Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelma-ammattisi ja mikset ole nyt unelma-ammatissasi?

Vierailija
11.09.2018 |

Unelma-ammattini on kirjailija. Ja miksen ole: en ole niin hyvä kirjoittamaan, että pystyisin elättämään sillä edes itseäni.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti / olen liian tyhmä ja lahjaton

Vierailija
102/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaston tai tuotannon esimies. Mulla on niin sanotusti kaikki kortit ja narut kädessä. Ei puutu enää ikää, ei kokemusta, ei koulutusta. Tekosyitä. Nykyään on joku nuorempi tai kokemattomampikin minun unelmaduunissa, sillain ihan läpällä ja vahingossa. Miksen minä ole? No kun ei se aina riitä, että uskoo itseensä. Jonkun muunkin pitäisi uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja ainakin, viulisti ja mitäköhän vielä.. oikeasti olen tyhmä kuin saapas. Mulla ei ole minkäänlaista laskupäätä eikä oikeastaan mitään erikoistaitoja. Olen sentään opiskellut lastenhoitajaksi ja sitä ennen kokiksi. Molempia töitä teen nytkin. Mulla ei ole oikeastaan koskaan mitään kiinnostusta kehittää itseäni. Olen aina ollut mukavuudenhaluinen ja usein menen sieltä mistä aita on matalin.

Vierailija
104/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni kaupallisella huvijahdilla jossain Karibialla.

Miksi en ole? Noh... en varmaan ollut valmis tekemään tarpeeksi työtä sen eteen.

Tajusin asian jollain etelänreissulla jossa ryhmä miehiä ja naisia (brittejä) piti rannalla kanootti & SUP vuokraamoa ja vetivät ohjattuja tunteja.

Talveksi he menivät kanarialle tekemään samaa.

Varmasti kovaa duunia, mutta jumalauta iski kateus kun ajattelin toimistolle menoa parin viikon päästä.

Vierailija
105/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperalaulaja. Kärsin esiintymisjännityksestä enkä ole varma esiintyjä (osaan silti laulaa).

Vierailija
106/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologi tai oikeuslääkäri.

En oikein tiedä, miksen koskaan hakenut lääkikseen. Ehkä mua pelotti ajatus epäonnistumisesta.

Mutta juristinakin on ihan jees olla, enkä näin nelikymppisenä enää haikaile noiden edellä mainittujen perään. Korkeintaan voisin juristina vaihtaa oikeudenalaa tms.

107/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipuri-kondiittori: tein sittenkin väärän päätöksen yhteishaussa 9-luokalla, mutta nyt olen hakeutumassa ko. opintoihin.

Tatuointitaiteilija: mulla ei ole piirtämiseen juuri enää motivaatiota, enkä saa inspiraatiotulvia niin usein kuin ennen.

Vierailija
108/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri/ADHD

Vierailija
109/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuupeikko kirjoitti:

Leipuri-kondiittori: tein sittenkin väärän päätöksen yhteishaussa 9-luokalla, mutta nyt olen hakeutumassa ko. opintoihin.

Tatuointitaiteilija: mulla ei ole piirtämiseen juuri enää motivaatiota, enkä saa inspiraatiotulvia niin usein kuin ennen.

Älä anna Petit Foursien lannistaa! Ne jää alussa helposti sinne pomadaan. Myös esimerkiksi sokerityöt ovat hauskoja. Toki alkuun päätyy tekemään täytekakkuja (jee...)

Jos mahdollista niin peruskoulutuksen jälkeen kisällin ja mestarin paperit. Siinä menee hetki mutta on tavoitetta. Sitten mesuna voi mennä spessukursseille Itävaltaan ja Sveitsiin, siellä on hyvät koulut. Kannattaa siis opetella Saksaa, ammattikirjallisuutta löytyy sillä tavalla varsin hyvin.

Halusin aikoinaan kokiksi, päädyin kondiittoriksi. Harkitsin että olisin käynyt jatkokoulutuksena kokin juttuja ja hankkiutunut sitten jälkiruokapuolelle, mutta muutama vuosi leipomossa ja niin ne suunnitelmat muuttuu.

Kaksi huonoa asiaa:

1. kahvilassa käynti muuttuu nirsoiluksi.

2. Kotileivonta on mahdotonta koska välineet... eihän tuolla uunilla saa mitään aikaiseksi.

Pahoittelut, innostuin...

Vierailija
110/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä-laulaja.

Kykyjäkin olisi, mutta ei rohkeutta ja huono kunto esti Teatterikorkeaan pääsyn aikoinaan. Sosiaalisten kykyjen puute taas on vaikuttanut siihen, että ei ole kanttia perustaa esim. bändiä.

Kaikista ei ole menestyjiksi.

Vierailija
111/111 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma-ammattini on pierupoliisi. Niiden työtilanne on vaan mahdottoman huono, joten olen töissä sairaanhoitajana. Sairaalassakin saa onneksi olla tekemisissä paska/ pierujuttujen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi