Mitä jos case Purrasta avattaisiin rakentavaa keskustelua mediassa?
Mä en hyväksy rasistisia kirjoituksia tai kommentteja. On hyvä, että ne on löydetty ja asiasta keskustellaan ja sitä käsitellään.
MUTTA musta asiaa voitaisiin lähteä purkamaan rakentavasti. Mikä ajoi Purran rasistisiin ulostuloihin? Miten Purra olisi voinut paremmin purkaa vihaansa? Mitä Purra on oppinut ja miten ohjaisi muita toimimaan samanlaisen vihan alla? (Jotenkin paremmin).
Tästä voisi koitua hyvää yhteiskunnallista ja eteenpäin vievää keskustelua jos vaan oikeasti niin haluttaisiin. Media ei vaan tunnu haluavan sitä.
Tämä huutaminen ja öyhöttäminen ei vie mitään eteenpäin.
Kommentit (50)
Media haluaa kaataa hallituksen joten mitään rakentavaa on turha odottaa.
Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.
Itse on soppansa keittänyt, samoin kun puolueensa on itse möly nyt itsensä alaarvoiseksi niin monessa suhteessa..
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.
Media on jälleen kerran toimissaan täysin päätön, jos siis tarkoituksena on horjuttaa persujen suosiota. Järkyttyjät ja kauhistujat ovat henkilöitä, jotka eivät ole persuja äänestäneet, eivätkä tulisi koskaan ikinä persuja äänestämään. Kenelle viestien sisältö sitten uppoaa? No Riikkahan nousi näistä teksteistä. Eli tekstit resonoivat siinä ns. omassa yleisössä. Jos henkilö on "persumielinen", niin nämä kirjoitukset julkaistuna ovat kuin kaataisi bensaa liekkeihin. Sitä porukkaa nämä tekstit kiihottavat.
Tilanne voisi olla eri, jos Suomessa voisi poliitikolle antaa miinus-ääniä. Niiden äänien määrä varmaan nousisi tekstien pohjalta. Mutta vaan kun ei voi. Se joka ei ole persuja tähänkään asti millään tavalla sympannut, ei voi muuta kuin järkyttyä. Antamatonta ääntä ei saa enää ns. huonommaksi.
Minulla on vastaus siihen, että mikä ajoi Purran näihin "rasistisiin ulostuloihin." Se on Suomen ulkomaalaispolitiikka. Liian löysä sellainen. Sen takia näitä "rasistisisia ulostuloja" tulee yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä siitä, että vasemmistohallitus on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vastaus siihen, että mikä ajoi Purran näihin "rasistisiin ulostuloihin." Se on Suomen ulkomaalaispolitiikka. Liian löysä sellainen. Sen takia näitä "rasistisisia ulostuloja" tulee yhä enemmän.
Eihän siinä sitten mitään. Oppositiossa on hyvä määkiä, koska hallitukseen ei ole enää asiaa.
Yhteiskunta ei voi ruveta Purran terapeutiksi. N a t s i hiuksista v i t t u u n.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se oli liian löysä ruuvi, kuten peppupersuilla yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.Samaa mieltä siitä, että vasemmistohallitus on parempi.
Parempi bilettämåän ja pukeutumaan?
Eihän tämä oikeistohallitus ole päässyt vielä edes töihin.
Apinat ja niiden puolustajat pitää ampua.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, vasemmistohallitus oli kyllä parempi. Viime hallitus Suomen historian paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se oli liian löysä ruuvi, kuten peppupersuilla yleensäkin.
Montako vuotta itse olet syönyt mielialalääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta ei voi ruveta Purran terapeutiksi. N a t s i hiuksista v i t t u u n.
Kehotatko siis väkivaltaan? Varo ettei sinun anonyymejä kirjoituksia myöhemmin kaivella.. voi osua pilkka omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Apinat ja niiden puolustajat pitää ampua.
Miten apinat liittyvät asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Hiuksista? Siis siitä millin siilistä? Otat skiniä jollain ilmeisesti imukupilla päänahan hiuksista ja heität? Mä vähän luulen, että ne liuhkaletit löytyy vähän toisista puolueista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.Samaa mieltä, vasemmistohallitus oli kyllä parempi. Viime hallitus Suomen historian paras.
Tarkoitit varmaan kallein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehotatko siis väkivaltaan? Varo ettei sinun anonyymejä kirjoituksia myöhemmin kaivella.. voi osua pilkka omaan nilkkaan.
Hyvä yritys persuseni. Kielikuvia, vitsivitsi. Ihan kuin teilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.Samaa mieltä, vasemmistohallitus oli kyllä parempi. Viime hallitus Suomen historian paras.
No sittenhän on turha itkeä kun leikkuri iskee tukiisi kun kaikkien aikojen paras hallitus pilasi suomen tulevaisuuden vuosikymmeniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet psykoosissa. Hakeudu hoitoon. Nyt!
Ihan asiallista ollut paitsi Purran ja Halla-ahon uhriutumiset.