Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä haluaa mennä naiskollegan luo illalliselle ja auttamaan muutossa

Vierailija
13.09.2018 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt kuukauden ajan. Eilen mies oli alkanut puhua uudesta naiskollegastaan (puolalaisesta naisesta). Nainen sitä ja tätä, mies haluaa auttaa töissä, blablabla. Ja sanoi että nainen oli kutsunut hänet illalliselle asuntoonsa ja "auttamaan muutossa". Minusta tuo on todella selkeä kutsu ihan muihin puuhiin, ja siksi on vaikea sanoa miehelle juuta tai jaata koko ideaan.

En halua vaikuttaa mustasukkaiselta, mutta en voi kieltääkään. Itse en ikimaailmassa kutsuisi miespuolisia kollegoja kotiini tai tapaisia muita miehiä kahden. Miten tästä voi puhua seurustelukumppanin kanssa hienotunteisesti mutta vaikuttamatta mustasukkaiselta psykolta? Mielestäni naisen kutsu on kutsu tutustua intiimisti ja tekosyy saada mies kämpilleen. Ei tunnu kivalta että uusi seurustelukumppani menisi toisen naisen kotiin ja ainoana todisteena tapahtumista (tai niiden puutteesta) olisi miehen sana. Nämä on niin nähty.

Kommentit (216)

Vierailija
181/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletteko?

Vierailija
182/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi häipyä ajat sitten, muutto ja illallinen lienee missäs muuallakaan kuin Porvoossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä! Juuri töistä kotona, näyttää että aihe herätti suuria tunteita... Luin kaikki viestit läpi ja nyt on aika ristiriitaiset tunteet. Tekee mieli sanoa miehelle että mene vain kyntämään sitä puolatarta mutta itse en ole sitten kuvioissa. En ole varma voinko luottaa miehen sanaan enkä halua jankata asiasta uuden tuttavuuden kanssa. Voi myös olla että kyseessä on platoninen juttu, mutta en tosiaankaan luota itäblokin pimuihin.

Olen tullut petetyksi aiemmin, ja siksi asia kirpaisee. En silti halua vaikuttaa psykolta uudelle kumppanille, jonka kanssa on muuten tähän asti mätsännyt.

-ap

Vierailija
184/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette tapailleet KUUKAUDEN ja seurustelette jo?

Vierailija
185/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä! Juuri töistä kotona, näyttää että aihe herätti suuria tunteita... Luin kaikki viestit läpi ja nyt on aika ristiriitaiset tunteet. Tekee mieli sanoa miehelle että mene vain kyntämään sitä puolatarta mutta itse en ole sitten kuvioissa. En ole varma voinko luottaa miehen sanaan enkä halua jankata asiasta uuden tuttavuuden kanssa. Voi myös olla että kyseessä on platoninen juttu, mutta en tosiaankaan luota itäblokin pimuihin.

Olen tullut petetyksi aiemmin, ja siksi asia kirpaisee. En silti halua vaikuttaa psykolta uudelle kumppanille, jonka kanssa on muuten tähän asti mätsännyt.

-ap

Olet aika mustavalkoisia neuvoja saanut täällä.

Minä sanoisin miehelle, että kyllähän tuollainen muutto+illallinen vähän treffikutsulta kuulostaa. Ihan neutraaliin sävyyn. Sitten seuraavan kerran tavatessa kysyisin, miten ilta sujui. Ei sinun sen enempää tarvitse tehdä saadaksesi selville, onko kysymys vain ystävyydestä. Hirveiden pulttien ottaminen johtaa vain siihen, että mies (joka mahdollisesti jo muutenkin pohtii, haluaako sitoutua sinuun) kavahtaa sinua. Toisaalta tilanteessa, jossa sinua epäilyttää, ei kannata myöskään haudata tunteita puhumattomuuteen. Siis puhu, mutta neutraalisti, ja anna miehenkin puhua. Kyllä se tilanne siitä ajan myötä selkenee.

Vierailija
186/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi siltä, että mies on jo omalta kohdaltaan todennut, että teidän suhteenne ei toimi mutta on liian kiltti, että saisi sanottua sen suoraan. Nyt hän uskoo, että tämä puolalainen nainen tarjoaa hänelle helpon ulospääsyn suhteestanne. Surkuhupaisinta asiassa on, että puolalainen ei välttämättä edes ole iskemässä miestäsi vaan oikeasti muuttoavun tarpeessa.

Vierailija
187/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiraudoilla kiinni patteriin - niin oppiipa olemaan!

Vierailija
188/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan normaalia miehen käytöstä. Melkein kaikki miehet pettävät.

Vierailija
189/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on puolalaista verta, mutta olen kyllä ihan samaa mieltä kuin moni muukin; tuossa on selkeästi jotain meneillään. Olen tullut itse kusetetuksi niin monet kerrat miesten puolelta, että ap sinuna olisin realistinen. Älä tee niin kuin minä, että tuhlaat pelimieheen aikaa, sulle löytyy varmasti hyvä mies joka on juuri sinusta kiinnostunut. Mies varmaan hykertelee omahyväisyydessään kun on useampi kiinnostunut nainen kimpussa. YÖK!

Vierailija
190/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo jos on kerrottavaa. Kamalia tuollaiset ennakkoluulot.

Vierailija
191/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Suomipimun muuttoapuna luottaisit mieheesi enemmän?

Vierailija
192/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta muuttoavuksia, työkamu ilahtuu varmasti kun tulee apukäsiä :)

Vierailija
193/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ollut kaveri monen miespuolisen työkaverin kanssa. Yhdestä tuli ystävä, ja hän oli ainoa, joka ei halunnut kanssani seksiä (ei halunnut pettää). Muut olisivat halunneet, en antanut. Pystyn siis olemaan "vain kaveri" miestenkin kanssa. Mutta jos mulla olisi tuore suhde, en varmaan lähtisi illalliselle uusille tuttavuuksille. Vanhat ystävät eri asia. Kyllä mulla kävisi mielessä, että saattaisi loukata sitä toista osapuolta.

Vierailija
194/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit ensinmäiseessä viestissä että olette Tapailleet kuukauden päivät.

Ei siinä tapailuvaiheessa kummankaan tule kokea olevansa sidottu ja kahlittu toiseen oikein millään muotoa.

Kattelet nyt vaa rauhassa eteenpäin että syntyykö sulle edes _parisuhde_ tämän miehen kanssa :-D

Sen jälkeen jos alatte seurustella, sulla ois enemmän hyvää syytä miettiä että onko se ok että miehesi työkaveri ei kutsu myös hänen seurustelukumppaniaan illalliselle vaan vain sinun miehesi.

Hän ei ole vielä sinun miehesi kerta vasta tapailette :-D

Vierailija
195/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ooppa rauhallinen, olet vielä sinkku itsekin"

Yritin kirjoittaa nimimerkiksi mutta se katkaistiin ikävästi keskeltä :-D

Vierailija
196/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkää itselle tekemistä ja seuraa miehen touhuja. Nainen kutsuu työpaikalta porukan miehiä jos ei ole erityistä mielessä. Jos hän kutsuu vain yhden miehen muuttopuuhiin niin hänellä on todellakin taka-ajatuksia! Kuulostaa pelimieheltä...

Vierailija
197/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en taas millään osaa yhteen viestiin sanoa kaikkea sanottavaa kun pulpahtaa päähän lisää mitä sanoa..

Eli tää puolalainen nainen voi todellakin olla ihan vain sen avun tarpeessa koska ei välttämättä todellakaan tunne oikein ketään muuta joka voisi auttaa tuollasessa kohtuu isossa rojektissa mitä muutot tuppaa olemaan.

Ja hän voi yksinkertaisesti kokea sen vain hyväksi ideaksi hyvittää sitä apua tarjoamalla illallisen eikä yhtään mitään muuta ajattele tässä. Kuten siis vaikka että nytpä pitää vietellä välittömästi tämä uusi työkaveri jotta on sitten maksimaalisen hankalaa ja ikävää uudessa työssä jos ei mene viettelyhommat putkeen tai jos vaikka siitä syntyvä suhde kaatuu.

Selvähän se on että jotenkin tuollanen apu tekee normaalijärkisen ihmisen mieli hyvittää toiselle, eikä joku palkan maksu euroina varmaan ole yleensä ekana mielessä että joo paljos se ois sun tuntipalkka tästä..

Vierailija
198/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette asu yhdessä niin miksi mies edes mainitsi koko naisesta ym sinulle? Siihen voi olla ainakin kaksi syytä - 1. Hän kokeilee oletko mustasukkainen ja välitätkö hänestä, tai 2. Hän epäsuorasti varoittaa sinua, että on muita naisia mielessä. Itse olisin rehellinen ja sanoisin miehelle, että kun hän näin jo kuukauden seurustelun jälkeen alkaa puhua muista naisista teidän suhde ei tule onnistumaan. Ota tai jätä! Itse en ottaisi ”häntäheikkiä” päiväksikään.

Vierailija
199/216 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Puolalainen ei todennäköisesti edes tiedä sinusta mitään. Kyse on ainoastaan siitä luotatko uuteen tuttavaasi. Ja tosiaankaan kuukauden tapailun jälkeen hänellä ei edes tarvitsisi kertoa menoistaan vielä, kun ette edes asu yhdessä. En minä ole koskaan selitellyt menoja noin varhaisessa tapailuvaiheessa. Olen vain sanonut, että on muuta menoa, en ehdi nyt tapaamaan. 

Vierailija
200/216 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussii satavarmasti ja ilman kumia. Muista käydä testeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä