Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Onko Elastisella mies-legginsit shortsien kaverina?
Huh kun pelkäsin että Santa tipahtaa, mutta onneksi se oli Emma.
Vierailija kirjoitti:
Santan ääni on samanlainen kuin Agnes Pihlavalla. Tykkään.
No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole.
Onhan.
Minulla on lapsia samassa huoneessa ja en tykännyt kirosanojen määrästä tässä jaksossa. Alun taustamusiikissa hoettiin fuck, Leon kappaleessa hoettiin vittua ja sitten vielä Nikulakin käytti samaa sanaa.
Leon jalat näyttivät tässä esityksessä jotenkin huomiotaherättävän lyhyiltä.
Nyt vasta huomasin, että pidän Santan äänestä ja karismasta. Kaulatatuoinnista tosin en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Joo idolilla pitää kyllä olla pitkät jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo idolilla pitää kyllä olla pitkät jalat.
En tarkoittanut sitä. Kunhan vain kerroin mihin huomioni kiinnittyi esityksessä. Mutta joo, kyllähän Leo vaikuttaa jo valmiilta räp-artistilta.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin tuli Agnes Pihlava mieleen. Molemmilla hieno matala ääni, juuret muussa Euroopan maassa ja suomalainen sukunimi. Agnes taisi tulla neljänneksi toisella Idols-kaudella ja pääsi levyttämään, mutta ei päässyt elättämään itseään musiikilla.
Santa vaikuttaisi minusta Agnesia karismaattisemmalta. Minä pidin Santan tämänkertaisesta esityksestä, vaikka Nikula ei pitänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ainut ok laulaja on tumma räppäri kaveri. Jos nyt laulamisesta edes on kyse.
Idols on muuten laulukilpailu, ei räppikilpailu. Miksi räppäri on päästetty mukaan?
Joku vuosi sitten se räppärityttö voitti jonkun tällaisen laulukisan. Eli kyllä räppäritkin voi pärjätä.
TOP8 on siis:
Jere, Noora, Patrik, Sara, Johanna, Atte, Leo, Santa. Seuraavaksi saisi minun puolestani tippua Johanna tai Atte. Kaikki muut ovat jollakin tavalla kiinnostavia. Voittajaa en osaa vielä veikata, mutta kuka tahansa lopuista kuudesta sopisi mielestäni voittajaksi. Huolestuttaa kyllä, kestääkö Patrik paineet ja alkaako Leo jossakin vaiheessa kyllästyttää (minusta räp on tylsää, mutta Äidille-kappale oli huippu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut ok laulaja on tumma räppäri kaveri. Jos nyt laulamisesta edes on kyse.
Idols on muuten laulukilpailu, ei räppikilpailu. Miksi räppäri on päästetty mukaan?Joku vuosi sitten se räppärityttö voitti jonkun tällaisen laulukisan. Eli kyllä räppäritkin voi pärjätä.
Viime vuonna räppäri Anniina Timonen voitti juurikin Idolsin. Tällä kaudella hänellä ei kyllä olisi ollut mitään mahdollisuuksia voittoon, koska nyt löytyy parempiakin räppäreitä.
Olin näkevinäni yleisössä Chimanin ja Rafaela Trudan, jotka molemmat pudotettiin Ruukin ryhmätehtävässä. Naisjuontajan vieressä oleva poikakin näytti jostakin tutulta.
Emma, Atte ja Johanna, kaikki mitäänsanomattomia, ei tähtimateriaalia ollenkaan. Olisivat vaan pudottaneet heidät kaikki. Oli nimittäin niin huima ero jakson alku- ja loppupuolella, että katsottuaan Leon ja Santan esitykset ei edes muistanut mitä ja ketä alussa oli ollut.
Vierailija kirjoitti:
Elastinen nappaa varmasti Leon talliinsa.
Tää Leo on miljoona kertaa parempi kuin se Cheekin suojatti Lukas Leon!
Vierailija kirjoitti:
Leossa on kyllä karismaa mikä on harvinaista että noin nuoressa kaverissa on. En tykkää räpistä. Voisi Leo laulaa edes yhden kerran että nähtäisiin löytyykö lauluääntä.
Koelauluissa lauloi. En olisi päästänyt jatkoon.
Mä jo eilen arvasin, että tän päivänen jakso on paljon huonompi kuin eilinen. Musta eilen tuntui, että tykkäsin ihan jokasesta, mutta tänään en kenestäkään paitsi Leosta. Leossa parasta tänään mun mielestä oli toi lava esiintyminen, oli paljon lähempänä Miklun ja Reinon esityksiä ja lavakarismaa kun noiden muiden kilpailijoiden. Olin ennen jaksoa ihan sitä mieltä, että Atte sais pudota, mutta jakson jälkeen ihmetytti kyllä, miten Attekin oli Emmaa ja Johannaa parempi. Oikeat mun mielestä tippuivat kumpanakin päivänä, ja vaikka oonkin tän päivän tasosta pettynyt, niin silti huomattavasti parempi taso ja parempia valintoja tuomareilta kuin viime kaudella!
Tällä hetkellä mun henk. koht. lemppari on varmaan Noora ja Leo (vaikken mikään Suomiräpin fani olekkaan). Sarasta ja Jerestäkin tykkään - osaahan ne nyt ihan selkeesti laulaa. Patrick ja Santa on kumpikin mulle vähän sellasia, että niistä voisi helposti tulla mun lemppareita, mutta niiden riski myös mokata on paljon suurempi kuin noiden edellisten. Atesta haluaisin tykätä, mutta kaikki esitykset on olleet vähän pliisuja. Johanna selkeästi osaa laulaa, toivottavasti persoona tulisi vielä paremmin esille ja lavaesiintyminen parantuisi!
Minusta Reino Nordinin esitystä ei olisi tarvittu tähän jaksoon. Relevantimpi olisi ollut vaikka joku viime Idols-kaudella menestynyt esittämässä uutta singleään ja kertomassa menestyksekkäitä kuulumisiaan.