Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan miestäni.Lähteä en voi.

Nöyryytetty
12.09.2018 |

Tarinani on hankala ja kirjoitan siksi,ettei ole kenelle murhettani jakaa. Olen ollut umpikujassa jo vuosia mutta en löydä ulospääsyä. Naimisissa pian 20 v. Vaikeita asioita ollut.3 lasta ,uusi talo ja päällisin puolin asiat Ok. Mieheni on vain niin ärsyttävä,ilkeä,itseään täynnä oleva,narsismiin taipuvainen. Inhoan häntä. Toki minussakin on vikani,hän niistä kyllä jaksaa muistuttaa. Hänessä ei ole vikaa,tietenkään. Minulla ei ole yhtään ystävää,sukulaisiin välit ovat menneet. Meillä ei ole koskaan ollut lasten kanssa hoitoapua,on pärjätty omillamme. Lapset harrastavat aktiivisesti ja koulut sujuu. Kotona kuitenkin kärsivät inttämisistämme,esikoinen varsinkin. Mieheni on aina oikeassa kaikesta,jos olen eri mieltä saan kuulla haukut. Hän nöyryyttää minua omasta mielestäni. Väkivaltaa (fyysistä) ei ole, mutta olen itse täysin loppu ollut jo vuosia. Taloudellisesti olen riippuvainen miehestä,vaikka töissä käyn. En voi lähteä koska tiedän että mies ja sukunsa saisi sellaisen sotatilan että pelkään menettäväni lapset. En kestäisi olla heistä erossa. Enkä erottaa heitä toisistaan. Lapset nyt 15,11,9. Oma paha oloni alkaa olla sietämätön,saan olla aina varuillani koska mies saattaa hetkessä kääntyä hyväntuulisesta ilkeäksi,mitään ei saisi sanoa ”vastaan”. Hän ei kuuntele,,ei tue,ei ota minua huomioon millään tavalla. Seksuaalisesti pidän häntä ällöttävänä,mutta olen jo tottunut siihen ettei 15 vuoteen ole mitään tuntunut sängyssä,mies tulee 2 minuutissa ja jättää siihen. No,pärjään senkin asian kanssa. En vsin jaksaisi tätä kaikkea,en halunnut tätä elämältä. Haluaisin vaihtaa ajatuksia onko muilla samankaltaista? Ehkä lähden kun lapset isompia,sitten ei enää tarvitse kestää.

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde käveleen, ku inhoat miestäsi. Helppoa.

Vierailija
102/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina poikkeuksetta näissä tarinoissa roisto. Alkoholisti, narsisti, ilkeilijä, itsekäs paska jne. Nainen on viaton uhri ja lapsilla mehustetaan uhriutumista. Muut naiset antavat varauksetonta sympatiaa ja kannustavat eroon.

Aina sama laulu. Uusfeminismi ja sen lieveilmiöt ovat yhteiskunnan tuho. Naiset ovat jo voimaantumisperseilyllään paskoneet ydinperheen ja parisuhdemarkkinat, naispoliitikot ja vaikuttajat paskovat puolestaan yhteiskunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina poikkeuksetta näissä tarinoissa roisto. Alkoholisti, narsisti, ilkeilijä, itsekäs paska jne. Nainen on viaton uhri ja lapsilla mehustetaan uhriutumista. Muut naiset antavat varauksetonta sympatiaa ja kannustavat eroon.

Aina sama laulu. Uusfeminismi ja sen lieveilmiöt ovat yhteiskunnan tuho. Naiset ovat jo voimaantumisperseilyllään paskoneet ydinperheen ja parisuhdemarkkinat, naispoliitikot ja vaikuttajat paskovat puolestaan yhteiskunnan.

Tyttö on aina uhri ja mies sen lompakko.

Vierailija
104/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaapa todella melkein sanatarkasti meidän avioliitoltamme, paitsi että meillä on vain 1 lapsi ja tämäkin jo aikuistunut. Mies piti huolen, että minä (jolla huomattavasti pienemmät tulot) maksan kaikesta juuri sen verran ettei mitään jäänyt säästöön minulle, joten sai pidettyä vielä tiukemmin otteessaan.

Kaikkein hulluinta on, että miehen työkaverit ja alaiset ja tuttavat ovat sitä mieltä, että mies on paras mahdollinen tyyppi, sillä mies osaa muuttaa käytöstään kuin kameleontti.

Minä "ratkaisin" asian niin, että törmäsin töissäni ihanaan mieheen, jolta sain sitä huomiota mitä en saanut kotona. Ei, emme ryhtyneet suhteeseen, mutta jo se, että huomaa, että joku (muu) oikeasti (vai kuvitellustiko? kun emme siis edes seurustelleet) arvostaa minua ihmisenä ja naisena, nosti itsetuntoani ja aloin vaatia kotonakin enemmän arvostusta. Tosin mies kyllä pyristeli, mutta kun sitten annoin ymmärtää, että jos miehen käytös ei muutu, niin minä muutan pois.

En tiedä, mistä sain uskallusta edes uhata tätä, mutta meillä auttoi. Ei mies nyt omaa kotiorjaansa halunnut noin vaan luovuttaa.

Joten elämämme jatkuu entisellään. Lapsikin on jo muuttanut kotoa pois, mies yrittää silloin tällöin palata vanhaan käyttäytymismalliinsa, mutta minä en enää suostu olemaan se likaämpäri, johon tuo oksentaa. Joten jotenkin tämäkin "parisuhde" nyt sitten toimii.

Olen alkanut kerätä nyt, kun ei enää ole niin paljon kuluja (lapsesta/nuoresta) omaa pesämunaa, jotta voin lähteä jos sitten todellakin hermo pettää, joten komppaan niitä, jotka ovat neuvoneet sinua laittamaan rahaa syrjään.

Antaako miehesi sulle koskaan mitään lahjoja? Syntymäpäivänä?Äitienpäivänä? Jouluna? Jos, niin lähde toivomaan (...) aitoja kultakoruja (ei kiviä!) eli esim ihan vaan tavallisia kultaketjuja tms, niistä saat myöhemmin rahaa jos haluat ne myydä.

Vierailija
105/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismin uhrien tuki ry:n puoleen voisit kääntyä tässä, sieltä voisi löytyä neuvoja.

Vierailija
106/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja narsistiset miehet tulee aina laulamaan tätä sympatiavirttä näitä miehiä kohtaan, koska totta kai kaikki on aina teidän mielestä naisen vika. Ette usko tilastoihin, joiden mukaan naiset kokevat huomattavasti parisuhdeväkivaltaa Suomessa, itseasiassa enemmän kuin juuri missään muualla Euroopassa. Ette usko uhrien tarinoita, ette oikeuden päätöksiä, ette mitään. Aina käännätte asiat niin, että mies onkin se oikea uhri. Juuri teidän kaltaisten miesten takia feminismi on niin tärkeää. On tärkeää, että naiset pääsee teidän luota pois, koska on mahdollisuus työskennellä ja saada lasten yksinhuoltajuus tarvittaessa, jos mies onkin häiriintynyt. On tärkeää, että naiset puhuvat asioista, ja jakavat kokemuksiaan, jotta muut naiset osaavat varoa teitä. On tärkeää, että naisilla on turvaverkostoja ja apua, jonka puoleen kääntyä. Koska te tietyt miehet olette tehneet itsestänne naisten vihollisia. Naisilla on oikeus suojella itseään ja toisiaan. Teiltä. Kiitos kun päätit toimia täydellisenä esimerkkinä siitä, mitä naiset ovat historiallisesti aina joutuneet kestämään.

Vierailija
107/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen, eroa jo.

Vierailija
108/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle, kun jaoit tarinasi! Kiitos kaikille muillekin. Minä elin narsistin kanssa 20 vuotta, sitten lähdin lasten kanssa turvakodin kautta rakentamaan elämäämme.

En vieläkään tajua, miten en saanut lähdettyä aiemmin ja toisinaan tunnen siitä syyllisyyttä. Yritin kyllä puhua hänelle erosta, mutta hän ei koskaan halunnut kuunnella minua. Kun yritin ottaa puheeksi suhteemme ongelmat, hän pakeni. Laittoi kuulokkeet korvilleen, poistui eri huoneeseen, lähti ulos jne.

Meillä oli hirvittäviä riitoja, mutta niitä seurasi aina " hiljainen jakso" ja kai minä hölmönä uskoin, että hänen kanssaan pystyy elämään.

Hän mitätöi ja kiusasi minua jatkuvasti. Nimitteli yksinkertaiseksi, vajaaälyiseksi ja kehitysvammaiseksi. Hoki hokemistaan, miten mitätön minä olen ja ettei minusta ole yhtään mihinkään. Minä aloin uskoa häntä.Masennuin niin, että minusta tuli vuosiksi työkyvytön ja olin kuntoutustuella. Olin täysin vakuuttunut siitä, ettei minusta todellakaan ole mihinkään. Ihmettelin sitäkin, että miten kaltaiseni hidasälyinen nainen on pystynyt suorittamaan ylemmän korkeakoulututkinnon yliopistossa.

Meillä oli sitten taas hirvittävä riita ja minä sain sanotuksi, että haluan avioeron. Mies raivostui ja sanoi huolehtivansa siitä, että en enää koskaan näkisi lapsiani elossa. Se riitti. Pakenimme kylpyhuoneeseen ja soitin poliisit. Me lähdimme turvakotiin, minulla oli "poistumiskassi" pakattuna tällaisten tilanteiden varalle.

Vihdoin ja viimein voin hengittää vapaasti eikä lattialla ole enää kananmunankuoria. Selvisimme. Olen ikuisesti kiitollinen, että meillä on sellaisia paikkoja kuin turvakodit.

Vierailija
109/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli parisuhde millainen tahansa on epärehellistä toimintaa kerätä salaa erokassaa. Etenkin kun mies kantaa suuremman vastuun perheen taloudesta.

Oletko oikeasti ihan tosissasi? On tilanteita, missä ihmiset joutuvat turvautumaan tuollaiseen ihan pelastaakseen itsensä (henkensä ja terveytensä) ja se voi olla vaikka se ihan viimeinen oljenkorsi, mutta olet sitä mieltä, että ei ole ok, koska ei ole "rehellistä toimintaa", oli tilanne mikä hyvänsä?

Vierailija
110/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sinulla mukava tilane nyt.Toivon sinulle voimia.Jospa vielä olisi tulossa parempaa.

Vierailija
111/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole sinulla mukava tilane nyt.Toivon sinulle voimia.Jospa vielä olisi tulossa parempaa.

Mikä sinut saa kuvittelemaan, että hän lukisi edelleen palstaa? Mistä tiedät, että hän nykyisin tarvitsee voimia?

Vierailija
112/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on. Nainen syyttämässä miestä omasta elämästään.

Vierailija
113/193 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt miettiä tarkkaan, kun meillä on vain yksi elämä, että haluaako olla onnellinen vai pitää kulissit pystyssä rahan takia. Meitä kohdellaan just niin kuin me annetaan itseämme kohdella. Jos et itse arvosta itseäsi, niin ei sitä kukaan muukaan tee. Lapsetkin voivat paremmin, kun vanhemmat voivat hyvin. Jännityksen ilmapiiri ei ole kenellekään hyväksi.

Vierailija
114/193 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänitä näitä riitoja, ja katso ettet itse puhu sopimattomia vaan olet sovitteleva. On sitten oikeudessa kättä pitempää.

Kelvanneeko todisteeksi oikeudessa jos on luvatta ja toisen tietämättä nauhoitettu?

Miksi ei kelpais? Henkilöhän itse on keskustelussa osallisena. Missä omien keskustelujen tallentaminen on kiellettyä? Missä? Ei yhtään missään.

Vierailija
115/193 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tuo sun miehesi muuten kuulostaa omalta isältäni. Ei juonut, ei lyönyt. Kävin koko aikuisikäni terapiassa, enkä tiedä voinko ikinä oikeasti antaa äidilleni anteeksi. Oli samanlainen saamaton selittelijä kuin sinä olet. En tiedä, miten voit elää tuon valintasi kanssa ja katsoa itseäsi aamulla peiliin ja uskotella, ettet muutakaan voi, kun on tämä kiva talo ja kalliit harrastukset.

Tämä on kuin minun itseni kirjoittama! Äitini Kärsi ja kärsi ja oli uhri ja teki kaikille selväksi miten kamalaa elo isämme kanssa oli.

Lapsille jäi tehtäväksi jännittää ja kuulostella perheen tunneilmastoa koko ajan. Ja sit piti huolehtia ettei vaan tee mitään virhettä josta iskä suuttuu.

Isäukko on jo kuollut ja kuopattu.

Äidilleni en pysty antamaan anteeksi hänen uhriutumista ja ameeban sekä ameeban selkärankaa, ettei eronnut. En vaan pysty.

Sama tiedossa ap;n vanhuudessa jos vieläkin olet jatkanut koko liitossa!

Just saying.

Vierailija
116/193 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita pian ilmoitus kaverinhakupalstoille (etsitaanystavaa.com ja kaverihaku.net), niin sulla on henkistä tukea eron koittaessa 🙂

Oon myös sitä mieltä, että sun kannattaisi ehdottomasti lähteä mahdollisimman pian. Meidän perheessä riideltiin jatkuvasti ja oli kylmä ilmapiiri, tärkeintä oli kulissit. Nyt ollaan molemmat lapset mt-ongelmaisia.

Oli meilläkin tällaista, mutta nyt vanhempana arvostan vanhempiani siinä, etteivät eronneet ja luovuttaneet vaikka toivoin lapsena niin. Siskoni on heille katkera, mutta minä arvostan kaikkea yrittämistä ja kärsimistäkin. Se jalostaa. Joten kaikista ei kasva mt-ongelmaisia. Miksi joistakin kasvaa ja toisista ei, en osaa sanoa. Mutta tekipä ap niin tai näin, niin välttämättä kaikki kolme lasta eivät jälkikäteen aikuisena ajattele siitä samalla tavalla.

Vierailija
117/193 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 minuutin seksi on oksettavaa.

Onko sitä pakko olla?

Onhan sillä jo joku muukin tai muitakin varmaankin. Vai mikä se on miehiään. Kaapissa oleva ilkeä homo? Mahdollista.

Vierailija
118/193 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla ei ole ystäviä. Ei ole huono. Ystävien puutteeseen on lukuisia syitä. Kiusaaminen vaikka. 

Ap moni elää varman tilanteessa, jista ei vaan voi heti lähteä. Ehkei koskaan.

Vierailija
119/193 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan miestäni. Paljon!

Vierailija
120/193 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä ollut vastaavanlaisessa tilanteessa. Mutta sain apua muualta ja sain taottua päähäni aika nerokkaan ajatuksen: Jos erodn tuosta "€%@&€%^;sta nyt, jääpähän edes täysipäinen isä". 😄

Ja ei ole ollut helppoa... kyllä exä on kolunnut aikalailla kaikki kivet ja ksnnot nurin niin, että minusta tuntuis pahalta...jopa lasten kustannuksella. 

Mutta tunnrn olevani se yksi järkevä aikuinen mikä lapsilleni on taatusti paljon. 

Jos et osaa nyt miettiä itseäsi suoraan...mieti lapsiasi. He tarvitsevat yhden aikuisen ihmisen rinnalleen. 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi