Sinkku vasten tahtoani
Miksi miehet eivät enää uskalla lähestyä? Olen huomannut, että vaikka katseet kohtaisivat jne. niin suurin osa jättää kokonaan lähestymättä. Mistä tämä johtuu? Ujoudesta? Naisvihasta?
Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi. Olen sitä mieltä, että kouluissa pitäisi alkaa järjestämään jotain sosiaalisten tilanteiden kursseja/oppitunteja.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on nykyaikana. Moni käyttää somea apuna kumppanin etsintään.
Kannattaa rukoilla Jeesukselta johdatusta sen oikean löytämiseen, kokeile edes, et menetä mitään!
Tää oli hyvä, en ole kokeillutkaan😆
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Missä heidän pitäisi lähestyä, ja missä olet itse väitetysti lähestynyt?
Baarissa?
Baarit ovat sitä varten, että olet viihteellä ystävättärien kanssa, ei siihen sikoja (lue: miehiä) kaivata.
Baarit ovat sitä varten, että siellä voi lähestyä vastakkaista sukupuolta. Kavereiden kanssa voi viettää aika plajon järkevämmissäkin paikoissa. Toki nämä kaksi asiaa nivoutuvat kyllä baarissa tosi kätevästi yksiin. Nainen kun ei edes lähde yksin ihmisten ilmoille, jotta häneen voisi törmätä. Hyvä siis, että lähtee porukalla.
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin... ... rukoilin että luoja soisi kumppanikseni sellaisen herttaisen neitokaisen. Jo viis minsaa oottanu ja mitään ei tapahdu😣
Taidan protestina erota kirkosta😒
tyrutyuryu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet lähestyy, kun väläytät ystävällisen hymyn heille!
nainen
Minulla ja ystävilläni on kokemusta, että mies hymyilee takaisin jonka jälkeen hän jatkaa mitä oli tekemässä kiinnittämättä sen enempää huomiota.
Kyllä näin on. Minulle kävi lauantaina juuri noin. Kyttäilin miestä ja hän jotenkin kai kulmistaan ymmärsi että häntä tuijotetaan. Nosti päätään ja nyökkäsi ja hymyili ja jatkoi lehden lukua. Ajattelin, että annan lukea lehden rauhassa ja sitten menen hänen luokse. Luki lehden, nousi, meni vessaan ja lähti pois. Jäin siihen urpona seisomaan ja ystäväni sanoi, että mene perään et menetä mitään, ainoa mitä menetät on kun et saa tietää. Niinpä otin neuvon ja menin perään. Anteeksi hei sinä, niin? Anteeksi kun näin juoksen perässä, mutta kiinnitin huomiota ja ajattelin kysyä että jos ei ole menoa, niin liity seuraan. Mies katsoi ja sanoi, että onks tää jotain pelleilyä. Tärisin siinä punasena sen edessä. Tuntui kun sahara olisi tullut suuhun. EI liittynyt seuraan. Sanoi että on just kuukausi sitten eronnut ja ei nyt ole sopivaa. Toivotti hyvää illan jatkoa
Joo-o. Eihän noi edes ole oikeat pakit. Miehenä voit saada kuulla vaikka mitä huutamista, varsinkin baarissa ja varsinkin naisen kavereilta että "PAINU V*TTUUN SIKA" vaikka olisikin ollut silmäpeliä alkuillasta.
Netin voi taviksena unohtaa täysin ellei ole joku runoilija joka sanoilla saa naiset hurmattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit ovat sitä varten, että olet viihteellä ystävättärien kanssa, ei siihen sikoja (lue: miehiä) kaivata.
Olen nähnyt tämän kommentin usein av:lla ja mietin, että ymmärtääköhän noin ajattelevat ollenkaan, että he tekevät hallaa niin miehille kuin naisille. Jos nyt ruvetaan pitämään yllä käsitystä, että baarista ei kannata (tai suorastaan ei saa) yrittää etsiä kumppania, niin se on sitten yksi paikka vähemmän kaikille yksinäisille. Ei se yhtään edesauta kenenkään elämää.
Saahan sitä baarista yrittää seuraa hakea, mutta eihän tavalliset ihmiset juuri edes käy baareissa. En itseasiassa tunne ketään, joka kävisi. En miestä enkä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tämän kommentin usein av:lla ja mietin, että ymmärtääköhän noin ajattelevat ollenkaan, että he tekevät hallaa niin miehille kuin naisille. Jos nyt ruvetaan pitämään yllä käsitystä, että baarista ei kannata (tai suorastaan ei saa) yrittää etsiä kumppania, niin se on sitten yksi paikka vähemmän kaikille yksinäisille. Ei se yhtään edesauta kenenkään elämää.
Saahan sitä baarista yrittää seuraa hakea, mutta eihän tavalliset ihmiset juuri edes käy baareissa. En itseasiassa tunne ketään, joka kävisi. En miestä enkä naista.
Justiinsa. :D Baarit arkisinkin aika täynnä ja muut terassit. Eihän siellä kukaan käy... ;D
Mutta oikeasti... Miksi niin moni mies jättää kokonaan lähestymättä? Ei se oikea syy voi olla mikään feminismi tai meetoo. Onko syynä videopelit, kun nykyään niin moni istuu kotona pelaamassa koneella? Ehkä heillä ei sitten vain ole sosiaalisia taitoja...
Vierailija kirjoitti:
Mutta oikeasti... Miksi niin moni mies jättää kokonaan lähestymättä? Ei se oikea syy voi olla mikään feminismi tai meetoo. Onko syynä videopelit, kun nykyään niin moni istuu kotona pelaamassa koneella? Ehkä heillä ei sitten vain ole sosiaalisia taitoja...
Haet seuraa väärästä ikäsegmentistä😆
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki 20-30v miehet pelaa nykyään. Sitäpaitsi en voisi ikinä olla yli 3 vuotta vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki 20-30v miehet pelaa nykyään. Sitäpaitsi en voisi ikinä olla yli 3 vuotta vanhemman kanssa.
Peukutukset että löydät sellaisen nuorehkon pelaamattoman kollin 👍🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa. :D Baarit arkisinkin aika täynnä ja muut terassit. Eihän siellä kukaan käy... ;D
Mutta hei, ne ei ole "tavallisia ihmisiä", mitä lie ovat sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun ei lähesty, ei huvita kerätä pakkeja. Sä voit itsekin lähestyä. Ps. En pelaa videopelejä, mutta olenkin yli-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen jättänyt lähestymisen välillä naisten harteille. Olen koko elämäni lähestynyt naisia, mutta nyt olkoon naisten vuoro. En odota enää parisuhdetta koska olen varsin tyytyväinen elämääni sinkkuna. M35
Etkö pelkää yksinäistä vanhuutta? Itse olen 23-vuotias, mutta sinkkuelämä on hyvin yksinäistä.
En. Pelkään että löydän itseni parisuhteesta missä en saa olla onnellinen jos toinenkaan ei ole. Olen totaalisen kyllästynyt niin monen naisen tapaan alkaa vaatia minulta sitä ja tätä, kun ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Nyt toteutan omia unelmia.
Yksinelävät miehethän tutkitusti kuolee aikaisemmin niin eipä ole tuotakaan ongelmaa.
M36
tilastollisesti pitää paikkansa, koska he kuolevat esimerkiksi nuorina onnettomuuksissa joita ei syntyisi jos joku äkäpussi olisi kieltämässä mitä saa tehdä.
Siitä kun pääsee ohi, mies elää keskimääräistä pidempään ilman merkittäviä sydänvaivoja (korkea verenpaine jne)
taitaa lähinnä johtua siitä, että narkkarit, juopot, kodittomat, työttömät luuserit ja muut harvemmin pääsee parisuhteisiin. Vapaaehtoisesti sinkut miehet tuskin kuolee nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla kovinkaan nero tajutakseen, että niiden sosiaalistenkin miesten tila on kaventunut kaikenmaailman metoohömppien ja feministien vaatimusten takia. Minä näen sen niin että naiset ovat itse kaventaneet miesten tilaa ja nyt ovat nyt ihmettelemässä kun miehet eivät käyttäydykään kuin ennen.
No ei kyllä voi vaikuttaa tämmösiin asioihin. Mikä siinä feminismissä sitten niin pelottaa?
Näin naisena vastaan, että äärifeministisissä liikkeissä huolettaa se vihamielinen ja vinoutunut kuva miehistä. Äärifeminismi on syypää siihen, että miehet ja naiset ovat erkaantuneet toisistaan pois päin. Äärifeminismi lietsoo miesvihaa ja pelkoa. Miehistä on tullut haluttomia, arkoja ja pelokkaita lähestymään naisia, koska ei ole varmuutta siitä, tuleeko syytetyksi ahdistelusta. Ikävää että tilanne on kärjistynyt tähän pisteeseen. Kyllä miestenkin tulisi saada puolustautua tässä asiassa, koko metoo-hömpötys maalasi miehet joinakin aggressiivisina, pelottavina ja kieroina seksuaalisina saalistajina, mikä ei ole ollenkaan totta. Moni hyvä mies leimautuu tämän vuoksi ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen jättänyt lähestymisen välillä naisten harteille. Olen koko elämäni lähestynyt naisia, mutta nyt olkoon naisten vuoro. En odota enää parisuhdetta koska olen varsin tyytyväinen elämääni sinkkuna. M35
Etkö pelkää yksinäistä vanhuutta? Itse olen 23-vuotias, mutta sinkkuelämä on hyvin yksinäistä.
En. Pelkään että löydän itseni parisuhteesta missä en saa olla onnellinen jos toinenkaan ei ole. Olen totaalisen kyllästynyt niin monen naisen tapaan alkaa vaatia minulta sitä ja tätä, kun ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Nyt toteutan omia unelmia.
Yksinelävät miehethän tutkitusti kuolee aikaisemmin niin eipä ole tuotakaan ongelmaa.
M36
tilastollisesti pitää paikkansa, koska he kuolevat esimerkiksi nuorina onnettomuuksissa joita ei syntyisi jos joku äkäpussi olisi kieltämässä mitä saa tehdä.
Siitä kun pääsee ohi, mies elää keskimääräistä pidempään ilman merkittäviä sydänvaivoja (korkea verenpaine jne)
taitaa lähinnä johtua siitä, että narkkarit, juopot, kodittomat, työttömät luuserit ja muut harvemmin pääsee parisuhteisiin. Vapaaehtoisesti sinkut miehet tuskin kuolee nuorempana.
Pilailetko? Kuvatun kaltaiset miehet, kenties noita kodittomia lukuunottamatta, ovat juurikin suhteissa paljon todenköisemmin, kuin luonteeltaan introvertti, ujo, arka ja empaattinen miestyyppi. Itsekäille, kusipäisille ja päihdeongelmaisille miehille naisia kyllä riittää mutta ei fiksuille, itsestään huoltapitäville ja kaikin puolin kunnollisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät enää uskalla lähestyä? Olen huomannut, että vaikka katseet kohtaisivat jne. niin suurin osa jättää kokonaan lähestymättä. Mistä tämä johtuu? Ujoudesta? Naisvihasta?
Olen itse lähestynyt miehiä, mutta ei niiden kanssa ikinä saa mitään järkevää keskustelua aikaseksi. Olen sitä mieltä, että kouluissa pitäisi alkaa järjestämään jotain sosiaalisten tilanteiden kursseja/oppitunteja.
Lienee vika miehissä, joihin tutustu? Ei tuo todellakaan ole mikään yleinen ominaisuus. Ellei sitten ole niin, että sanot jotain niin poikkeavaa etteivät he vain pysty miettimään mikä olisi hyväksyttävä vastaus. Jos small talk ei toimi, mies ei varmaankaan ole juuri sinusta kiinnostunut, eikä halua jatkaa kontaktia.
Ehkä se vika on sinussa, eikä kaikissa miehissä? Jospa vaikka itse opettelet sitä kommunikointia ennen kuin olet laittamassa kaikki miehet johonkin kurssille. Kummasti 80% miehistä kuitenkin parisuhteessa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ainakin ihan turha paikka nuo baarit nykyään etsiä parisuhdetta. Naiset ei ole nykyään baareissa suhdetta etsimässä kuten tuossa aikasemmin kirjoitettiin. En itse ainakaan ole tässä vuoden aikana löytänyt ketään parisuhde mielellä "etsivää" naista baareista. Kaikki on siirtynyt nettiin ja Tinderiin, joka on tavismiehelle ihan toivoton areena. Pakko varmaan luovuttaa koko homma.
On sitä muitakin paikkoja kuin baari ja internet. Omat kumppanit on löytyneet aina joko kavereiden kautta tai sitten harrastuksista. Tuttavapiirissä yksi etsii netistä, mutta muut on tavanneet kanssa kavereiden, harrastusten, töiden tai opintojen kautta. Baarista ei huoli mitään kännipanoa kukaan. Paras tulos tulee aina selvin päin ja niin, että tutustuu eka ihmiseen ihan vain ihmisenä ja sitten huomaa sen kiinnostavan muutenkin.
Miksi muuten ivaatte täällä naisten epäonnistumisia lähestymisissä? Emme me maista siinä mitään omaa lääkettämme vaan olemme samassa veneessä niiden miesten kanssa, jotka myös torjutaan. Ei kaikkia torjuta, oli ne sitten miehiä tai naisia - ja ne on sillä toisella puolella pöytää. Tosin turha niitäkään kadehtia, ei se multa pois ole jos joku muu onnistuu.
Mainitsen vielä, että minä olen itse tehnyt kaikki tutustumisaloitteet elämässäni. Onnistumisprosentti noin 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ainakin ihan turha paikka nuo baarit nykyään etsiä parisuhdetta. Naiset ei ole nykyään baareissa suhdetta etsimässä kuten tuossa aikasemmin kirjoitettiin. En itse ainakaan ole tässä vuoden aikana löytänyt ketään parisuhde mielellä "etsivää" naista baareista. Kaikki on siirtynyt nettiin ja Tinderiin, joka on tavismiehelle ihan toivoton areena. Pakko varmaan luovuttaa koko homma.
On sitä muitakin paikkoja kuin baari ja internet. Omat kumppanit on löytyneet aina joko kavereiden kautta tai sitten harrastuksista. Tuttavapiirissä yksi etsii netistä, mutta muut on tavanneet kanssa kavereiden, harrastusten, töiden tai opintojen kautta. Baarista ei huoli mitään kännipanoa kukaan. Paras tulos tulee aina selvin päin ja niin, että tutustuu eka ihmiseen ihan vain ihmisenä ja sitten huomaa sen kiinnostavan muutenkin.
Miksi muuten ivaatte täällä naisten epäonnistumisia lähestymisissä? Emme me maista siinä mitään omaa lääkettämme vaan olemme samassa veneessä niiden miesten kanssa, jotka myös torjutaan. Ei kaikkia torjuta, oli ne sitten miehiä tai naisia - ja ne on sillä toisella puolella pöytää. Tosin turha niitäkään kadehtia, ei se multa pois ole jos joku muu onnistuu.
Mainitsen vielä, että minä olen itse tehnyt kaikki tutustumisaloitteet elämässäni. Onnistumisprosentti noin 50.
Minä en ainakaan ivaa, mutta ärsyttää naisten kommentit joissa he kertovat miten rankoista torjumisista, ikään kuin se ei olisi miehille ihan arkipäivää. Ovatko nämä naiset kuvitelleet, että me olemme kivestä tehtyjä ja meille olisi jotenkin helpompaa se lähestyminen? (Noh, kokeneille pelimiehille on, koska heillä ei ole kovin syvällisia suunnitelmia naisen suhteen eikä siksi myöskään isoa panosta asiassa.) Silti se paine lähestymisestä on edelleen meidän niskoillamme.
Ei voi kuin kadehtia tuollaista onnistumisprosenttia, viisikin olisi aika kova miehelle.
Älä ihmeessä?