Uusi miesystävä haluaa mennä naiskollegan luo illalliselle ja auttamaan muutossa
Olen tapaillut erästä miestä nyt kuukauden ajan. Eilen mies oli alkanut puhua uudesta naiskollegastaan (puolalaisesta naisesta). Nainen sitä ja tätä, mies haluaa auttaa töissä, blablabla. Ja sanoi että nainen oli kutsunut hänet illalliselle asuntoonsa ja "auttamaan muutossa". Minusta tuo on todella selkeä kutsu ihan muihin puuhiin, ja siksi on vaikea sanoa miehelle juuta tai jaata koko ideaan.
En halua vaikuttaa mustasukkaiselta, mutta en voi kieltääkään. Itse en ikimaailmassa kutsuisi miespuolisia kollegoja kotiini tai tapaisia muita miehiä kahden. Miten tästä voi puhua seurustelukumppanin kanssa hienotunteisesti mutta vaikuttamatta mustasukkaiselta psykolta? Mielestäni naisen kutsu on kutsu tutustua intiimisti ja tekosyy saada mies kämpilleen. Ei tunnu kivalta että uusi seurustelukumppani menisi toisen naisen kotiin ja ainoana todisteena tapahtumista (tai niiden puutteesta) olisi miehen sana. Nämä on niin nähty.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kunpa minunkin mieheni hyväksyisi, että minä voin panna ketä haluan!
Jos haluat panna miestäsi, voit panna häntä. Jos haluat panna jotakuta toista, voit panna häntä. En tunne yhtäkään lakipykälää, mikä sen estäisi, olettaen ettei kyseessä ole alaikäinen, sukurutsa tai raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun saa slaavia/itä eurooppalaista naista niin ei enää pysty edes suomalaista naista kohti katsomaan.
Ne naiset saa miehen tuntemaan mieheksi. Heidän kanssa saa olla mies!
Tiedän. Sain likaisena. Sitä ei suomalainen nainen ymmärrä. Spontaanisti touhu on usein likaista ja haisevaakin - se pitää vain kestää koska muuten menee fiilikset. Ja ilman ikuisia ”kumeja”.
Jep. Spontaani imu pesemättömänä on suomalaiselle miehelle tärkeä koska stondisongelmat meillä ovat aika kovia. Itälikat kestää sen.
Itälikat? Suomalaisen naisen suusta.. :) Olet katsonut MTV:tä ja syönyt mäkkärissä ja luulet olevasi länsieurooppalainen?
Vaasa, Vaasa, rakkaus tai kuolema, pelkoa ja vainoa - ahahahaha, hei!
Mun miesm olisi sanonut työkaverille ettei ikävä kyllä pääse. Tai jos jostain kumman syystä haluaisi oikeasti auttaa, eli kokisi että nainen on vähän hukassa, ja tarvitsisi tutustumista jakavereita paikallisista, niin hän olisi sanonut että voimme vaimon(eli minun) kanssa tulla häntä auttamaan.
Mikäli olisi tuntenutmiehni vasta kuukauden, ja miesvaikuttaisi innokkaalta tämän naisen "auttamisen" perään, niin en olisi sanonut mitään, mutta olisin päättänyt suhteemme, jonkin aikaa ensin häntä välteltyäni vedoten kiireisiini, sanomalla että emme sittenkääntaida olla riittävästi samallaaaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin aviomiestä vainoaa skitsofreenikko jolle ei uskalla sanoa vastaan muuten uhkaa tehdä jotain, tekee perättömiä ilmiantoja ja uhkaa hypätä parvekkeelta jos ei tule häntä katsomaan. Kiristääköhän tuokin miestäsi jollain em., nykyään avohoitopotilaita kulkee vapaana hyvin sairainakin kun eivät ota lääkkeitään ja laitospaikkoja on rajoitetusti.
Lisäyksenä em. Siis mies pitää tätä naista kaverinaan ja on tukihenkilö, nainen kuvittelee päässään muuta. Itsekin hyväksyn, että naista autetaan kun on sairas, miehelläni ei ole häntä kohtaa mitään mm. seksuaalista mielenkiintoa, vaan sääliä kuten itsellänikin.
Tota, mun mies myös henkisesti tuki yhtä naista sen naisen pahassa masennuksessa. Oli ihan oikein itsemurhaakin yrittänyt ollessaan heikoimmillaan. Nainen oli 15 v nuorempi kuin mies, joten mies tunsi olevansa hänelle kuulemma kuin isähahmo, joka antaa tukea ja viisaita neuvoja. Ratsasin kerran kännykän ja sieltä paljastui vähän muunlaistakin suhdetta. No mies meni naimisiin minun kanssani ja se nainen toisen miehen kanssa, joka oli myöskin about 15 v vanhempi. Olin häissä ja en ollit uskoa silmiäni, kun näen hänet. En ole ikinä eläissöni nähnyt niin tyrmääbän seksikästä ja kurvikasta blondia livenä. Oli ihan henkeäsalpaava. Tuli tervehtimään miestäni pöytäön, mihin meidät oli plaseerattu, veti hameen ylös ja rsitteli sukkanauhaa reidessä. Mutta tosiaan, kyllä hänellä oli ilmeisesti ollut oikeasti sitä masennustakin, mutta vähän sivuseikka, tai oikeastaan ei sittenkään. Raskauttavampaa miehen käyttää edes ajatuksellisella pelkkää säpinää-tasolla hyväkseen ketään naista, joka on a) paljon nuorempi ja b) lisäksi heikoilla vakavien mt-ongelmien takia.
Tämä nainen josta puhun, ei kyllä ole mitenkään "henkeäsalpaava". On oikeastikin ollut sairas ei mitään pientä mt-ongelmaa. Uskoisin, että hän käyttää mieheni hyväuskoisuutta ennemminkin hyväkseen kuin päinvastoin, valehtelee ja keksii tarinoita, että saa sympatiaa mieheltä. Aina jossain muussa on vikaa mutta ei hänessä itsessään ja on mokannut elämässään monia suuria asioita joka elämän osa-alueella. Katkera ja kateellinen, ei ole mitään menetettävää, siksi myös vaarallinen.
Oletko koskaan miettinyt että miehesi on vähintäänkin yhtä sekaisin kuin ”ystäväsi” - tai vaihtoehtoisesti vajaa jos ei tajua noita aivan samoja asioita kuin sinä?
Oikeasti: hän tajuaa kyllä. Jos jatkaa touhujaan, on se hänen _valintansa_ - sinun ja perheenne edelle. Älä pidä miestäsi tyhmänä, ei nainen ole ”vaarallinen” heikkouksineen, se tuntuu sinusta vain siltä, koska miehesi taitaa pitää hänen heikkouksistaan.
Ihastunut hän tietysti on, se sumentaa totuuden näkemisen. Vaarallinen tuo nainen on, en nyt rupea luettelemaan mitä hän on tehnyt aikaisemmin, ei ole nyt mistään pikku "heikkouksista" kysymys. Mies on hyvin älykäs, siksi tämä ihmetyttääkin, keski-iän kriisi, haluaa elää vielä toisen nuoruuden kenties. Ei ole kuitenkaan perhettään hylkäämässä, kieltää sen vaihtoehdon joten mistään todellisesta rakkaudesta ei varmasti ole kysymys.
Ei saatana. Ja sinä toljotat lapasena vieressä teorioinesi? Ei nyt millään pahalla, mutta teidän perhe-elämänne on ihmisyyden irvikuva. Päästä nyt hyvä ihminen irti äläkä enää alenna itseäsi. Mikä sun on? Ei se ydinperhe nyt _noin_ arvokas ole!
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun saa slaavia/itä eurooppalaista naista niin ei enää pysty edes suomalaista naista kohti katsomaan.
Ne naiset saa miehen tuntemaan mieheksi. Heidän kanssa saa olla mies!
Tiedän. Sain likaisena. Sitä ei suomalainen nainen ymmärrä. Spontaanisti touhu on usein likaista ja haisevaakin - se pitää vain kestää koska muuten menee fiilikset. Ja ilman ikuisia ”kumeja”.
Jep. Spontaani imu pesemättömänä on suomalaiselle miehelle tärkeä koska stondisongelmat meillä ovat aika kovia. Itälikat kestää sen.
Itälikat? Suomalaisen naisen suusta.. :) Olet katsonut MTV:tä ja syönyt mäkkärissä ja luulet olevasi länsieurooppalainen?
Vaasa, Vaasa, rakkaus tai kuolema, pelkoa ja vainoa - ahahahaha, hei!
Vaasa on idempänä kuin suurinosa puolaa ;) ja jos susta vedetään verta ja tehdään dna testi niin ugri veri siellä kihisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi. Itselläni samanlainen tapaus avioliitossa. Pyytää mieheltäni apua milloin kuskaamisessa milloin missäkin ja suhde on olevinaan kaverisuhde nykyisin. Tarkoituksena on houkutella mies syvempään suhteeseen, miehet eivät välttämättä huomaa mitään mikä on meneillään. Ammattilaisia on kyllä tarjolla vaihtamaan lamppuja ja avaamaan viemärin, ei siinä tarvita kenenkään aviomiehiä, muuttofirmojakin on olemassa.
Ei jumalauta. Onneksi et ole minun vaimoni. Kuulostat a) vainoharhaiselta, b) itsetunto-ongelmaiselta ja/tai c) 15-vuotiaalta.
Minua ei määrää kukaan, enkä minä pyri määräilemään ketään. Reilu peli kaikille.
Voi vaimo parkaa, jos mies on tuollainen kuumakalle. Onkin paras, että olisit poikamies tai pysyttelet sellaisena, silloin saat tehdä ihan mitä halut ja mennä reilusti minne haluat, etkä ole tilivelvollinen menemisistäsi kellekään, reilu peli. Suhteessa on tietyt pelisäännöt jos ei ole avoin liitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin aviomiestä vainoaa skitsofreenikko jolle ei uskalla sanoa vastaan muuten uhkaa tehdä jotain, tekee perättömiä ilmiantoja ja uhkaa hypätä parvekkeelta jos ei tule häntä katsomaan. Kiristääköhän tuokin miestäsi jollain em., nykyään avohoitopotilaita kulkee vapaana hyvin sairainakin kun eivät ota lääkkeitään ja laitospaikkoja on rajoitetusti.
Lisäyksenä em. Siis mies pitää tätä naista kaverinaan ja on tukihenkilö, nainen kuvittelee päässään muuta. Itsekin hyväksyn, että naista autetaan kun on sairas, miehelläni ei ole häntä kohtaa mitään mm. seksuaalista mielenkiintoa, vaan sääliä kuten itsellänikin.
Tota, mun mies myös henkisesti tuki yhtä naista sen naisen pahassa masennuksessa. Oli ihan oikein itsemurhaakin yrittänyt ollessaan heikoimmillaan. Nainen oli 15 v nuorempi kuin mies, joten mies tunsi olevansa hänelle kuulemma kuin isähahmo, joka antaa tukea ja viisaita neuvoja. Ratsasin kerran kännykän ja sieltä paljastui vähän muunlaistakin suhdetta. No mies meni naimisiin minun kanssani ja se nainen toisen miehen kanssa, joka oli myöskin about 15 v vanhempi. Olin häissä ja en ollit uskoa silmiäni, kun näen hänet. En ole ikinä eläissöni nähnyt niin tyrmääbän seksikästä ja kurvikasta blondia livenä. Oli ihan henkeäsalpaava. Tuli tervehtimään miestäni pöytäön, mihin meidät oli plaseerattu, veti hameen ylös ja rsitteli sukkanauhaa reidessä. Mutta tosiaan, kyllä hänellä oli ilmeisesti ollut oikeasti sitä masennustakin, mutta vähän sivuseikka, tai oikeastaan ei sittenkään. Raskauttavampaa miehen käyttää edes ajatuksellisella pelkkää säpinää-tasolla hyväkseen ketään naista, joka on a) paljon nuorempi ja b) lisäksi heikoilla vakavien mt-ongelmien takia.
Tämä nainen josta puhun, ei kyllä ole mitenkään "henkeäsalpaava". On oikeastikin ollut sairas ei mitään pientä mt-ongelmaa. Uskoisin, että hän käyttää mieheni hyväuskoisuutta ennemminkin hyväkseen kuin päinvastoin, valehtelee ja keksii tarinoita, että saa sympatiaa mieheltä. Aina jossain muussa on vikaa mutta ei hänessä itsessään ja on mokannut elämässään monia suuria asioita joka elämän osa-alueella. Katkera ja kateellinen, ei ole mitään menetettävää, siksi myös vaarallinen.
Oletko koskaan miettinyt että miehesi on vähintäänkin yhtä sekaisin kuin ”ystäväsi” - tai vaihtoehtoisesti vajaa jos ei tajua noita aivan samoja asioita kuin sinä?
Oikeasti: hän tajuaa kyllä. Jos jatkaa touhujaan, on se hänen _valintansa_ - sinun ja perheenne edelle. Älä pidä miestäsi tyhmänä, ei nainen ole ”vaarallinen” heikkouksineen, se tuntuu sinusta vain siltä, koska miehesi taitaa pitää hänen heikkouksistaan.
Ihastunut hän tietysti on, se sumentaa totuuden näkemisen. Vaarallinen tuo nainen on, en nyt rupea luettelemaan mitä hän on tehnyt aikaisemmin, ei ole nyt mistään pikku "heikkouksista" kysymys. Mies on hyvin älykäs, siksi tämä ihmetyttääkin, keski-iän kriisi, haluaa elää vielä toisen nuoruuden kenties. Ei ole kuitenkaan perhettään hylkäämässä, kieltää sen vaihtoehdon joten mistään todellisesta rakkaudesta ei varmasti ole kysymys.
Ei saatana. Ja sinä toljotat lapasena vieressä teorioinesi? Ei nyt millään pahalla, mutta teidän perhe-elämänne on ihmisyyden irvikuva. Päästä nyt hyvä ihminen irti äläkä enää alenna itseäsi. Mikä sun on? Ei se ydinperhe nyt _noin_ arvokas ole!
Tämä!
En toljota lapasena, vaan yritän ymmärtää. Liitto oli ihan hyvä, ennen kuin tämä nainen astui kuvioihin. Meidän perhe-elämämme on ihan laadukasta kokonaisuudessaan joka sektorilla. Tuollaisen akan vuoksi en luovuta, mies tulee ennen pitkää järkiinsä. Eri asia jos olisi ollut suhteita useampia siellä sun täällä.
Mies on kiinnostunut naisesta, tai nainen yrittää vikitellä miestä..kannattaisi pitää kiinni siitä mikä on sun tai antaa kundin mennä..toki en tiedä kaikkia yksityiskohtia, aina kaikki riippuu ihmisistä ja miten ollaan puhuttu kyseisessä tilanteessa.
Olisit ylpeä miesystävästäsi. Harva mies on noin avulias ja kohtelias etenkin kun kyse on ulkomaalaisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesm olisi sanonut työkaverille ettei ikävä kyllä pääse. Tai jos jostain kumman syystä haluaisi oikeasti auttaa, eli kokisi että nainen on vähän hukassa, ja tarvitsisi tutustumista jakavereita paikallisista, niin hän olisi sanonut että voimme vaimon(eli minun) kanssa tulla häntä auttamaan.
Ei kai tässä voi kuin toivotella "onnea" miehellesi. Elämisen arvoista itsenäistä aikuisen miehen elämää!
Kaikkeen pompottamiseen jotkut vässykät suostuukin.
Justiinsahan oli pari päivää sitten viestiketju miesten "friendzonesta" ja naisten mielestä oli ihan ok, että mieskavereilta pyydettiin muuttoapua, asennusapua ja jopa emotionaalista tukea. Miksi tämä olisi jotenkin eri asia, jos naiskaveri on ulkomaalainen? Vai ovatko suomalaiset naiset sen verran rasistisia, että tällainen hyväksikäyttö on varattu vain kotimaisille naisille?
:-D
Vierailija kirjoitti:
Justiinsahan oli pari päivää sitten viestiketju miesten "friendzonesta" ja naisten mielestä oli ihan ok, että mieskavereilta pyydettiin muuttoapua, asennusapua ja jopa emotionaalista tukea. Miksi tämä olisi jotenkin eri asia, jos naiskaveri on ulkomaalainen? Vai ovatko suomalaiset naiset sen verran rasistisia, että tällainen hyväksikäyttö on varattu vain kotimaisille naisille?
Suomessa on hyvin valikoivaa rasismia. Suomessa sallittua on olla rasistinen itä eurooppalaisia kohtaan, mutta muslimeita ja musta ihoisia kohtaan ei. Heitä suomalaiset paapoo ja nussivat heidän kanssa hyvällä oma tunnolla. Ei ihme, että raksalla edes virolaiset ei vietä kahvitaukoa suomalaisten kanssa vaan menevät mielummin venäläisten kanssa samaan koppiin. Te luulette olevanne niin paljon parempia kaikista muista teidän keeneri ystävienne kanssa ja virolaiset on sentään teidän veljeskansa :D
Pakko kommentoida miehenä tähän kun liippaa läheltä omia kokemuksia.
Olin 2010-luvun alkupuolella Saksassa töissä ja tutustuin myös työpaikallani puolalaiseen naiseen. Hän otti aloitteen tutustuakseen minuun ja hurmasi minut heti. Hän oli niin valloittava nainen että kiinnostuin hänestä nopeasti. Hän oli todella kaunis, mutta ennen kaikkea pidin hänen persoonallisuudestaan. Ajattelin että vaikka meillä ei voi olla oman suhteeni vuoksi mitään vakavampaa, niin voisimme ainakin olla kavereita, kun minulla oli siinä elämäntilanteessa tilausta uusille ystäville. Meistä tulikin hyviä kavereita ja hengasimme yhdessä työpaikan ulkopuolellakin ryhmässä ja kahdestaan.
Minulla siis oli suomalainen tyttöystävä, mutta puolalainen ystäväni oli sinkku. Tyttöystäväni hyväksyi - toisin kuin ketjun aloittaja - että hankin uusia naispuolisia ystäviä työpaikalta.
Pysyimme platonisina kavereina vajaan puolen vuoden ajan, kunnes suhteemme muuttui seksisuhteeksi. Lopulta tilanne ratkesi niin että jätin suomalaisen tyttöystäväni ja menin suhteeseen puolalaisen kanssa. Puolalaisen kanssa olin yhdessä vuoden päivät ennen eroa.
En tiedä mitä yritän sanoa tällä viestillä. Ehkä sitä, että joskus sitä kohtaa elämässä niin valloittavia ihmisiä, että heihin haluaa tutustua mahdollisista esteistä riippumatta. Ehkä tapailemallasi miehellä on samanlainen tilanne meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan naiset saavat olla mustasukkaisia miehestään, toisin päin se on täysin kiellettyä. Vahva nainen jne.
Olen kirjoittanut tän ennenkin, mutta muistuu mieleen eräs nainen. Oltiin seurusteltu pari kuukautta ja baarissa ollessamme näin vanhan koulukaverini, naisen. Halasimme ihan kavereina ja (täysin raitis) tyttöystäväni kävi naisen kimppuun! Litsari heti kärkeen ja huutoa seurasi. Minä olin lopulta hänen kavereidenkin mielestä tehnyt väärin halaamalla naiskaveria. :)
Vierailija kirjoitti:
Siellä muuten nus.sitaan ja h u o l e l l a.
Puolalaiset naiset on mun mielestä parhaita, yhdellä sivulla on hyvä milf-video mitä katson päivittäin.
Näin siinä sun ukon kanssa käy:
- leidi antaa sille kylmä Krusovitsen käteen ja pyytää sohvalle istumaan- kohta leidi tulee korkkareissa, minihameessa ja sukkanauhaliiveissä hajareisin ukkoasi suutelemaan
- lopun arvaat kun kaivetaan terhakkaat tisut pushupeista
- all holes filled ja homma jatkuu aamuun asti
No ei taija nyt ihan joka ukolla jatkuu aamuun asti.. 2 minsaa ja se oli siinä..
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän se sänky koeponnistaa kasaamisen jälkeen. Puolalaiset naiset ovat tunnetusti himokkaita ja estottomia. Varmasti naivat työpaikallakin kuin kanit.
Puolalaisia naisia on kaikenlaisia kuten suomalaisiakin. Typeriä yleistyksiä. Meillä oli töissä hyvin fiksu puolalaisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:-DEi vaan naiset saavat olla mustasukkaisia miehestään, toisin päin se on täysin kiellettyä. Vahva nainen jne.
Olen kirjoittanut tän ennenkin, mutta muistuu mieleen eräs nainen. Oltiin seurusteltu pari kuukautta ja baarissa ollessamme näin vanhan koulukaverini, naisen. Halasimme ihan kavereina ja (täysin raitis) tyttöystäväni kävi naisen kimppuun! Litsari heti kärkeen ja huutoa seurasi. Minä olin lopulta hänen kavereidenkin mielestä tehnyt väärin halaamalla naiskaveria. :)
Ai kauheeta. Mulla on tapana halata ja jututtaa vanhoja mukavia koulukavereitani. Kerran istuttiin iltaa mieheni kanssa kahden miespuolisen koulukaverini kanssa, kun kävimme vierailulla kotikylässäni.
Miehelläni oli tosi hauskaa ja kehui kuinka mukavia vanhoja kavereita mulla on. Jälkeenpäinkin muisteli kivaa iltaa. Hän kyllä näki heti, että kavereita vain ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän se sänky koeponnistaa kasaamisen jälkeen. Puolalaiset naiset ovat tunnetusti himokkaita ja estottomia. Varmasti naivat työpaikallakin kuin kanit.
Puolalaisia naisia on kaikenlaisia kuten suomalaisiakin. Typeriä yleistyksiä. Meillä oli töissä hyvin fiksu puolalaisnainen.
Ihan varmasti niin.