Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos case Purrasta avattaisiin rakentavaa keskustelua mediassa?

Vierailija
22.07.2023 |

Mä en hyväksy rasistisia kirjoituksia tai kommentteja. On hyvä, että ne on löydetty ja asiasta keskustellaan ja sitä käsitellään.

MUTTA musta asiaa voitaisiin lähteä purkamaan rakentavasti. Mikä ajoi Purran rasistisiin ulostuloihin? Miten Purra olisi voinut paremmin purkaa vihaansa? Mitä Purra on oppinut ja miten ohjaisi muita toimimaan samanlaisen vihan alla? (Jotenkin paremmin).

Tästä voisi koitua hyvää yhteiskunnallista ja eteenpäin vievää keskustelua jos vaan oikeasti niin haluttaisiin. Media ei vaan tunnu haluavan sitä.

Tämä huutaminen ja öyhöttäminen ei vie mitään eteenpäin.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallista ollut paitsi Purran ja Halla-ahon uhriutumiset.

Vierailija
2/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media haluaa kaataa hallituksen joten mitään rakentavaa on turha odottaa.

Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on soppansa keittänyt, samoin kun puolueensa on itse möly nyt itsensä alaarvoiseksi niin monessa suhteessa..

Vierailija
4/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.

Media on jälleen kerran toimissaan täysin päätön, jos siis tarkoituksena on horjuttaa persujen suosiota. Järkyttyjät ja kauhistujat ovat henkilöitä, jotka eivät ole persuja äänestäneet, eivätkä tulisi koskaan ikinä persuja äänestämään. Kenelle viestien sisältö sitten uppoaa? No Riikkahan nousi näistä teksteistä. Eli tekstit resonoivat siinä ns. omassa yleisössä. Jos henkilö on "persumielinen", niin nämä kirjoitukset julkaistuna ovat kuin kaataisi bensaa liekkeihin. Sitä porukkaa nämä tekstit kiihottavat.

Tilanne voisi olla eri, jos Suomessa voisi poliitikolle antaa miinus-ääniä. Niiden äänien määrä varmaan nousisi tekstien pohjalta. Mutta vaan kun ei voi. Se joka ei ole persuja tähänkään asti millään tavalla sympannut, ei voi muuta kuin järkyttyä. Antamatonta ääntä ei saa enää ns. huonommaksi.

Vierailija
5/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaus siihen, että mikä ajoi Purran näihin "rasistisiin ulostuloihin." Se on Suomen ulkomaalaispolitiikka. Liian löysä sellainen. Sen takia näitä "rasistisisia ulostuloja" tulee yhä enemmän.

Vierailija
6/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä siitä, että vasemmistohallitus on parempi.

Vierailija
7/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vastaus siihen, että mikä ajoi Purran näihin "rasistisiin ulostuloihin." Se on Suomen ulkomaalaispolitiikka. Liian löysä sellainen. Sen takia näitä "rasistisisia ulostuloja" tulee yhä enemmän.

Eihän siinä sitten mitään. Oppositiossa on hyvä määkiä, koska hallitukseen ei ole enää asiaa.

Vierailija
8/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ei voi ruveta Purran terapeutiksi. N a t s i hiuksista v i t t u u n.

Vierailija
9/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se oli liian löysä ruuvi, kuten peppupersuilla yleensäkin.

Vierailija
10/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä siitä, että vasemmistohallitus on parempi.

Parempi bilettämåän ja pukeutumaan?

Eihän tämä oikeistohallitus ole päässyt vielä edes töihin.

Vierailija
11/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinat ja niiden puolustajat pitää ampua.

Vierailija
12/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, vasemmistohallitus oli kyllä parempi. Viime hallitus Suomen historian paras.

Vierailija
13/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se oli liian löysä ruuvi, kuten peppupersuilla yleensäkin.

Montako vuotta itse olet syönyt mielialalääkkeitä?

Vierailija
14/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei voi ruveta Purran terapeutiksi. N a t s i hiuksista v i t t u u n.

Kehotatko siis väkivaltaan? Varo ettei sinun anonyymejä kirjoituksia myöhemmin kaivella.. voi osua pilkka omaan nilkkaan.

Vierailija
15/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apinat ja niiden puolustajat pitää ampua.

Miten apinat liittyvät asiaan?

Vierailija
16/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksista? Siis siitä millin siilistä? Otat skiniä jollain ilmeisesti imukupilla päänahan hiuksista ja heität? Mä vähän luulen, että ne liuhkaletit löytyy vähän toisista puolueista :D

Vierailija
17/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, vasemmistohallitus oli kyllä parempi. Viime hallitus Suomen historian paras.

Tarkoitit varmaan kallein?

Vierailija
18/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehotatko siis väkivaltaan? Varo ettei sinun anonyymejä kirjoituksia myöhemmin kaivella.. voi osua pilkka omaan nilkkaan.

Hyvä yritys persuseni. Kielikuvia, vitsivitsi. Ihan kuin teilläkin.

Vierailija
19/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän on turha itkeä kun leikkuri iskee tukiisi kun kaikkien aikojen paras hallitus pilasi suomen tulevaisuuden vuosikymmeniksi.

Vierailija
20/50 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet psykoosissa. Hakeudu hoitoon. Nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme