Mies 29v + 4v miettii; vastaantulijoiden vatsasta puhuminen
Tekevätköhän muut sitä, että kun näkee jonkun tuntemattoman ihmisen, kuvittelette tälle ihmiselle jonkun viattoman vähän lapsenomaisen repliikin? Itse yleensä teen tätä kivannäköisten naisten kohdalla, mutta joskus myös muiden kohdalla tai sitten muuten vain kommentoin noita ihmisiä mielessäni ja joskus hymyilen sillä tavalla vienon hyväksyvästi.
Kun näen tällaisen ihmisen, näen hänet esim.sanomassa "Minä olen tällainen pallukka ja vähän semmoinen marsu myös ja nyt ostan margariinia" tms. sellaisella lapsen äänellä tai koiralle lässytysäänellä.
Kommentit (15)
Apua :DD olen autistinen, mutta en NOIN autistinen.
Vierailija kirjoitti:
Näytä joku tieteellinen lähde, jossa tuo yhdistetään jotenkin autismiin.
Tuntuu vähän toisten ihmisten halveksimiselta pistää heidät omassa mielessään laukomaan muka jotain idioottimaisuuksia.
Ajattelin otsikosta, että haluat keskustella vastaantulijoiden vatsoista puhuvista ihmisistä. Aiheena olikin sitten vain jotain skitson horinaa.
Menenkin siis pois.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ei ole sellaista, mutta kirjoituksesi osoittaa mm. sosiaalisten normien rikkomista koska et ymmärrä niitä, ja selkeitä ongelmia hahmottaa että noilla ihmisillä on oma ajatusmaailma ja elämä oman ajatusmaailmasi ulkopuolella. U know, autismin oireita.
Joo kuvittelen esim. viattomalla äänellä: voisitko pliis laittaa jo sen kalun sisään tarvitsen sitä... Jne.
Hymyilen ohikulkijalle tuo mielessä. Joskus vähän jöpöttää.
-hopeakettu55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ei ole sellaista, mutta kirjoituksesi osoittaa mm. sosiaalisten normien rikkomista koska et ymmärrä niitä, ja selkeitä ongelmia hahmottaa että noilla ihmisillä on oma ajatusmaailma ja elämä oman ajatusmaailmasi ulkopuolella. U know, autismin oireita.
Eli myönnät, että et ymmärrä käyttämiäsi sanoja, mutta jatkat mielellään samalla linjalla keksimällä vielä älyttömämpiä juttuja ja kuvittelet, että todistamisen taakan hulluille jutuille voi siirtää sille, johon ne kohdistetaan. Pistä jatkossa viesteillesi joku nimimerkki perään, niin osaan olla vastaamatta sinulle enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät, että et ymmärrä käyttämiäsi sanoja, mutta jatkat mielellään samalla linjalla keksimällä vielä älyttömämpiä juttuja ja kuvittelet, että todistamisen taakan hulluille jutuille voi siirtää sille, johon ne kohdistetaan. Pistä jatkossa viesteillesi joku nimimerkki perään, niin osaan olla vastaamatta sinulle enää.
En ole tuo autismikommentin tekijä, mutta kommentoin omalla luvallani hänen puolestaan.
Maininta autismista näyttää saaneen sinut sen verran kärttyisäksi että taisi osua kipeään kohtaan. Jos sinulle on mainittu asiasta ennenkin, kannattaisi ehkä harkita sitä vaihtoehtoa että siinä voisi olla jotain perääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirrveä autisti.
Jos hihittelee mielessään vastaan tulevaa kaljupäistä lihaksikasta täysin tatuoitua hurjapäätä, jolla on iso nyrkki rystysineen tatuoituna otsaan.
Se!h kertoo siittä että sille isännälle ei käydä edes ajattelemaan vuorosanoa. Se nappaa riveleistä kiinni ja nostaa naaman eteen roikkumaan ja kyselee että milläs asioilla jätkä täällä hiippailet.
Joko sinulla on tyttöystävä jyrsijämies?
tuskin, ainakaan jos puhutaan yli 12 vuotiaista