Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietit vaimosta joka tietää miehen vuosia kestäneestä rakastumisesta toiseen

Vierailija
12.09.2018 |

(ei fyysistä suhdetta) mutta joka yhä seisoo miehensä rinnalla odottaen päivää jolloin kaikki on ohi toisen naisen suhteen?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko tunnustaa rehellisesti, että jos kyse on jo vuosia kestäneestä jutusta, siinä vaiheessa olisin hieman ihmeissäni. Surettaisi varmaan ja miettisin, miksi ihmeessä nainen jää sellaiseen suhteeseen, voiko hänen oikeasti olla hyvä olo siinä vai eikö arvosta itseään tarpeeksi ja tyytyykö liian vähään jne. Toki myös tiedostaisin, että ihmiset ovat erilaisia ja joku voi ajatella ja kokea asian aivan eri tavalla kuin minä, mutta itseä se satuttaisi jos omalla kumppanilla olisi vuosia vahvoja tunteita toista kohtaan ja on luonnollista, että sitä kautta mulle heräisi tuollaisia ajatuksia.

Eri asia, jos kyse olisi melko lyhytaikaisesta ihastumisesta yms. Silloin ajattelisin, että hyvä, ettei luovuta liian helposti ja kykenee ymmärtämään, että niin voi käydä kelle vain - raja menee siinä, ettei ala epärehelliseksi ja mene pettämään tmv. 

Tästä on vain tuon toisen naisen sana. Suhde vaimoonhan voi olla vaikka kuinka hyvä tahansa, mutta mies jostain syystä saa nautintoa kiusatessaan tuota toista naista ja pitäessään häntä narussa odottamassa. 

Tuon toisen naisen kannattaa miettiä siis vakavasti, pitääkö mies häntä vain pilkkanaan. Vaikuttaa siltä, että hööpöttää tuota naista, jos ei halua mitään hänestä mutta vakuuttelee rakkauttaan vuodesta toiseen. Kyllähän jotkut pitävät toisten tunteilla leikkimisestä, valtapeliä...  

Njää. Jos ykkösnainen unohtaa ikinä mikä aarre sillä on niin käyn sillä sekunnilla korjaamassa sen pois markkinoilta

Vierailija
122/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmeellistä juttua.

Monikohan kirjoittajista on oikeasti koskaan ollut pitkässä parisuhteessa.

Tietäen mitä se vaatii, miten paljosta tavallaan on luovuttava jaksaakseen jatkaa.

Miten tulee niitä huonoja aikoja ja hetkiä.

Ei elämää voi elämättä tulkita.

Kasvetaan yhdessä ja erikseen, silti rakastetaan.

Joskus vähemmän joskus enemmän.

Tulee ehkä "joku muu", se on iso kriisi muttei mahdoton jos niin halutaan. 

Me, halutaan.

Me, ollaan olemassa.

sehän olit sä, yksikkö. yksikkkönä pysyt.

Pasrisuhteeseen tarvitaan vaan ne pari, jotka rakastaa. Vaikeuksista välittämättä tai juuri siksi.

Kasvetaan, koetaan  ja rakastetaan.

Ymmärrätkö?

Tuskin.

Kukaan ei ole kenenkään kanssa kymmeniä vuosia jos sydän on toisaalla, ei kukaan.

Niele nyt kyynisyytesi, kasva katkeruuudestasi. Jäit toiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että minä olen ajatellut todella paljon yhtä suhdetta missä nainen luuli/uskotteli itselleen ja kavereilleen että miehellä oli vain ystäviä tai ihastuksia...

Kyseessä 40+ v pariskunta, ei lapsia, eikä naimisissa. He olivat seurustelleet  jo nuorempina, ja sitten oli tullut ero,  myöhemmin nainen halus aloittaa uudelleen vaikka mies seurusteli toisen kanssa. Hän taisi ikään kuin ajatella että he kuuluivat yhteen, olivat aina olleet yhdessä jne. Alkoi puhuakin sellaista että ollaan oltu yhdessä 10 v. vaikka mies ilmaisi asian "tunnettu" 10 v. Siis siihen 10 vuoteen mahtui aikoja jolloin a) seurustelivat ihan normisti b)eivät olleet ollenkaan yhteydessä c) mies seurusteli ihan tosissaan muitten kanssa ja nainen roikkui perässä. Nythän he ovatkin sitten olleet viimeset 5 v. avoliitossa, enkä ole kuullut mitään aikoihin. Naisen käytös oli vaan niin ihmeellistä minulle, että rupesin aloittelijan tapaan funtsimaan.  Miten kukaan jaksaa noin monta vuotta roikkua toisen perään, tiedän että mies ajoittain yritti päästä eroon naisesta ja myös kertoi faktat. Mutta tämä vaan ei ottanut asiaa kuuleviin korviin. Hän myös jatkoi suhdetta miehen veljen ja äidin kanssa vaikka muu suhde oli katkolla. Kun mies esim meni mökille ja saattoi ottaa jonkun toisen mukaan, niin tämä nainen ilmaantuikin sinne veljen/äidin kanssa.  Yksi näistä miehen naisystävistä oli niin nuori että äiti ja nainen eivät uskoneet kyseessä olevan muuta kuin kaverisuhde... lähes 20 v. ikäeroa. En ole se toinen nainen, se on pitkä tarina miten sekaannuin näihin ihmisiin. Tämä nuori tyttö häpesi juttua, olen yhteisiltä tuttavilta kuullut, niin hänkin halusi että kaikki uskoisivat sen vain olevan kaveri...  Kyse on siis ehkä lopulta siihen mitä itse haluaa uskoa ja miten saa muut siihen mukaan. Tässä tapauksessa jotenkin uskon, että nainen, äiti, lopulta mies itse halusivat nähdä heidät erottamattomana, toisilleen tarkoitettuna parina, ikuisena rakkautena. Tuttavana näin sen vaan kovin erilaisena. Läheisriippuvaisuutta, manipulointia, sekavien ihmisten touhuna.

Vierailija
124/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehellä on ollut yli 12 vuotta suhde toiseen naiseen, enkä ole vielä keksinyt yhtään syytä mitä se minulta pois on.

Ajattelen kyllä, että tuollainen sivusuhde vaikuttaa parisuhteeseen. Kaikkia asioita ei enää jaeta, mies ei ole henkisesti mukana avioliitossa. Yhteisessä paatissa on koko ajan vuoto.

Miksi kaikki asiat pitäisi jakaa puolisn kanssa? Onko olemassa parisuhdetta jossa ollaan toiselle läsnä 24/7?

Omassa liitossamme kyllä kerromme toisillemme, ketä on tavattu, missä oltu. En tarkoita mitään raportointia, mutta että on tunne luottamuksesta. Kyllä sen huomaa, jos toinen alkaa salailla menojaan ja tapaamisiaan.

Minä kokisin tuon hirvittävän ahdistavaksi, mutta jos tuo teillä toimii ja on molemmista ok sehän on ok.

Toiminut kyllä jo yli 40 vuotta.

Ok. Meillä tähän mennessä vasta vähän reilu puolet tuosta. Sitä en osaa sanoa montako ihmistä kumpikin on sinä aikana tavannut.

En kai minäkään niistä lukua pidä, mutta ajatus siitä, että toinen salaa jotain, nakertaa luottamusta. Kummallakin on omaa elämää ja omia harrastuksia.

Vierailija
125/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ihmetellään vain tuon naisen kohtaloa, joka ei ilmeisesti edes ole tietoinen asiasta.

Mutta mutta, en tuo niiiin rakastunut mies, miksi hän on jäänyt tähän suhteeseen ? Onko hänet pultattu kiinni patteriin vai miksi ei lähde ?? Suomessa avioeroa voi hakea ihan yksin.

Joku tässä jutussa nyt mättää.

Vierailija
126/126 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille. Sain paljon mielipiteitä kirjalliseen projektiini aiheesta, halusin erilaisia näkökulmia ja yksi mikä nousi esiin on kuinka paljon epävarmoja vaimoja on olemassa. Otan tuon näkökulman esille. Ap.

Ketju on lukittu.