Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Mun mielestä se Petra on äärettömän epäaito.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sarja ja on hyvä ikkuna siihen, miksi jotkut miehet ei löydä kumppania. AJ:lle sopisi parhaiten lämmin, naisellinen ja vähän ujo Kiia. Mutta kuolaa Petran perään, koska se on yleisten standardien mukaan sievä (omaan silmään ei kylläkään kovin erikoinen).
Tuomo ja Marjo on samanlainen floppi kuin viime vuonna Aapo ja Laura. Seksuaalisen säväytyksen seurauksena ilmeisesti Tuomo on valitsemassa Marjoa, joka ei vaikuta hänelle sopivalta. Tuomolle sopisi parhaiten se brunette, jolle ei näytä antavan mitään mahdollisuuksia.
Vilipittömät, herkät, naiselliset, kivat ja tavalliset naiset eivät vaikuta saavan mahdollisuuksia, vaan miehet valitsevat ne naiset, joista ajattelevat kaverien olevan kateellisia tai ”älylliset, suureelliset ja sivistyneet maailmannaiset”.
Ja sitten kun ajatellaan, että millainen nainen sopisi maatilalle, niin joku sipsuttelija Petra ja maailmannainen Marjo ei ole sellaisia.
Uskokaa jo, ettei Tuomo Marjoa valitse!
Sitä paitsi eiköhän nämä ohjelmat ole leikattu niin että katsojille tulee oletuksia. Niitähän filmataan koko päivä, mutta näytetään vain jokunen minuutti. Mistä tiedätte kenen kanssa Tuomo tai Antti-Jussi siellä loppujen lopuksi eniten juttelee?
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo lakanat onkin tuotannon toimesta pesty ja viikattu siististi takaisin pakatteihin? Okei, ehkä hieman kaukaa haettua :D
Ilmeisesti kaikkia pussilakanoita/tyynyliinoja ei tarvitse pestä ennen käyttöä.
Niissä pakkauksissa sanotaan pitääkö pestä ja tuttuni sanoi, että mm Finlaysonin tyynyliinapakkauksessa oli sanottu, ettei tarvitse pestä ennen käyttöönottoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanu pitää Maunosta. Fiksuja puhuu, ja hyvin hoiti sen edellisen tiputuksen kun pudotti sen huokailijan.
Mä kans. On hieman omalaatuinen mutta silti symppis.
Ei tuu kyllä kukaan löytään näistä rakkautta, paitsi Ilmari ehkä <3 Tosin joku huhu liikkuu, että olisi nähty sen pudotetun kanssa.. hmm.
Mihin aikaan katsomoon yleensä tulee maanantaisin se jakso ennakkoon katsottavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Samat kiinanlelut sitten ostat cittarilta tai prismasta?
Citymarket ja Prisma myyvät vain leluja jotka ovat CE-hyväksyttyjä ja jotka suomalaiset ostopäälliköt ovat hyväksyneet. Ne ovat tunnetuilta, yleensä kiinalaisilta valmistajilta jotka tuottavat lelut länsimaalaisin kriteerein. Valmistajat tietävät myös että jos niissä on turvallisuuspuutteita, myynti loppuu siihen käytännössä koko EU:ssa. Ne mitkä eivät täytä kriteereitä myydään netin kautta juuri sinunlaisillesi pöntöille Alibabassa yms. Ehkä juuri se myrkyllisellä aineella käsitelty erä joka vedettiin pois markkinoilta viime kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan katsomoon yleensä tulee maanantaisin se jakso ennakkoon katsottavaksi?
Heti jakson esityksen jälkeen. Eli siis 21..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti jakson esityksen jälkeen. Eli siis 21..
_ennakkoon_
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo lakanat onkin tuotannon toimesta pesty ja viikattu siististi takaisin pakatteihin? Okei, ehkä hieman kaukaa haettua :D
Vilkaisin kauppareissulla mitä Vallilan lakanapakkauksissa sanotaan pesusta: "Pese ennen käyttöä samanväristen kanssa" ja "Made on Pakistan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin kauppareissulla mitä Vallilan lakanapakkauksissa sanotaan pesusta: "Pese ennen käyttöä samanväristen kanssa" ja "Made on Pakistan"
In.
Minusta on aika tekopyhää että te kuin kanat kuorossa teilaatte maunon heti sen yhden lipsahduksen jälkeen maan pimeimpään koloon, mutta nyt se onkin sitten niin cool? Itse olin jo alussa sitä mieltä että omalaatuinen mutta rehellisen ja hauskan oloinen tyyppi.
Samoin kävi maunon kandidaattien kanssa, luin täältä monen viestin verran missä ihmeteltiin "mikä vamma" ja "mikä tota vaivaa" tällä pudotetulla ehdokkaalla oli? Siis rumaan sävyyn, vain koska Maunon ylipaino-kommentti. Sittemmin olitte niin ymmärtäväisiä häntä kohtaan. Olette varsin ilkeitä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aika tekopyhää että te kuin kanat kuorossa teilaatte maunon heti sen yhden lipsahduksen jälkeen maan pimeimpään koloon, mutta nyt se onkin sitten niin cool? Itse olin jo alussa sitä mieltä että omalaatuinen mutta rehellisen ja hauskan oloinen tyyppi.
Samoin kävi maunon kandidaattien kanssa, luin täältä monen viestin verran missä ihmeteltiin "mikä vamma" ja "mikä tota vaivaa" tällä pudotetulla ehdokkaalla oli? Siis rumaan sävyyn, vain koska Maunon ylipaino-kommentti. Sittemmin olitte niin ymmärtäväisiä häntä kohtaan. Olette varsin ilkeitä!
Ja ensin Mauno teilataan varsin sivistyneesti esitetyn painomieltymyskommentin vuoksi ja sitten räävitään tosi törkeään sävyyn Ilmarin naisten painoa. Jep, ihmiset on ilkeitä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi noiden naisten pitää arvostella noita asuntoja?
Osoittivat typeryytensä.
Miksi tuo on niin vaivaannuttavaa katsoa AJ:n ja Petran treffejä? Ärsyttävää kun ne eivät saa sanotuksi mitään järkevää...
ilmari ja sen treffikumppani tänään, awww, söpöä ja luontevaa. :-)
Sarita näytti ihan neljäkymppiseltä ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on niin vaivaannuttavaa katsoa AJ:n ja Petran treffejä? Ärsyttävää kun ne eivät saa sanotuksi mitään järkevää...
ilmari ja sen treffikumppani tänään, awww, söpöä ja luontevaa. :-)
Itseä ei niin kauheasti kiinnosta, kenet muut maajussit valitsevat, mutta voi miten toivon että Ilmari valitsisi Tuulian näiden treffienkin perusteella :)
Luulin et AJ on niin ihastunut Petraan, että haluaa antaa vain tälle pusun. Mutta seuraavassa jaksossa -klipin perusteella taitaa pussata Elinaakin.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista nysväämistä poikien deittailut. Haukotus.
Repesin 😂ja olen samaa mieltä, huh-huh!
Mielestäni sarja ja on hyvä ikkuna siihen, miksi jotkut miehet ei löydä kumppania. AJ:lle sopisi parhaiten lämmin, naisellinen ja vähän ujo Kiia. Mutta kuolaa Petran perään, koska se on yleisten standardien mukaan sievä (omaan silmään ei kylläkään kovin erikoinen).
Tuomo ja Marjo on samanlainen floppi kuin viime vuonna Aapo ja Laura. Seksuaalisen säväytyksen seurauksena ilmeisesti Tuomo on valitsemassa Marjoa, joka ei vaikuta hänelle sopivalta. Tuomolle sopisi parhaiten se brunette, jolle ei näytä antavan mitään mahdollisuuksia.
Vilipittömät, herkät, naiselliset, kivat ja tavalliset naiset eivät vaikuta saavan mahdollisuuksia, vaan miehet valitsevat ne naiset, joista ajattelevat kaverien olevan kateellisia tai ”älylliset, suureelliset ja sivistyneet maailmannaiset”.
Ja sitten kun ajatellaan, että millainen nainen sopisi maatilalle, niin joku sipsuttelija Petra ja maailmannainen Marjo ei ole sellaisia.