Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Kinkku-ananas pitzsaa ja spitaleipää
Naisille punaviiniä ja juustoja joita heidän tulee maistella vienosti kikatellen korkkareissa.
Miehille hk:n blöötä ja kaljaa jotka heidän tulee mättää naamaansa piereskellen ja kertoen sovinistisia vitsejä.
Tuon metsästä sieniä ja marjoja.
Köyhiltä on jäänyt ne huomaamatta, onneksi.
Tuon myös kotoa soijarouhepussin.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä.
Kunhan ovat riittävän samanlaisia omieni kanssa.
Syntyy niin ikävä hiljaisuus, jos jollain on väärät mielipiteet kutsuilla, kun kuitenkin on tarkoitus, että kaikki viihtyy.
Mun mies tulee kanssa, tekee katan pihalla ja suhisee. Muistakaa kehua sitä.
Tädit Arja ja Ritu pitävät sitten ryysyt yllänsä. Eikä räkätetä käheällä äänellä.
Mä en pääse tulemaan, ellei joku tuu ostamaan mun Motonetin lahjakorttia satasella. Sossusta eivät luvanneet ostaa, enkä pääse sitä mihinkään vaihtamaan kun ei ole autoa, bensaa, polkupyörää eikä jalkoja. Laitan tilinumeron yv:llä niin sitä kautta rahat niin lähetän sitten kortin. Kiva kun mäkin pääsen ehkä johonkin kun mies on ollu kolme viikkoa ryyppäämässä, pakko tosin ottaa kaikki kuusi alle 5-vuotiasta lastani mukaan, me kun ollaan niin lapsirakasta sorttia että niitä on tupsahdellut. Meillä on kyllä vanukkaita tuomisiksi, mies ei suostu syömään niitä kun niissä ei ole alkoholia.
Jos päivärahat ehtii tulla niin tuon ärrältä kahvin. Toisaalta ei kyllä kuulu kellekään mitä mä tuon, koska maksan vain omat syömiseni ja juomiseni. Mä en konkkaan aio mennä jonku av-mamman takia.
Tässähän on jo aika monta ilmoittautunutta. Paljonko porukkaa vielä mahtuu, oliko tää nyt se 2,1 neliön talo?
Tuon kiviä lavuaarin reunalle, ne ovat kivikissoja. Lisäksi tuon joulupöydän. Ei kai haittaa että kinkun korvikkeena on seitania ja lipeäkalan teen tofusta?
Tuon kivikissoja lavuaarin reunaa koristamaan. Lisäksi tuon joulupöydän. Ei kai haittaa, että kinkku on korvattu seitanilla (koska olen jo jättänyt sen sian), ja lipikalan teen tofusta?
En tiedä mitä tuon, mutta tuun lentäen, koska mulla on oikeus, kerta maksan ilmastomaksunkin.
Änkeän kuokkavieraaksi, jos näin isoista kemuista ei saa iskettyä mirkkulipirkkulia edes yhdeksi yöksi, on itsessä vika. Nimim. Pituus ja ympäryysmitta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on jo aika monta ilmoittautunutta. Paljonko porukkaa vielä mahtuu, oliko tää nyt se 2,1 neliön talo?
Oletteko kokoontuneet oikeasti tuli mieleen?
Hauska ketju.
Valitettavasti minun pitää juuri tuolloin siivota. Mies ja lapset tulevat mutta harmittaa etten itse pääse.
Mä tuon mokkapaloja, kaikkihan niistä tykkää
Kannattaakohan tuoda mitään, kun en ole rikas ja komea? Ei teille naisille kelpaa tällaisen tavallisen näköisen, kyhyen ja ujon miehen hankkimat tarjoilut. Tosin aion itsekin syödä ainoastaan fitness-pyllistelijöiden tuomia tarjoiluja, ei kiinnosta jonkun hiirulaisen paistamat pullat.
Mitä tekisin nyyttäreihin, rahaa 0,37 euroa, kaapeista löytyy yksi kananmuna, vehnäjauhoja ja omenahillopurkki jonka pinnalla on vähän hometta?? Marjaan en voi mennä kun ei ole ämpäriä enkä tiedä missä puussa niitä kasvaa.
Kasvinliemikuutio on parempi, koska kauden kasvikset on edukkaita. Ja vaihda jauheliha jauhen lihaan. On yhtä hyvää eikä ole pakko pestä, säästyy kaikkien aikaa.