Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin epävarmana ”seinissähiiviskelijänä” samaistun Patrikiin. Jännitän hänen puolestaan ja pidän hänelle peukkuja. Samalla mietin, olisiko hänelle kuitenkin jokin muu ammatti parempi, vaikka lauluääntä löytyykin.
Itse en koskaan uskaltaisi esiintyä tv:ssä. Nostan hattua niille jotka jännittämisestä huolimatta uskaltavat.
Se on musta pelottava tyyppi.
Mitäs pelottavaa siinä on? Oot sä näitä vainoharhasia ihmisiä vai mikä sulla on?
Kamala versio. Ihan väärä laulu tälle.
Äänessä on kyllä potentiaa.
Ainut ok laulaja on tumma räppäri kaveri. Jos nyt laulamisesta edes on kyse.
Idols on muuten laulukilpailu, ei räppikilpailu. Miksi räppäri on päästetty mukaan?
Santa näyttää vähän Au pairien Monalta, oliko se nyt Kanada-kaudella.
Tuo kaulatatuointi on k-a-m-m-o-t-t-a-v-a.
Jone on oikeassa esityksestä.
Kiitos Jone, olen täysin samaa mieltä.
Hyi en tykännyt yhtään tämän Santan englannin lausumisesta. Mistä hän on kotoisin ? Millä kielellä tämä laulaisi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Leo saa kiroilla laulussaan, kuulostaa muuten aivan järkyltä toi kiroaminen. Eilen mielestäni, joku lauloi englanniksi eikä kiroillut, vaan jätti sanomatta
No varmaan saa jättää kiroilematta jos itse haluaa.
No kumminkin tämä on "perheohjelma", että erikoinen päätös tuotannolta sallia se
Ai kamala tuon Reino Nordinin "laulua".
Mä en muistanut että tällainen Reinokin oli mukana mutta en oo katsonut kaikkia alkukarsintoja. Tää vaikuttaa ihan valmiilta artistilta mutta ei ole mitenkään massasta erottuva. Äijämeininkiä.
Reinolla on sitä karismaa, josta paljon puhutaan. Ääni on keskiverto, mutta se ei haittaa. Yhdelläkään idols-kisailijalla ei ole ollut karismaa.
Tiputtaisin sen ekan tytön jos oisin tuomari.. Pojat oli tänään vahvempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Leo saa kiroilla laulussaan, kuulostaa muuten aivan järkyltä toi kiroaminen. Eilen mielestäni, joku lauloi englanniksi eikä kiroillut, vaan jätti sanomatta
No varmaan saa jättää kiroilematta jos itse haluaa.
No kumminkin tämä on "perheohjelma", että erikoinen päätös tuotannolta sallia se
Sanoihan Johannakin pari jaksoa sitten et "mä haluun tätä ihan v*tusti" tjsp eikä sitä oltu piipattu tai leikattu pois
Vierailija kirjoitti:
Reinolla on sitä karismaa, josta paljon puhutaan. Ääni on keskiverto, mutta se ei haittaa. Yhdelläkään idols-kisailijalla ei ole ollut karismaa.
Mä oon niin eri mieltä! En voi sietää tota mulkkua ja eniten ärsyttää et tykkään silti sen musiikista 😂
Vierailija kirjoitti:
Hyi en tykännyt yhtään tämän Santan englannin lausumisesta. Mistä hän on kotoisin ? Millä kielellä tämä laulaisi sitten?
Latvia vai Liettua, kumpi se nyt olikaan
Putoaja on varmaan joko Emma tai Johanna. Veikkaan, että Emma putoaa mutta en suuttuisi Johannankaan tippumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin eri mieltä! En voi sietää tota mulkkua ja eniten ärsyttää et tykkään silti sen musiikista 😂
Minäkään en voi sietää tätä tyyppiä, mutta valitettavasti hänellä on hyviä biisejä.
Santalta ei itsevarmuutta puutu! Veikkaan finaalikaksikoksi Santaa ja Leoa.