Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Toisin astiaston, ensin kysyisin käykö paperilautaset.
Vettä imevättömiä pyyhkeitä.
Turhake hopeinen kahvimitta emännälle.
Istuisin hiljaa ensin kysyttyäni sopiiko.
Vierailija kirjoitti:
tulisikohan Cheek esiintymään nyyttäreille? Vai onko liian wt??
Ehdottomasti Cheek on liian wt tälle yleisölle! Todennäköisesti 90% vieraista ei edes tiedä kuka hän on saati sitten ikinä kuullut yhtäkään hänen kappaleistaan. Sillanpään keikka kalenterissa vois olla tilaa? Saatais vauhdikkaat bailut kun artisti näyttäis vanhana konkarina miten kotibileet järkätään💉 Täytyy kysyä sen manageriltä. Eikös hänellä ole ollut tapana tuoda nyyttäreihin pussit?
Toisin raakakakun, mutta te kaikki muut teette varmaankin niin paljon parempaa, ettei minun tekemä kuitenkaan kelpaa. Nyt tuntuu tosi pahalta. Helpottaisi vähän, jos joku anelisi minua tekemään sen kakun ja lupaisi laittaa kunniapaikalle, mutta ei minun tunteillani taida olla mitään väliä. Juuri vihlaisia vähän rinnasta ja ei taida minulla enää olla paljon aikaa jäljellä, että kohta ei tarvitse minun pahoista kakuistani kenenkään kieltäytyä. Olisi ollut niin tärkeää tehdä kakku kunniapaikalle ja vaihtaa nyyttäreiden emännän kotiin kuorrutuksen sävyyn sopiva tapetti, mutta en minä mitään arvostusta tarvitse, parempi että jään kotiin.
Ehdotan, että heti ulko-ovella jakaudumme tasojemme mukaisiin ryhmiin. Muiden kanssa on täysin turhaa edes puhua.
Mä voisin tuoda Sannan ruokakassin, mutta oon aika heikossa kunnossa kun sairastuin talvella hengenvaaralliseen aivomätään.
Voin tuoda mokkapaloja, jotka ei kelvanneet miehelle. :(
Tuleekos sinne Veli Hopea niiden viiden parikymppisen tyttöystävänsä kanssa? Tietääkö kukaan?
Kenellä se oli se laminoitu bmi-taulukko? Voidaan sitten katsoa kuka on lihava, jos ei ole vaikka itse huomannut.
Tuon ehtymättömän tyylitajuni illan iloksi. Aloitan arvostelemalla juhlatilan kalusteet , koristeet ja yleisen ambiencin.
Sitten siirryn illan mittaan ihmisten olemukseen ja pukeutumiseeen, kaiken teen tietysti ystävällisesti auttamisen hengessä.
Mites, jos jää yöksi, tuonko omat lakanat? Löytyykö mankeli?
Jossain vaiheessa iltaa arvostellaan myös jokaisen osallistujan lasten nimet, onko wt, hippi vai mikä.
Kyllä nyt hei nyyttäreil pitää olla ruskeeta kastiketta ja maksamakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon mamumieheni.
Ja mina patjani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen anteliaalla tuulella ja tuon koko vuoden aikana pakastamani makaroninkeitinvedet.
Ota Jenni Vartiainen avuksi kantamaan pakastettua makaronivettä!
Otan myös Saritan kantamaan leipäveitset. Lisäksi on kattilallinen koko viikon tarpeiksi kuumentamaani teevettä, voimme sitä sitten kätevästi vaan lämmitellä uudelleen, niin ei tarvitse enää keittää. Makaroninkeitinvesillä voidaan ensin huuhdella jauhenlihat niin saadaan vähän proteiinipitoisempaa vedestä. Lopuksi voidaan sillä tiskata muumimukit ja sitten vielä pestä lattiat sillä tippuneista ruoanjämistä. Vedet toki kerätään sitten räteillä takaisin pakastusrasioihin, niin voin pakastaa ne ja kevään tullessa pestä autoni. Tai lähteä siivouskierrokselle kavereiden koteihin norppien ja emättimen kera.
Nyt löysin vielä pakatimestani maksamakkarakeittoa. Kelpaakohan tämä vielä palstalaisille, vai onko jo mennyt ihan muodista tämä herkku. On ollut jo aika kauan yhdessä arkkupakastimistani, mulla on niitä kolme makaroninkeitinvesiä varten....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen anteliaalla tuulella ja tuon koko vuoden aikana pakastamani makaroninkeitinvedet.
Ota Jenni Vartiainen avuksi kantamaan pakastettua makaronivettä!
Otan myös Saritan kantamaan leipäveitset. Lisäksi on kattilallinen koko viikon tarpeiksi kuumentamaani teevettä, voimme sitä sitten kätevästi vaan lämmitellä uudelleen, niin ei tarvitse enää keittää. Makaroninkeitinvesillä voidaan ensin huuhdella jauhenlihat niin saadaan vähän proteiinipitoisempaa vedestä. Lopuksi voidaan sillä tiskata muumimukit ja sitten vielä pestä lattiat sillä tippuneista ruoanjämistä. Vedet toki kerätään sitten räteillä takaisin pakastusrasioihin, niin voin pakastaa ne ja kevään tullessa pestä autoni. Tai lähteä siivouskierrokselle kavereiden koteihin norppien ja emättimen kera.
Nyt löysin vielä pakatimestani maksamakkarakeittoa. Kelpaakohan tämä vielä palstalaisille, vai onko jo mennyt ihan muodista tämä herkku. On ollut jo aika kauan yhdessä arkkupakastimistani, mulla on niitä kolme makaroninkeitinvesiä varten....
Tietääkö kukaan onko J.V. vihaaja tulossa paikalle? Jos on, niin J varmaan kieltäytyy tulemasta kantoavuksi...
Anoppi kuuli nyyttäreistä ja tyrkyttää nyt leipomuksiaan roppakaupalla mukaaan. Tuonko niitä vai viekö sorsille?
Voiku se latino tulis. Se vois tanssittaa meit kaikkii. Mist me saatais hyvää musiikkii?
Olisin tuonu suklaata, mutta kävi hassusti ja nyt mies luulee että paskoin lakanat... Apua!
Jätin mieheni kaupassa käynnin ajaksi mökille serkkunsa kanssa juhannuksena, olivat tietysti karanneet päissään ja nyt jäljitämme heitä MiSun avulla. Tuntomerkkinä heillä on päässään elämämkoulun ylioppilaslakit (karjala-lippikset). Saavumme nyyttäreille mikäli heidät saadaan metsistä satimeen ennenkuin on liian myöhäistä :(
Eihän miehille ole saunaa?