Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset hakevat kumppania ulkomaalaisista yhä enemmän sekä miehet että naiset, mutta miksi?

Vierailija
14.09.2018 |

Mitä johtuu että suomalaiset miehet että naiset eivät kohtaa enää kuten ennen? Itse olen suomalainen mies ja suhteessa ulkolaisen naisen kanssa. Tämän havainnon on tehnyt aika moni ja aiheesta jopa Petteri Orpo nosti kysymyksen taannoin. Mielenkiintoista olisi pohtia syitä tälle tilanteelle? Itse viehätyin ulkolaisista naisista tietynlaisen vanhakantaisemman suhtautumisen vuoksi miehiä kohtaan. Kotimaisen naisen kanssa suhteessamme oli paljon vääntöä pienistä asioita ja olimme lopulta varsin epäsuhta pari. Yleistyksiä ei tietty voi tehdä mutta kyllä tämä suurempi ilmiö on kuin ennen. Miten itse koet?

Kommentit (368)

Vierailija
281/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä suomalaisena naisena miksi te naiset ootte ennemmin supernaisia. Ollaan me naiset prinsessoja miehillemme ja annetaan heidän kantaa raskaat kauppakassit, avata ovi ja ojentaa käsi auton penkistä nousevalle naiselle. Tämä on musta paljon vapauttavampaa kuin supernaisena oleminen. Halveksitte näköjään omaa naiseuttanne. Kun matkustin Arabiemiraateissa ja Tunisiassa mulla kävi kateeksi paikallisia naisia. Arabinaiset säälii meitä länsimaalaisia naisiakin kun joudumme elättämään perhettä. Musliminainen saa pitää palkkansa itsellään, mies elättää perheen ja antaa naiselle rahaa.

Kuulostaisi kohtuuttomalta ottaen huomioon, että mieheni nettotulot ovat noin 50 % omistani. Auton oven ja ovet muutenkin hän kyllä avaa, mutta minusta autosta on helpompi nousta ottaen tukea ovesta kuin miehen kädestä. Silloin, kun tehdään isompi kauppareissu, niin ostokset viedään ostoskärryillä autoon ja kotona mies pysäyttää oven eteen ja nostelee ne sisälle. Sieltä sitten purkaa se, joka ehtii.

Vierailija
282/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset miehet saa naisen tuntemaan itsensä naiseksi. Ulkomailla miehet esim. tavoittelevat naista ja yrittävät hurmata, siellä tämmöinen suomalainen tavismuijakin saa huomiota. Suomessa miehet ei edes huomaa tavismuijaa, saatika tee mitään aloitetta. Mulla flaksi alkoi käymään kun muutin vähäksi aikaa Ruotsiin, oon miettinyt että pitäiskö muuttaa sinne takas ja yrittää pariutua ruotsalaisen miehen kanssa. 

t: sinne on mentävä missä kysyntää on

-En minä ainakaan tarvitse minkään maalaista miestä tunteakseni itseni naiseksi. Minä olen nainen. Ennenkaikkea kuitenkin ihminen. 

Täällä taas perinteinen feminiinen nainen ja pidän maskuliinisista miehistä. Feminiinisyys ja maskuliinisuus parhaimmillaan imartelee toisiaan. Kaipaan tuota kontrastia elämääni.

Minussa taas yhdistyy femiinisyys ja vahvuus. Olen kuin Modesty Blaise mustine pitkine hiuksineen, vahvoine vartaloineen ja mekko päälläänsä, mutta samaan aikaan osaan puolustaa itseäni. En ole se nainen, joka pitää aina auttaa pulasta, koska sillä on söpö peppu. Osaan samaan aikaan puolustaa itseäni fyysisesti, näyttää kauniilta ja olla nainen. Hoidan samaan aikaa kotia, teen ruokaa ja harrastan nyrkkeilyä, kun taas mieheni vaihtaa auton renkaat ja hakkaa puita. Hoidan kyllä suurimmaksi osaksi tuota meidän koiraammekin miehen työvuorojen takia, kun itse opiskeluiltani ehdin hoitamaan. Ei oma mies ala katsomaan mitään haurasta olentoakaan, joka pyörtyy käsivarsille ja jota katsoa koko ajan, koska eihän se raukka osaa. Juuri sen takia naisia on pidetty alempiarvoisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on nirsoja, vain nuoret ja nätit naiset kelpaa. Eipä tarvitse ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon. 

Tuo on kyllä totta. En deittalisi naista joka ei miellyttäisi silmää. Eihän siinä olisikaan mitään järkee olla naisen kanssa jonka kanssa seksi ei olisi mielekästä.

Juuri noin. Ja silti palstalla on ihan jatkuva vinkuna siitä, että naisten pitäisi antaa mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät miellytä silmää. Miksi?

Koska silmä tottuu ja tutustumisen jälkeen tilanne voi olla aivan toisenlainen

eri

Vierailija
284/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on nirsoja, vain nuoret ja nätit naiset kelpaa. Eipä tarvitse ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon. 

Tuo on kyllä totta. En deittalisi naista joka ei miellyttäisi silmää. Eihän siinä olisikaan mitään järkee olla naisen kanssa jonka kanssa seksi ei olisi mielekästä.

Juuri noin. Ja silti palstalla on ihan jatkuva vinkuna siitä, että naisten pitäisi antaa mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät miellytä silmää. Miksi?

Koska silmä tottuu ja tutustumisen jälkeen tilanne voi olla aivan toisenlainen

eri

Mutta vain yhteen suuntaan eli naisten silmä tottuu miehiin? Em. kommenttini oli vastaus viestiin "Tuo on kyllä totta. En deittalisi naista joka ei miellyttäisi silmää. Eihän siinä olisikaan mitään järkee olla naisen kanssa jonka kanssa seksi ei olisi mielekästä." Etkö antaisi tuolle miehelle samaa ohjetta silmän tottumisesta?

Vierailija
285/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen harkinnut ulkolaista naista, koska suomalaiset ovat mahdottomia. Viisi suhdetta kaatunut, koska teen liian vähän kotitöitä. Kun taas asun yksin teen saman verran ja on siistiä ym. En voi käsittää että jokainen nainen lisää kotitöiden määrää. Onko valloillaan joku aivopesu että miehen tulee tehdä koko ajan jotakin. Ja sitten kirsikkana kakun päälle miehen kieltäminen, kieltämisen ilosta. Osoitetaanko sillä jotakin valtaa, vai mikä järki tässäkin on? Parempi olisi että nainen lähtisi heti pois, ennen kuin alkaisi jakamaan älyttömiä kieltoja sille omalle rakkaalleen. Jos se ottaa koville että olen muutamana iltana pari tuntia pois kotoa, niin tahdon kuulla ainakin järkrevät perustelut sille miksi se ei sovi.

Ymmärränkö oikein, että olet ollut viidessä avoliitossa? :-o Itselläni kaksi avo- tai avioliittoa on ollut ehdoton maksimi ja siihenkin olen vain kerran sortunut, että seurustelin miehen kanssa, jolla oli taustallaan kaksi avioliittoa. Itse olen nyt elämäni toisessa avoliitossa ja uskon ja toivon, että tämä on myös viimeinen. Edellinen (joka kyllä johti avoliitosta avioliittoon) päättyi 25 vuotta sitten.

Kokeilepa joskus seurustella ilman välitöntä yhteen muuttamista.

Et ymmärrä oikein. Avioliitto on turha naisille suunnattu instituutio.

Selität sitten varmaan, mitä tarkoitat. Minusta kirjoitit selvästi asuneesi ko. naisten kanssa yhdessä:

- Viisi suhdetta kaatunut, koska teen liian vähän kotitöitä. Kun taas asun yksin teen saman verran ja on siistiä ym.

- Parempi olisi että nainen lähtisi heti pois (yhteisestä kodista?), ennen kuin alkaisi jakamaan älyttömiä kieltoja sille omalle rakkaalleen.

- Jos se ottaa koville että olen muutamana iltana pari tuntia pois kotoa (yhteisestä kodista?)

Vierailija
286/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei kelpaa suominaisille. Heille suomalaismies on out, tylsää, buu. 

Vierailija
287/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa kuin suomalainen mies. Vaikka olen ihan kielitaitoinen, haluan silti puhua rakkaani kanssa vain suomea.

Vierailija
288/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän ratkaisua fiksuna, koska suomalaiset ovat liian sisäsiittoisia. Meillä on harvinaisia sairauksia, koska monet ovat hankkineet lapsia serkkujensa tai pikkuserkkujensa kanssa.[/quote

Ratkaisusi tähän on hankkia perinnöllisiä sairauksia useammasta kulttuurista? Taidat tosiaan olla jostain järven rannalta, pikkukylästä ja serkuksien lapsi.

Vierailija
289/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei kelpaa suominaisille. Heille suomalaismies on out, tylsää, buu. 

Isäsi on siis ulkomaalainen? Samoin siskojesi puolisot? Naispuolisten serkkujesi puolisot, ystävänaisten puolisot, naapureiden... Kaikilla ulkomaalaiset puolisot?

Vierailija
290/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toden totta. Ootte täysin paskoja kun ette osaa avata naiselle ovea, kantaa kauppakasseja ja avata auton ovea ja ojentaa naiselle kättä kun nousee autosta. Muslimimiehelleni oon sentään prinsessa ja samoin myös tyttäretkin. Itse oon suomalaisesta perheestä ja meistä tytöistä kasvatettiin prinsessoja paitsi sisko ei siitä ollut mielissään vaan hän halusi aina kantaa raskaimmat kivet. Todella järkyttävää. Onneksi meidän tytöt ei tuollaiseen suostu enkä anna heidän vahingoittaa itseään. Itsekin musliminaisena jumppaan salilla enkä harrasta painonnostoa tai harrasta itsepuolusta kuten siskon tyttö. Säälin näitä "vahvoja" naisia jotka kieltää tytöiltäänsä prinsessana olemiset. Muslimiperheissä taas tytöistä kasvatetaan prinsessoja ja tytöillä on aina mukana veli tai isä saattamassa ja maksaa ostokset. Veljien tulee olla herrasmiehiä myös siskojakin kohtaan.

Vierailija
291/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole niinkään muuttuneet mutta naiset on.

Ei oikein arvot enää kohtaa ja katse siirretään maan rajojen ulkopuolelle.

Niin, naiset ovat alkaneet suosimaan jostain kumman syystä alkukantaisia kehitysmaa-arvoja.

Kohteliaisuus ja huolehtiminen ei kyllä ole "kehitysmaa-arvoja" vaan jokaisen tavoiteltavia arvoja. Esim. Arabimaissa kuuluvat kyllä ihan kulttuuriin eivätkä ole jotain pöksyynpääsemistaktiikoita. Aika teinimäinen ajattelutapa että kaikki maailmassa on vaan pill¥sta kiinni.

Osaan arabiaa ja usein kuulee että miehet ikäänkuin kilpailevat keskenään kuka huolehtii vaimostaan parhaiten. vaimo ei siis saisi kantaa mitään muiden miesten läsnäollessa kun muuten sillä on heikko mies.

Vertaa Suomeen ja painavia ruokakasseja päivästä toiseen raahaaviin naisiin.

Kuinka on mahdollista, että niin monet unohtavat, että Suomen erittäin korkea elintaso, verrattuna kehitys- ja moniin muihinkin maihin, johtuu nimenomaan siitä, että niin naiset kuin miehetkin, ovat jo hyvin pitkään työskennelleet rinta rinnan, älyllisesti tasavertaisina kumppaneina. 

Vierailija
292/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tasan yksi poikaystävä ja hän oli ulkomaalainen. Asuin itsekin ulkomailla ja satuin tapaamaan toisen ei-paikallisen henkilön siellä - ei siinä sen kummempaa.

Hän oli kotoisin kulttuurista jota suomalaiset näköjään nykyään halveksuvat. Minulta kysyttiin monta kertaa että miksi seurustelen kehitysmaalaisen/alistajan/vähä-älyisen jne. kanssa... Ööh vaikka siksi ettei hän ole mitään noista? Hän on korkeakoulutettu, hyväpalkkaisessa työssä, ahkera (aloitti palkkatyön 12-vuotiaana eikä sen jälkeen päivääkään työtön). Hän on välittävä, auttavainen, rohkea. Hän puhuu viittä kieltä, tekee kuukausittain hyväntekeväisyyttä, rakastaa lapsia ja perhettä. Hän oli aina kohtelias, ei ikinä haukkunut tai puhunut rumasti, ei kiroile, ei käytä alkoholia, avasi ovet, kantoi kassit, osti kukkia, hoiti jos olin sairaana... Yksinkertaisesti ihana, mielenkiintoinen ja tasapainoinen ihminen.

Erosimme vain koska minä en halua lapsia ja hän haluaa. Muuten olisimme yhdessä edelleen.

Heh. Oliko tämä joku vitsi? Työtä kokopäiväisesti 12 -vuotiaasta asti tehnyt korkeakoulutettu lapsityöläinen. Kaunis sankaritarina mutta joku ei nyt täsmää. Ulkomailla kaikki on toisin, mutta jotain rajaa nyt.

Vierailija
293/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vähän samoilla aatoksilla olen kuin ap. Itse olen tietyissä asioissa, etenkin perhearvoissa aika vanhanaikainen. Haluan, että mies on mies, elättää perhettä, ottaa miehen vastuun, haluaa käydä kirkossa sunnuntaisin, viettää kristillistä elämää, ei ryyppää ja rällää ja on ns. perheen pää hyvällä tavalla. Tälläistä miestä on Suomesta vaikeaa löytää. Olen miettinyt, että minulle voisi sopia mies esim Keski- tai Etelä-Euroopasta tai Yhdysvalloista. Kyllä minä itsekin haluan opiskella, tehdä uraa yms mutta silti sellainen sukupuolten välinen perusvire pitää olla. On hankalaa heteronaisena haluta seksuaalisesti miestä, joka ei käyttäydy miehisesti. Lisäksi minulla on kielteinen kanta esiaviolliseen seksiin, aborttiin ja olen muutenkin aika konservatiivi.  N28

Sinulla on siis vaatimuksia miestä kohtaan ja saattaisit ehkä huijata miehen isäksi vetoamalla aborttivastaisuuteen. Voit ehkä tienata rahaa, mutta mies on se, joka käyttää oman rahansa yhteiseen hyvään. Et ehkä pidä seksistä, mutta voit vähän antaa, kunhan miehen sitoumus juridiseen sopimukseen eli avioliittoon on saatu. 

Tuo on tietysti negatiivinen tulkinta asiasta, mutta vaikka miehet voidaan suuremmalla todennäköisyydellä kasvattaa noudattamaan tuota kaavaa eri puolilla maailmaa, ei mies siitä välttämättä haaveile sen enempää kuin suomalainenkaan. 

Tulkintasi ei pidä paikkaansa. En huijaa miestä isäksi: nimittäin seksi kuuluu avioliittoon ja avioliittoon kuuluu lapsen saamisen mahdollisuus. Lähinnä abortti-asia tulisi ajankohtaiseksi esim raiskaustapauksessa. Kuinka mies suhtautuisi jos vaimo ei kykenisi aborttiin raiskauksen jälkeen? 

Hyväksyn ehkäisymuodoista kondomin ja ns varmat päivät. En ihan ajattele kuitenkaan siis katolisella tavalla seksuaalisuudesta, mutta seksiin liittyy vahvasti myös se lapsen saamisen mahdollisuus. Eli se on siis otettava huomioon. Yhdynnän luonnollinen seuraus on raskaus.

Miehellä ei ole avioliitossa omia rahoja (kuten ei minullakaan), kaikki on yhteistä, onhan sitouduttu olemaan yhdessä koko elämä.

Seksi on ihana ja hyvä asia. En todellakaan halua olla ns antavana osapuolena. Siihenhän juuri viittasin kun sanoin, että miestä pitää haluta seksuaalisesti. Seksi on avioliitossa yhteinen ilo, ei mikään velvollisuus tai pakkopulla. Sen takia puolisoiden välillä pitää olla tietty sukupuolten välinen perusvire. N28

Nämä ovat ihania periaatteita ja tällainen liitto varmasti toimii, jos näihin sitoutuminen onnistuu. Mutta miten suhtautuisit, jos 

- huomaisit, ettei seksi kuitenkaan sitten avioliiton solmimisen jälkeen oikein kiinnosta? Miestä haluttaisi, mutta sinä kokisit koko homman ikäväksi velvollisuudeksi. Ehkä kerran kuussa voisi jaksaa ja silloinkin vain siinä tapauksessa, että sinultakin tulee - muuten seuraavaa kertaa saa odottaa.  Ehkä ette vain siltikäään sopisi toisillenne? Mies kokisi olonsa huijatuksi, kun oli odottanut hääyötä ja sen jälkeisiä iloja, eikä niitä sitten tullutkaan. 

- jompikumpi menettäisi uskonsa? Kirkossa käymisestä ja kaikesta muusta seurakuntayhteydestä tulisi ikävää pakkopullaa. 

Ulkomaalaisen kanssa nämäkin riskit ovat vielä isommat, koska kommunikaatio-ongelmat ovat kielimuurin takia hankalammat. Kyllä se kielimuuri siinä välissä on, vaikka sitä kuinka rakastuneena ajattelee, ettei sellaista ole. 

Vierailija
294/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten ylipaino lisääntynyt, ja melkein kaikki hoikat ovat jo suhteessa. Siksi pitää kumppani hakea ulkomailta, etenkin sellaisista maista jotka mielellään muuttavat Suomeen paremman elintason perässä, jotta saisi sen hoikan puolison.

Just näin, mutta eroonhan nuo päättyvät, kun se ulkomaalaihen on suomen kansalaisuuden saanut.

Vierailija
295/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sensuroidaan totuuksia arabien äärisovinistisista kunniakulttuuriperinteistä, miettikääpä millaiseen helvettiin voivat tietämättömät naivit nuoret naiset joutua langetessaan niihin kuvioihin. Edesvastuutonta!

Vierailija
296/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toden totta. Ootte täysin paskoja kun ette osaa avata naiselle ovea, kantaa kauppakasseja ja avata auton ovea ja ojentaa naiselle kättä kun nousee autosta. Muslimimiehelleni oon sentään prinsessa ja samoin myös tyttäretkin. Itse oon suomalaisesta perheestä ja meistä tytöistä kasvatettiin prinsessoja paitsi sisko ei siitä ollut mielissään vaan hän halusi aina kantaa raskaimmat kivet. Todella järkyttävää. Onneksi meidän tytöt ei tuollaiseen suostu enkä anna heidän vahingoittaa itseään. Itsekin musliminaisena jumppaan salilla enkä harrasta painonnostoa tai harrasta itsepuolusta kuten siskon tyttö. Säälin näitä "vahvoja" naisia jotka kieltää tytöiltäänsä prinsessana olemiset. Muslimiperheissä taas tytöistä kasvatetaan prinsessoja ja tytöillä on aina mukana veli tai isä saattamassa ja maksaa ostokset. Veljien tulee olla herrasmiehiä myös siskojakin kohtaan.

Sääliksi käy sun tyttäriäsi, jotka pakkonaitetaan tai mahdollisesti jopa tapetaan mikäli rikkovat siveyskoodeja.

Vierailija
297/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy sun tyttäriäsi, jotka pakkonaitetaan tai mahdollisesti jopa tapetaan mikäli rikkovat siveyskoodeja.

Ei me olla pakkonaitettu ketään. Opetan vain tytöt hyviksi vaimoiksi ja heidän tulee olla aina kiitollisia miesten herrasmiesmäisyydestä. Ja poikien tulee aina auttaa heikompaa. Järkyttävää katsottavaa kun joku nainen tiuski kun hänen miehensä halusi kantaa ostoskassit kunnes nainen repi ne takaisin. Musliminainen ei tuolla tavalla raivoaisi ja leikkisi supernaista. Musliminainen on ennemmin prinsessa kuin supernainen ja niin on meidänkin tytöt.

Vierailija
298/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me olla pakkonaitettu ketään. Opetan vain tytöt hyviksi vaimoiksi ja heidän tulee olla aina kiitollisia miesten herrasmiesmäisyydestä. Ja poikien tulee aina auttaa heikompaa. Järkyttävää katsottavaa kun joku nainen tiuski kun hänen miehensä halusi kantaa ostoskassit kunnes nainen repi ne takaisin. Musliminainen ei tuolla tavalla raivoaisi ja leikkisi supernaista. Musliminainen on ennemmin prinsessa kuin supernainen ja niin on meidänkin tytöt.

10/10-trollausta, I'll give you that.

Vierailija
299/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei ole miehet muuttunu. Ei suomalaiset miehet tahdo jaksaa näitten hyvinkoulutettujen naisten kommervenkkejä. Usealla tuntemallani miehellä on ulkomaalainen nainen. Itse olen akateemisesti koulutettu ja puolisoni on ihana kouluavustaja. Saatte naiset ihan vapaasti mennä ulkomaille naimisiin, siellähän se auvo aukenee.

Vierailija
300/368 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset ovat alkaneet suosimaan jostain kumman syystä alkukantaisia kehitysmaa-arvoja.

Kohteliaisuus ja huolehtiminen ei kyllä ole "kehitysmaa-arvoja" vaan jokaisen tavoiteltavia arvoja. Esim. Arabimaissa kuuluvat kyllä ihan kulttuuriin eivätkä ole jotain pöksyynpääsemistaktiikoita. Aika teinimäinen ajattelutapa että kaikki maailmassa on vaan pill¥sta kiinni.

Osaan arabiaa ja usein kuulee että miehet ikäänkuin kilpailevat keskenään kuka huolehtii vaimostaan parhaiten. vaimo ei siis saisi kantaa mitään muiden miesten läsnäollessa kun muuten sillä on heikko mies.

Vertaa Suomeen ja painavia ruokakasseja päivästä toiseen raahaaviin naisiin.

Jep. Kaupassa käyminen on painavien kassien takia pääasiassa miesten tehtävä. On heille kunnia asia törmätä toiseen mieheen kädet täynnä painavia ostoksia jotta muut näkee miten elättää perheensä ja vie vaimolle kaikki mahdolliset ruokatarvikkeet. Eipä sitä alistamiseksi voi mieltää jos odottavat sitten että vaimo tekee ruokaa.

Olenkin ihmetellyt, miksi ei näy naisia kaapunaisia kantamassa ruokaostoksia. Suorittavatko heillä miehet ruokaostokset?

Jos musliminainen on mukana kaupassa, on miehen tehtävä kantaa ostokset. Olisi suuri häpeä jos mies kävelisi tyhjin käsin. Naisten kuuluu olla niitä prinsessoja, eikä supernaisia. Oon opettanut lapsilleni että olisivat kiitollisia että miehet ja naiset ovat erilaisia. Tyttäreni oon opettanut kunnioittamaan miehen apua ja poikia suojelemaan ja auttamaan naisia sekä pitämään näitä prinsessoina. Mitään nössöä koti-isää en kasvata pojistani enkä ole antanut heidän tiskata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan