Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?

Vierailija
10.09.2018 |

Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.

Kommentit (334)

Vierailija
161/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen anteliaalla tuulella ja tuon koko vuoden aikana pakastamani makaroninkeitinvedet.

Ota Jenni Vartiainen avuksi kantamaan pakastettua makaronivettä!

Otan myös Saritan kantamaan leipäveitset. Lisäksi on kattilallinen koko viikon tarpeiksi kuumentamaani teevettä, voimme sitä sitten kätevästi vaan lämmitellä uudelleen, niin ei tarvitse enää keittää. Makaroninkeitinvesillä voidaan ensin huuhdella jauhenlihat niin saadaan vähän proteiinipitoisempaa vedestä. Lopuksi voidaan sillä tiskata muumimukit ja sitten vielä pestä lattiat sillä tippuneista ruoanjämistä. Vedet toki kerätään sitten räteillä takaisin pakastusrasioihin, niin voin pakastaa ne ja kevään tullessa pestä autoni. Tai lähteä siivouskierrokselle kavereiden koteihin norppien ja emättimen kera.

Nyt löysin vielä pakatimestani maksamakkarakeittoa. Kelpaakohan tämä vielä palstalaisille, vai onko jo mennyt ihan muodista tämä herkku. On ollut jo aika kauan yhdessä arkkupakastimistani, mulla on niitä kolme makaroninkeitinvesiä varten....

Tietääkö kukaan onko J.V. vihaaja tulossa paikalle? Jos on, niin J varmaan kieltäytyy tulemasta kantoavuksi...

Jenni kieltäytyi jo! Kuulemma keikka Porvoossa just silloin!

Vierailija
162/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaasti tuoksuvaa huuhteluainetta emännälle tuliaisiksi.

Voin tuoda myös hajuvesinäytteitä kaikille, niitä voi viedä vapaasti kotiinkin kunhan kaikkia merkkejä on testattu paikanpäällä.

Oma lempparini on Poison ja Chanel 5.

Voi kun tulee kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten käyttää bideetä, minä en ainakaan ala paskan hajussa iltaa viettämään.

Minulle ainakin riittää kun kerran kesässä mökkisaunan jälkeen huljutan itteni mutalätäkössä enkä varmasti haise kenenkään nenään! Tämä johtuu siitä etten ole totuttanut kroppaani ylimääräisiin kemikaaleihin kuten shamppoo, suihkusaippua ja deodorantti ja näillä myrkyillä tappanut kehoni omaa bakteeri kantaa! Mutta todella onhan nyyttäreillä ehdoton hajustekielto? Eihän sitä perseenhajusta sohvaa vaan ole yritetty pestä millään hyväntuoksuisella ettei päätäni käy särkemään? Jos näin niin voin osallistua ja tuon vanavedessäni myös muutaman lemmikkikärpäsen.💩

Vierailija
164/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tatuoidun nuoren kauniin naisen jonka löysin huoltoasemalta.

Vierailija
165/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, haluaisin niin mukaan. Mutta en taida päästä, koska mies jätti minut jyväskylään. Vikat rahatkin meni alevaatteisiin.

Vierailija
166/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuon oman vessan pihalle.

En ole koskaan käynyt sisävessassa muiden ihmisten aikana.

Vierailija
167/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi kuuli nyyttäreistä ja tyrkyttää nyt leipomuksiaan roppakaupalla mukaaan. Tuonko niitä vai viekö sorsille?

Älä tuo. Vie mieluummin vaikka katsastusasemalle.

Vierailija
168/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tuoda av- matamien salaattia ja kasvissosekeittoa.

Alkusalaatti:

Kilo pastaa

Kakskiloa balkaninmakkaraa

Pala kurkkua

Kirsikkatomaatti

3 litraa majoneesipohjasta öljykastiketta.

Kasvissosekeitto:

5 litraa kermaa

3kg koskenlaskijaa

Porkkana

Molempien kyytipojaksi reilusti vehnäpatonkia maustevoilla.

Tosta riittä jo jollekkin muullekkin joka haluaa viettää iltaa kevyesti salaatti ja keitto pohjalta🍷

Vierailija
169/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Putin-trolleja taas koko palsta täynnä! Turhaan yritätte, osaamme kyllä olla kriittisiä.

Mutta tulkaa toki tekin nyyttäreihin jos haluatte. Kunhan ette vain tuo mukananne kauniita venäläisiä naisia korkokengissään. Sen tukia Suomesta saavan Seijan Viipurista voisitte kyllä tuoda.

Vierailija
170/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinmaidosta tehtyä pannaria. Naapurin isäntäkin tykkäs!

Vierailija
171/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tuo mitään, mutta otan vastaan (asiallisia) kysymyksiä.

Vierailija
172/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuon alfamiehen, niin voidaan kaikki uikuttaa hiljaa.

Vierailija
173/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin vaativassa asiantuntijatehtävässä. Voinko tulla?

Vierailija
174/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tuoda av- matamien salaattia ja kasvissosekeittoa.

Alkusalaatti:

Kilo pastaa

Kakskiloa balkaninmakkaraa

Pala kurkkua

Kirsikkatomaatti

3 litraa majoneesipohjasta öljykastiketta.

Kasvissosekeitto:

5 litraa kermaa

3kg koskenlaskijaa

Porkkana

Molempien kyytipojaksi reilusti vehnäpatonkia maustevoilla.

Tosta riittä jo jollekkin muullekkin joka haluaa viettää iltaa kevyesti salaatti ja keitto pohjalta🍷

Mä hei voisin tulla sun eväille koska mulla on se läskigeeni etten laihdu vaikka syön pääsääntösesti pelkkiä keittoja ja salaatteja niinkun sinäkin:( Mä voin tuoda sitten jälkkäriks vaikka molemmille suklaalevyt ja sipsi ja karkkipussit koska kyllähän juhlissa saa vähän nautiskella🍫

Vierailija
175/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko taostelukoira ja Rothwaylern entä se yksin asuva kissa?

Vierailija
176/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ne lauantaina? Voisin yrittää tätä reseptiä, mutta en tiedä osaanko suurentaa määriä, https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/168633/DIPPAUS%20LAUANTAI-ILLA…

Vierailija
177/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan jaksa tulla mihinkään nyyttäreihin että jos pidätte sellaset, niin saatte todellakin tulla mun luo. Mun elämä on muutenkin aivan liian hektistä ja rankkaa. Enkä todellakaan katso velvollisuudekseni tarjoilla teille yhtään mitään, koska kuitenkin saatte tulla mun kämppään. Että todellakin syön teidän tuomisia. Tuokaa sipsejä, dieettisiideriä, karkkia, yms.

Toi pastabalkanmakkarasalaatti ja kermakasvissosekeitto käy myös, kunhan ne on vegaanisia. Eli EI maitotuotteita eikä lihaa! Eikä hiilareita, yritän vähän katsoa mitä syön. 

Yrittäkää sitten olla rappukäytävässä hiljaa kun tuutte. Ja lahjalista on Stockalla, kattokaa sieltä muut tuomiset. Ei kakaroita mukaan.

Vierailija
178/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin kovasti tulla, mutta muutan vasta viikon päästä Suomeen, kahdenkymmenen ulkomaan vuoden jälkeen.

Vierailija
179/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen jos eräs mikrofoniin huokaileva lautarintainen naislaulaja ei tule. Muka Suomen paras...

Vierailija
180/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteen tuotteita Lidlistä

T. Lidl-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme