Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku vasten tahtoani

Vierailija
12.09.2018 |

Miksi miehet eivät enää uskalla lähestyä? Olen huomannut, että vaikka katseet kohtaisivat jne. niin suurin osa jättää kokonaan lähestymättä. Mistä tämä johtuu? Ujoudesta? Naisvihasta?
Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi. Olen sitä mieltä, että kouluissa pitäisi alkaa järjestämään jotain sosiaalisten tilanteiden kursseja/oppitunteja.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on tullut mahdottomia lähestyttäviä. Miksi miehen pitäisi riskeerata työnsä ja toimeentulonsa lähestymällä naista vaikka nykyään naisen on sopivaa tehdä ensimmäinen siirto? Miksi naiset edelleen pitää yllä perinteisiä sukupuolirooleja vaikka ovat olleet etunenässä niitä purkamassa? Miksi sinä nainen et tee sitä ekaa siirtoa?

Vierailija
2/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet lähestyy, kun väläytät ystävällisen hymyn heille!

nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on tullut mahdottomia lähestyttäviä. Miksi miehen pitäisi riskeerata työnsä ja toimeentulonsa lähestymällä naista vaikka nykyään naisen on sopivaa tehdä ensimmäinen siirto? Miksi naiset edelleen pitää yllä perinteisiä sukupuolirooleja vaikka ovat olleet etunenässä niitä purkamassa? Miksi sinä nainen et tee sitä ekaa siirtoa?

Johan sanoin että olen lähestynyt. Ongelma on se, että miehet tuntuvat olevan liian estoisia ylläpitääkseen keskustelua. Mies joka lähestyy pystyy todennäköisesti keskustelemaan niinkun tavallinen ihminen.

Vierailija
4/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen

Minulla ja ystävilläni on kokemusta, että mies hymyilee takaisin jonka jälkeen hän jatkaa mitä oli tekemässä kiinnittämättä sen enempää huomiota.

Vierailija
5/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW

Vierailija
6/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista kanssa alasti naisten alkaen teidän Kaupunki on täällä : skrci.me/Naisten

Vierailija
7/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan sanoin että olen lähestynyt. Ongelma on se, että miehet tuntuvat olevan liian estoisia ylläpitääkseen keskustelua. Mies joka lähestyy pystyy todennäköisesti keskustelemaan niinkun tavallinen ihminen.

Tuskin se estoisuus johtuu nimenomaan sukupuolesta. En minä ainakaan pysty kovin helposti juttelemaan niitä näitä ihan ventovieraan kanssa olisi sitten mies tai nainen.

mies

Vierailija
8/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kovinkaan nero tajutakseen, että niiden sosiaalistenkin miesten tila on kaventunut kaikenmaailman metoohömppien ja feministien vaatimusten takia.  Minä näen sen niin että naiset ovat itse kaventaneet miesten tilaa ja nyt ovat nyt ihmettelemässä kun miehet eivät käyttäydykään kuin ennen.

Vierailija
9/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla kovinkaan nero tajutakseen, että niiden sosiaalistenkin miesten tila on kaventunut kaikenmaailman metoohömppien ja feministien vaatimusten takia.  Minä näen sen niin että naiset ovat itse kaventaneet miesten tilaa ja nyt ovat nyt ihmettelemässä kun miehet eivät käyttäydykään kuin ennen.

No ei kyllä voi vaikuttaa tämmösiin asioihin. Mikä siinä feminismissä sitten niin pelottaa?

Vierailija
10/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Minulla ja ystävilläni on kokemusta, että mies hymyilee takaisin jonka jälkeen hän jatkaa mitä oli tekemässä kiinnittämättä sen enempää huomiota.

Olen lopettanut naisten lähestymisen, lähestykööt itse jos kiinnostaa.

Vierailija
11/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Harmi että ajattelet noin :(

Vierailija
12/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tulvat juttelemaan, jos hymyilet. Huomattu on. Minä ainakin olen sellainen magneetti, että jos en tahdo jutella, en vahingossakaan hymyile.

Vierailija
13/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Harmi että ajattelet noin :(

Naisten oma käytös sen on opettanut, ettei kannata.

Vierailija
14/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tulvat juttelemaan, jos hymyilet. Huomattu on. Minä ainakin olen sellainen magneetti, että jos en tahdo jutella, en vahingossakaan hymyile.

Olisinpa itsekin yhtä kaunis :/

Vierailija
15/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jättänyt lähestymisen välillä naisten harteille. Olen koko elämäni lähestynyt naisia, mutta nyt olkoon naisten vuoro. En odota enää parisuhdetta koska olen varsin tyytyväinen elämääni sinkkuna. M35

Vierailija
16/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät enää uskalla lähestyä? Olen huomannut, että vaikka katseet kohtaisivat jne. niin suurin osa jättää kokonaan lähestymättä. Mistä tämä johtuu? Ujoudesta? Naisvihasta?

Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi. Olen sitä mieltä, että kouluissa pitäisi alkaa järjestämään jotain sosiaalisten tilanteiden kursseja/oppitunteja.

Noin minäkin luulin ja olin tuskaisena, että ollaan sitten yksin lopun elämää. Olin tinderissä ja muissa paikoissa ja baareistakaan ei löytynyt, mutta sitten se löyty samasta pihasta. Luulin, että mies seurustelee kun näin monesti sen naisen seurassa ja nainen meni hänen luokse. Mutta se nainen oli miehen sisko ja asu siellä sen aikaan, kun sillä oli iso remontti omassa kodissa. Ja tämä mies lähestyi minua kerran parkkipaikalla. Ihan jutteli niitä näitä aluksi ja siitä se lähti. Vappuna kysyi, että onko menoa ja vastasin ettei kyllä ole. No, lähetkö ulos viettämään. Lähdin ja nyt seurustellaan.

Vierailija
17/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen jättänyt lähestymisen välillä naisten harteille. Olen koko elämäni lähestynyt naisia, mutta nyt olkoon naisten vuoro. En odota enää parisuhdetta koska olen varsin tyytyväinen elämääni sinkkuna. M35

Etkö pelkää yksinäistä vanhuutta? Itse olen 23-vuotias, mutta sinkkuelämä on hyvin yksinäistä.

Vierailija
18/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta en ole elämääni tyytyväinen sinkkuna. Toisaalta ei huvita kyllä lähestyäkkään naisia kun ei kiinnosta se pakkien kerääminen enää yhtään. En odota parisuhdetta löytäväni. M36

Vierailija
19/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ihme oletus, että miehet haluavat parisuhteen.

Vierailija
20/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Kyllä näin on. Minulle kävi lauantaina juuri noin. Kyttäilin miestä ja hän jotenkin kai kulmistaan ymmärsi että häntä tuijotetaan. Nosti päätään ja nyökkäsi ja hymyili ja jatkoi lehden lukua. Ajattelin, että annan lukea lehden rauhassa ja sitten menen hänen luokse. Luki lehden, nousi, meni vessaan ja lähti pois. Jäin siihen urpona seisomaan ja ystäväni sanoi, että mene perään et menetä mitään, ainoa mitä menetät on kun et saa tietää. Niinpä otin neuvon ja menin perään. Anteeksi hei sinä, niin? Anteeksi kun näin juoksen perässä, mutta kiinnitin huomiota ja ajattelin kysyä että jos ei ole menoa, niin liity seuraan. Mies katsoi ja sanoi, että onks tää jotain pelleilyä. Tärisin siinä punasena sen edessä. Tuntui kun sahara olisi tullut suuhun. EI liittynyt seuraan. Sanoi että on just kuukausi sitten eronnut ja ei nyt ole sopivaa. Toivotti hyvää illan jatkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä