Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Ai namskutarallaa, Lekt Gott
Om nom nom nom nom
Tuon tunnelmallisen valoporon pihalle ja kurkiauramuodostelmassa etenevät jehovantodistajat.
Minä tuon viikko sitten tehdyn ja koristellun täytekakun, toissapäivänä paistettuja suklaalettuja ja eilen tehtyjä lämpimiä voileipiä.
Jos sinä yksi ihminen, jota toivon tulevaksi, voisit tuoda kana-taco-salaatin. Tule jo seuraavalla lentokoneella.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta pidetään ne mun luona. Mulla on iso p*rseelle haiseva sohva mihin kaikki mahdutaan mukavasi!
0/5
AV-nyyttärit pidetään tietysti Porvoossa!!! Vai ootko porvoolainen?
Minä tulen hyvältä ja laadukkaalta hajuvedeltä tuoksuen ja Idiootit ympärilläni -kirjaa kantaen.
Mutta eihän paikalle tule yhtään ihmisroskaa?
Ap, siis onhan teillä pelkkä keittiö ilman ruokailutilaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap, siis onhan teillä pelkkä keittiö ilman ruokailutilaa?
Onhan siellä varmasti obduktioliesi?
Mullehan sitä aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.
Ei kai ketään haittaa, vaikka mä leipäveitsellä leikkaan sormenpääni pois ja kompuroin kinttuihini niin, että hätääntynyt ilme kasvoillani kyykerrän ankkakyykkyä olohuoneen poikki?
Tuon Wunderbaumeja , niillä kätevästi peittää perseisen sohvan hajun.
Minä tuon makaronilaatikon, joka unohtui pöydälle yön yli.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten käyttää bideetä, minä en ainakaan ala paskan hajussa iltaa viettämään.
Ja muistakaa mammat kyykkyvatkaus!
Hei, mä tuon kuukuppeja! Voidaan niitä vaihdella ja kokeilla. Kyllä niistä jokaiselle löytyy sopiva. Naiset on vaan niin erilaisia alatuuhosen suunnalta.
Pakaroiden välissä hamsterin ja kissan muotoisia kiviä.
Luontainen unentarpeeni on 9,5 tuntia, joten en voi viipyä pitkään.
Minä tuon sen Nordinin. Oliks se joku tangoprinssi?
Onks nää bileet Benidormissa? Se on lomapaikka, mohin mä en aio mennä uudelleen, vaikka maajussi sais siellä morsiamen.
Tuleeks Hopeakuttu ja Hopealettu kans? Kai niillekin on ilmoitettu?
Mä olen kieltänyt lapselta kaikki herkut ja nyt sitten tuli tällainen kutsu. Huoh.
Tuon kaikki kirppiksellä myymättä jääneet tavarat ja vaatteet, eniten tarjoaville huipputilaisuus saada vähän käytettyä ja lähes uuden veroista ostettavaa.