Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Voinko tuoda mukana mun 19-vuotiaan tyttäreni? Hän seurustelee 36-vuotiaan miehen kanssa ja olen huolestunut.
Älä tuo, hopaekuttu tulee ilmeisesti mukaan ja silloin 36-vuotias kehonrakentaja on menneen talven lumia.
Minä tuon kameran, jotta voin kuvata someen nämä mahtavat bileet. Loppuillasta, kun olette kännissä kuin käet, isken kamerani kanssa ja julkaisen kaikista noloimmat otokset ilman lupaa. Sitten kiukuttelen, kun en saa kutsua seuraaviin bileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kieltänyt lapselta kaikki herkut ja nyt sitten tuli tällainen kutsu. Huoh.
Lasten osallistumisesta on vasta neuvottelut käynnissä Velojen kanssa.
Minä tulenkorkkareissa ja yöllä kännissä nauran kuin hyeena aavikolla ja näytän tissivakoani. Luultavasti pariudun kyseisenä yönä.
Leipasen masaliisaa. Jos makuri ei ole syönyt kaikkea tuon mukanani, jotta voitte ottaa vähän ja maistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko tuoda mukana mun 19-vuotiaan tyttäreni? Hän seurustelee 36-vuotiaan miehen kanssa ja olen huolestunut.
Älä tuo, hopaekuttu tulee ilmeisesti mukaan ja silloin 36-vuotias kehonrakentaja on menneen talven lumia.
No mutta jos Hopealettukin tulee paikalle, on 36-vuotias kehonrakentaja mitä oivallisin saalis tälle kokeneelle puumalle.
Win-win-win! Kaikki voittaa!
Minäpä tuon sitten kalapöydän, kun kukaan muu ei ole vielä luvannut. Tuleehan se vähän kalliiksi, mutta kyllä juhlissa pitää olla kalapöytä. Jos joku on allerginen kalalle, hän voi oleskella eri tilassa kuin kalapöytä, koska minulle juhla ei ole oikea juhla ilman kalapöytää.
Saanko aktiivimallin työtunnit, jos tuon jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tuon sen jätetyn s i a n.
Miesvihaa tiedossa...
Pestyä jauhelihaa 200 g per henkilö
Hei, onko nyt kyseessä kivien omat nyyttärit vai OFFICIAL nyyttärit?
Mä en oikein tiedä. Olen taas Jutan dieetillä ja pelkään, että sorrun, jos tulen. Viime vuonna laihduin jo 20 kg, mutta sitten kävin yksillä nyyttäreillä ja niiden jälkeen painoa olikin + 30 kg.
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä jälkkäriksi tätä mansikkahilloa: https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/178241/%22MANSIKKAHILLO%22/
On aika vaikea tuo resepti, pitää kirjoittaa ylös itsellekin. Kiitos vinkistä!
Mä en voi tulla jos kukaan ei vaihda käsipyyhkeitä kolmen päivän välein, kuitenkin joku käpälöi kaikki paikat perseisin käsin :/
En voi tuoda mitään, kun on perseiset kädet ja alapeukku. Mutta mulla on juoksutrikoot ja voin vastata seuraavan tunnin ajan kysymyksiinne, koska olen 10 lapsen 35-vuotias äiti. Siis KYSY MITÄ VAAN!
Vierailija kirjoitti:
En voi tulla koska olen introvertti INTF erityisherkkä lumihiutale, ja tollaset kemut ahdistaa mua, ja kaikki te ekstrovertit kuitenkin joko haluisitte puhuu mulle tai sitten ette haluis, mitkä kumpikin vaihtoehto olis kauheeta, joten mä vaan siis itken tääl yksin mun kotona ihanasti rauhassa.
Siis mä niin ymmärrän sua, ihan samanlaisia ajatuksia! Vapaa-ajalla kyllä mieluiten olisin ihan rauhassa yksin kotona ja lataisin akkuja. Paitsi että jos en mene, niin sitten tunnen oloni ulkopuoliseksi. Eli kai se on vaan pakko raahautua paikalle vähän väkisin ja toivoa, että meidän kaltaiset on huomioitu ohjelmassa. En kyllä ymmärrä, miksi koko ajan pitää olla tällaista pakkososiaalistumista, just oli jotain lukijaretkiä ja nyt nyyttärit. Tai siis onhan nää toki ihan ok, mut varmasti monia muitakin ahdistaa!
Olen streptokokki ja töissä koulun ruokalassa. Voin tulla tekemään kikytunteja, tekisinkö vaikka kikykiusausta? (löysin yhden jätetyn sian ja siansiemeniä) Tuon oman infektiolieden, ettei ole toisten perseisin käsin tuhrima.
En tuo muuta kuin pyynnön , että jokainen miettisi sopivia tytön tai pojan nimiä. pitäisi alkaa jollakin aakkosella. Olisi sovittava joko ensimmäiseksi tai toiseksi nimeksi ja saisi olla preppy tai tavis.
Myös koiran tai kissan nimiä miettikää. Oikeastaan miettikää kaikkia nimiä. Sukunimiäkin. Ulkolaisiakin. Myös wt - nimet kelpaa. Viitsisittekö?