Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsisin apua/neuvoja yms...

Nuori mies Helsingistä
10.09.2018 |

Hei kaikki, olen 24v mies ja minulla on sellaista asiaa, että olin tässä viime lauantaina (8.9) Helsingissä ravintola Skohanissa ja tapasin sen illan aikana tosi mukavan ja kauniin nuoren naisen ja vietettiin varmaan 2-3h yhdessä iltaa istuen mutta sen jälkeen kun hän joutui lähtemään ja antoi numeronsa minulle niin tämä idiootti älypuhelin ei ollut tallentanut hänen numeroansa, jotta olisin voinut pitää häneen yhteyttä :( Harmittaa tosi paljon ja en tiedä mitä nyt tekisin, jotta näkisin hänet uudelleen. Onko kellään mitään tietoa voiko ravintoloista kysellä asiakkaan tietoja esim. nimi, sukunimi yms.... Voiko he antaa mitään informaatiota vai onko kaikki salattua, eli mitään ei saa kertoa turvallisuussyistä tai muuta vastaavaa? Minä sitten varmaan ihastuin häneen niin paljon mutta hankala kun ei ole mitään yhteystietoja ja vastaavaa niin en kai sitten enää häneen törmää :( Tähän loppuun laitan vielä, että jos sinä kaunis vaaleahiuksinen nainen, joka olit iältäsi 34, satut lukemaan tätä viestiä (hyvin epätodennäköistä mutta eihän sitä koskaan tiedä) niin täällä on se 24v nuori mies, 178cm pitkä, paino 60kg, siniharmaat silmät ja ruskea tukka, missä vaaleita raitoja, pukeuduin silloin lauantaina valkoiseen neulepaitaan, sinisiin Diesel-farkkuihin sekä vaaleanruskeisiin mokkanahkaisiin bootseihin. Haluaisin kovasti löytää sinut, sillä vaikutit erittäin mukavalta ja sympaattiselta nuorelta naiselta. Toivottavasti jotain vinkkejä löytyisi tähän probleemaani, kiitos terv. Teemu :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan saa antaa tietoja :( Laita ilmoitus myös suomi24 Etsintäkuulutus-palstalle. Vaikka hakuammuntaa sekin on mutta jos onni vaikka potkaisisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä