Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Minusta Leo on hyvä! Paljon valmiimpi ja karismaattisempi artistina kuin muut kisaajat. Teki vaikutuksen.
Miksi Leo saa kiroilla laulussaan, kuulostaa muuten aivan järkyltä toi kiroaminen. Eilen mielestäni, joku lauloi englanniksi eikä kiroillut, vaan jätti sanomatta
En tiedä onko vika telkussa, mutta ei tämäkään nyt oikein vakuuttanut.
Elastinen nappaa varmasti Leon talliinsa.
Ei tällanen madafaka joujou -meininki sovi Leolle. :( Olisi vetänyt jonkun oman biisinsä. Ihanasti kuitenkin kiitti yleisöä.
Olisi kiva kuulla Leon laulavan oikeasti.
Miksi toi Anni kiekuu ja määkii, rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Leo saa kiroilla laulussaan, kuulostaa muuten aivan järkyltä toi kiroaminen. Eilen mielestäni, joku lauloi englanniksi eikä kiroillut, vaan jätti sanomatta
No varmaan saa jättää kiroilematta jos itse haluaa.
Nää on kyllä huonoja kaikki. Oon kattonu niin paljon ulkomaisia laulukisoja, joissa nää suomalaiset ei pärjäisi ikinä. Voittaja ei pääsis edes jatkoon niissä kisoissa. Surkeaa.
Leossa on kyllä karismaa mikä on harvinaista että noin nuoressa kaverissa on. En tykkää räpistä. Voisi Leo laulaa edes yhden kerran että nähtäisiin löytyykö lauluääntä.
Ärsyttävä toi "ty ty tyy" ääni joka oli Gladiaattoreissakin
Onko tämän sarjan katsominen joku raskauteen liittyvä hormonaalinen juttu vai miksi olette vauvapalstalla tällaisesta puhumassa?
Vierailija kirjoitti:
Todella huono taso.
Puuttuu todelliset säväyttäjät kuten esimerkiks Ari Koivunen.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä huonoja kaikki. Oon kattonu niin paljon ulkomaisia laulukisoja, joissa nää suomalaiset ei pärjäisi ikinä. Voittaja ei pääsis edes jatkoon niissä kisoissa. Surkeaa.
Niin totta.
Ei tää Santan Crazy ny ainakaan alkanut kovin hääppöisesti :O
Santalla on ihana persoonallinen soundi. Tämän kauden paras. Mutra tämä esitys ei ole häntä parhaimmillaan.
Tämä Idols 2018 kausi on kyllä floppi.
Ihan surkeita laulajia. Nyt tää Crazy laulaja laulaa niin alavireisesti.
Tuomarit kehuu kaikkia, vaikka kaikki on paskoja.
Leo tuntuu osaavan esiintyä. Biisi nyt on tätä nykymusiikillista rappiota, että ei sinänsä kovin ihmeellinen.