Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Voimakkaasti tuoksuvaa huuhteluainetta emännälle tuliaisiksi.
Voin tuoda myös hajuvesinäytteitä kaikille, niitä voi viedä vapaasti kotiinkin kunhan kaikkia merkkejä on testattu paikanpäällä.
Oma lempparini on Poison ja Chanel 5.
Voi kun tulee kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten käyttää bideetä, minä en ainakaan ala paskan hajussa iltaa viettämään.
Minulle ainakin riittää kun kerran kesässä mökkisaunan jälkeen huljutan itteni mutalätäkössä enkä varmasti haise kenenkään nenään! Tämä johtuu siitä etten ole totuttanut kroppaani ylimääräisiin kemikaaleihin kuten shamppoo, suihkusaippua ja deodorantti ja näillä myrkyillä tappanut kehoni omaa bakteeri kantaa! Mutta todella onhan nyyttäreillä ehdoton hajustekielto? Eihän sitä perseenhajusta sohvaa vaan ole yritetty pestä millään hyväntuoksuisella ettei päätäni käy särkemään? Jos näin niin voin osallistua ja tuon vanavedessäni myös muutaman lemmikkikärpäsen.💩
Tuon tatuoidun nuoren kauniin naisen jonka löysin huoltoasemalta.
Voi ei, haluaisin niin mukaan. Mutta en taida päästä, koska mies jätti minut jyväskylään. Vikat rahatkin meni alevaatteisiin.
Minä tuon oman vessan pihalle.
En ole koskaan käynyt sisävessassa muiden ihmisten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi kuuli nyyttäreistä ja tyrkyttää nyt leipomuksiaan roppakaupalla mukaaan. Tuonko niitä vai viekö sorsille?
Älä tuo. Vie mieluummin vaikka katsastusasemalle.
Mä voin tuoda av- matamien salaattia ja kasvissosekeittoa.
Alkusalaatti:
Kilo pastaa
Kakskiloa balkaninmakkaraa
Pala kurkkua
Kirsikkatomaatti
3 litraa majoneesipohjasta öljykastiketta.
Kasvissosekeitto:
5 litraa kermaa
3kg koskenlaskijaa
Porkkana
Molempien kyytipojaksi reilusti vehnäpatonkia maustevoilla.
Tosta riittä jo jollekkin muullekkin joka haluaa viettää iltaa kevyesti salaatti ja keitto pohjalta🍷
Ja Putin-trolleja taas koko palsta täynnä! Turhaan yritätte, osaamme kyllä olla kriittisiä.
Mutta tulkaa toki tekin nyyttäreihin jos haluatte. Kunhan ette vain tuo mukananne kauniita venäläisiä naisia korkokengissään. Sen tukia Suomesta saavan Seijan Viipurista voisitte kyllä tuoda.
Äidinmaidosta tehtyä pannaria. Naapurin isäntäkin tykkäs!
Mä en tuo mitään, mutta otan vastaan (asiallisia) kysymyksiä.
Minä tuon alfamiehen, niin voidaan kaikki uikuttaa hiljaa.
Toimin vaativassa asiantuntijatehtävässä. Voinko tulla?
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tuoda av- matamien salaattia ja kasvissosekeittoa.
Alkusalaatti:
Kilo pastaa
Kakskiloa balkaninmakkaraa
Pala kurkkua
Kirsikkatomaatti
3 litraa majoneesipohjasta öljykastiketta.
Kasvissosekeitto:
5 litraa kermaa
3kg koskenlaskijaa
Porkkana
Molempien kyytipojaksi reilusti vehnäpatonkia maustevoilla.
Tosta riittä jo jollekkin muullekkin joka haluaa viettää iltaa kevyesti salaatti ja keitto pohjalta🍷
Mä hei voisin tulla sun eväille koska mulla on se läskigeeni etten laihdu vaikka syön pääsääntösesti pelkkiä keittoja ja salaatteja niinkun sinäkin:( Mä voin tuoda sitten jälkkäriks vaikka molemmille suklaalevyt ja sipsi ja karkkipussit koska kyllähän juhlissa saa vähän nautiskella🍫
Tulevatko taostelukoira ja Rothwaylern entä se yksin asuva kissa?
Olihan ne lauantaina? Voisin yrittää tätä reseptiä, mutta en tiedä osaanko suurentaa määriä, https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/168633/DIPPAUS%20LAUANTAI-ILLA…
Mä en todellakaan jaksa tulla mihinkään nyyttäreihin että jos pidätte sellaset, niin saatte todellakin tulla mun luo. Mun elämä on muutenkin aivan liian hektistä ja rankkaa. Enkä todellakaan katso velvollisuudekseni tarjoilla teille yhtään mitään, koska kuitenkin saatte tulla mun kämppään. Että todellakin syön teidän tuomisia. Tuokaa sipsejä, dieettisiideriä, karkkia, yms.
Toi pastabalkanmakkarasalaatti ja kermakasvissosekeitto käy myös, kunhan ne on vegaanisia. Eli EI maitotuotteita eikä lihaa! Eikä hiilareita, yritän vähän katsoa mitä syön.
Yrittäkää sitten olla rappukäytävässä hiljaa kun tuutte. Ja lahjalista on Stockalla, kattokaa sieltä muut tuomiset. Ei kakaroita mukaan.
Haluaisin niin kovasti tulla, mutta muutan vasta viikon päästä Suomeen, kahdenkymmenen ulkomaan vuoden jälkeen.
Tulen jos eräs mikrofoniin huokaileva lautarintainen naislaulaja ei tule. Muka Suomen paras...
Paistopisteen tuotteita Lidlistä
T. Lidl-mies
Jenni kieltäytyi jo! Kuulemma keikka Porvoossa just silloin!