Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
921/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarita näyttää olevan tämän A.J: n tekoripsisen tekoblondin (Petra?) fb-kaveri.

Vierailija
922/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maukko ei tuu huolimaan noista ketään.

Niin minäkin luulen, eivät mielestäni ole Maunon tyyppiä ulkoisesti ja nyt en puhu lihavuudesta, Tuomolla ja Antti-Jussilla paljon paremmat naiset.

Siis miten paremmat, jos Sarita nyt jätetään laskuista? Tunnetko nuo kaikki.? Eihän mammat, jotka Maunoa sättivät normaalipainotoiveesta, voi ulkonäön perusteella ihmisiä arvioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Ilmarin ihailua kyllä ihmettelen. Tarjoaa nyt jotain halpaa makkaraa sinapin ja ketsupin kanssa, eikä mitään muuta.

Vierailija
924/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota Ilmarin ihailua kyllä ihmettelen. Tarjoaa nyt jotain halpaa makkaraa sinapin ja ketsupin kanssa, eikä mitään muuta.

Joo.... mitä sapuskaa!! Ehkä se Ilmari on vain sellainen... Ei mikään erityisen kekseliäs yms. Maunon sapuskat oli enemmän mun tyyliin :D. Mitähän sillä oli salaatissa, teki oikein mieli tehdä illaksi salaattia leivän kanssa ja siihen joku hyvä valkkari :).

Vierailija
925/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petralla samanlainen tukka ku mulla, siis tullainen kihartuva, karhea pehko, jossa hamppua päällyhiukset :D Harvemmin näkee kellään, kai ihmiset värjäilee tukkaa, jolloin saa enemmän kiiltoa ja hamppuus häviää tai sitten suoristaavat, kun ei tosiaan ole ns.kunnon kihara mut ei suorakaan. Itse pidän luonnontilassa ja kamppailen tukan kanssa päivittäin. Tosin pidän yleensä ponnarilla ja silti ärsyynnyn niille kuiville päällyhiuksille ja muutenkin. Joskus harvoin sattumoisin asettuu hyvin ja näyttää ponnarikin hyvältä. Mut tuo Petran ponnarikin, ihan ku joku moppi (pahoittelut, mut itsellä samanlainen moppi..paitsi nyt on pidempi tukka ja enemmän kerroksittain leikattu, niin ei ihan tuu tuollaista moppivaikutelmaa).

Ihmettelen miten nuo pystyy olee tukka auki tuollakin, eikö se ole epämukavaa, varsinkin kun paksu pitkä tukka. Neki Tuomon punatukkatytöt alko maalaa sitä vajaa. Haalarit, lippikset ja tukat auki kädet taskuissa lompsi hommiin :O Lähinnä pisti silmään tukat auki, eikös ponnari/letti/nuttura tms. olis kätevämpi maalaushommissa? Noh, kukin tyylillään, mut itselle tärkeintä käytännöllisyys jossai remppahommissa, retkellä, lenkillä tms. Ja ihan vaan ulkona tuulessa, ahistaa kun tukka tulee kasvoille yms. Ja tämän kommentin kirjoitin siis uusimman cmore- jakson nähtyäni.  

Vierailija
926/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on haukuttu Ilmarin morsianehdokkaita lihavaksi ja monella muulla tavalla rumasti! Vähän pyöreitähän he ovat, mutta ei noista kyllä kukaan paina 120- 140 kiloa niinkuin monet älykääpiöt väittävät! Kaikki ihan tavallisia nuoria naisia ja ainoat koko ohjelmassa jotka ovat mukavan ja rempseän oloisia emäntäehdokkaita. Kaikki hyviä keskustelemaan ja varsinkin Annariina on tosi mukavan ja hauskanoloinen tomera tyttö🤗. Kaikkea hyvää Ilmarille ja toivottavasti löysit tai löydät kivan emännän😙.Kaikki jotka täällä haukkuvat toisten painoa ja älyä ovat itse tosi onnettomia luusereita ja epäonnistuneet elämässään!! Koittakaahan alkaa elämään omaa elämäänne ja hakekaa ammattiapua te, jotka jotka näette kaikissa ehdokkaissa ja maajusseissa jotain vikaa!! Innolla jäädään odottamaan seuraavaa jaksoa😀

Vierailija
927/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni epäilyttää, muodostuuko tällä kaudella yhtään pysyvämpää pariskuntaa. Toivoisin, mutta se minkä vaikutelman itse olen saanut ja mikäli täälläkin kirjoitetut jutut pitävät paikkansa, näin ei ehkä käy. Maunolla on huonoimmat mahdollisuudet sillä kukaan naisista ei vaikuta hänelle sopivalta. Aj jos valitsee Petran, kirjoitettujen juttujen perusteella ei olisi tämän tai kummankaan muun ehdokkaan kanssa. Tuomo ei myöskään "tietojen" mukaan olisi Marjon tai muiden ehdokkaiden kanssa. Itse en Marjoa oikein kyllä muutenkaan näkisi maatilan emäntänä, vaikka heillä jokin pikainen ihastus Tuomon kanssa voisikin olla. Ilmarilla olisi ehkä parhaat mahdollisuudet onnistua, mutta parhaan ehdokkaan Saran jo tiputti pois. Tuulia olisi näistä ehdokkaista sopivin, mielestäni kaksi muuta jotenkin liian erityylisiä tai kaupunkilaisen oloisia Ilmarille.

Vierailija
928/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmarionkiva kirjoitti:

Täällä on haukuttu Ilmarin morsianehdokkaita lihavaksi ja monella muulla tavalla rumasti! Vähän pyöreitähän he ovat, mutta ei noista kyllä kukaan paina 120- 140 kiloa niinkuin monet älykääpiöt väittävät! Kaikki ihan tavallisia nuoria naisia ja ainoat koko ohjelmassa jotka ovat mukavan ja rempseän oloisia emäntäehdokkaita. Kaikki hyviä keskustelemaan ja varsinkin Annariina on tosi mukavan ja hauskanoloinen tomera tyttö🤗. Kaikkea hyvää Ilmarille ja toivottavasti löysit tai löydät kivan emännän😙.Kaikki jotka täällä haukkuvat toisten painoa ja älyä ovat itse tosi onnettomia luusereita ja epäonnistuneet elämässään!! Koittakaahan alkaa elämään omaa elämäänne ja hakekaa ammattiapua te, jotka jotka näette kaikissa ehdokkaissa ja maajusseissa jotain vikaa!! Innolla jäädään odottamaan seuraavaa jaksoa😀

Järkyttävää miten vaikeasti ylipainoisesta on tullut "vähän pyöreä" ja tavallinen. Vielä 90-luvulla vähän pyöreä tarkoitti rehevää naisvartaloa, siis rintava ja /tai lanteikas ja aika paksureitinen, mutta naisellisella tavalla pyöreä niin, että vyötärökin oli tallella. Silloin ei juuri nähnyt näitä nykyisiä "vähän pyöreitä", joilla ei erotu lantio eikä rinnat, vaan paksuin kohta on se, missä pitäisi olla vyötärö. Eikä tämä ole haukkumista, vaan totuus.

Vierailija
929/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein hihitellä itsekseni, kun luin Tuomoa, joka on huumorintajuinen, todella puhelias ja iloinen, kuvattavan kuivakkaaksi töksäyttelijäksi. Todennäköisesti kaikki muutkin ehdokkaat antavat televiossa heitä tuntemattomille yhtä väärän kuvan itsestään.

Vierailija
930/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJ:ta ei myöskään kyllä kiinnosta ylipainoiset naiset, se on varma, ei vaan sano sitä ääneen kuten Mauno.

Vierailija
931/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmarionkiva kirjoitti:

Kivanoloisia naisia kyllä, mutta että "vähän pyöreitä"...Älä nyt viitti.

Vierailija
932/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petralla samanlainen tukka ku mulla, siis tullainen kihartuva, karhea pehko, jossa hamppua päällyhiukset :D Harvemmin näkee kellään, kai ihmiset värjäilee tukkaa, jolloin saa enemmän kiiltoa ja hamppuus häviää tai sitten suoristaavat, kun ei tosiaan ole ns.kunnon kihara mut ei suorakaan. Itse pidän luonnontilassa ja kamppailen tukan kanssa päivittäin. Tosin pidän yleensä ponnarilla ja silti ärsyynnyn niille kuiville päällyhiuksille ja muutenkin. Joskus harvoin sattumoisin asettuu hyvin ja näyttää ponnarikin hyvältä. Mut tuo Petran ponnarikin, ihan ku joku moppi (pahoittelut, mut itsellä samanlainen moppi..paitsi nyt on pidempi tukka ja enemmän kerroksittain leikattu, niin ei ihan tuu tuollaista moppivaikutelmaa).

Ihmettelen miten nuo pystyy olee tukka auki tuollakin, eikö se ole epämukavaa, varsinkin kun paksu pitkä tukka. Neki Tuomon punatukkatytöt alko maalaa sitä vajaa. Haalarit, lippikset ja tukat auki kädet taskuissa lompsi hommiin :O Lähinnä pisti silmään tukat auki, eikös ponnari/letti/nuttura tms. olis kätevämpi maalaushommissa? Noh, kukin tyylillään, mut itselle tärkeintä käytännöllisyys jossai remppahommissa, retkellä, lenkillä tms. Ja ihan vaan ulkona tuulessa, ahistaa kun tukka tulee kasvoille yms. Ja tämän kommentin kirjoitin siis uusimman cmore- jakson nähtyäni.  

Miten sun tukka ja se miten sitä pidät liittyy millään lailla tähän aiheeseen?

Vierailija
933/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos on hyvä sää, pääsette maalaamaan"

-Ihanaa ihanaa

"Jos on huono sää, pääsette pellolle kitkemään rikkaruohoja"

-kiva kiva

Olenko mä ainoa, joka piti tuota pelto-heittoa vitsinä? Ne naiset ei ainakaan nauraneet (itse olisin nauranut) ja mä jäin vähän hämilleni. Pakkohan sen oli olla vitsi?

Vierailija
934/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ihanaa ihanaa

-kiva kiva

Olenko mä ainoa, joka piti tuota pelto-heittoa vitsinä? Ne naiset ei ainakaan nauraneet (itse olisin nauranut) ja mä jäin vähän hämilleni. Pakkohan sen oli olla vitsi?

Vitsihän se oli ja sen tajusi jokainen savolainen. En muista mistä päin Tuomon ehdokkaat ovat, paitsi se muoniolainen.

Vierailija
935/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuli mieleeni siitä Maunon pihalla lasit kädessä kulkemisesta, että olisko käsikirjoitettua?

Olihan se alkukin kaikilla samanlainen, että naiset tulivat ja sitten ensin tervehdittiin ynnämuuta ja isäntä lähti tekemään "jotain" ja pyysi naisten menemään sisälle tutustumaan itsekseen paikkoihin.

Ja sekin oli sovittua, että miehet olivat juuri silloin muka tekemässä hommia kun morsiamet tulivat. Onhan sen tuloajankohdan tarvinnut etukäteen olla selvillä.

Sekin oli ilmeisesti sovittu, että oliko se Maunon nainen joka tuli yksin pitkän matkan tietä pitkin vetäen perässä laukkuaan? Tokihan häntä olisi vastaan menty, mutta haluttiin näyttää nyt näin.

Minua hiukan häiritsee tämä, että välillä mennään käsikirjoituksen mukaan ja välillä sitten ollaan spontaaneja. Tai pitäisi olla.

Sii se käsikirjoitettu häiritsee silloin kun selvästi huomaan, että on sitä ja ei ole luontevasti tehty tai sovi siihen tilanteeseen.

Vierailija
936/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sillä on ihana tukka! Ilman tekoripsiä tulee perinteinen suomalainen maalaisnaapurintyttömäinen vaikutelma.

Vierailija
937/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ihanaa ihanaa

-kiva kiva

Miksi se oli vitsi. Maalata ei tietenkään voi, jos sataa, maalit valuvat seiniltä. Silloin pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä, ja kitkemistähän voi yhtä hyvin tehdä sateella kuin kuivalla kelillä. Joskushan se on joka tapauksessa tehtävä.

Vierailija
938/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ihanaa ihanaa

-kiva kiva

Miksi se oli vitsi. Maalata ei tietenkään voi, jos sataa, maalit valuvat seiniltä. Silloin pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä, ja kitkemistähän voi yhtä hyvin tehdä sateella kuin kuivalla kelillä. Joskushan se on joka tapauksessa tehtävä.

No siinä kitkemisessä sateisella säällä on myös pointtinsa, rikkaruohot nimittäin irtoavat paljon helpommin kosteasta pehemästä maasta kuin kovasta kuivasta. T. Kotipuutarhuri

Vierailija
939/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sillä on ihana tukka! Ilman tekoripsiä tulee perinteinen suomalainen maalaisnaapurintyttömäinen vaikutelma.

Se on jännä miten muut näkee toisin. Munkin tukkaa kehuttu, mut itse ottaisin helpommin käsiteltävän ja hallittavan mieluummin. Aina kampaajatkin jaksaa kehua :P Tekoripsiä en kyllä ymmärrä,parempi olisi petrakin ilman. 

Vierailija
940/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmarin ehdokkaista

- Annariina on lempparini Saran putoamisen jälkeen. Todella nätti ja suloinen luonne. Vaikuttaa fiksulta naiselta. Mutta ehkä vähän enemmän äidillinen Ilmarille vai kuvittelenko omiani?

- Laura ei vaikuta olevan oikeasti kiinnostunut Ilmarista, vaan haluaa voittaa "kilpailun".

- Tuulia on ujo, eikä siinä mitään. Vähän hankala vaan sanoa hänestä yhtään mitään, koska hän ei ole antanut itsestään mitään. En tiedä, miten Ilmarilla on silti fiilis, että hän on kahdenkesken tosi kiva. Itse en niissä pätkissä ole myöskään huomannut hänen sanovan mitään ihmeempiä. Ehkä näitä hetkiä ei ole välitetty katsojille. Kiinnostaa tietää, millainen ihminen sieltä kuoriutuu. Vähän vaan pelottaa, että tuleeko sitä edes tapahtumaan.

Maunon ehdokkaat

- Saritaa Mauno on tainnut jo vähän säikähtää. Ei näytä tykkäävän Saritan räväkkyydestä. Vaikka aluksi olikin seksuaalisesti kiinnostuneen oloinen, taisi huomata Saritan olevan vähän liikaa hänelle.

- Henriikalla ei ole mitään mahiksia, koska Mauno ei halua enempää lapsia. Näiden kahden välillä ei ole ollut edes kaverillista suhdetta.

- Henna-Maria on tosi kiva tyyppi. Sen kanssa olisi mukava keskustella kahvikupposen kanssa. Vaikuttaa pohtivalta ja avoimelta. MUTTA on olemukseltaan jotenkin vanhemman ihmisen oloinen. En tiedä, johtuuko puhetavasta vai mistä. En osaa selittää tätä. Ei ole fiiliksellä oikeen samalla viivalla Maunon kanssa. Hankala nähdä noiden kanssa mitään romanttista tai ystävyyttä myöskään. Kipinä puuttuu ja välillä on aika kiusallisen oloista noiden yhdessäolo.

Tuomon ehdokkaat

- Eipä noista oikeen mitään sanottavaa muuten kuin että Marjolla ja Tuomolla on paljon kipinää. Ei niistä kuitenkaan paria tule, ainakaan pitkäaikaista. Marjo ei vaikuta maalaisihmiseltä.

AJ:n ehdokkaat

- Kaikki vähän ihmettelee, että mitä AJ:n päässä liikkuu. Kukaan ei kai ole erityisemmin ihastunut, kun AJ ei anna sellaista tapahtuvan. Elina on ihan jees. Kia on suloinen!

- Petrastahan AJ eniten tykkää. Ihastui jo heti, mutta vain ulkokuoreen. Petra ihmettelee, että miten AJ voi olla jo ihastunut. Luulen AJ:n valitsevan Petran, mutta Petra varmaankaan ei huoli AJ:ta, ellei mies ala panostamaan treffeihin ja pistä charmiaan päälle.

Jos noista joku löytää kumppanin ehdokkaittensa joukosta, niin se on Ilmari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme