Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille?

Vierailija
11.09.2018 |

Minä olen:
-mies
-32-vuotias
-185cm/90kg
-kroppa mallia atleettinen/lihaksikas
-kasvoilta muiden sanojen mukaan komea
-rauhallinen luonne
-ylioppilas
-virallisesti pitkäaikaistyötön (töissä viimeksi 2012)
-pärjään kuitenkin taloudellisesti hyvin. Pyöritän pientä bisnestä josta 700e/kk ylimääräistä.
-soitan muutamaa soitinta
-harrastan monia eri urheilulajeja
-käyn salilla
-lenkkeilen
-teen vapaaehtoistyötä (en viitsi kertoa mitä etten paljastu)
-olen ollut tosi ujo nuorempana, mutta olen "oppunut" tästä pois, ja nykyään kallistun jopa toiselle puolelle.
-vähän saamaton joskus
-savuton
-juon vähän, vain juhlatilaisuuksissa
-syön paljon roskaruokaa, mutta se ei näy
-asuntoni pidän siistinä
-ostan uusia vaatteita ja käyn parturissa
-huolehdin hygieniastani
-hyvin huumorintajuinen ja leikkisä...tätä toivon myös naiselta
-haluan matkustaa japaniin
-analysoin liikaa asioita
-isojen (ja joskus pientenkin) päätösten tekeminen vaikeaa.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Pk-seudulla 😂

Tv se kolmen lapsen äiti

Vierailija
42/67 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Porvoon seudulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Pk-seudulla 😂

Asun

Ap

Vierailija
44/67 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Pk-seudulla 😂

Asun

Ap

Mistä postikoodi 😁

Tietty ihan kuvien vaihtaminen alkuun voisi olla järkevää kun kaikilla omat juttunsa niinei tarvitsi täysin sokkotreffeille lähteä .0

Vierailija
45/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Pk-seudulla 😂

Asun

Ap

Mistä postikoodi 😁

Tietty ihan kuvien vaihtaminen alkuun voisi olla järkevää kun kaikilla omat juttunsa niinei tarvitsi täysin sokkotreffeille lähteä .0

Postinumero/postikoodi 😂 hahmottaa ettei ihan mahdottoman kauas veny. Aika on kallista ja prinssiä haetaan helppojen yhteyksien varrelta.

Sinulla taitaa olla jo profiili jossain palvelussa joten voit vinkata sinne niin laitan sitä kuvaa takaisin 😏

Vierailija
46/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon kielteisiä kommentteja. Kuulostat mielenkiintoiselta :) Miten ehtisit kaiken tuon harrastamisen ohella vielä deittailla? Mikä vetää juuri Japaniin (eipä sillä, saattais kiinnostaa itseäkin)?

Kyllähän nyt aina mielenkiintoiselle naiselle aikaa löytyy vaikka sitten tekemällä :D

Erilaisuus ja eksoottisuus viehättää, ja juuri sitä japani ja sen kulttuuri ovat.

ap

Vierailija
47/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeletko? Haetko töitä vai loisit tahallasi? Onko bisnes jotain laitonta? Maksatko verosi siitä?

Elättäjää en tarvi enkä hae. Olen pienipalkkaisessa töissä, mieskin saa olla.

Loisivaa elämäntapatyötöntä en arvosta enkä katselisi.

Mitä teet kaikki päivät? Pelaatko tietsikalla yöt ja nukut päivät? Juotko kokopäiväisesti kaljaa?

Provohan tuo on, mutta nämä ovat aidot mielipiteeni.

En opiskele mitään tutkintoon johtavaa. En tällä hetkellä aktiivisesti hae töitä, osittain siitä syystä että nykyinen elämäni pitää minut kiireisenä, ja toisekseen en usko että kukaan minua palkkaisi.

Bisnes itsessään ei ole laitonta, mutta veroja siitä en maksa. Se vain yksinkertaisesti menisi liian hankalaksi kaiken byrokratian kanssa, ja luultavasti tekisi kannattamattomaksi tuon toiminnan.

Olen tuolla jo luetellut asioita joita teen päivisin. En pelaa tietokoneella öitä ja nuku päiviä, vaikka joskus menneisyydessä olen tätäkin tehnyt. En tykkää kaljasta.

ap

Vierailija
48/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. So simple.  Tutustumalla sitä selviää sitten minkälainen tyyppi on oikeasti kyseessä. Aika pinnallista jos kaikki työttömät laitetaan sellaiseen kategoriaan, joille ei kannata edes puhua.  

Vierailija
49/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä treffeille voisin lähteä (jos olisit 10 vuotta vanhempi), mutta tuskin se mihinkään johtaisi. Syyt epäilykseen tärkeysjärjestyksessä:

Veronkierto ja tukihuijaus.

Pitkä työttömyys.

Aika iso urheilun ja ulkonäön korostus.

Vierailija
50/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Pk-seudulla 😂

Asun

Ap

Mistä postikoodi 😁

Postinumero/postikoodi 😂 hahmottaa ettei ihan mahdottoman kauas veny. Aika on kallista ja prinssiä haetaan helppojen yhteyksien varrelta.

Sinulla taitaa olla jo profiili jossain palvelussa joten voit vinkata sinne niin laitan sitä kuvaa takaisin 😏

01300

Ainakaan tänne ketjuun en viitsi linkkailla mitään...se pitäisi hoitaa privaatimmin.

ap

Vierailija
51/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Pk-seudulla 😂

Asun

Ap

Mistä postikoodi 😁

01300

Ainakaan tänne ketjuun en viitsi linkkailla mitään...se pitäisi hoitaa privaatimmin.

ap

😅 katsos vain, ei muuta kuin treffit Tikkurilan Prismaan, oikein hyvällä tuurilla on törmätty ehkä aiemminkin ...

Ei tänne tosiaan kannata mitään liiemmin laittaa, kotiäidit haukkana leikkimässä salapoliisia 😏

Vierailija
52/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin treffeille toki.

Avoimella mielellä, vaikka sun listan perusteella arvaisin, että sulta puuttuu tavoitteita. Sulla on ehkä ajatus, että "jossain vaiheessa mun pitäsi tehdä sitä ja tätä elämälleni", mutta käytännössä et aktiivisesti tavoittele mitään.

Liikaa roskaruokaa ja liikaa urheilua. Mutta nehän ei ole minulta pois...

Olet varmasti ihan hauska ja rento tyyppi, syvyyttä en ole viesteistäsi havainnut, mutta ainahan minä voin olla väärässä! :)

Vierailija
53/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin treffeille toki.

Avoimella mielellä, vaikka sun listan perusteella arvaisin, että sulta puuttuu tavoitteita. Sulla on ehkä ajatus, että "jossain vaiheessa mun pitäsi tehdä sitä ja tätä elämälleni", mutta käytännössä et aktiivisesti tavoittele mitään.

Liikaa roskaruokaa ja liikaa urheilua. Mutta nehän ei ole minulta pois...

Olet varmasti ihan hauska ja rento tyyppi, syvyyttä en ole viesteistäsi havainnut, mutta ainahan minä voin olla väärässä! :)

Aloitusviesti voi vaikuttaa pinnalliselta, mutta en mä yrittänytkään siitä tehdä syväluotaavaa analyysia mun luonteestania, tai muusta sellaisesta. Lähinnä tarkoitus oli karsia sellaisia viestejä joissa kysellään olenko mt-ongelmainen/lyhyt/juoppo/nisti/peliaddikti/youname it. Joitakin aloituksia luettuani täällä forumilla, huomaan että tuollaista vianetsintää ja syyllistämistä tapahtuu todella paljon.

Tuohan on tosiaan siis vain pintaraapaisu, ja se on sitten sen lukijan kontolla että haluaako hän katsoa mitä löytyy syvemmältä.

Mistä päin olet?

ap

Vierailija
55/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Pk-seudulla 😂

Asun

Ap

Mistä postikoodi 😁

01300

ap

😅 katsos vain, ei muuta kuin treffit Tikkurilan Prismaan, oikein hyvällä tuurilla on törmätty ehkä aiemminkin ...

Ei tänne tosiaan kannata mitään liiemmin laittaa, kotiäidit haukkana leikkimässä salapoliisia 😏

löytyykö sulta kik-messengeriä, tai jotain vastaavaa?

ap

Vierailija
56/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin 😂

Tulen omillani toimeen ja en ole ikinä nauttinut ’ylläpidetyn’ naisen elämästä niin en osaa edes kaivata .

Tosin minulla on kolme lasta , nätti naama mutta löysä maha ja rinnat. Näillä tekijöillä joutuu vähän tinkimään omista vaateista..

No taatusti voit vaatia enemmän kuin minä, jolla ei ole lapsia, ja iso läskimaha.

Vierailija
57/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Liika analysointi on rasittavaa.

Vierailija
58/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin hyvä, mut Japaniin en lähtisi ;)

Vierailija
59/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoin hyvä, mut Japaniin en lähtisi ;)

No mä meen sinne, ja sen jälkeen voidaan katsoa jokin yhteinen kohde ; )

Ap

Vierailija
60/67 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Pk-seudulla 😂

Asun

Ap

Mistä postikoodi 😁

01300

ap

löytyykö sulta kik-messengeriä, tai jotain vastaavaa?

ap

Ei 😶

Insta tosin olisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä