Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?

Vierailija
10.09.2018 |

Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.

Kommentit (334)

Vierailija
261/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tuoda mukana mun 19-vuotiaan tyttäreni? Hän seurustelee 36-vuotiaan miehen kanssa ja olen huolestunut.

Vierailija
262/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko tuoda mukana mun 19-vuotiaan tyttäreni? Hän seurustelee 36-vuotiaan miehen kanssa ja olen huolestunut.

Älä tuo, hopaekuttu tulee ilmeisesti mukaan ja silloin 36-vuotias kehonrakentaja on menneen talven lumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuon kameran, jotta voin kuvata someen nämä mahtavat bileet. Loppuillasta, kun olette kännissä kuin käet, isken kamerani kanssa ja julkaisen kaikista noloimmat otokset ilman lupaa. Sitten kiukuttelen, kun en saa kutsua seuraaviin bileisiin.

Vierailija
264/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kieltänyt lapselta kaikki herkut ja nyt sitten tuli tällainen kutsu. Huoh.

Lasten osallistumisesta on vasta neuvottelut käynnissä Velojen kanssa.

Vierailija
265/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulenkorkkareissa  ja yöllä kännissä nauran kuin hyeena aavikolla ja näytän tissivakoani. Luultavasti pariudun kyseisenä yönä.

Vierailija
266/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipasen masaliisaa. Jos makuri ei ole syönyt kaikkea tuon mukanani, jotta voitte ottaa vähän ja maistella.

Vierailija
267/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon sen jätetyn s i a n.

Vierailija
268/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuo, hopaekuttu tulee ilmeisesti mukaan ja silloin 36-vuotias kehonrakentaja on menneen talven lumia.

No mutta jos Hopealettukin tulee paikalle, on 36-vuotias kehonrakentaja mitä oivallisin saalis tälle kokeneelle puumalle.

Win-win-win! Kaikki voittaa!

Vierailija
269/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tuon sitten kalapöydän, kun kukaan muu ei ole vielä luvannut. Tuleehan se vähän kalliiksi, mutta kyllä juhlissa pitää olla kalapöytä. Jos joku on allerginen kalalle, hän voi oleskella eri tilassa kuin kalapöytä, koska minulle juhla ei ole oikea juhla ilman kalapöytää.

Vierailija
270/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko aktiivimallin työtunnit, jos tuon jotain?

Vierailija
271/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon sen jätetyn s i a n.

Miesvihaa tiedossa...

Vierailija
272/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestyä jauhelihaa 200 g per henkilö

Vierailija
273/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko nyt kyseessä kivien omat nyyttärit vai OFFICIAL nyyttärit?

Vierailija
274/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä. Olen taas Jutan dieetillä ja pelkään, että sorrun, jos tulen. Viime vuonna laihduin jo 20 kg, mutta sitten kävin yksillä nyyttäreillä ja niiden jälkeen painoa olikin + 30 kg. 

Vierailija
275/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tehdä jälkkäriksi tätä mansikkahilloa: https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/178241/%22MANSIKKAHILLO%22/

On aika vaikea tuo resepti, pitää kirjoittaa ylös itsellekin. Kiitos vinkistä!

Vierailija
276/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi tulla jos kukaan ei vaihda käsipyyhkeitä kolmen päivän välein, kuitenkin joku käpälöi kaikki paikat perseisin käsin :/

Vierailija
277/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tuoda mitään, kun on perseiset kädet ja alapeukku. Mutta mulla on juoksutrikoot ja voin vastata seuraavan tunnin ajan kysymyksiinne, koska olen 10 lapsen 35-vuotias äiti. Siis KYSY MITÄ VAAN!

Vierailija
278/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi tulla koska olen introvertti INTF erityisherkkä lumihiutale, ja tollaset kemut ahdistaa mua, ja kaikki te ekstrovertit kuitenkin joko haluisitte puhuu mulle tai sitten ette haluis, mitkä kumpikin vaihtoehto olis kauheeta, joten mä vaan siis itken tääl yksin mun kotona ihanasti rauhassa.

Siis mä niin ymmärrän sua, ihan samanlaisia ajatuksia! Vapaa-ajalla kyllä mieluiten olisin ihan rauhassa yksin kotona ja lataisin akkuja. Paitsi että jos en mene, niin sitten tunnen oloni ulkopuoliseksi. Eli kai se on vaan pakko raahautua paikalle vähän väkisin ja toivoa, että meidän kaltaiset on huomioitu ohjelmassa. En kyllä ymmärrä, miksi koko ajan pitää olla tällaista pakkososiaalistumista, just oli jotain lukijaretkiä ja nyt nyyttärit. Tai siis onhan nää toki ihan ok, mut varmasti monia muitakin ahdistaa!

Vierailija
279/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen streptokokki ja töissä koulun ruokalassa. Voin tulla tekemään kikytunteja, tekisinkö vaikka kikykiusausta? (löysin yhden jätetyn sian ja siansiemeniä) Tuon oman infektiolieden, ettei ole toisten perseisin käsin tuhrima.

Vierailija
280/334 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo muuta kuin pyynnön , että jokainen miettisi sopivia tytön tai pojan nimiä. pitäisi alkaa jollakin  aakkosella. Olisi sovittava joko ensimmäiseksi tai toiseksi nimeksi ja saisi olla preppy tai tavis.

Myös koiran tai kissan nimiä miettikää. Oikeastaan miettikää kaikkia nimiä. Sukunimiäkin. Ulkolaisiakin. Myös wt - nimet kelpaa. Viitsisittekö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi