinpä lohdutanpa itseäni sillä että naiseni on kuitenkin sua kauniimpi, varmaan nuorempikin. Tuskinpa sinulla mikään instagram misun tasoinen naama on.
Ja aika idiootti olet jos luulet ettei kenelläkään keski ikäisellä miehellä ole käytöstapoja. Olen kyllä varsin mukava kauniille ulkimaalaisille naisille. Suomalaisille naisille taas en kun eivät sitä ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen harkinnut ulkolaista naista, koska suomalaiset ovat mahdottomia. Viisi suhdetta kaatunut, koska teen liian vähän kotitöitä. Kun taas asun yksin teen saman verran ja on siistiä ym. En voi käsittää että jokainen nainen lisää kotitöiden määrää. Onko valloillaan joku aivopesu että miehen tulee tehdä koko ajan jotakin. Ja sitten kirsikkana kakun päälle miehen kieltäminen, kieltämisen ilosta. Osoitetaanko sillä jotakin valtaa, vai mikä järki tässäkin on? Parempi olisi että nainen lähtisi heti pois, ennen kuin alkaisi jakamaan älyttömiä kieltoja sille omalle rakkaalleen. Jos se ottaa koville että olen muutamana iltana pari tuntia pois kotoa, niin tahdon kuulla ainakin järkrevät perustelut sille miksi se ei sovi.
Tulen aina ottamaan raamikkaan ja aina selvinpäin olevan arabimiehen. Arabit ei juo alkoholia. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja ja jouduin olemaan miehelle äiti. Suomalainen mies on keskenkasvuinen teinipoika jonka pitää saada pizza lämpimänä ja kokis kylmänä pelikoneen äärelle eikä tämä "teini" tee mitään omatoimisesti. Nyt oon kuin prinsessa kun vaihdoin suomalaisen juopon muslimiin. Arabimies on todellinen herrasmies. Jopa lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaatkin ovat avanneet mulle oven ja kantaneet kauppakassini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on arabimies ja tämä on ehdottomasti parhain suhde mikä mulla on ollut. Voin olla täysin oma itseni. Kun yritin deittailla suomalaisia miehiä niin tunsin oloni aina hirveän epävarmaksi. Tuli sellainen olo että koko ajan mua vertaillaan toisiin naisiin ja kavereille juorutaan seksielämästä. En osannut olla oma itseni. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja kaikki vaan loksahti paikoilleen.
Arabimies ei anna naisensa pukeutua paljastavasti. En ymmärrä miksi moni mies antaa naisensa olla näytillä perseen vilkkuvassa hameessa ja sieltä hameen alta paistaa stringit. Koen olevani paljon vapaampi huntu päässä kuin silikonitisseissä ja minihameissa. Ei ole pelkoa joutua arvostelun kohteeksi. Länsimaissa nainen on ollut aina objekti
Onhan niitä muitakin kuin ääripäitä. En puhkeudu paljastavasti, vaikka olenkin länsimaalainen nainen. Arabimaissa on huomattavasti pahempia tasa-arvon loukkauksia kuin huntupakko, esim. naiset ja miehet eivät ole tasavertaisia lain edessä, naiset eivät saa erota yhtä helposti kuin miehet, eivät peri vanhempiaan (ollenkaan?), eivät saa kulkea vapaasti yksin, j.n.e., j.n.e. Ei ole ihme, että sellaiset maat, jossa käytetään puolet ihmisistä toisen puolen vahtimiseen ja alistamiseen, eivät menesty. Sivistyneissä maissa molemmat sukupuolet tekevät työtä yhteiskunnan hyväksi, silloin asiat toimivat.
Siis mitä ihmettä sepustat??? Arabimaat on olleet varmaan ensimmäisiä maailmassa joissa on ollut täysin yksiselitteinen oikeus tyttärille perintöön. Se on hyvin selvästi Koraanissa. Muualla maailmassa talot ja muut ei varmasti jäänyt tyttärille jos poikiakin oli.
Tässä sen taas näkee miten mutuja heitellään mukamas tietona.
Amnesty on ilmeisesti kanssasi eri mieltä: "Iranin viranomaiset, mukaan lukien maan presidentti Hasan Rouhani, ovat vakuutelleet, että Iranissa miehiä ja naisia kohdellaan tasa-arvoisesti. Todellisuus on kuitenkin tästä kaukana. Seksuaalinen väkivalta ja naisten syrjintä ovat yleistä, eikä naisilla ole yhtäläisiä oikeuksia avioliittoon, avioeroon, lasten huoltajuuteen, PERINTÖÖN, matkustamiseen ja jopa vaatevalintoihin liittyvissä asioissa."
https://www.amnesty.fi/iranissa-valmistellaan-lakeja-jotka-tekisivat-na…
Kuka se oli joka sepustelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen aina ottamaan raamikkaan ja aina selvinpäin olevan arabimiehen. Arabit ei juo alkoholia. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja ja jouduin olemaan miehelle äiti. Suomalainen mies on keskenkasvuinen teinipoika jonka pitää saada pizza lämpimänä ja kokis kylmänä pelikoneen äärelle eikä tämä "teini" tee mitään omatoimisesti. Nyt oon kuin prinsessa kun vaihdoin suomalaisen juopon muslimiin. Arabimies on todellinen herrasmies. Jopa lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaatkin ovat avanneet mulle oven ja kantaneet kauppakassini.
miten selität irakilaiset joita on usein alkossa?? ostavat suomalaiselle vaimolleen 3 pulloa vodkaa?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa miehet eivät ole koskaan omistaneet naisia eikä täällä ole ollut machokulttuuria. Meidän kulttuurissa tytöistä ei ole koskaan kasvatettu prinsessoja, vaan skandinaavisessa mytologiassakin nainen kuvataan henkisesti vahvana ja itsenäisenä. Pohjoismaalaiset naiset edustaa viikinkiajan naisia, joita ei ole ikinä omistettu. Suomalainen nainen on tehnyt fyysisesti raskasta työtä alusta alkaen eikä ollut isännällä aikaa kouluttaa maatilalta palannutta emäntää. Täällä naista ei ole nähty ikinä hauraana olentona, ei edes silloinkaan, kun naisen asema oli jee ikko.
Joopa joo, ei ole ikinä omistettu... muuten vaan viikinkisotureiden vaimot poltettiin elävältä miehen kuoltua, jotta omaisuus seuraisi mukana tuonpuoleiseen. Et taida tuntea viikinkien historiaa kovinkaan hyvin, joka ei itseasiassa edes liity Suomeen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on laiskoja sängyssä, eivät ikinä kohtele pitkäaikaista kumppaniaan naisena, vaan pitävät naista jonain äidin korvikkeena.
Ulkomaalaisilla miehillä on verissä se, että naista kohdellaan kuin kuningatarta. Sen mallin he ovat oppineet vanhemmiltaan. Nainen on kodin sydän ja mies arvostaa sitä tuomalla kotiin kukkia, ostamalla lahjoja, viemällä naisen treffeille, avaamalla ovet naiselle, kantamalla painavat kassit, suunnittelemalla yllätyslomia jne. Silloin tuntuu, että omaa panosta kotona todella arvostetaan ja on joku syy palvoa miestä ja tehdä parhaansa.
Tämä onkin hauska juttu. Koen ihan oikeasti, että suomalaiset naiset ovat tehneet nykyajan tasa-arvokäsityksellä itselleen hallaa tämän asian suhteen. Ei minulle tule mieleenkään, että suominaiselle pitäisi avata ovia, ostella kukkia ja kannella kasseja. Te olette niin pitkään hokeneet, että te ette tarvitse miestä mihinkään ja nerokkaimmat oikein loukkaantuvat minkäänlaisesta sukupuolisidonnaisesta huomionosoituksesta (esim. oven avaus naiselle), että mennään sitten strictly business -linjalla. On kyllä sanottava myös, ettei minulla ole mitään suominaisia vastaankaan. Itsenäisyys ja omatoimisuus on arvostettavaa ja olen ollut pitkään toimivassa suhteessa suominaisen kanssa ja kisutellut montakin. Mutta mihinkään ritarillisuuksiin ei tullut edes mieleen ryhtyä, koska se ei kuulu kulttuuriin.
Sattumalta Venäjällä sitten oli ensin hevosenleikkiä yhden naisihmisen kanssa ja myöhemmin toisen, josta tuli lopulta vaimoni. Lähtöolettamat naiseuteen ja miehuuteen ovat siellä hyvin erilaiset. Siellä on turha miehenä mennä treffeille, ellei ole kukkia seuralaiselle. Ne ovat viimeiset treffit. Naiset vaativat, että heitä on kohdeltava naisina. Lisäksi siellä mies maksaa, mies päättää ja mies on (ainakin ulospäin) perheen pää. Nainen on päävastuussa kodin hoitamisesta ja lapsista ja mies päävastuussa rahan kantamisesta kotiin ja naisen hemmottelusta. Nainen haluaa näyttää seksikkäältä ja kantaa itsensä ylväästi, koska ymmärtää, että miehet pitävät seksikkäistä naisista.
Minulla ei ollut minkäänlaista tarkoitusta naida Suomen ulkopuolelta, mutta satuin Venäjällä käydessäni törmäämään yhteen helvetin kuumaan ja söpöön ja toiseen täysin tyrmäävään tapaukseen ja jälkimmäisen kanssa tuli se tunne, että tässä se on.
Venäjä ylipäänsä esitetään Suomessa valtaosin todella negatiivisessa valossa. Minusta ihmisten tapa olla on Venäjällä todella piristävä ja minua miellyttävä. Kuori on ylpeä ja kova ja kadulla kävellessä egot leijuu taivaissa. Tavatessa mittaillaan aina, kumpi on kovempi jätkä, ja naisilta tulee välitön sanaton kiinnostaa / ei kiinnosta -palaute. Ihmiset ovat hyvin itsevarmasti juuri sitä mitä ovat ja jos jollakin on sen kanssa ongelma, se on heidän oma ongelmansa. Monet asiat ovat päin helvettiä, mutta sille riittää ymmärrystä ja se kuitataan olankohautuksella.
Samalla kanssakäyminen on oikein ylitsevuotavan lämmintä sen jälkeen, kun egotestin läpäisee, ja kaikki järjestyy, kun löytää oikeat ihmiset / riittävät massit.
Mielenkiintoista. Mieheni on työskennellyt ja asunut Neuvostoliitossa/Venäjällä useita vuosia. Hän tekee edelleen bisnestä venäläisten kanssa ja siksi heitä kuuluu paljon tuttavapiiriimme. Hän on ensimmäinen mies ikinä, joka on halunnut muistaa minua joka ikinen naistenpäivä; se on merkittävä päivä. Myös Valentine's Daysta on tullut päivä, jolloin hän hemmottelee minua, mutta Naistenpäivä on tärkeämpi. Hän tuo kukkia - nykyisin tosin enemmän pieniä lahjoja kuin kukkia. Hän avaa oven ja auton oven aina, kun siihen on luonteva tilaisuus. Kun on muodollinen tilaisuus, niin hän hallitsee etiketin; auttaa ravintolassa tuolin alleni jne.
Samaan aikaan hänelle on täysin itsestäänselvää, että minulla on oma urani. Menot (asumiskulut ym) ja kotityöt jaetaan tasan. Hän "antaa" minun meikata ja laittautua, mutta ei omien sanojensa mukaan ymmärrä, miksi joku haluaisi käyttää korkokenkiä tai epämukavia vaatteita (lyhyet hameet, joissa ei voi liikkua reippaasti yms). Pitkät kynnet ovat hänelle kauhistus. Hän haluaa naisen, joka on valmis vaikka kömpimään hänen kanssaan pakettiauton alle tutkimaan siinä ilmennyttä ongelmaa ja hän olisi enemmän kuin mielellään valmis opettamaan minua esimerkiksi hitsaamaan.
Alkaa tuntua siltä, että olen voittanut aika lailla jackpotin. En voisi olla miehen kanssa, joka odottaa minulta kodin- ja kauneudenhoitoa elämäntehtävänäni (sellaisia pariskuntiakin tuttavapiiriimme kuuluu, mutta eivät he Venäjälläkään ole uusrikkaita lukuun ottamatta tavallisia), mutta en myöskään voisi olla miehen kanssa, joka ei huomioi minua nimenomaan naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä sitten vain kasvattamaan hurskaita muslimilapsia, joita voitte sitten elättimiehenne kanssa pakkonaitella muille hurskaille muslimeille.
Oot vain katkera. Et osaa pitää naistasi prinsessana vaan pidät ennemmin tätä supernaisena tai jos oot nainen, niin kirjoitet vaan katkeruuksissasi noin kun oma miehesi ei pidä sua prinsessana. Oon muslimimiehelleni vain todellinen prinsessa jonka kauppakassit kannetaan eikä miea anna mun edes laukkuanikaan kantaa. Oon kasvattanut tyttärenikin näin jotta saavat paremman miehen. Nyt nuorimmaisella tytöllä on vielä prinsessavaihe päällä ja toivon todellakin että siitä hän oppii jotain. Poikani ovat oppineet herrasmiessäännöt ja he ovat myös kantoapuna. Pojat ja isä jopa uhrautuvat mun ja tyttärien puolesta antamalla sateisena päivänä ulkona ainoan sateenvarjon suojaksi ettemme kastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on nirsoja, vain nuoret ja nätit naiset kelpaa. Eipä tarvitse ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon.
Tuo on kyllä totta. En deittalisi naista joka ei miellyttäisi silmää. Eihän siinä olisikaan mitään järkee olla naisen kanssa jonka kanssa seksi ei olisi mielekästä.
Juuri noin. Ja silti palstalla on ihan jatkuva vinkuna siitä, että naisten pitäisi antaa mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät miellytä silmää. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka maassa on miehiä joka lähtöön. Lait ovat kuitenkin Suomessa turvallisempia naisille. Jos miehelläsi vinksahtaa arabimaissa olet täysin suojaton. Nainen ei voi elää siellä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa miehet eivät ole koskaan omistaneet naisia eikä täällä ole ollut machokulttuuria. Meidän kulttuurissa tytöistä ei ole koskaan kasvatettu prinsessoja, vaan skandinaavisessa mytologiassakin nainen kuvataan henkisesti vahvana ja itsenäisenä. Pohjoismaalaiset naiset edustaa viikinkiajan naisia, joita ei ole ikinä omistettu. Suomalainen nainen on tehnyt fyysisesti raskasta työtä alusta alkaen eikä ollut isännällä aikaa kouluttaa maatilalta palannutta emäntää. Täällä naista ei ole nähty ikinä hauraana olentona, ei edes silloinkaan, kun naisen asema oli jee ikko.
Joopa joo, ei ole ikinä omistettu... muuten vaan viikinkisotureiden vaimot poltettiin elävältä miehen kuoltua, jotta omaisuus seuraisi mukana tuonpuoleiseen. Et taida tuntea viikinkien historiaa kovinkaan hyvin, joka ei itseasiassa edes liity Suomeen mitenkään.
Paskat poltettiin. Orjia saatettiin polttaa mukana, jotta sai palvelusväkeä mukaan mutta ei vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärränkö oikein, että olet ollut viidessä avoliitossa? :-o Itselläni kaksi avo- tai avioliittoa on ollut ehdoton maksimi ja siihenkin olen vain kerran sortunut, että seurustelin miehen kanssa, jolla oli taustallaan kaksi avioliittoa. Itse olen nyt elämäni toisessa avoliitossa ja uskon ja toivon, että tämä on myös viimeinen. Edellinen (joka kyllä johti avoliitosta avioliittoon) päättyi 25 vuotta sitten.
Kokeilepa joskus seurustella ilman välitöntä yhteen muuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä lohdutanpa itseäni sillä että naiseni on kuitenkin sua kauniimpi, varmaan nuorempikin. Tuskinpa sinulla mikään instagram misun tasoinen naama on.
Ja aika idiootti olet jos luulet ettei kenelläkään keski ikäisellä miehellä ole käytöstapoja. Olen kyllä varsin mukava kauniille ulkimaalaisille naisille. Suomalaisille naisille taas en kun eivät sitä ansaitse.
Ai nytkö näet jo tänne ruudun taakse😄Kerroit itsestäsi juuri kaiken oleellisen. Vihainen, keski-ikäinen, katkera kaljamahainen mies, jota kukaan suomalainen nainen ei halua, koska olet koko ikäsi haukkunut ja alistanut naisia. Ja tuo potenssijuttu taisi osua arkaan paikkaan? Onneksi Viagra on keksitty👍
En ymmärrä suomalaisena naisena miksi te naiset ootte ennemmin supernaisia. Ollaan me naiset prinsessoja miehillemme ja annetaan heidän kantaa raskaat kauppakassit, avata ovi ja ojentaa käsi auton penkistä nousevalle naiselle. Tämä on musta paljon vapauttavampaa kuin supernaisena oleminen. Halveksitte näköjään omaa naiseuttanne. Kun matkustin Arabiemiraateissa ja Tunisiassa mulla kävi kateeksi paikallisia naisia. Arabinaiset säälii meitä länsimaalaisia naisiakin kun joudumme elättämään perhettä. Musliminainen saa pitää palkkansa itsellään, mies elättää perheen ja antaa naiselle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärränkö oikein, että olet ollut viidessä avoliitossa? :-o Itselläni kaksi avo- tai avioliittoa on ollut ehdoton maksimi ja siihenkin olen vain kerran sortunut, että seurustelin miehen kanssa, jolla oli taustallaan kaksi avioliittoa. Itse olen nyt elämäni toisessa avoliitossa ja uskon ja toivon, että tämä on myös viimeinen. Edellinen (joka kyllä johti avoliitosta avioliittoon) päättyi 25 vuotta sitten.
Kokeilepa joskus seurustella ilman välitöntä yhteen muuttamista.
Et ymmärrä oikein. Avioliitto on turha naisille suunnattu instituutio.