Sinkku vasten tahtoani
Miksi miehet eivät enää uskalla lähestyä? Olen huomannut, että vaikka katseet kohtaisivat jne. niin suurin osa jättää kokonaan lähestymättä. Mistä tämä johtuu? Ujoudesta? Naisvihasta?
Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi. Olen sitä mieltä, että kouluissa pitäisi alkaa järjestämään jotain sosiaalisten tilanteiden kursseja/oppitunteja.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä heidän pitäisi lähestyä, ja missä olet itse väitetysti lähestynyt?
Baarissa?
Baarit ovat sitä varten, että olet viihteellä ystävättärien kanssa, ei siihen sikoja (lue: miehiä) kaivata.
No jos oot tota mieltä miehistä ja sanonut sen niille ääneen, niin en yhtään ihmettele kun eivät uskalla jutella.
Ihan yleinen naisten mielipide näin vuonna 2018, tälläkin foorumilla kerta toisensa jälkeen todistettu.
Tinder = treffit
Baari = hauskanpitoa johon ei ulkopuolisia kaivata
toki jos olet julkkis, tilanne on toinen, silloinhan nainen lähtee vaikka jatkoille unohtaen kaverinsa.
Miksi menisit baariin, jos et aio tutustua muihin? Mikä järki, mikset pysy vain kotona?
Tanssimaan kavereiden kanssa. Pitämään hauskaa, kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät enää uskalla lähestyä? Olen huomannut, että vaikka katseet kohtaisivat jne. niin suurin osa jättää kokonaan lähestymättä. Mistä tämä johtuu? Ujoudesta? Naisvihasta?
Voi johtua ihan siitä, ettei haluta parisuhteeseen naisen määräiltäväksi (pitää siivota, käydä huonekalukaupassa, aloittaa remontti, rakentaa talo, keskustella henkeviä, väitellä joutavista asioista...) Mies pääsee usein paljon helpommalla, kun saa päättää itse asioistaan. Tosin useimmat miehet tajuavat tämän vasta liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi.
Totta. Harva mies osaa tai haluaa puhua tunteista yms. Siksi onkin turvallisempaa olla edes aloittamatta keskustelua naisen kanssa, ettei joudu haaviin:)
Alkakaa naiset parisuhteilla enemmän keskenänne,niin saatte yhdessä keskustella ja vatvoa ja rampata kaupoilla. Ja miehet saa erakoitua rauhassa!
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua ihan siitä, ettei haluta parisuhteeseen naisen määräiltäväksi (pitää siivota, käydä huonekalukaupassa, aloittaa remontti, rakentaa talo, keskustella henkeviä, väitellä joutavista asioista...) Mies pääsee usein paljon helpommalla, kun saa päättää itse asioistaan. Tosin useimmat miehet tajuavat tämän vasta liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi.
Totta. Harva mies osaa tai haluaa puhua tunteista yms. Siksi onkin turvallisempaa olla edes aloittamatta keskustelua naisen kanssa, ettei joudu haaviin:)
Alkakaa naiset parisuhteilla enemmän keskenänne,niin saatte yhdessä keskustella ja vatvoa ja rampata kaupoilla. Ja miehet saa erakoitua rauhassa!
M
Ei johdu naisvihasta, ja siivota pitää muutenkin (tämä riippuu omista siisteyskäsityksistä). Minä en lähesty naisia, koska en koe että siinä on mitään järkeä. En jaksa pakkeja, enkä lapsia (melkein kenen kanssa tahansa), enkä varsinkaan epätervettä parisuhdetta. Olen ollut erilaisissa suhteissa ja lopputulema on ollut että nainen ei kestä jos ei saa päättää kodin asioista. Minä haluan että homma menee puoliksi, kun kerran kotityötkin menevät. Jokainen parisuhteeni on kaatunut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut mahdottomia lähestyttäviä. Miksi miehen pitäisi riskeerata työnsä ja toimeentulonsa lähestymällä naista vaikka nykyään naisen on sopivaa tehdä ensimmäinen siirto? Miksi naiset edelleen pitää yllä perinteisiä sukupuolirooleja vaikka ovat olleet etunenässä niitä purkamassa? Miksi sinä nainen et tee sitä ekaa siirtoa?
Taas tämä valitus. Oma periaatteeni on ollut, että jos mies ei ymmärrä viestintää, niin hän ei ole tutustumisen arvoinen. Jos olen nähnyt kiinnostavan miehen ja hän on kiinnittänyt minuun huomiota eikä kykene reagoimaan mitenkään siihen, että sanattomasti tai sanallisesti ilmaisen olevani kiinnostunut hänen seurastaan, niin saa olla. Sitä en tee, että menisin juttelemaan miehelle, joka ei edes vastaa kiinnostuksen osoituksiini katseella, hymyllä, muulla elekielellä. En myöskään mene pyytämään ketään treffeille, mutta jos on sopiva tilaisuus niin juttelen kyllä tilanteeseen sopivaa small talkia pienen flirtin kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aina tuhoudun täysin, kun kivalta vaikuttava mies antaa pakit :/ Se vaan jättää jotenkin niin nolon ja nöyryytetyn olon.
No mitäpä luulet, että miehenä tuntuu?
Jep ja me miehet saadaan kokea tota ihanuutta useasti. Homma on edelleen niin. 10 naista ja 10 miestä. Kumpi voittaa jos haluaa jotain... Toi 10 miestä juoksee kaikkien perässä ja nainen määrää tahdin. Niin se vaan on. Turha lyödä vetoa naisen kanssa kuinka moni pokaa raflassa koska meille se sovi. Nainen vie potin 100% niin se vaan on. Sit puhutaan säälimiehistä.. Ei sellasia ole. Miehet ottaa mitä saa ja nykyään se saaminen CV KIINNI. Jos olet jotain paljon, niin susta ollaan kiinnostuttu paljon. Mistä tiedän.. No mun talous sen verran kohillaa kun nainen lukee sukunimen niin on ihmeissään. Siksi se ei riitä. Me miehet ollaan täysin naisten armoilla jos halutaan pysyvää. Rahalla saa kauneutta ja ihastumista mutta ei pysyvää.
Mistä tää gold digger ajattelutapa oikein tulee?
Instasta ja mediasta. Ei nämä miehet edes tapaa oikeita naisia, niiden naiskuva on instabeibien ja keltaisen lehdistön luoma.
Lähestymishullu taas hereillä. Älä ihmeessä lähesty ketään, kaikille parempi.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut mahdottomia lähestyttäviä. Miksi miehen pitäisi riskeerata työnsä ja toimeentulonsa lähestymällä naista vaikka nykyään naisen on sopivaa tehdä ensimmäinen siirto? Miksi naiset edelleen pitää yllä perinteisiä sukupuolirooleja vaikka ovat olleet etunenässä niitä purkamassa? Miksi sinä nainen et tee sitä ekaa siirtoa?
Mies ei riskeeraa työtään ja toimeentuloaan jososaa lähestyä ahdistelemattaja häiriköimättä. Riski tähän pienenee kun lähestyy vain naisia, jotka ottaa katsekontaktia ja hymyilee sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla kovinkaan nero tajutakseen, että niiden sosiaalistenkin miesten tila on kaventunut kaikenmaailman metoohömppien ja feministien vaatimusten takia. Minä näen sen niin että naiset ovat itse kaventaneet miesten tilaa ja nyt ovat nyt ihmettelemässä kun miehet eivät käyttäydykään kuin ennen.
Normaaliälyinen sosiaalinen ihminen ymmärtää, miten lähestytään ahdistelematta ja häiriköimättä. Jos ero ahdistelun ja normaalin keskustelun välillä on itselle epäselvä niin parempi on olla lähestymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä heidän pitäisi lähestyä, ja missä olet itse väitetysti lähestynyt?
Baarissa?
Baarit ovat sitä varten, että olet viihteellä ystävättärien kanssa, ei siihen sikoja (lue: miehiä) kaivata.
No jos oot tota mieltä miehistä ja sanonut sen niille ääneen, niin en yhtään ihmettele kun eivät uskalla jutella.
Ihan yleinen naisten mielipide näin vuonna 2018, tälläkin foorumilla kerta toisensa jälkeen todistettu.
Tinder = treffit
Baari = hauskanpitoa johon ei ulkopuolisia kaivata
toki jos olet julkkis, tilanne on toinen, silloinhan nainen lähtee vaikka jatkoille unohtaen kaverinsa.
Miksi menisit baariin, jos et aio tutustua muihin? Mikä järki, mikset pysy vain kotona?
Miksei muka baarissa saa seurustella omien kavereiden kanssa? Missään ei vaadita, että sisäänpääsyn ehtona on tutustua vieraisiin ihmisiin, jotka eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä valitus. Oma periaatteeni on ollut, että jos mies ei ymmärrä viestintää, niin hän ei ole tutustumisen arvoinen. Jos olen nähnyt kiinnostavan miehen ja hän on kiinnittänyt minuun huomiota eikä kykene reagoimaan mitenkään siihen, että sanattomasti tai sanallisesti ilmaisen olevani kiinnostunut hänen seurastaan, niin saa olla. Sitä en tee, että menisin juttelemaan miehelle, joka ei edes vastaa kiinnostuksen osoituksiini katseella, hymyllä, muulla elekielellä. En myöskään mene pyytämään ketään treffeille, mutta jos on sopiva tilaisuus niin juttelen kyllä tilanteeseen sopivaa small talkia pienen flirtin kera.
Sinähän vastasit tässä myös miksi miehet eivät lähesty.
Kokemukseni mukaan se lähestyy, jota enemmän kiinnostaa. Naiset vain lähestyvät suppeampaa joukkoa kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naisten viestinnät sun muut mihin viittaat on yleensä niin epäsuoria vinkkejä joita tavalliset miehet ei tajua edes vinkeiksi lähestyä. Sitten naiset aina omasta mielestään ovat osoittaneet kiinnostuksen selvästi, no ette ole. Pelimiehet varmasti nuo teidän vinkit tajuaa kyllä.
M36
Kylläpäs täällä on osakseen hirveitä vastauksia kauheilta ihmisiltä. Miten te voitte elää tuollaisen ajatusmaailman kanssa? Miehet on sikoja ja ihmisp**kaa, ja naiset kevytkenkäisiä kullankaivajia?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tämän kommentin usein av:lla ja mietin, että ymmärtääköhän noin ajattelevat ollenkaan, että he tekevät hallaa niin miehille kuin naisille. Jos nyt ruvetaan pitämään yllä käsitystä, että baarista ei kannata (tai suorastaan ei saa) yrittää etsiä kumppania, niin se on sitten yksi paikka vähemmän kaikille yksinäisille. Ei se yhtään edesauta kenenkään elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tämän kommentin usein av:lla ja mietin, että ymmärtääköhän noin ajattelevat ollenkaan, että he tekevät hallaa niin miehille kuin naisille. Jos nyt ruvetaan pitämään yllä käsitystä, että baarista ei kannata (tai suorastaan ei saa) yrittää etsiä kumppania, niin se on sitten yksi paikka vähemmän kaikille yksinäisille. Ei se yhtään edesauta kenenkään elämää.
Miehenä ainakin ihan turha paikka nuo baarit nykyään etsiä parisuhdetta. Naiset ei ole nykyään baareissa suhdetta etsimässä kuten tuossa aikasemmin kirjoitettiin. En itse ainakaan ole tässä vuoden aikana löytänyt ketään parisuhde mielellä "etsivää" naista baareista. Kaikki on siirtynyt nettiin ja Tinderiin, joka on tavismiehelle ihan toivoton areena. Pakko varmaan luovuttaa koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ainakin ihan turha paikka nuo baarit nykyään etsiä parisuhdetta. Naiset ei ole nykyään baareissa suhdetta etsimässä kuten tuossa aikasemmin kirjoitettiin. En itse ainakaan ole tässä vuoden aikana löytänyt ketään parisuhde mielellä "etsivää" naista baareista. Kaikki on siirtynyt nettiin ja Tinderiin, joka on tavismiehelle ihan toivoton areena. Pakko varmaan luovuttaa koko homma.
Tää on kyllä hankala kehitys kun netissä ne kasvot ratkaisee kaiken. Tavismiehillä ei tsänssejä muihin kuin suohirviöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sanoin että olen lähestynyt. Ongelma on se, että miehet tuntuvat olevan liian estoisia ylläpitääkseen keskustelua. Mies joka lähestyy pystyy todennäköisesti keskustelemaan niinkun tavallinen ihminen.
Niin, tai ehkä et vain ole niin kiinnostava kuin kuvittelet. Tiäksä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet lähestyy, kun väläytät ystävällisen hymyn heille!
nainen
Minulla ja ystävilläni on kokemusta, että mies hymyilee takaisin jonka jälkeen hän jatkaa mitä oli tekemässä kiinnittämättä sen enempää huomiota.
Kyllä näin on. Minulle kävi lauantaina juuri noin. Kyttäilin miestä ja hän jotenkin kai kulmistaan ymmärsi että häntä tuijotetaan. Nosti päätään ja nyökkäsi ja hymyili ja jatkoi lehden lukua. Ajattelin, että annan lukea lehden rauhassa ja sitten menen hänen luokse. Luki lehden, nousi, meni vessaan ja lähti pois. Jäin siihen urpona seisomaan ja ystäväni sanoi, että mene perään et menetä mitään, ainoa mitä menetät on kun et saa tietää. Niinpä otin neuvon ja menin perään. Anteeksi hei sinä, niin? Anteeksi kun näin juoksen perässä, mutta kiinnitin huomiota ja ajattelin kysyä että jos ei ole menoa, niin liity seuraan. Mies katsoi ja sanoi, että onks tää jotain pelleilyä. Tärisin siinä punasena sen edessä. Tuntui kun sahara olisi tullut suuhun. EI liittynyt seuraan. Sanoi että on just kuukausi sitten eronnut ja ei nyt ole sopivaa. Toivotti hyvää illan jatkoa
Tervetuloa miesten maailmaan. Tällaista se on naisiakin lähestyä.