Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols 2018 -keskusteluketju

Vierailija
12.09.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (1928)

Vierailija
741/1928 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Reino se paskin oli jos ihan totta puhutaan. 😂

Vierailija
742/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo eilen arvasin, että tän päivänen jakso on paljon huonompi kuin eilinen. Musta eilen tuntui, että tykkäsin ihan jokasesta, mutta tänään en kenestäkään paitsi Leosta. Leossa parasta tänään mun mielestä oli toi lava esiintyminen, oli paljon lähempänä Miklun ja Reinon esityksiä ja lavakarismaa kun noiden muiden kilpailijoiden. Olin ennen jaksoa ihan sitä mieltä, että Atte sais pudota, mutta jakson jälkeen ihmetytti kyllä, miten Attekin oli Emmaa ja Johannaa parempi. Oikeat mun mielestä tippuivat kumpanakin päivänä, ja vaikka oonkin tän päivän tasosta pettynyt, niin silti huomattavasti parempi taso ja parempia valintoja tuomareilta kuin viime kaudella!

Tällä hetkellä mun henk. koht. lemppari on varmaan Noora ja Leo (vaikken mikään Suomiräpin fani olekkaan). Sarasta ja Jerestäkin tykkään - osaahan ne nyt ihan selkeesti laulaa. Patrick ja Santa on kumpikin mulle vähän sellasia, että niistä voisi helposti tulla mun lemppareita, mutta niiden riski myös mokata on paljon suurempi kuin noiden edellisten. Atesta haluaisin tykätä, mutta kaikki esitykset on olleet vähän pliisuja. Johanna selkeästi osaa laulaa, toivottavasti persoona tulisi vielä paremmin esille ja lavaesiintyminen parantuisi!

Mä veikkaan että Atte ja Johanna on suurimmassa vaarassa tippua seuraavaksi. Patrik ja Santa on mun lemppareiden joukossa, mutta niinkuin sanoit heidän riskinsä mokata on aika suuri. Jere on hyvä, mutta epäilen pääseekö hän tässä kisassa kovin pitkälle sillä ei ehkä vetoa nuorempiin naiskatsojiin, joiden äänet menevät Patrikille. Sara ei ole oma suosikkini mutta osaa tosiaan laulaa ja esiintyä ja voi päästä kisassa pitkälle, voittoon en usko. Leo ja Noora on mullakin kärjessä, toivottavasti Noora pääsee taas esittämään biisejä joissa voi loistaa, viimeisessä oli selvästi omalla epämukavuusalueellaan eikä säväyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui sille tummatukkaiselle tytölle jolle Ela sanoi koelauluissa tyyliin "ainoa kansainvälisen tason ääni"? Mokasi ruukkiviikolla? Ei ainakaan toi Sara ole :D

Vierailija
744/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui sille tummatukkaiselle tytölle jolle Ela sanoi koelauluissa tyyliin "ainoa kansainvälisen tason ääni"? Mokasi ruukkiviikolla? Ei ainakaan toi Sara ole :D

Unohti ryhmätehtävässä laulun sanoja. Mokasi siis itse pahasti.

Vierailija
745/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala tuon Reino Nordinin "laulua".

Just mietin, että Olavi Virran aikaan tuo olis päässy korkeintaan lipunmyyjäksi.

Vierailija
746/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se ollut se Rafaela? Missä vaiheessa se unohti sanoja? Sehän veti siinä samassa ryhmässä kuin Santa, eikä siinä ainakaan unohtanut sanoja ja ihan ok veti.

Vierailija
747/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se ollut se Rafaela? Missä vaiheessa se unohti sanoja? Sehän veti siinä samassa ryhmässä kuin Santa, eikä siinä ainakaan unohtanut sanoja ja ihan ok veti.

Joo, olet oikeassa. En puhunut Rafaelasta, kun sanoin, että unohti sanoja. Tässä Rafaelan koelaulu:

https://www.ruutu.fi/video/3304027

Vierailija
748/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olet oikeassa. En puhunut Rafaelasta, kun sanoin, että unohti sanoja. Tässä Rafaelan koelaulu:

https://www.ruutu.fi/video/3304027

Sanojen unohtaja taisi olla nimeltään Chiman.

Vierailija
749/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi en tykännyt yhtään tämän Santan englannin lausumisesta. Mistä hän on kotoisin ? Millä kielellä tämä laulaisi sitten?

Latviasta taisi olla kotoisin. Suomessa jos julkaisisi musiikkia, laulaisi varmaan englanniksi, koska suomen ääntäminen häiritsisi varmaan vielä enemmän.

Aiemman Idols-kauden finalisti Agnes Pihlava levytti englanniksi, vaikka hänenkään englannin lausumisensa ei ollut täydellistä. Kuuntelin Idols-levyltä usein hänen laulavan ”aiv bin weittiing” ja ”taalula”. Samalla levyllä oli myös Idols-finalistien yhteisbiisi, jossa Agnes lauloi pari lausetta suomeksi. Paljon häiritsevämpää se suomen ääntäminen oli kuin englannin.

Minusta Santalla sekä suomen että englannin ääntäminen ovat kyllä selvästi parempaa kuin Agnesilla. Agnesin menestymättömyys Idolsin jälkeen ei varmaan jäänyt kiinni ääntämisestä, vaan jostain ihan muusta.

Vierailija
750/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen nimensä on Rafaela Truda. Hänet pudotettiin ruukkiviikon ryhmätehtävässä. En ymmärrä miksi.

Hän esiintyi jo 2016 UMK:ssa:

Vierailija
751/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen nimensä on Rafaela Truda. Hänet pudotettiin ruukkiviikon ryhmätehtävässä. En ymmärrä miksi.

Samaa mieltä! Ryhmätehtävistä ei todellakaan mene aina parhaat jatkoon, päätökset tehdään liian hätiköidysti...

Vierailija
752/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persoonalliset laulajat tippui jo aikaa sitten jatkosta. Jos tää on Suomen parasta ns. laulutaitoa niin varmaan kannattais lopettaa koko formaatti tai vaihtaa tuomarit... Hirveetä kuunneltavaa 😪

Vierailija
753/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin se Rafaela nappasi jo jonkun sopparin ja siksi tiputettiin. Siitä on ollut jo puhetta tässä ketjussa

Vierailija
754/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon lauluäänen ystävä kirjoitti:

Kaikki persoonalliset laulajat tippui jo aikaa sitten jatkosta. Jos tää on Suomen parasta ns. laulutaitoa niin varmaan kannattais lopettaa koko formaatti tai vaihtaa tuomarit... Hirveetä kuunneltavaa 😪

Minulle tuli välillä tunne koelauluissa, että Jannika b oli erityisesti naisia kohtaan, ketkä lauloivat samanlaista höttöä kuin hän, tyly ja ankara, eikä olisi halunnut päästää jatkoon.

Vierailija
755/1928 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä on taas näin huonot loppupäässä? Ei luoja. Ja tuo Leo on oikeasti todella hyvä räppäämään, siis todella hyvä ja taitava, mutta onko hän ns. "Idols-ainesta"? Ei minusta.

Vierailija
756/1928 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta koko ohjelmassa on Anni Hautalan kaamea kiljuminen, ja ekoissa ohjelmissa ne Juuso Mäkilähteen muka hauskat välijutut.

Vierailija
757/1928 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina jännä, ettei yhdestäkään näistä Idols-Vof-mitänäitäon voittajista ole kuulunut YHTÄÄN MITÄÄN kilpailun jälkeen. Ikään kuin maa nielaisisi ne heti voiton jälkeen. 

Vierailija
758/1928 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hienosti" Leo kopioi Patrickin tapaa pärjätä:

Räppää kyyneleet silmissä sairaalle äidilleen.. niin laskelmoitua ja läpinäkyvää kusetusta Leolta.

Vierailija
759/1928 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolme viimeistä jaksoa vaan suoria? Sillä ainakin tämän päivän jakso on etukäteen nauhotettu.

Vierailija
760/1928 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.