Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuvatko vakipanot kellään?

Vierailija
30.07.2025 |

Seurustelin lukioajan ja sen jälkeen kun tuli ero poikaystävästä, niin halusin sinkuilla ja nauttia opiskelijaelämässä. Yhden illan jutut ei innosta ja päätinkin etsiä vakipanon. Nyt on ollut yhteensä kolme vakipanoa vuoden sikana, jotka kaikki ovat menneet lopulta vaikeaksi. Ekalla kerralla jätkä tuli mustasukkaiseksi ja olisi halunnut omia minut, mutta itse kyllä teki vaikka mitä. Kaksi seuraavaa yritystä ovat päättyneet siihen, että molemmat olisivat halunneet enemmän. Voiko pelkkä vakipano/seksisuhde ylipäänsä onnistua? Minulla selvästi ei. 

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANOJUTUT SEKSIPALSTALLE.

Vierailija
2/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan mulle tullut vastaan vakipanomiestä, joka ei lopulta olisi halunnut enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi onnistua omalla kohdalla koska mulla tulee tunteet peliin mukaan. Olen ollut nyt kaksi vuotta seksisuhteessa varatun miehen kanssa ja olen täysin rikkinäinen koska tyhmänä menin rakastumaan mieheen. Enkä osaa lopettaa suhdetta. Mieshän ei suhdetta helposti lopeta kun saa kiihkeää seksiä nuoremmalta naiselta.

En usko pystyväni kenenkään kanssa pelkkään seksisuhteeseen koska olen liian tunteellinen sellaiseen. Tunteet tulee väkisin mukaan jossakin kohtaa. Ei tämän varatunkaan kanssa ensin alkuun tunteita ollut, mutta kyllä ne vain sieltä tuli.

Vierailija
4/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta. En tunne (kai) myöskään ketään, jolla olisi ollut tällaista. Kaikilla on ollut jonkinlainen seurustelu siinä samalla. Ei ehkä kovin tiivis, mutta uskollinen suhde. Siinä ei sitten säädetä mitään muuta. Se on perseestä, mutta miehet on mustasukkaisia. 

Vierailija
5/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onnistu, kun miehet eivät ekan kerran jälkeen ole enää yhtään kiinnostuneita. Mun täytyy olla todella vastenmielinen, kun eivät halua edes satunnaista seksiä mun kanssa :(

Vierailija
6/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PANOJUTUT SEKSIPALSTALLE.

aihe vapaa

7/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien itsetunto ei kestä sitä, että on toiselle vain pano. Haluttaisiin olla enemmän sille toiselle, vaikka itsellä ei edes ole tunteita. Kyse on vain turhamaisuudesta. Ai mä en kelpaa sulle!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja kokemuksia ap. Oli seksisuhde sinkkumieheen, joka sitten kerran esittelikin minut vanhemmilleen tyttöystävänään. Tämä siis täysin yllättäen, kun luulin meneväni hänen luokseen tekemään ihan muuta. Kiusallisen kahvittelun jälkeen lähdin, enkä tullut takaisin. Oli jokseenkin koomista kuunnella, kun hänen vanhempansa puhuivat nuoresta parista, ym. Mies ei ymmärtänyt, miksi en enää halunnut nähdä.

Vierailija
9/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vakipano aina tiistaisin ja perjantaisin. Ollut nyt vähän yli puoli vuotta, joulukuussa tavattiin eka kerta. Itsellä ei ole tullut tunteet peliin, koska mies on sellainen, jolle en ilmaiseksi antaisi, eikä edusta ollenkaan mun ihannekumppania. Mutta minkäs köyhänä opiskelijana teet, kun setä haluaa ja maksaa siitä, että saa...

10/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei onnistu, kun miehet eivät ekan kerran jälkeen ole enää yhtään kiinnostuneita. Mun täytyy olla todella vastenmielinen, kun eivät halua edes satunnaista seksiä mun kanssa :(

Jotain siinä seksissä on vikana. Onko sulla hygienia kunnossa?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mutta se on vaikeaa. Välitän hänestä aivan liikaa että olisi vain mukava ja kevyt suhde jossa tapaillaan kaikenlaisen mukavan merkeissä mutta ei ole tarkoitus vakiintua tai alkaa oikeaksi "pariksi". Molemmat vapaita kyllä mutta periaatteessa kumpikaan ei halua enää sitoutua. Se on nähty. Kaverit ovat nähneet, sen kummemmin ei ole esitelty. Tiedän kyllä että tästä ei tulisi mitään mutta silti.... Olen ehkä jopa rakastunut ja pelkkä ajatuskin kaiken loppumisesta riipii syvästi. Mies kyllä tykkää myös minusta mutta joko ei sen enempää tai ei tarkoituksella kerro enempää.

Vierailija
12/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kunnossa.

Vierailija
13/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kunnossa.

Makaat siis lahnana.

Vierailija
14/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitään miehiä jotka tuollaiseen "suhteeseen" suostuvat

Vierailija
15/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kunnossa.

Makaat siis lahnana.

Kaikkien kanssa olen ollut eri asennoissa ja päälläkin, ottanut suihin jne. En tiedä mitä teen väärin.

Vierailija
16/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vakitytistä. Olisi pitänyt sanoa kirkossa juu mut olin tyhmääääääää

Vierailija
17/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi onnistua omalla kohdalla koska mulla tulee tunteet peliin mukaan. Olen ollut nyt kaksi vuotta seksisuhteessa varatun miehen kanssa ja olen täysin rikkinäinen koska tyhmänä menin rakastumaan mieheen. Enkä osaa lopettaa suhdetta. Mieshän ei suhdetta helposti lopeta kun saa kiihkeää seksiä nuoremmalta naiselta.

En usko pystyväni kenenkään kanssa pelkkään seksisuhteeseen koska olen liian tunteellinen sellaiseen. Tunteet tulee väkisin mukaan jossakin kohtaa. Ei tämän varatunkaan kanssa ensin alkuun tunteita ollut, mutta kyllä ne vain sieltä tuli.

Mistä tunteista puhut? Miten voit panna jos et tunne mitään, onhan vetovoimakin tunne? Paneeko ihmiset ihan robotteina roisiaan ilman että mitenkään tykkää siitä toisesta osapuolesta?

Vierailija
18/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valipanot sopii niille, jotka pystyvät erottamaan hyvän seksin ja tunteet toisistaan. Suurimmalle osalle tämä ei onnistu. On luonnollista, että tunteet tulevat mukaan. Hienoa, jos molemmille, mutta useimmiten toiselle käy niin.

Vierailija
19/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuu hyvin, otan rahan.

Vierailija
20/78 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole onnistunut. Olen parikin kertaa löytänyt naisen, jonka kanssa seksi on ollut hyvää. Olen ihastunut molempiin ja en ole saanut vastakaikua tunteilleni. Mut mehän sovittiin, että vain seksiä Jep. Jotkut pystyy, minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä