Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Ilmarin ja Tuulian treffit on ainut osuus joka kannattaa edes katsoa tän päivän jaksosta. Ne on niin söpöjä, muut kammottavan vaivaannuttavia... Ilmari ja Tuulia forever <3
Vierailija kirjoitti:
Luulin et AJ on niin ihastunut Petraan, että haluaa antaa vain tälle pusun. Mutta seuraavassa jaksossa -klipin perusteella taitaa pussata Elinaakin.
Tokihan sitä pitää kaikkia nuolla kun on naisen makuun päässyt. Niinhän se "niinku niinku"-tyyppikin imutteli ainakin kahta.
Olen aivan ihastunut siihen Tuomon mustahiuksiseen morsianehdokkaaseen. Niin kaunis, maanläheisen ja rennon oloinen nainen, että toivoin tämän päivän jaksoa katsoessa, että olisin itse saanut olla niillä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan ihastunut siihen Tuomon mustahiuksiseen morsianehdokkaaseen. Niin kaunis, maanläheisen ja rennon oloinen nainen, että toivoin tämän päivän jaksoa katsoessa, että olisin itse saanut olla niillä treffeillä.
Oletko m vai n?
Vierailija kirjoitti:
Ilmarin ja Tuulian treffit on ainut osuus joka kannattaa edes katsoa tän päivän jaksosta. Ne on niin söpöjä, muut kammottavan vaivaannuttavia... Ilmari ja Tuulia forever <3
Söpöjä? No, makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Sarita näytti ihan neljäkymppiseltä ilman meikkiä.
Jaa jaa, no mutta moni neljäkymppinenhän näyttää vielä todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Sarita näytti harvahampaiselta venakkomummelilta.
Vaikka miten ruma arvostelu toisten ulkonäöstä on näköjään sallittu, kunhan ei sano lihavaa lihavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten ruma arvostelu toisten ulkonäöstä on näköjään sallittu, kunhan ei sano lihavaa lihavaksi.
Kyllä läskiä saa ja pitää sanoa läskiksi, mitä oikein mussutat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä palstalla. Täällä 130 kiloiset ovat vähän pyöreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä palstalla. Täällä 130 kiloiset ovat vähän pyöreitä.
No totta tuokin, täällä on kovat kiellot päällä. Mutta ei se totuus siitä miksikään muutu jos läski työntää päänperseeseen.
Noin ois hirveimmät treffit ikinä :D t: lentopelko
En kestä tota stetsonia enää. Ihan oikeesti.
Heivaus ton stetsonin nyt mäkeen.
Onneks se lopetti tuon mansikan syöttämisen..
Anttijussi ottaa itsensä aivan liian vakavasti. Turhanpäiväistä jaarittelua nuo se puheetkin.
Jakso on ollut Katsomossa jo aamusta alkaen.