Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku vasten tahtoani

Vierailija
12.09.2018 |

Miksi miehet eivät enää uskalla lähestyä? Olen huomannut, että vaikka katseet kohtaisivat jne. niin suurin osa jättää kokonaan lähestymättä. Mistä tämä johtuu? Ujoudesta? Naisvihasta?
Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi. Olen sitä mieltä, että kouluissa pitäisi alkaa järjestämään jotain sosiaalisten tilanteiden kursseja/oppitunteja.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyrutyuryu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet lähestyy, kun väläytät ystävällisen hymyn heille!

nainen

Minulla ja ystävilläni on kokemusta, että mies hymyilee takaisin jonka jälkeen hän jatkaa mitä oli tekemässä kiinnittämättä sen enempää huomiota.

Kyllä näin on. Minulle kävi lauantaina juuri noin. Kyttäilin miestä ja hän jotenkin kai kulmistaan ymmärsi että häntä tuijotetaan. Nosti päätään ja nyökkäsi ja hymyili ja jatkoi lehden lukua. Ajattelin, että annan lukea lehden rauhassa ja sitten menen hänen luokse. Luki lehden, nousi, meni vessaan ja lähti pois. Jäin siihen urpona seisomaan ja ystäväni sanoi, että mene perään et menetä mitään, ainoa mitä menetät on kun et saa tietää. Niinpä otin neuvon ja menin perään. Anteeksi hei sinä, niin? Anteeksi kun näin juoksen perässä, mutta kiinnitin huomiota ja ajattelin kysyä että jos ei ole menoa, niin liity seuraan. Mies katsoi ja sanoi, että onks tää jotain pelleilyä. Tärisin siinä punasena sen edessä. Tuntui kun sahara olisi tullut suuhun. EI liittynyt seuraan. Sanoi että on just kuukausi sitten eronnut ja ei nyt ole sopivaa. Toivotti hyvää illan jatkoa

Joo-o. Eihän noi edes ole oikeat pakit. Miehenä voit saada kuulla vaikka mitä huutamista, varsinkin baarissa ja varsinkin naisen kavereilta että "PAINU V*TTUUN SIKA" vaikka olisikin ollut silmäpeliä alkuillasta.

Netin voi taviksena unohtaa täysin ellei ole joku runoilija joka sanoilla saa naiset hurmattua.

Pakit, rukkaset=torjutuksi tuleminen. Kyllä pakkien saaminen on ihan se, ettei toinen ihminen tunne kiinnostusta sinua kohtaan. Onko olemassa muka jokin sääntö, että pakeiksi lasketaan vain ne, joissa se toinen on torjunut äärimmäisen törkeällä tavalla?

Vierailija
82/84 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarit ovat sitä varten, että olet viihteellä ystävättärien kanssa, ei siihen sikoja (lue: miehiä) kaivata.

Olen nähnyt tämän kommentin usein av:lla ja mietin, että ymmärtääköhän noin ajattelevat ollenkaan, että he tekevät hallaa niin miehille kuin naisille. Jos nyt ruvetaan pitämään yllä käsitystä, että baarista ei kannata (tai suorastaan ei saa) yrittää etsiä kumppania, niin se on sitten yksi paikka vähemmän kaikille yksinäisille. Ei se yhtään edesauta kenenkään elämää. 

Miehenä ainakin ihan turha paikka nuo baarit nykyään etsiä parisuhdetta. Naiset ei ole nykyään baareissa suhdetta etsimässä kuten tuossa aikasemmin kirjoitettiin. En itse ainakaan ole tässä vuoden aikana löytänyt ketään parisuhde mielellä "etsivää" naista baareista. Kaikki on siirtynyt nettiin ja Tinderiin, joka on tavismiehelle ihan toivoton areena. Pakko varmaan luovuttaa koko homma.

Tää on kyllä hankala kehitys kun netissä ne kasvot ratkaisee kaiken. Tavismiehillä ei tsänssejä muihin kuin suohirviöihin.

Millainen on suohirviö? Nainen, joka on 1-10 asteikolla 5, kuten itsekin olet? Ei niitä missejä kaikille riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarit ovat sitä varten, että olet viihteellä ystävättärien kanssa, ei siihen sikoja (lue: miehiä) kaivata.

Olen nähnyt tämän kommentin usein av:lla ja mietin, että ymmärtääköhän noin ajattelevat ollenkaan, että he tekevät hallaa niin miehille kuin naisille. Jos nyt ruvetaan pitämään yllä käsitystä, että baarista ei kannata (tai suorastaan ei saa) yrittää etsiä kumppania, niin se on sitten yksi paikka vähemmän kaikille yksinäisille. Ei se yhtään edesauta kenenkään elämää. 

Miehenä ainakin ihan turha paikka nuo baarit nykyään etsiä parisuhdetta. Naiset ei ole nykyään baareissa suhdetta etsimässä kuten tuossa aikasemmin kirjoitettiin. En itse ainakaan ole tässä vuoden aikana löytänyt ketään parisuhde mielellä "etsivää" naista baareista. Kaikki on siirtynyt nettiin ja Tinderiin, joka on tavismiehelle ihan toivoton areena. Pakko varmaan luovuttaa koko homma.

Tää on kyllä hankala kehitys kun netissä ne kasvot ratkaisee kaiken. Tavismiehillä ei tsänssejä muihin kuin suohirviöihin.

Millainen on suohirviö? Nainen, joka on 1-10 asteikolla 5, kuten itsekin olet? Ei niitä missejä kaikille riitä.

Ei, kyllä suohirviö on asteikolla 1-3. Ainakin itse pidän vitosta keskivertona, harmaana hiirulaisena joka ei välttämättä herätä välittömiä intohimoja mutta ei ole kuitenkaan silmiinpistävän ruma. Mutta mitäpä näillä taulukoilla loppujen lopuksi tekee.

Vierailija
84/84 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aina tuhoudun täysin, kun kivalta vaikuttava mies antaa pakit :/ Se vaan jättää jotenkin niin nolon ja nöyryytetyn olon.

No mitäpä luulet, että miehenä tuntuu?

Jep ja me miehet saadaan kokea tota ihanuutta useasti. Homma on edelleen niin. 10 naista ja 10 miestä. Kumpi voittaa jos haluaa jotain... Toi 10 miestä juoksee kaikkien perässä ja nainen määrää tahdin. Niin se vaan on. Turha lyödä vetoa naisen kanssa kuinka moni pokaa raflassa koska meille se sovi. Nainen vie potin 100% niin se vaan on. Sit puhutaan säälimiehistä.. Ei sellasia ole. Miehet ottaa mitä saa ja nykyään se saaminen CV KIINNI. Jos olet jotain paljon, niin susta ollaan kiinnostuttu paljon. Mistä tiedän.. No mun talous sen verran kohillaa kun nainen lukee sukunimen niin on ihmeissään. Siksi se ei riitä. Me miehet ollaan täysin naisten armoilla jos halutaan pysyvää. Rahalla saa kauneutta ja ihastumista mutta ei pysyvää.

Mistä tää gold digger ajattelutapa oikein tulee?

Kun naista lähestyy mies, niin nainen yrittää saada selville millä asialla mies on. Onko mies vain helpon piparin perässä vaiko ihan vakavalla asialla.

Aivan vastaavasti mies yrittää saada selville onko nainen kiinnostunut hänestä persoonana vaiko vain lompakosta, statuksesta ja helposta elämästä. En väitä, että kaikki naiset olisivat näitä gold diggereitä, mutta niitä on. Jotenkin ne pitäisi pystyä erottamaan. Ensimmäinen vaaran merkki on, että nainen edellyttää miehen maksavan kaiken aivan alkujutustelusta lähtien.

Minä en ole rikas, mutta ihan hyvin toimeentuleva. Aika monta naista on tullut vastaan, jotka mielellään ottaisivat osaa tähän hyvään toimeentuloon ilman omaa panosta. En tiedä kuinka kiinnostuneita he olivat minusta itsestäni.

Moni tuttu nainen on torjunut koko ajatuksen: "Ei sellaista Suomessa tapahdu!" Kyllä tapahtuu. Mistäpä naiset muiden naisten tekemisistä tietäisivät, etenkin kun naisillakin on omat kuplansa, joissa on vain samalla tavalla ajattelevia ja eläviä.

Näistä on jo aikaa, mutta yksi tuttu nuori (siihen aikaan) mies teki testin. Hän meni itselleen vieraaseen yökerhoon kahtena eri lauantaina. Samoissa vaatteissa (pestyinä kylläkin), samalla asenteella, samoilla jutuilla. Hän oli ihan mukava heppu eikä mitenkään toivoton naisten kanssa. Toisella kertaa hän antoi ymmärtää opiskelevansa lääkiksessä ja tähtäävänsä kirurgiksi. Hän opiskeli kyllä, joskin eri alaa, mutta tunsi sen verran medisiinareja, että pystyi keskustelemaan alan aiheista. Tavoitteena oli "erikoistua kirurgiaan". Toisella kertaa hän antoi ymmärtää olevansa läheisen yläasteen laitosmies. Ansaitsee omat rahansa ja asuu omillaan. Hänen silmänsä aukenivat aivan uudella tavalla, kun hän huomasi millainen ero oli vastaanotossa. Toisena iltana satunnaisen sananvaihdon jälkeen tyttö saattoi sujauttaa puhelinnumeronsa oma-aloitteisesti ja toivoa rauhallisempaa tapaamista myöhemmin. Arvaatko kumpana iltana?

Toinen kaverini (tästäkin on aikaa) keräsi pankkiautomaateilta saldolappuja. Siihen aikaan automaatit sylkivät pyytämättä pahvilapun, joita sitten tungettiin roskikseen. Kaverini valkkasi taskuunsa laput, joissa oli iso saldo. Näitä hän käytti kun tarjosi puhelinnumeroaan tytöille. Kaiveli mukamas huolettomasti taskujaan ja löysin jonkin lapun, johon sutaisi numeronsa. Kertoi kokeilleensa, miten saldon suuruus vaikutti soittotodennäköisyyteen. Kaikkein isoimmat saldot olivat varmuuden vuoksi toisessa taskussa, jos tuli aivan erityinen tyttö vastaan, johon piti tehdä vaikutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän