Miksi niin monet naiset haluaa olla Kardashian klooneja?
Kertokaa, mikä siinä suuripeffaisessa Kimissä naisia niin kiehtoo? Nyky kauneusihanne järkyttävän epäsuhtainen takamus joka näyttää melonilta suhteessa muuhun kroppaan ja kumisen näköiseksi ylimeikattu naama... Nyt vielä kirsikkana päälle tulee tämä rumat urheiluvaatteet -trendi, pyöräilytrikoot, littaan astetun hampurilaisen näköiset lenkkarit, yms mauton. Olen yöelämässä pistänyt merkille, että todella suuri osa naisista yrittää matkia jos ei Kimiä, niin sitten muita klaanin naisia. He myös näyttävät yksinomaan sanelevan nyt, mitä on muodissa. Mikä massahypnoosi tämä on?
Kommentit (23)
Niin se muoti vaan menee, jostain syystä joku julkkis/julkkikset otetaan esikuvaksi. Muutaman vuoden päästä ihan päinvastainen voi taas olla trendikästä. Varmasti medialla ja nykyään etenkin somella on vaikutusta siihen, mitkä asiat valitaan muodikkaaksi.
Millaisissa porukoissa liikut? En tunne yhtään naista, jolle Kardashian merkitsisi yhtään mitään. 15-vuotias tyttäreni naureskelee hänelle.
En tunne yhtäkään tuollaista naista. Montako sinä tunnet?
Niin, tässähän ei puhuta tuntemisesta, vaan minkä näköistä barbaraa yöelämässä pyörii. Naisethan laittautuvat baareihin yleensä vastaamaan mahd paljon sitä kauneusihannetta, mikä kulloinkin on vallalla...
Ja nyt se on sellainen metrin leveä takamus, kapea vyötärö, pitkä tumma sliipattu tukka, kissamaisiksi meikatut silmät, pumpatut huulet ja övericountering(?), aurinkopuuteria ja highlighteria...
Nii.
No oliko joku 90 luvun trendi sit parempi, muodottomat laihat jalat, olematon perse ja laihuus?? :D
Mun mielestä töö kardashian muoti on ainaki terveempi ja naisellisempi. :D
Mut pikkutyttöjen contourmeikit on joskus aika hauskoja, mut kyl ne oman ajanki teinimeikit oli aika hauskoja :'DD
Pennuille Jaffaa, sanoi Kardashian.
Ainakin minun silmääni miellyttää.
Ei kapeaa vyötäröä ja isoa takamusta noin vain hankita. Ne, joilla sellaiset on, ottavat ilon irti nykymuodista. Parempi tämä kuin se, kun 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa piti koko ajan miettiä, miten saisi piilotettua alakropan.
Näitä näkee PALJON, mutta itse en ole yli 3-kymppisen näköisen ja oloisen ihmistä nähnyt, jolla tämä tyyli on.
Joo sillon ku olin lapsi ja nuori niin ihmiset kysy et näyttääks mun perse isolta, nyt kysytää varmaa et eikai mun perse näytä pieneltä :''DD
Ja sit kasvatuksessaki huomas kuinka isoperseisiä haukuttiin jne. :D Ku taas nyt ne on muotia. Ja synnyin v. 90.
Et sitten maininnut niitä hirveitä palkkikulmakarvoja.
Kyllä työmies siihen tarpeensa päästäis
En mä usko että monikaan varsinaisesti matkii Kardashianeita, vaan nykyisin meikkityyli ja pukeutuminen vaan on sellaista mitä heillä on. Toki Kardashianeista moni tyyli on kait lähtöisin, mutta siitä on tullut sellainen normi mitä moni nuoriaikuinen noudattaa. Varsinaisesti Kardashianeita matkimatta tai heistä edes tykkäämättä.
Esim. Tietynlaiset kulmakarvat ja meikkityyli sekä hiusten pidennykset saavat nuoret näyttämään samalta massalta.
Sen sijaan jättitakamusta ja hoikkaa vyötäröä ei kellä vaan ole. Toki nykyisin salilla treenataan enemmän persettä kuin mitään muuta, mutta Kimin vartalo on kirurgin veitsellä muokattu, joten sellaista ei ihan helpolla saa.
Massat nyt hiihtää aina muodin perässä. Ei tässä mitään uutta ole. Nyt sattuu olemaan muodikasta tuollainen.
Se, että iso peppu ja reidet on muotia niin on itseasiassa todella hyvä juttu. Mutta ne palkkikulmakarvat, tekoripset ja muuten hemmetin epäluonnollinen ja muovinen look on karseita!!
En tykkää yhtään ylimeikatuista ylipäätään, puhumattakaan noista isoista p*rseistä. Tyttömäisen urheilullinen ja muodoiltaan kauttaaltaan "hillitty" on minun makuuni.
m42
Naiset?
Jotkut teinitytöt haluavat.
Itse en kyllä henkilökohtaisesti tunne yhtäkään naista tai tyttöä, joka haluaisi tai yrittäisi näyttää Kardashianeilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työmies siihen tarpeensa päästäis
Keenerin liukkaille?
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Joo sillon ku olin lapsi ja nuori niin ihmiset kysy et näyttääks mun perse isolta, nyt kysytää varmaa et eikai mun perse näytä pieneltä :''DD
Ja sit kasvatuksessaki huomas kuinka isoperseisiä haukuttiin jne. :D Ku taas nyt ne on muotia. Ja synnyin v. 90.
Tuo johtui pitkälti nuorten ''häpeästä'' , ei siitä etteikö miehet ja pojat olisi aina tykänneet muodokkaista pepuista. Sanoihan jo 90-luvulla nuoret jätkät ''hyvä perse'' ja pyrki puristelemaan. Mutta nuorilla vaan oli erilainen suhtautuminen omaan vartaloon joka oli jo ''seksuaalinen''
Pitäisi varmaan itsekin sellaiseksi muuttua, kun ei me maanläheiset tavisnaiset suomimiehelle kelvata.