Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?

Vierailija
10.09.2018 |

Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.

Kommentit (334)

Vierailija
181/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivänä nää on? En voi tulla ainakaan maanantaina enkä tiistaina, kun telkkarista tulee Maajussit ja Ensitreffit.

Vierailija
182/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lähtölaululla isäntäperhe saattaa meidät ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tulla kurahousuissa?

Vierailija
184/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi tulla, koska ei ole mitään järkeä lähteä mihinkään yksin. En kuitenkaan tapaa siellä ketään mielenkiintoista ihmistä, jonka kanssa minulla olisi mitään yhteistä. Kukaan ystävistänikään ei koskaan soita, tai käy kylässä, joten en voi tulla heidänkään kanssa.

Te, jotka voitte pitää nyyttäreitä ystävienne kanssa olette todella onnekkaita! Mistä ihmeestä minäkin löytäisin sellaisia ystäviä? Älkääkä nyt sanoko että näistä nyyttäreistä, koska ei se kuitenkaan onnistu.

Vierailija
185/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin joo mutta nyt taas joutunut lukemaan juttuja Meghan Marklesta, Minttu Räikkösesta ja Martinasta (älkää kysykö kuka pakottaa) ja jotenkin noin naiset on niiin surullisia, noloja, tyhmiä ja rumia että nyt ei ole juhlien aika!

Vierailija
186/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tuo mitään erikosruokavaliohömppää. Allergiat ovat mielikuvituksen tuotetta, ei ennenkään sellaisia ollut.

Vierailija
187/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tuonu suklaata, mutta kävi hassusti ja nyt mies luulee että paskoin lakanat... Apua!

Harmi ettet pääse mukaan, mutta ymmärrämme kyllä että nyt on sit pyykkipäivä. Mutta siinä samallahan voit lohduttautua pesemällä kelpo siivun jauhenlihaa!

Vierailija
188/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pukukoodi nyt hämmentää mua: onko se Munsalan kansallispuku vai leggarit ja tunika?

Vierailija
189/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon täydenlistä jauhenlihakastiketta ja spagaatia. (Voisiko joku kertoa, mitä teen perceestä revenneille leggingseille? Voiko niistä askarrella jotakin hyödyllistä?)

Vierailija
190/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin  tulla kaipaamani henkilön kanssa, niin voisitte sitten ruotia meidän IKÄEROA!! :D

Vierailija
191/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeatoffeeta ja Kettukarkkeja.

Vierailija
192/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuon kynttiläkipot pöydän koristeeksi ja vaihdan kevätverhot.

Eiks nyt ole syksy, vai olenko taas ymmärtänyt jotain väärin? 😱

Ihan aikataulussa ollaan. Minäkään en ole vielä vaihtanut kevätverhoja, mutta aion tehdä niin joka päivä.

Vierailija
193/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vain itseni jotta saatte ihailla kouvola-tukkaani ja uutta genuiinin-nahkaista kelloani.

Vierailija
194/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lainata muumimukeja

Kiva! Otan minulle osuvimman mukaani ja myyn torissa, koska luulin, että ne oli tarkoitettu omaksi.

Vierailija
195/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tietysti tiikerikakkua, varsinkin teinit odottavat vesi kielellä tarjoilujani.

Vierailija
196/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin moni näköjään jo tuo raikkaita voileipiä, joten minä tulen sitten vain paikalle uusissa palleriinoissa leijaillen ja  tuon vain itseni. Eihän lapsiani Nico-Petteri, Jannica-Marjaana jaTorsti- Gullsteniä lasketa, nehän on herkkukiellossa muutenkin ja meillä jälkikasvu syö vain terveellisiä voikukanjuuria muutenkin.

Vierailija
197/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiikerikakkua

Muistathan kuitenkin, ystävä hyvä, että anopin reseptin mukaan.

Tai parasta on, että anoppi leipasee sen itse ja tuo, koska sinulla on niin paljon muutakin tekemistä.

Vierailija
198/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leipasen lättyyn?

Vierailija
199/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiku se latino tulis. Se vois tanssittaa meit kaikkii. Mist me saatais hyvää musiikkii?

Voin ottaa mun sormisymbaalit ja flamenco-kengät. Niillä jo syntyy aidot latinorytmit.

Samalla voi mammat katsoa vähän mallia, miten miestä viehätetään. - Ihan ystävänä sanon.

Vierailija
200/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jauhelihakastiketta, mutta en ole ihan varma laitanko siihen lihaliemikuution vai en. Mitä olette mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä