Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietit vaimosta joka tietää miehen vuosia kestäneestä rakastumisesta toiseen

Vierailija
12.09.2018 |

(ei fyysistä suhdetta) mutta joka yhä seisoo miehensä rinnalla odottaen päivää jolloin kaikki on ohi toisen naisen suhteen?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään - minkä ihmeen takia minun pitäisi toisten ihmisten asioita päntiönään miettiä???? Miksi sinä teet niin ja mitä mietit omasta fiksaatiostasi?

Vierailija
2/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei fyysistä suhdetta, ja miehen ihastus ei piittaa miehestä, niin kai sitä voi jaksaakin. Ellei ole kyseessä se perinteinen "en voi erota koska elintasoni laskee".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaat elämäsi odottamalla jotain, mitä ei ehkä ole olemassa tai joka on yksipuolista rakkauta. Ajattelisin myös, että että ansaitset parempaa. Jos aidosti rakastat, niin annat miehelle vapauden ja oikeuden rakkauteensa.

Vierailija
4/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on elämänsä. Naisen ei kannata itkeä tillittää sitten, kun hänen toiveensa eivät toteudukaan. Minulle siis ihan sama, en ajattele mitään, ei kiinnosta. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
5/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies itsekin odottaa ja toivoo, että ihastuminen menee ohi. Ehkä liitossa on silti joku naisenkin tiedostama vika, jonka takia ihastuminen pysyy yllä.

Vierailija
6/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, tai vaimonkaan sen puoleen, rakkautta toiseen ei voi mitenkään estää eikä kieltää.

Tunteet elää omaa elämäänsä. 

Suoralta kädeltä on täysin mahdotonta tuomita tai päästää. Enhän tiedä koko tarinaa, en tiedä miehen osuutta, en tiedä vaimon osuutta enkä tiedä sen toisen naisen osuutta. Asiat ovat hyvin usein hyvin paljon monimutkaisempia ja monisäikeisempiä kuin osaamme kuvitella. 

Vierailija
7/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on ollut yli 12 vuotta suhde toiseen naiseen, enkä ole vielä keksinyt yhtään syytä mitä se minulta pois on.

Vierailija
8/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sinä se toinen nainen ja uskot kun mies höpisee sulle että jättää ihan kohta vaimonsa, koska rakastaa oikeasti vain sinua? Nyt juuri on vain sellainen tilanne ettei heti pysty...

Not going to happen :(

Vierailija
9/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se tiedetään, että mies on ihastunut toiseen vai onko se vaan jonkun kuvitelmaa/toive?

Vierailija
10/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestänyt, mies haikaili 15 v nuoremman mielikuvitusolennon perään.

Vierailija
11/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan sinuun! :D

Vierailija
12/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun oli syvästi rakastunut entinen esimieheni. Kai sen vaimokin sen jo huomasi, kun muuttui tylyksi, vaikka en minä hänen miestään ollut viemässä. Itseasiassa harmittaa, että pilasi vaimonsa ja minun orastavan ystävyyden..

Vierailija
13/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei ota eroa?

Vierailija
14/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meneepä huonosti, jos tollaseen elämään tyytyy. Ja että varmaan itsetunto on melko huono.

Vierailija
15/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että meneepä huonosti, jos tollaseen elämään tyytyy. Ja että varmaan itsetunto on melko huono.

Ei sillä ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä. Joku voi pitää perheensä kasassa vain siksi, että haluaa pysyä lastensa lähellä tai tiettyä elintasoa yllä. Ja silti taustalla ihaillaan muita.

Vierailija
16/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olevan.

Vierailija
17/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut toinen nainen. Miksi ei erottu, niin johtuu miehestä itsestään. Hän ei ollut kypsä lähtemään tuon naisen mukaan. Pyysin häntä lähtemään. Kyllä se pahalta tuntui, mutta mietin että miksi minä hajoittaisin lasten elämän, jos mies ei siihen itse kykene. Annoin touhuta ja alkuhuuman jälkeen tuli katuvainen mies kotiin. Ihastuksia maailmaan mahtuu. Miehet on yllättävän turvallisuushakuisia näissä hommissa. 

Vierailija
18/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinun miehesi joka on rakastunut toiseen ?

Vai oletko sinä se,  jonka omassa pääkopassa pyörii pakkoajatus että jonkun mies olisi rakastunut sinuun koska olet itse rakastunut häneen ?

Vierailija
19/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sinun miehesi joka on rakastunut toiseen ?

Vai oletko sinä se,  jonka omassa pääkopassa pyörii pakkoajatus että jonkun mies olisi rakastunut sinuun koska olet itse rakastunut häneen ?

Varmaan tuo vaihtoehto b. Muhun tosin oli se entinen esimies rakastunut. Ei voinut erehtyä.. Minä en häneen.

Vierailija
20/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies ei sitten lähde itse kävelemään ??

Ketju on lukittu.