Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku vasten tahtoani

Vierailija
12.09.2018 |

Miksi miehet eivät enää uskalla lähestyä? Olen huomannut, että vaikka katseet kohtaisivat jne. niin suurin osa jättää kokonaan lähestymättä. Mistä tämä johtuu? Ujoudesta? Naisvihasta?
Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi. Olen sitä mieltä, että kouluissa pitäisi alkaa järjestämään jotain sosiaalisten tilanteiden kursseja/oppitunteja.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet lähestyy, kun väläytät ystävällisen hymyn heille!

nainen

Minulla ja ystävilläni on kokemusta, että mies hymyilee takaisin jonka jälkeen hän jatkaa mitä oli tekemässä kiinnittämättä sen enempää huomiota.

Kyllä näin on. Minulle kävi lauantaina juuri noin. Kyttäilin miestä ja hän jotenkin kai kulmistaan ymmärsi että häntä tuijotetaan. Nosti päätään ja nyökkäsi ja hymyili ja jatkoi lehden lukua. Ajattelin, että annan lukea lehden rauhassa ja sitten menen hänen luokse. Luki lehden, nousi, meni vessaan ja lähti pois. Jäin siihen urpona seisomaan ja ystäväni sanoi, että mene perään et menetä mitään, ainoa mitä menetät on kun et saa tietää. Niinpä otin neuvon ja menin perään. Anteeksi hei sinä, niin? Anteeksi kun näin juoksen perässä, mutta kiinnitin huomiota ja ajattelin kysyä että jos ei ole menoa, niin liity seuraan. Mies katsoi ja sanoi, että onks tää jotain pelleilyä. Tärisin siinä punasena sen edessä. Tuntui kun sahara olisi tullut suuhun. EI liittynyt seuraan. Sanoi että on just kuukausi sitten eronnut ja ei nyt ole sopivaa. Toivotti hyvää illan jatkoa

Kauheeta :( Tämäkin on yksi syy miksi mieheiä on joskus vaikea lähestyä.

Vierailija
22/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla kovinkaan nero tajutakseen, että niiden sosiaalistenkin miesten tila on kaventunut kaikenmaailman metoohömppien ja feministien vaatimusten takia.  Minä näen sen niin että naiset ovat itse kaventaneet miesten tilaa ja nyt ovat nyt ihmettelemässä kun miehet eivät käyttäydykään kuin ennen.

Niillä jotka eivät pysty erottamaan ahdistelua ja normaalia lähestymistä toisistaan, parempi onkin että eivät käyttäydy kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Minulla ja ystävilläni on kokemusta, että mies hymyilee takaisin jonka jälkeen hän jatkaa mitä oli tekemässä kiinnittämättä sen enempää huomiota.

Kyllä näin on. Minulle kävi lauantaina juuri noin. Kyttäilin miestä ja hän jotenkin kai kulmistaan ymmärsi että häntä tuijotetaan. Nosti päätään ja nyökkäsi ja hymyili ja jatkoi lehden lukua. Ajattelin, että annan lukea lehden rauhassa ja sitten menen hänen luokse. Luki lehden, nousi, meni vessaan ja lähti pois. Jäin siihen urpona seisomaan ja ystäväni sanoi, että mene perään et menetä mitään, ainoa mitä menetät on kun et saa tietää. Niinpä otin neuvon ja menin perään. Anteeksi hei sinä, niin? Anteeksi kun näin juoksen perässä, mutta kiinnitin huomiota ja ajattelin kysyä että jos ei ole menoa, niin liity seuraan. Mies katsoi ja sanoi, että onks tää jotain pelleilyä. Tärisin siinä punasena sen edessä. Tuntui kun sahara olisi tullut suuhun. EI liittynyt seuraan. Sanoi että on just kuukausi sitten eronnut ja ei nyt ole sopivaa. Toivotti hyvää illan jatkoa

Kyllä tuossa itsekin olisin varmaan luullut olevani piilokamerassa. Naisten tekemät lähestymiset on niin harvinaisia.

Muutoinhan tuo oli sitä mitä miehet kokee kokoajan kun lähestyvät, pakit tulee niin että napsahtaa.

M36

Vierailija
24/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Meille miehillehän ei tietenkään koskaan käy noin.

Vierailija
25/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Meille miehillehän ei tietenkään koskaan käy noin.

Se on katsos jollakin käsittämättömällä tavalla naisten mielestä jotenkin eri juttu.

Vierailija
26/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailukulttuuri on muuttunut lavatanssiajoista, jolloin miehet hakivat ja naiset edes kohteliaisuudesta tanssivat. Feminismi, metoot, Tinder sun muut kommervenkit ovat sekoittaneet parisuhdemarkkinat. Se tarkoittaa, että naisten on nykyisin tehtävä osansa.

Vierailija
27/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Olen lopettanut naisten lähestymisen, lähestykööt itse jos kiinnostaa.

Minun mies kaveri sanoin kerran, että ei myös enää jaksa lähestyä naisia. Syy on kun naiset ekan minuutin jälkeen kysyy onko pelimies ja miksi juuri minua lähestyi. Olenko helponnäköinen. Sitten kaveri on monesti kuullut että miksi noin komea mies haluaisi tällaista naista tavata jne. Ok, kaverini on komea mies ja ei ole ongelmaa saada yhden illan juttua, mutta kun hän ei jaksa sellaista elämää enää. Haluaisi vakiintua. On myös näitä jotka lähestyvät häntä ja on noin kuukauden, niin he alkavat epäilemään että mies juoksee myös muualla, kun on komea. Niin ne alkuihastukset päättyy typeriin epäilyihin. Olen sanonut hänelle, että aika moni haluaisi olla sun pöksyissä ja juosta ympäriinsä ilman että pitäs sitoutua. Minun mies sanoi, että hänellä ns posiitivinen ongelma markkinoilla. Enpä kommentoinu mieheni juttuun, kun eipä ymmärtänyt mitä taisi suustaan päästää. Ajattelin että olen ilmeisesti se negatiivinen ongelma ja hän olisi juuri sellainen kun kaveri on.

Vierailija
28/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Tuo oli silti esimerkillisesti tehty. Tuo oli vain huonoa onnea että tilanne oli miehellä tuo.

Jos teet noin muutaman kerran niin joku jää haaviin. Naisilla on paljon parempi onnistusmistodennäköisyys kuin miehillä.

Vierailija
29/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina tuhoudun täysin, kun kivalta vaikuttava mies antaa pakit :/ Se vaan jättää jotenkin niin nolon ja nöyryytetyn olon.

Vierailija
31/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen jättänyt lähestymisen välillä naisten harteille. Olen koko elämäni lähestynyt naisia, mutta nyt olkoon naisten vuoro. En odota enää parisuhdetta koska olen varsin tyytyväinen elämääni sinkkuna. M35

Etkö pelkää yksinäistä vanhuutta? Itse olen 23-vuotias, mutta sinkkuelämä on hyvin yksinäistä.

En. Pelkään että löydän itseni parisuhteesta missä en saa olla onnellinen jos toinenkaan ei ole. Olen totaalisen kyllästynyt niin monen naisen tapaan alkaa vaatia minulta sitä ja tätä, kun ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Nyt toteutan omia unelmia.

Vierailija
32/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina tuhoudun täysin, kun kivalta vaikuttava mies antaa pakit :/ Se vaan jättää jotenkin niin nolon ja nöyryytetyn olon.

No mitäpä luulet, että miehenä tuntuu?

Vierailija
33/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen jättänyt lähestymisen välillä naisten harteille. Olen koko elämäni lähestynyt naisia, mutta nyt olkoon naisten vuoro. En odota enää parisuhdetta koska olen varsin tyytyväinen elämääni sinkkuna. M35

Etkö pelkää yksinäistä vanhuutta? Itse olen 23-vuotias, mutta sinkkuelämä on hyvin yksinäistä.

En. Pelkään että löydän itseni parisuhteesta missä en saa olla onnellinen jos toinenkaan ei ole. Olen totaalisen kyllästynyt niin monen naisen tapaan alkaa vaatia minulta sitä ja tätä, kun ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Nyt toteutan omia unelmia.

Yksinelävät miehethän tutkitusti kuolee aikaisemmin niin eipä ole tuotakaan ongelmaa.

M36

Vierailija
34/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja me miehet saadaan kokea tota ihanuutta useasti. Homma on edelleen niin. 10 naista ja 10 miestä. Kumpi voittaa jos haluaa jotain... Toi 10 miestä juoksee kaikkien perässä ja nainen määrää tahdin. Niin se vaan on. Turha lyödä vetoa naisen kanssa kuinka moni pokaa raflassa koska meille se sovi. Nainen vie potin 100% niin se vaan on. Sit puhutaan säälimiehistä.. Ei sellasia ole. Miehet ottaa mitä saa ja nykyään se saaminen CV KIINNI. Jos olet jotain paljon, niin susta ollaan kiinnostuttu paljon. Mistä tiedän.. No mun talous sen verran kohillaa kun nainen lukee sukunimen niin on ihmeissään. Siksi se ei riitä. Me miehet ollaan täysin naisten armoilla jos halutaan pysyvää. Rahalla saa kauneutta ja ihastumista mutta ei pysyvää.

Vierailija
35/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja me miehet saadaan kokea tota ihanuutta useasti. Homma on edelleen niin. 10 naista ja 10 miestä. Kumpi voittaa jos haluaa jotain... Toi 10 miestä juoksee kaikkien perässä ja nainen määrää tahdin. Niin se vaan on. Turha lyödä vetoa naisen kanssa kuinka moni pokaa raflassa koska meille se sovi. Nainen vie potin 100% niin se vaan on. Sit puhutaan säälimiehistä.. Ei sellasia ole. Miehet ottaa mitä saa ja nykyään se saaminen CV KIINNI. Jos olet jotain paljon, niin susta ollaan kiinnostuttu paljon. Mistä tiedän.. No mun talous sen verran kohillaa kun nainen lukee sukunimen niin on ihmeissään. Siksi se ei riitä. Me miehet ollaan täysin naisten armoilla jos halutaan pysyvää. Rahalla saa kauneutta ja ihastumista mutta ei pysyvää.

Mistä tää gold digger ajattelutapa oikein tulee?

Vierailija
36/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä heidän pitäisi lähestyä, ja missä olet itse väitetysti lähestynyt?

Baarissa?

Baarit ovat sitä varten, että olet viihteellä ystävättärien kanssa, ei siihen sikoja (lue: miehiä) kaivata.

Vierailija
37/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinelävät miehethän tutkitusti kuolee aikaisemmin niin eipä ole tuotakaan ongelmaa.

M36

tilastollisesti pitää paikkansa, koska he kuolevat esimerkiksi nuorina onnettomuuksissa joita ei syntyisi jos joku äkäpussi olisi kieltämässä mitä saa tehdä.

Siitä kun pääsee ohi, mies elää keskimääräistä pidempään ilman merkittäviä sydänvaivoja (korkea verenpaine jne)

Vierailija
38/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on nykyaikana. Moni käyttää somea apuna kumppanin etsintään.

Kannattaa rukoilla Jeesukselta johdatusta sen oikean löytämiseen, kokeile edes, et menetä mitään!

Vierailija
39/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa?

Baarit ovat sitä varten, että olet viihteellä ystävättärien kanssa, ei siihen sikoja (lue: miehiä) kaivata.

No jos oot tota mieltä miehistä ja sanonut sen niille ääneen, niin en yhtään ihmettele kun eivät uskalla jutella.

Vierailija
40/84 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa?

No jos oot tota mieltä miehistä ja sanonut sen niille ääneen, niin en yhtään ihmettele kun eivät uskalla jutella.

Ihan yleinen naisten mielipide näin vuonna 2018, tälläkin foorumilla kerta toisensa jälkeen todistettu.

Tinder = treffit

Baari = hauskanpitoa johon ei ulkopuolisia kaivata

toki jos olet julkkis, tilanne on toinen, silloinhan nainen lähtee vaikka jatkoille unohtaen kaverinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän