Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä haluaa mennä naiskollegan luo illalliselle ja auttamaan muutossa

Vierailija
13.09.2018 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt kuukauden ajan. Eilen mies oli alkanut puhua uudesta naiskollegastaan (puolalaisesta naisesta). Nainen sitä ja tätä, mies haluaa auttaa töissä, blablabla. Ja sanoi että nainen oli kutsunut hänet illalliselle asuntoonsa ja "auttamaan muutossa". Minusta tuo on todella selkeä kutsu ihan muihin puuhiin, ja siksi on vaikea sanoa miehelle juuta tai jaata koko ideaan.

En halua vaikuttaa mustasukkaiselta, mutta en voi kieltääkään. Itse en ikimaailmassa kutsuisi miespuolisia kollegoja kotiini tai tapaisia muita miehiä kahden. Miten tästä voi puhua seurustelukumppanin kanssa hienotunteisesti mutta vaikuttamatta mustasukkaiselta psykolta? Mielestäni naisen kutsu on kutsu tutustua intiimisti ja tekosyy saada mies kämpilleen. Ei tunnu kivalta että uusi seurustelukumppani menisi toisen naisen kotiin ja ainoana todisteena tapahtumista (tai niiden puutteesta) olisi miehen sana. Nämä on niin nähty.

Kommentit (216)

Vierailija
121/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista hyvänen aikaxö ettei ole puolalaisia syksykumeja mukana, voivat olla toisen takin taskussa. Ja parfyymi on varma asia.

Vierailija
122/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä meeto kampanjan sponsausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nämä tiedetään. Aasialaisia alaisia vähän ”tuetaan” ”vaikean henkilökohtaisen tilanteen vuoksi” lounailla ja ”muutenkin”.

Ei jatkoon.

Puola Aasiassa?

Vierailija
124/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä muuten nus.sitaan ja h u o l e l l a.

Puolalaiset naiset on mun mielestä parhaita, yhdellä sivulla on hyvä milf-video mitä katson päivittäin.

Näin siinä sun ukon kanssa käy:

- leidi antaa sille kylmä Krusovitsen käteen ja pyytää sohvalle istumaan

- kohta leidi tulee korkkareissa, minihameessa ja sukkanauhaliiveissä hajareisin ukkoasi suutelemaan

- lopun arvaat kun kaivetaan terhakkaat tisut pushupeista

- all holes filled ja homma jatkuu aamuun asti

Vierailija
125/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nämä tiedetään. Aasialaisia alaisia vähän ”tuetaan” ”vaikean henkilökohtaisen tilanteen vuoksi” lounailla ja ”muutenkin”.

Ei jatkoon.

Puola Aasiassa?

Pohjanmaatako siellä esimerkit harmittaa? En ihmettele!

Vierailija
126/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun saa slaavia/itä eurooppalaista naista niin ei enää pysty edes suomalaista naista kohti katsomaan.

Ne naiset saa miehen tuntemaan mieheksi. Heidän kanssa saa olla mies!

Vierailija
127/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolalaiset naiset on mun mielestä parhaita, yhdellä sivulla on hyvä milf-video mitä katson päivittäin.

- kohta leidi tulee korkkareissa, minihameessa ja sukkanauhaliiveissä hajareisin ukkoasi suutelemaan

Ai sinäkin eksyit välillä tänne sieltä pokesivustoilta..

Vierailija
128/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen tutustua tähän puolattareen. Sinä voit tutustua somalilaiseen tai irakilaiseen mieheen.

Vierailija
129/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalo taisi johdattaa.

Kerran työmatkalla olen bongotellut itsekin puolaista milffiä saksassa ja oli paras bongottelu ikinä :D Harmi kun vaimo ei pysty samaan ...

Vierailija
130/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalo taisi johdattaa.

Kerran työmatkalla olen bongotellut itsekin puolaista milffiä saksassa ja oli paras bongottelu ikinä :D Harmi kun vaimo ei pysty samaan ...

Sulla mitään vaimoa ole koskaan ollutkaan :)

Vierailija
131/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun saa slaavia/itä eurooppalaista naista niin ei enää pysty edes suomalaista naista kohti katsomaan.

Tiedän. Sain likaisena. Sitä ei suomalainen nainen ymmärrä. Spontaanisti touhu on usein likaista ja haisevaakin - se pitää vain kestää koska muuten menee fiilikset. Ja ilman ikuisia ”kumeja”.

Vierailija
132/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin aviomiestä vainoaa skitsofreenikko jolle ei uskalla sanoa vastaan muuten uhkaa tehdä jotain, tekee perättömiä ilmiantoja ja uhkaa hypätä parvekkeelta jos ei tule häntä katsomaan. Kiristääköhän tuokin miestäsi jollain em., nykyään avohoitopotilaita kulkee vapaana hyvin sairainakin kun eivät ota lääkkeitään ja laitospaikkoja on rajoitetusti.

Lisäyksenä em. Siis mies pitää tätä naista kaverinaan ja on tukihenkilö, nainen kuvittelee päässään muuta. Itsekin hyväksyn, että naista autetaan kun on sairas, miehelläni ei ole häntä kohtaa mitään mm. seksuaalista mielenkiintoa, vaan sääliä kuten itsellänikin.

Tota, mun mies myös henkisesti tuki yhtä naista sen naisen pahassa masennuksessa. Oli ihan oikein itsemurhaakin yrittänyt ollessaan heikoimmillaan. Nainen oli 15 v nuorempi kuin mies, joten mies tunsi olevansa hänelle kuulemma kuin isähahmo, joka antaa tukea ja viisaita neuvoja. Ratsasin kerran kännykän ja sieltä paljastui vähän muunlaistakin suhdetta. No mies meni naimisiin minun kanssani ja se nainen toisen miehen kanssa, joka oli myöskin about 15 v vanhempi. Olin häissä ja en ollit uskoa silmiäni, kun näen hänet. En ole ikinä eläissöni nähnyt niin tyrmääbän seksikästä ja kurvikasta blondia livenä. Oli ihan henkeäsalpaava. Tuli tervehtimään miestäni pöytäön, mihin meidät oli plaseerattu, veti hameen ylös ja rsitteli sukkanauhaa reidessä. Mutta tosiaan, kyllä hänellä oli ilmeisesti ollut oikeasti sitä masennustakin, mutta vähän sivuseikka, tai oikeastaan ei sittenkään. Raskauttavampaa miehen käyttää edes ajatuksellisella pelkkää säpinää-tasolla hyväkseen ketään naista, joka on a) paljon nuorempi ja b) lisäksi heikoilla vakavien mt-ongelmien takia.

Siis sun miehellä ja tällä 15v nuoremmalla naisella olikin kunnon suhde, ymmärsinkö oikein?

Ai että alkoi taas ärsyttämään. Ollaan vajaa 40. Munkin mies olisi aloittanut ymmärtäjän uran itseään 15v nuoremman, todella ongelmaisen (ja kauniin) naisen kanssa. Puhui hänestä jonkun verran ja kovin siirappiseen sävyyn niin, että ärsyynnyin. Hän olisi toteuttanut kaveruuden pääasiassa minun työvuorojen aikana (3-vuorotyö) "kun on niiiin tylsää olla illat kotona". Sanoin suoraan että ei muuten käy. No mies suuttui, kielsi ihastumisen ja syyllisti minut mustasukkaiseksi. Jos olisin sallinut niin olisiko pettäminen ollut vaan ajan kysymys? Vaikka mies väitti kivenkovaan ettei ole mitään seksuaalista mielenkiintoa tätä naista kohtaan, että ihan vaan auttamismielellä liikenteessä. Joo, harvoilla miehilläpä tosiaan on haluja itseääni 15v nuorempia naisia kohtaan..

En tiedä, mitä kaikkea heidän suhteensa lopulta sidälsi, mutta kännykkäviestittelyn pohjalta näki, että se oli "miehen ja naisen" välinen suhde ja kevyttä puhetta mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudestakin.

Kyllä mulla nykyään hälytyskellot soisivat, jos joku mies alkaa joksikin ihme tukihenkilöksi mt-ongelmaiselle nuorelle sexylle naiselle. Moni nainen varmaan ajattelisi, että se mt-ongelma olisi takuu turn off, mutta joidenkin miesten näkökulmasta se vain tekee naisesta haavoittuvaisen eli helpon.

Tämä nyt ei liity ap:n aiheeseen.

Siihen sanoisin, että puhu suoraan. Ihan kaikki epäilysi, siis sellaisella objektiivisella ja ei-stalkkeritavalla. Rehellisesti ole avoin siitä, että tuollainen herättää sinussa epäluottamusta varsinkin, kun ette tunne vielä juurikaan.

Siten pelaat avoimilla korteilla. Se on nikn paljon parempi kuin ryhtyä taktikoimaan ja miettimään, mitä voi sanoa ja mitä mies tarkoittaa ja missähän mennään. En siis lähtisi pelaamaan mitään ihme pelekä. Siinä ei voi kuin hävitä, dillä jos mies onkin epärehellinen, niin hän lienee luonteeltaan pettävä peluri, keksii itse omat sääntönsä ja siten voittaa sellaiset pelit. Minusta hyvän suhteen tunnistaa siitä, ettei tarvitse keplotella ja miettiä siirtoja ja vastasiirtoja vaan voi puhua avoimesti milyä tuntuu ja missä mennään.

Vierailija
133/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä niin vaan "panna ketä haluaa" jos on sitoutunut suhteeseen.

Miksi ei saisi panna ketä haluaa? Sinunkin miehesi olisi syytä panna ketä haluaa, eikä sitä ketä sinä haluat hänen panevan. En ymmärrä logiikkaasi.

Vierailija
134/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Sain likaisena. Sitä ei suomalainen nainen ymmärrä. Spontaanisti touhu on usein likaista ja haisevaakin - se pitää vain kestää koska muuten menee fiilikset. Ja ilman ikuisia ”kumeja”.

Jep. Spontaani imu pesemättömänä on suomalaiselle miehelle tärkeä koska stondisongelmat meillä ovat aika kovia. Itälikat kestää sen.

Vierailija
135/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä niin vaan "panna ketä haluaa" jos on sitoutunut suhteeseen.

Miksi ei saisi panna ketä haluaa? Sinunkin miehesi olisi syytä panna ketä haluaa, eikä sitä ketä sinä haluat hänen panevan. En ymmärrä logiikkaasi.

Ihanaa, kunpa minunkin mieheni hyväksyisi, että minä voin panna ketä haluan!

Vierailija
136/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne tarvii jäädä illallistamaan?

Apua tarvinnut törkkää vaikka kahvipaketin kouraan avusta, jos jotain pitää maksaa.

Mies sanoo sille, että kiitos, mutta illallistaa oman naisen kanssa

Vierailija
137/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin aviomiestä vainoaa skitsofreenikko jolle ei uskalla sanoa vastaan muuten uhkaa tehdä jotain, tekee perättömiä ilmiantoja ja uhkaa hypätä parvekkeelta jos ei tule häntä katsomaan. Kiristääköhän tuokin miestäsi jollain em., nykyään avohoitopotilaita kulkee vapaana hyvin sairainakin kun eivät ota lääkkeitään ja laitospaikkoja on rajoitetusti.

Lisäyksenä em. Siis mies pitää tätä naista kaverinaan ja on tukihenkilö, nainen kuvittelee päässään muuta. Itsekin hyväksyn, että naista autetaan kun on sairas, miehelläni ei ole häntä kohtaa mitään mm. seksuaalista mielenkiintoa, vaan sääliä kuten itsellänikin.

Tota, mun mies myös henkisesti tuki yhtä naista sen naisen pahassa masennuksessa. Oli ihan oikein itsemurhaakin yrittänyt ollessaan heikoimmillaan. Nainen oli 15 v nuorempi kuin mies, joten mies tunsi olevansa hänelle kuulemma kuin isähahmo, joka antaa tukea ja viisaita neuvoja. Ratsasin kerran kännykän ja sieltä paljastui vähän muunlaistakin suhdetta. No mies meni naimisiin minun kanssani ja se nainen toisen miehen kanssa, joka oli myöskin about 15 v vanhempi. Olin häissä ja en ollit uskoa silmiäni, kun näen hänet. En ole ikinä eläissöni nähnyt niin tyrmääbän seksikästä ja kurvikasta blondia livenä. Oli ihan henkeäsalpaava. Tuli tervehtimään miestäni pöytäön, mihin meidät oli plaseerattu, veti hameen ylös ja rsitteli sukkanauhaa reidessä. Mutta tosiaan, kyllä hänellä oli ilmeisesti ollut oikeasti sitä masennustakin, mutta vähän sivuseikka, tai oikeastaan ei sittenkään. Raskauttavampaa miehen käyttää edes ajatuksellisella pelkkää säpinää-tasolla hyväkseen ketään naista, joka on a) paljon nuorempi ja b) lisäksi heikoilla vakavien mt-ongelmien takia.

Tämä nainen josta puhun, ei kyllä ole mitenkään "henkeäsalpaava". On oikeastikin ollut sairas ei mitään pientä mt-ongelmaa. Uskoisin, että hän käyttää mieheni hyväuskoisuutta ennemminkin hyväkseen kuin päinvastoin, valehtelee ja keksii tarinoita, että saa sympatiaa mieheltä. Aina jossain muussa on vikaa mutta ei hänessä itsessään ja on mokannut elämässään monia suuria asioita joka elämän osa-alueella. Katkera ja kateellinen, ei ole mitään menetettävää, siksi myös vaarallinen.

Oletko koskaan miettinyt että miehesi on vähintäänkin yhtä sekaisin kuin ”ystäväsi” - tai vaihtoehtoisesti vajaa jos ei tajua noita aivan samoja asioita kuin sinä?

Oikeasti: hän tajuaa kyllä. Jos jatkaa touhujaan, on se hänen _valintansa_ - sinun ja perheenne edelle. Älä pidä miestäsi tyhmänä, ei nainen ole ”vaarallinen” heikkouksineen, se tuntuu sinusta vain siltä, koska miehesi taitaa pitää hänen heikkouksistaan.

Ihastunut hän tietysti on, se sumentaa totuuden näkemisen. Vaarallinen tuo nainen on, en nyt rupea luettelemaan mitä hän on tehnyt aikaisemmin, ei ole nyt mistään pikku "heikkouksista" kysymys. Mies on hyvin älykäs, siksi tämä ihmetyttääkin, keski-iän kriisi, haluaa elää vielä toisen nuoruuden kenties. Ei ole kuitenkaan perhettään hylkäämässä, kieltää sen vaihtoehdon joten mistään todellisesta rakkaudesta ei varmasti ole kysymys.

Vierailija
138/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luottaisi. Itselläni samanlainen tapaus avioliitossa. Pyytää mieheltäni apua milloin kuskaamisessa milloin missäkin ja suhde on olevinaan kaverisuhde nykyisin. Tarkoituksena on houkutella mies syvempään suhteeseen, miehet eivät välttämättä huomaa mitään mikä on meneillään. Ammattilaisia on kyllä tarjolla vaihtamaan lamppuja  ja avaamaan viemärin, ei siinä tarvita kenenkään aviomiehiä, muuttofirmojakin on olemassa. 

Ei jumalauta. Onneksi et ole minun vaimoni. Kuulostat a) vainoharhaiselta, b) itsetunto-ongelmaiselta ja/tai c) 15-vuotiaalta.

Minua ei määrää kukaan, enkä minä pyri määräilemään ketään. Reilu peli kaikille.

Vierailija
139/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Spontaani imu pesemättömänä on suomalaiselle miehelle tärkeä koska stondisongelmat meillä ovat aika kovia. Itälikat kestää sen.

Itälikat? Suomalaisen naisen suusta.. :) Olet katsonut MTV:tä ja syönyt mäkkärissä ja luulet olevasi länsieurooppalainen?

Vierailija
140/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ketju kaikessa mustasukkaisessa ja kontrollointiin pyrkivässä konservatiivisuudessaan oikeasti kuvastaa suomalaisen naisen keskimääräistä mielenmaisemaa, niin kovin hyvin ei ole asiat. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi