Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla neljät häät samaan aikaan?
Ei vaan klo 21
Ei noi sonnilävistykset vaan sovi kaikille
Puoliks amerikkalainen ja lausuu päin peetä?
Jo ekan vartin perusteella parempi kuin edellinen kausi.
Sama puhetyyli kuin Antti Tuiskulla!
Tässä on taas ihan liikaa höpinää ja surullisen menneisyyden muistelua.
Jonne Nikula rules!
Lisää suoraa puhetta!
Jotenkin harmittaa aina kun nuo kehuu jotain tuomaria mun melestä se pitäis kieltää
No niin. Ensimmäinen koulukiusattu.
Laulaa paremmin kuin nenärengas, mutta mutta.
Voi näitä lapsukaisia! Kertoisivat mistä ovat eikä että ovat asuneet kuukauden Helsingissä. Pitäisi olla ylpeä siitä mistä tulee. Helsonko on paikka siinä missä muutkin. T.paljasjalkainen stadilainen
Vierailija kirjoitti:
Tässä on taas ihan liikaa höpinää ja surullisen menneisyyden muistelua.
Jep, kaikilta pitää aina löytyä joku itkutarina takaa. Top3: Koulukiusaaminen, mielenterveysongelmat ja läheisen menettäminen
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä lapsukaisia! Kertoisivat mistä ovat eikä että ovat asuneet kuukauden Helsingissä. Pitäisi olla ylpeä siitä mistä tulee. Helsinki on paikka siinä missä muutkin. T.paljasjalkainen stadilainen
Ja lisään vielä, että syystä meni jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä lapsukaisia! Kertoisivat mistä ovat eikä että ovat asuneet kuukauden Helsingissä. Pitäisi olla ylpeä siitä mistä tulee. Helsonko on paikka siinä missä muutkin. T.paljasjalkainen stadilainen
Mulla taas meinaa mennä vähän väärin päin, että sanon asuvani Helsingissä mut kotoisin olen paikkakunnalta x, vaikka täällä ollaan jo vuosikaudet asusteltu :D
En halua kuulla koulukiusaamistarinoita tai muitakaan nyyhkytarinoita. Kaikilla on ollu enemmän ja vähemmän vaikeita aikoja elämässään, we know.
Onneks tuiskun antti ei ole mukana tuomaristossa
Taitaa tulla neljät häät samaan aikaan?