Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?

Vierailija
10.09.2018 |

Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.

Kommentit (334)

Vierailija
221/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen lokkeilemaan perheineni, kaikki ruuat ja juomat käy.

Vierailija
222/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ilmakuivatun kinkun telineeni, jos joku tuo sen kinkun. Edellyttäen, että löydän sen telineen, kun en muista, missä kaapissa sitä säilytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tehdä jälkkäriksi tätä mansikkahilloa: https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/178241/%22MANSIKKAHILLO%22/

Vierailija
224/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tuon karjalanpaistia, jossa potut ovat siellä samassa liemessä.

Vierailija
225/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tuoda näytille merkillisen kahden euron kolikon, mutta LIDL:n kassa ei  enää anatanut sitä takaisn, kun se oli ollut hänellä kädessä.(olisi kyllä saanut tilalle kaksi yhden euron kolikkoa, mutta ei ehkä tajunnut)

Vierailija
226/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen anteliaalla tuulella ja tuon koko vuoden aikana pakastamani makaroninkeitinvedet.

Ota Jenni Vartiainen avuksi kantamaan pakastettua makaronivettä!

Otan myös Saritan kantamaan leipäveitset. Lisäksi on kattilallinen koko viikon tarpeiksi kuumentamaani teevettä, voimme sitä sitten kätevästi vaan lämmitellä uudelleen, niin ei tarvitse enää keittää. Makaroninkeitinvesillä voidaan ensin huuhdella jauhenlihat niin saadaan vähän proteiinipitoisempaa vedestä. Lopuksi voidaan sillä tiskata muumimukit ja sitten vielä pestä lattiat sillä tippuneista ruoanjämistä. Vedet toki kerätään sitten räteillä takaisin pakastusrasioihin, niin voin pakastaa ne ja kevään tullessa pestä autoni. Tai lähteä siivouskierrokselle kavereiden koteihin norppien ja emättimen kera.

Nyt löysin vielä pakatimestani maksamakkarakeittoa. Kelpaakohan tämä vielä palstalaisille, vai onko jo mennyt ihan muodista tämä herkku. On ollut jo aika kauan yhdessä arkkupakastimistani, mulla on niitä kolme makaroninkeitinvesiä varten....

Tietääkö kukaan onko J.V. vihaaja tulossa paikalle? Jos on, niin J varmaan kieltäytyy tulemasta kantoavuksi...

Jenni kieltäytyi jo! Kuulemma keikka Porvoossa just silloin!

Löysin tällaisen reseptin:

https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/288761/Keitetty%20vesi/

Jos vaihdankin valmiiksi keitetyn veden tähän, mutta suolan sijasta käytän hunajaa. Onnistuiskohan? Olisi sitten teevedessä hunajat valmiina. Tosin ohje on vähän epäselvä, kun ei kerrota esim. keittoaikaa tai kuinka kuumalla levyn pitää olla. Mitä itse luulette?

Vierailija
227/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Onkp sulla parketti vai illuminaatti? En tule sitten hameessa jos on illuminaatti, en halua että se tirkistelee sillä silmällään alushousujani. Jos sulla on se kalanruodoista tehty lattia, niin en tule ollenkaan, varmaan tarttuu omiin jalkoihin se haju🙄

Vierailija
228/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon avokadopastaa, koska se Hanna G:n uusi pa*ka kirja ole vielä ilmestynyt. Kiva nähdä, pe-pou!

Vierailija
229/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gölgiä

Vierailija
230/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako teinit tuoda mukaan vai pitääkö heidät jättää kotiin? Minkä ikäiset voi jo jättää keskenään kotiin? Tuomisina teille ajattelin tuoda lakua oikein Porvoon mitalla.

Vierailija
231/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on jo aika monta ilmoittautunutta. Paljonko porukkaa vielä mahtuu, oliko tää nyt se 2,1 neliön talo?

Oletteko kokoontuneet oikeasti tuli mieleen?

Hauska ketju.

Joo mä oon käynyt näissä av- pirskeissä, mutta juhlat kuivahtaa aina käsiin klo 23, kun sen jälkeen kukaan ei jostain syystä sano enää mitään!

Vierailija
232/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta mutta kiitos ei. Siellä on kuitenkin taas niitä jotka katuvat tatuointejaan eikä kukaan jaksa kuunnella sitä valitusta ja vastailla kysymyksiin pitääkö ne poistaa vai peittää.

Joten kiitos vielä kutsusta mutta en tule. Pitääkö kutsukortti ja siihen kuluneet kustannukset palauttaa lähettäjälle? Jos pitää niin laitatko nimesi, tilinumerosi  ja sotusi tänne palstalle.

Vierailija
233/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon jauhelihakastiketta, mutta en ole ihan varma laitanko siihen lihaliemikuution vai en. Mitä olette mieltä?

Piti vielä kysymäni, että TYYDYTTEKÖ TE pelkkään ruskeaan jauhelihakastikkeeseen, vai teenkö aidolla italialaisesta reseptillä tehdyn bolognese-kastikkeen, johon tulee itse siemenestä kasvatettuja tomaatteja ja basilikoita, sekä pullo punaviiniä (josta itse juon puolet). Haudutettu viisi tuntia. Tulette kaikki RAKASTUMAAN siihen.

Vierailija
234/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tulla koska olen introvertti INTF erityisherkkä lumihiutale, ja tollaset kemut ahdistaa mua, ja kaikki te ekstrovertit kuitenkin joko haluisitte puhuu mulle tai sitten ette haluis, mitkä kumpikin vaihtoehto olis kauheeta, joten mä vaan siis itken tääl yksin mun kotona ihanasti rauhassa.

Vierailija
235/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin muuten tulla, mutta en voi jättää miestä ja sen veljeä kahdestaan mökille. Viimeksi jo oli miestensuojeluviranomaiset kimpussa.

Vierailija
236/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänkkipyyhkeen Sinkkumiehelle

Vierailija
237/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin hoitaa letunpaiston, mutta niihin ei sitten JUMALISTE KOSKETA ennen kuin joka ainut on paistettu!

Vierailija
238/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain musiikkia pitäisi kyllä ehdottomasti olla! Mä haluaisin kuulla sen kappaleen joka menee jotenkin näin: tiidi-tididi-diidii-di-didi-didi-diidii-di-di-di-diidii. Kyllä te tiedätte.

HIM ja rasmus tarjoutui esiintymään nyyttäreillä, mutta kun kävin lukemassa flopanneiden bändien ketjun niin eihän sellaisia kelvottomia floppeja voi sallia arvon av-raadin iltaa pilaamaan!

Vierailija
239/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Konmarin aikaan on autuaampaa viedä kuin tuoda. Voin viedä esim. voileipäkakun ja setin aterimia, sinulla on niitä kuitenkin liikaa eivätkä ne pirskahtele.

Vierailija
240/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on jo aika monta ilmoittautunutta. Paljonko porukkaa vielä mahtuu, oliko tää nyt se 2,1 neliön talo?

Oletteko kokoontuneet oikeasti tuli mieleen?

Hauska ketju.

Joo mä oon käynyt näissä av- pirskeissä, mutta juhlat kuivahtaa aina käsiin klo 23, kun sen jälkeen kukaan ei jostain syystä sano enää mitään!

Se on muuten av:lla ENÄÄN! (että voidaan kiistellä tasaisin väliajoin tästä tärkeästä asiasta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi