Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan miestäni.Lähteä en voi.

Nöyryytetty
12.09.2018 |

Tarinani on hankala ja kirjoitan siksi,ettei ole kenelle murhettani jakaa. Olen ollut umpikujassa jo vuosia mutta en löydä ulospääsyä. Naimisissa pian 20 v. Vaikeita asioita ollut.3 lasta ,uusi talo ja päällisin puolin asiat Ok. Mieheni on vain niin ärsyttävä,ilkeä,itseään täynnä oleva,narsismiin taipuvainen. Inhoan häntä. Toki minussakin on vikani,hän niistä kyllä jaksaa muistuttaa. Hänessä ei ole vikaa,tietenkään. Minulla ei ole yhtään ystävää,sukulaisiin välit ovat menneet. Meillä ei ole koskaan ollut lasten kanssa hoitoapua,on pärjätty omillamme. Lapset harrastavat aktiivisesti ja koulut sujuu. Kotona kuitenkin kärsivät inttämisistämme,esikoinen varsinkin. Mieheni on aina oikeassa kaikesta,jos olen eri mieltä saan kuulla haukut. Hän nöyryyttää minua omasta mielestäni. Väkivaltaa (fyysistä) ei ole, mutta olen itse täysin loppu ollut jo vuosia. Taloudellisesti olen riippuvainen miehestä,vaikka töissä käyn. En voi lähteä koska tiedän että mies ja sukunsa saisi sellaisen sotatilan että pelkään menettäväni lapset. En kestäisi olla heistä erossa. Enkä erottaa heitä toisistaan. Lapset nyt 15,11,9. Oma paha oloni alkaa olla sietämätön,saan olla aina varuillani koska mies saattaa hetkessä kääntyä hyväntuulisesta ilkeäksi,mitään ei saisi sanoa ”vastaan”. Hän ei kuuntele,,ei tue,ei ota minua huomioon millään tavalla. Seksuaalisesti pidän häntä ällöttävänä,mutta olen jo tottunut siihen ettei 15 vuoteen ole mitään tuntunut sängyssä,mies tulee 2 minuutissa ja jättää siihen. No,pärjään senkin asian kanssa. En vsin jaksaisi tätä kaikkea,en halunnut tätä elämältä. Haluaisin vaihtaa ajatuksia onko muilla samankaltaista? Ehkä lähden kun lapset isompia,sitten ei enää tarvitse kestää.

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vanha ketju. Mutta silti se neuvo, että vain itseään voi muuttaa, pätee. 

Vierailija
182/193 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tänne  meille...talo ison järven rannalla,rantasauna yms,ja metsää ympärillä...saat asua "melkein"ilmaiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet lapsillesi valtavan karhunpalveluksen jäämällä. Todennäköisesti ovat ahdistuneita kodin ilmapiiristä ja tulevat aikuisina toistamaan nyt näkemiään virheitä omissa parisuhteissaan - kotoahan se malli opitaan. Ei tuo paljon pahemmaksi voi enää mennä, lähde ihmeessä. Raha on sivuseikka tässä maailmassa jos elintaso hieman notkahtaa, ihmiset ovat paljon tärkeämpiä, aina! Paljon tsemppiä!

Tämä niin tuhat kertaa! Oma isäni oli kuin ap:n mies ja rukoilin, että äiti ottaisi hänrstä eron, eikä minun tarvitsisi häntä enää ikinä nähdä. Ei ottanut.

Itse olen monella tapaa rikkinäinen lapsuuden olojen takia, mutta parisuhdeasiassa olen tehnyt toisin kuin äitini. Sen päätin jo hyvin nuorena, että jos ikinä alan suhteeseen, miehen on oltava isäni täysi vastakohta. Tällainen löytyi ja on yksi harvoista hyvistä asioista elämässäni.

Sisarukseni sitte

Tästä tuli mieleen, että onkohan ap:kin tuollaisesta kodista lähtöisin.

Vierailija
184/193 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vuoksi ei kannata erota...erossa lapset menettää samalla yhteisen kodin ja se on usein tärkein perhettä yhdistävä tekijä myös tulevaisuudessa kun lapset on isoja

Vierailija
185/193 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi lähteä.

Kyse on siitä, ettet halua lähteä, et halua edelleenkään kantaa vastuuta omista tekemisistäsi. Olet niitä naisia, jotka ennemmin kuolevat nyrkin alle kuin ottavat vastuun itsestään ja lähtevät.

Vierailija
186/193 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä säästöjä jonkin verran. Mutta huomattava muutos olisi lapsille jos haluaisin erota.Kalliit harrastukset pitäisi lopettaa,menisi talo ja tulisi muutto toiselle alueelle. Näistä olen yrittänyt pitää kiinni ja sen vuoksi jaksaa tätä kaikkea. Helpottaisi jos olisi edes yksi ystävä. Jos hakisin eroa jäisin ihan yksin. Mieheni nostaisi sellaisen metakan ja hän on tottunut saamaan kaiken mitä haluaa.Valitettavasti on myös saanut.Hänelle ei sanota ei. Olen myyneitä asioita usean vuoden miettinyt,en vain voi lähteä vielä. Olen joutunut elämään mieheni sääntöjen mukaisesti,teen kaiken kuten hän määrää muuten tulee riita jossa annan aina periksi koska olenhan se,joka on väärässä. Olen luopunut kaikesta mutä halusin,paitsi lapsista,heidän eteensä teen kaikkeni. En mm. saa matkustaa (koska mies ei halua mun tekevän niin.) rahat käytettävä mielummin edim.kalliiseen ruokaan (meillä ei osteta nautasika-jauhelihaa jne..) jos tuon kaupas

Säästä sitä rahaa. Ja palkkaa hyvä asianajaja ( perheoikeuteen erikoistunut, ja narsistien kanssa työskentelemään tottunut). Siihen menee muutama tonni, mutta auttaa sinua erossa, ja viestinnässä miehesi kanssa.

Tallenna kaikki riitanne, eli kirjaa ylös mitä on kukin sanonut ja tehnyt. Itse jopa nauhoittaisin ne mieheltä salaa, olisi todistusaineistoa mahdollisessa huoltajuus- ja avioerokäsittelyssä. 

Jaksat vielä sen 3 vuotta.

Itse käynyt narskun kanssa avioeron ja lasten huoltajuuskiistat läpi- on rankkaa, sen voin sanoa, mutta onneksi minulla oli hyvä juristi. Ja kävin psykologilla saamassa keskusteluapua.

Vierailija
187/193 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat harrastamaan voimanostoa ja jotain "väkivaltalajia" kuten karate , krav maga yms.

Kun olet saavuttanut riittävän väkivaltapotentiaalin, vetelet ukkopahan mustansiniseksi ja lisäksi alistat köyrimällä strapon dildolla kuivana kakkoseen.

Ukko hellan ja nyrkin väliin niin alkaa autuus.

Vierailija
188/193 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä turvakotiin

35 v liitto

Miehellä ehdollista pahoinpitelystäni

Mies joutuisi vankilaan.

Meillä on ollut paljon ihanaa yhdessä

Nyt mies vain ällöttää

Läpsi ja ravisteli eilen

Sitten pyysi anteeksi.

Katson ensin paheneeko tilanne..yritän viikop päästä keskustella.

Tunteet kuolemassa, puhuu minusta rumasti

En ole ehkä hyvä ihminen, suru kun pitkä suhde.

Vierailija
189/193 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mennä turvakotiin

35 v liitto

Miehellä ehdollista pahoinpitelystäni

Mies joutuisi vankilaan.

Meillä on ollut paljon ihanaa yhdessä

Nyt mies vain ällöttää

Läpsi ja ravisteli eilen

Sitten pyysi anteeksi.

Katson ensin paheneeko tilanne..yritän viikop päästä keskustella.

Tunteet kuolemassa, puhuu minusta rumasti

En ole ehkä hyvä ihminen, suru kun pitkä suhde.

Meillä on yhteinen yritys.

Mies  on hoitanut kaikki paperi asiat

En osaa edes puhelinta päivittää

Osaan myydä ja sisäänostaa

En kehtaa vielä puhua kirjanpitäjälle, jonka minä hankin.

Edellinen aiheutti tuhoa yritykselle, mies antoi tehdä niin.

Pelottaa.

Vierailija
190/193 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten vuoksi ei kannata erota...erossa lapset menettää samalla yhteisen kodin ja se on usein tärkein perhettä yhdistävä tekijä myös tulevaisuudessa kun lapset on isoja

Lapset varmasti kasvavat onnellisiksi ja saavat hyvät eväät omaan onnelliseen parisuhteeseen.  

Vierailija
191/193 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä näissä tarinoissa on se, että mies on mulkku ollut jo 15v ja silti lykitään lisää lapsia narskujen kanssa. Pelkkä provo

Vierailija
192/193 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että erossa miehen piirteet korostuvat vielä käha elämä voi olla haastavaa vuosia eron jälkeen. Entä avioliittoterapia? Sitä kannattaisi kokeilla.

Vierailija
193/193 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala nainen. Onneksi on myös hyviä naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme