Lähtisitkö treffeille?
Minä olen:
-mies
-32-vuotias
-185cm/90kg
-kroppa mallia atleettinen/lihaksikas
-kasvoilta muiden sanojen mukaan komea
-rauhallinen luonne
-ylioppilas
-virallisesti pitkäaikaistyötön (töissä viimeksi 2012)
-pärjään kuitenkin taloudellisesti hyvin. Pyöritän pientä bisnestä josta 700e/kk ylimääräistä.
-soitan muutamaa soitinta
-harrastan monia eri urheilulajeja
-käyn salilla
-lenkkeilen
-teen vapaaehtoistyötä (en viitsi kertoa mitä etten paljastu)
-olen ollut tosi ujo nuorempana, mutta olen "oppunut" tästä pois, ja nykyään kallistun jopa toiselle puolelle.
-vähän saamaton joskus
-savuton
-juon vähän, vain juhlatilaisuuksissa
-syön paljon roskaruokaa, mutta se ei näy
-asuntoni pidän siistinä
-ostan uusia vaatteita ja käyn parturissa
-huolehdin hygieniastani
-hyvin huumorintajuinen ja leikkisä...tätä toivon myös naiselta
-haluan matkustaa japaniin
-analysoin liikaa asioita
-isojen (ja joskus pientenkin) päätösten tekeminen vaikeaa.
Kommentit (67)
Ehkä lähtisin jos itse olisin muutaman vuoden nuorempi... Voisin harkita ainakin.
Tosin pakko mainita että tuo pitkäaikaistyöttömyys ei kyllä minuakaan sytytä, jos ei sille ole hyvää perustetta (muutakin kuin se että pärjäät ilman työtäkin)... Selkeästi kuitenkin olet työkykyinen ja varmasti jotain työtä löytyisi jos kuvaamasi lista muilta osin pitää paikkaansa. Jos ei työtä löydy, niin mites olis opiskelu? Oot kuitenkin suht nuori vielä.
Pintaa pintaa pintaa.
Mitä tekee koreimmallakaan kakulla jos sisus on sontaa?
Mutta treffeille, miksi ei. Sen pitemmälle sitten tuskin edettäisiinkään. Vaikutat varsin pinnalliselle. Ja se työttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen:
-mies
-32-vuotias
-185cm/90kg
-kroppa mallia atleettinen/lihaksikas
-kasvoilta muiden sanojen mukaan komea
-rauhallinen luonne
-ylioppilas
-virallisesti pitkäaikaistyötön (töissä viimeksi 2012)
-pärjään kuitenkin taloudellisesti hyvin. Pyöritän pientä bisnestä josta 700e/kk ylimääräistä.
-soitan muutamaa soitinta
-harrastan monia eri urheilulajeja
-käyn salilla
-lenkkeilen
-teen vapaaehtoistyötä (en viitsi kertoa mitä etten paljastu)
-olen ollut tosi ujo nuorempana, mutta olen "oppunut" tästä pois, ja nykyään kallistun jopa toiselle puolelle.
-vähän saamaton joskus
-savuton
-juon vähän, vain juhlatilaisuuksissa
-syön paljon roskaruokaa, mutta se ei näy
-asuntoni pidän siistinä
-ostan uusia vaatteita ja käyn parturissa
-huolehdin hygieniastani
-hyvin huumorintajuinen ja leikkisä...tätä toivon myös naiselta
-haluan matkustaa japaniin
-analysoin liikaa asioita
-isojen (ja joskus pientenkin) päätösten tekeminen vaikeaa.
En, koska listassasi ei ole ainoatakaan asiaa, joka herättäisi kiinnostukseni. Itsestäänselvyydet boldasin ja jos joku näkisi tarpeelliseksi mainita ne treffi-ilmoituksessaan, niin pitäisin sitä outona.
Lähtisin, mutta sä et todennäköisesti lähtisi mun kanssani. Olen mies.
Bisnekset yhdistettynä työttömyyteen on suurin miinus. Epäilystä herättää myös liialliset urheiluharrastukset + niiden ja ulkonäön tuominen esiin noin vahvasti. Saamattomuutta ja päätöksenteon vaikeutta en pidä kovin pahana, niistä on itsellänikin kokemusta. Itse olen tosin hakenut apua ongelmiini ja saanutkin jotain aikaan.
Onko sinulla elämässä muita tavoitteita kuin saada nainen ja matkustaa Japaniin?
En, koska
-työtön
-paljon roskaruokaa (kyl se alkaa näkymään ja tuntumaan, eihän nuorella mikään näykään)
-en ole pedofiili
Vierailija kirjoitti:
Listasi ei ole uskottava.
Mikä siinä on epäuskottavaa?
Ap
En usko. Nuori mies ja ollut 6 vuotta työttömänä. Sinun pitäisi tehdä sille jotain. Opiskella vaikka täysin uusi ammatti. Ei tuon ikäinen voi jäädä vain odottelemaan.
Lisäksi nautin liikaa terassi-illoista kaveriporukalla, en usko että raivoraitis mies sopisi tähän kuvioon.
N38
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin 😂
Tulen omillani toimeen ja en ole ikinä nauttinut ’ylläpidetyn’ naisen elämästä niin en osaa edes kaivata .
Tosin minulla on kolme lasta , nätti naama mutta löysä maha ja rinnat. Näillä tekijöillä joutuu vähän tinkimään omista vaateista..
Koska mennään? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
En usko. Nuori mies ja ollut 6 vuotta työttömänä. Sinun pitäisi tehdä sille jotain. Opiskella vaikka täysin uusi ammatti. Ei tuon ikäinen voi jäädä vain odottelemaan.
Lisäksi nautin liikaa terassi-illoista kaveriporukalla, en usko että raivoraitis mies sopisi tähän kuvioon.
N38
En kai väittänyt olevani raivoraitis...?
Viimeksi join lauantaina muutaman, ja sitä ennen n. Kk sitten pari enemmän.
Eräissä juhlissa kesällä tuli otettua ihan kunnolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
En kai väittänyt olevani raivoraitis...?
Viimeksi join lauantaina muutaman, ja sitä ennen n. Kk sitten pari enemmän.
Eräissä juhlissa kesällä tuli otettua ihan kunnolla.Ap
Ok, no tuo on normaalia, joten ei ehkä olisi kannattanut erikseen painottaa että juot erityisen vähän. Juot saman verran kuin muutkin. Sekään ei kyllä oikein iske että välillä sitten vedetään ihan lärvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No täydennä tarinaa kertomalla miten pidät vartalosi atleettisena ja lihaksikkaana syömällä paljon roskaruokaa. Kerro myös mitä urheilulajeja harrastat, niitähän oli monia.
Työtön + 700€ ei ole merkki hyvästä taloudesta.
Mutta tiedätkö, jos kuuteen vuoteen ei ole töitä tipahtanut taivaasta niin niin ei todennäköisesti tule käymään. Sun pitää tehdä tuolle jotain, muuten mikään sun elämässä ei etene.
Vierailija kirjoitti:
Bisnekset yhdistettynä työttömyyteen on suurin miinus. Epäilystä herättää myös liialliset urheiluharrastukset + niiden ja ulkonäön tuominen esiin noin vahvasti. Saamattomuutta ja päätöksenteon vaikeutta en pidä kovin pahana, niistä on itsellänikin kokemusta. Itse olen tosin hakenut apua ongelmiini ja saanutkin jotain aikaan.
Onko sinulla elämässä muita tavoitteita kuin saada nainen ja matkustaa Japaniin?
Haluan kyllä tulevaisuudessa tehdä töitä, mutta en ihan mitä tahansa. En usko että minusta on esimerkiksi tehtaan kokoonpanolinjalle 8 tunniksi päivässä seisomaan.
Haaveenaani on tehdä töitä joista vastaan vain itselleni...eli tämä tarkoittaisi omaa yritystä. Siinä kova työ voi tuoda kovan tuloksen, mutta sluibaillessa käy päinvastoin.
Myös perhehaaveet käyvät mielessäni silloin tällöin : )
Ap
Miksei, tosin kouluttautumattomuus vähän töksähtää. Ymmärsin ettet ole siis ylioppilastutkinnon jälkeen opiskellut? Mitä töitä teit silloin 2012?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No täydennä tarinaa kertomalla miten pidät vartalosi atleettisena ja lihaksikkaana syömällä paljon roskaruokaa. Kerro myös mitä urheilulajeja harrastat, niitähän oli monia.
Työtön + 700€ ei ole merkki hyvästä taloudesta.
Moni tuntuu takertuvan tuohon roskaruokajuttuun, ja mietinkin nyt että onkohan mulla vähän väärä käsitys mikä on "paljon roskaruokaa".
Mäkkärissä en juurikaan käy, pizzaa ostan n. Kerran tai kaksi lähipizzeriasta. Syön karkkia ja suklaata usein (lähes joka päivä)
Tällä hetkellä mulla on jääkaapissani kaupasta ostettu kanaboksi jonka aion laittaa uuniin...niiden kanssa varmaan ranskalaisia.
Juon liikaa limua. (Lähes joka päivä)
En syö mitään järjettömiä määriä, vaan sen verran kuin on nälkä. Esim. Jos ostan pizzan, en välttämättä syö sitä kokonaan heti, vaan fiiliksen mukaan vaikka 2/3. Joten pitäisiköhän "paljon ruoskaruokaa" sijaan sanoa että "suuri osa ruokavaliostani on roskaruokaa"
Hyvät geenit myös auttavat, ja teini-iässä hankittu kova yleiskunto. Eikä sillä oikeasti ole niin älyttömästi väliä että mitä treenaava ihminen syö, kunhan on edes vähän sinne päin.
En ihan kaikkia lajeja viitsi paljastaa, edelleenkin tunnistuksen pelossa.
Mutta tuo salilla käynti (voimanosto), aktiivinen juoksu (menen ehkä puolimaratonille), sulkapallo, uinti
Jos tuo työttömän tuet + 700e mielestäsi kuulostaa siltä etten voisi pärjätä taloudellisesti, niin voin kertoa että tulen toimeen nyt täsmälleen samalla tavalla kuin jos minulla olisi n. 2000e nettotulot ansiotyöstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedätkö, jos kuuteen vuoteen ei ole töitä tipahtanut taivaasta niin niin ei todennäköisesti tule käymään. Sun pitää tehdä tuolle jotain, muuten mikään sun elämässä ei etene.
Olen kyllä tietoinen tästä. Luultavasti mun pitää keksiä miten työllistän itseni, sillä mun historiallani olevaa ihmistä katsotaan niin kieroon joka työnhaussa, ettei ole järkikään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei, tosin kouluttautumattomuus vähän töksähtää. Ymmärsin ettet ole siis ylioppilastutkinnon jälkeen opiskellut? Mitä töitä teit silloin 2012?
En ole opiskellut tuon jälkeen mitään tutkintoon johtavaa. Paljon muuta kyllä. 2012 kesällä kyseessä oli eräs suhteilla hankittu lyhyt määräaikainen pesti kaupingilla.
Taustaltani löytyy usean vuoden kestänyt masennus, jonka olen kuitenkin selättänyt jo pitkän aikaa sitten.
Ap
En. Treffailu ei kiinnosta minua.