Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
941/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petralla samanlainen tukka ku mulla, siis tullainen kihartuva, karhea pehko, jossa hamppua päällyhiukset :D Harvemmin näkee kellään, kai ihmiset värjäilee tukkaa, jolloin saa enemmän kiiltoa ja hamppuus häviää tai sitten suoristaavat, kun ei tosiaan ole ns.kunnon kihara mut ei suorakaan. Itse pidän luonnontilassa ja kamppailen tukan kanssa päivittäin. Tosin pidän yleensä ponnarilla ja silti ärsyynnyn niille kuiville päällyhiuksille ja muutenkin. Joskus harvoin sattumoisin asettuu hyvin ja näyttää ponnarikin hyvältä. Mut tuo Petran ponnarikin, ihan ku joku moppi (pahoittelut, mut itsellä samanlainen moppi..paitsi nyt on pidempi tukka ja enemmän kerroksittain leikattu, niin ei ihan tuu tuollaista moppivaikutelmaa).

Ihmettelen miten nuo pystyy olee tukka auki tuollakin, eikö se ole epämukavaa, varsinkin kun paksu pitkä tukka. Neki Tuomon punatukkatytöt alko maalaa sitä vajaa. Haalarit, lippikset ja tukat auki kädet taskuissa lompsi hommiin :O Lähinnä pisti silmään tukat auki, eikös ponnari/letti/nuttura tms. olis kätevämpi maalaushommissa? Noh, kukin tyylillään, mut itselle tärkeintä käytännöllisyys jossai remppahommissa, retkellä, lenkillä tms. Ja ihan vaan ulkona tuulessa, ahistaa kun tukka tulee kasvoille yms. Ja tämän kommentin kirjoitin siis uusimman cmore- jakson nähtyäni.  

Mun mielestä sillä on ihana tukka! Ilman tekoripsiä tulee perinteinen suomalainen maalaisnaapurintyttömäinen vaikutelma.

Se on jännä miten muut näkee toisin. Munkin tukkaa kehuttu, mut itse ottaisin helpommin käsiteltävän ja hallittavan mieluummin. Aina kampaajatkin jaksaa kehua :P Tekoripsiä en kyllä ymmärrä,parempi olisi petrakin ilman. 

Samaa mieltä. Petra olisi tosi kaunis ilman tekoripsiä. Mustat luonnottoman tuuheat tekoripset ei sovi aidolle blondille. Nyt kaikki leimaa Petran bimboksi, vaikka hän mielestäni vaikuttaa ihan tervejärkiseltä ihmiseltä.

Vierailija
942/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmarionkiva kirjoitti:

Täällä on haukuttu Ilmarin morsianehdokkaita lihavaksi ja monella muulla tavalla rumasti! Vähän pyöreitähän he ovat, mutta ei noista kyllä kukaan paina 120- 140 kiloa niinkuin monet älykääpiöt väittävät! Kaikki ihan tavallisia nuoria naisia ja ainoat koko ohjelmassa jotka ovat mukavan ja rempseän oloisia emäntäehdokkaita. Kaikki hyviä keskustelemaan ja varsinkin Annariina on tosi mukavan ja hauskanoloinen tomera tyttö🤗. Kaikkea hyvää Ilmarille ja toivottavasti löysit tai löydät kivan emännän😙.Kaikki jotka täällä haukkuvat toisten painoa ja älyä ovat itse tosi onnettomia luusereita ja epäonnistuneet elämässään!! Koittakaahan alkaa elämään omaa elämäänne ja hakekaa ammattiapua te, jotka jotka näette kaikissa ehdokkaissa ja maajusseissa jotain vikaa!! Innolla jäädään odottamaan seuraavaa jaksoa😀

Todella lihavia ovat, ihan fakta se on. Todennäköisesti noin 100 kg hujakoilla. 😊😀 Jos ovat pitkiä, voi painoa olla jopa tuo 120-140. Suurin osa suomalaisista on ylipainoisia. Puhut ylipainosta aivan kuin se kertoisi ihmisen luonteesta jotakin negatiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos on hyvä sää, pääsette maalaamaan"

-Ihanaa ihanaa

"Jos on huono sää, pääsette pellolle kitkemään rikkaruohoja"

-kiva kiva

Olenko mä ainoa, joka piti tuota pelto-heittoa vitsinä? Ne naiset ei ainakaan nauraneet (itse olisin nauranut) ja mä jäin vähän hämilleni. Pakkohan sen oli olla vitsi?

Miksi se oli vitsi. Maalata ei tietenkään voi, jos sataa, maalit valuvat seiniltä. Silloin pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä, ja kitkemistähän voi yhtä hyvin tehdä sateella kuin kuivalla kelillä. Joskushan se on joka tapauksessa tehtävä.

Moni sekoittaa pellon ja kasvimaan. Johan siinä menisi koko kesä, jos pellolta pitäisi alkaa kitkeä.

Vierailija
944/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis c more katsojille oma keskustelu luotu? Viittisitkö joku linkata sen kun en löydä millään

Vierailija
945/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petralla samanlainen tukka ku mulla, siis tullainen kihartuva, karhea pehko, jossa hamppua päällyhiukset :D Harvemmin näkee kellään, kai ihmiset värjäilee tukkaa, jolloin saa enemmän kiiltoa ja hamppuus häviää tai sitten suoristaavat, kun ei tosiaan ole ns.kunnon kihara mut ei suorakaan. Itse pidän luonnontilassa ja kamppailen tukan kanssa päivittäin. Tosin pidän yleensä ponnarilla ja silti ärsyynnyn niille kuiville päällyhiuksille ja muutenkin. Joskus harvoin sattumoisin asettuu hyvin ja näyttää ponnarikin hyvältä. Mut tuo Petran ponnarikin, ihan ku joku moppi (pahoittelut, mut itsellä samanlainen moppi..paitsi nyt on pidempi tukka ja enemmän kerroksittain leikattu, niin ei ihan tuu tuollaista moppivaikutelmaa).

Ihmettelen miten nuo pystyy olee tukka auki tuollakin, eikö se ole epämukavaa, varsinkin kun paksu pitkä tukka. Neki Tuomon punatukkatytöt alko maalaa sitä vajaa. Haalarit, lippikset ja tukat auki kädet taskuissa lompsi hommiin :O Lähinnä pisti silmään tukat auki, eikös ponnari/letti/nuttura tms. olis kätevämpi maalaushommissa? Noh, kukin tyylillään, mut itselle tärkeintä käytännöllisyys jossai remppahommissa, retkellä, lenkillä tms. Ja ihan vaan ulkona tuulessa, ahistaa kun tukka tulee kasvoille yms. Ja tämän kommentin kirjoitin siis uusimman cmore- jakson nähtyäni.  

Mun mielestä sillä on ihana tukka! Ilman tekoripsiä tulee perinteinen suomalainen maalaisnaapurintyttömäinen vaikutelma.

Se on jännä miten muut näkee toisin. Munkin tukkaa kehuttu, mut itse ottaisin helpommin käsiteltävän ja hallittavan mieluummin. Aina kampaajatkin jaksaa kehua :P Tekoripsiä en kyllä ymmärrä,parempi olisi petrakin ilman. 

Samaa mieltä. Petra olisi tosi kaunis ilman tekoripsiä. Mustat luonnottoman tuuheat tekoripset ei sovi aidolle blondille. Nyt kaikki leimaa Petran bimboksi, vaikka hän mielestäni vaikuttaa ihan tervejärkiseltä ihmiseltä.

No, ei tuollaiset ripset sovi kenellekään, ei vaikka olisi hiilenmusta tukka. Bimboutensa tuollaisten käyttäjä paljastaa, vaikka ei sanoisi mitään.

Vierailija
946/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ihanaa ihanaa

-kiva kiva

Olenko mä ainoa, joka piti tuota pelto-heittoa vitsinä? Ne naiset ei ainakaan nauraneet (itse olisin nauranut) ja mä jäin vähän hämilleni. Pakkohan sen oli olla vitsi?

Miksi se oli vitsi. Maalata ei tietenkään voi, jos sataa, maalit valuvat seiniltä. Silloin pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä, ja kitkemistähän voi yhtä hyvin tehdä sateella kuin kuivalla kelillä. Joskushan se on joka tapauksessa tehtävä.

No siinä kitkemisessä sateisella säällä on myös pointtinsa, rikkaruohot nimittäin irtoavat paljon helpommin kosteasta pehemästä maasta kuin kovasta kuivasta. T. Kotipuutarhuri

Kuinka monta hehtaaria sitä kotipuutarhaa mahtaa olla?

Eikös peltoja kuopsutella vähän isommilla fiskarsseilla. Ja myrkytetä.

Vierailija
947/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ihanaa ihanaa

-kiva kiva

Moni sekoittaa pellon ja kasvimaan. Johan siinä menisi koko kesä, jos pellolta pitäisi alkaa kitkeä.

Saattaisi tulla kaipuu Heikin alkutuotanto "tiluksille."

Vierailija
948/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Ilmari tajua miltä nämä matamit tulevat näyttämään nelikymppisinä, kun jo nuorena on kolmekymmentä kiloa ylipainoa?

Ja ennen kaikkea, millainen on kunto ja terveys.

Älä nyt kuitenkaan yleistä. Mä olin reilu 20v ikäiseks ylipainoinen, viimeisinä vuosina painoa oli 120kg ja pituus 169cm. Sitten tuli mitta täyteen ja päätin muuttaa elämäntapoja jne. ja muutamassa vuodessa pääsin normaalipainoon (65kg) ja siinä paino pysyi useita vuosia. Kunnes nyt olen sitten itsestä riippumattomista syistä hyvin lähellä alipainoa.

Vierailija
949/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ihanaa ihanaa

-kiva kiva

Saattaisi tulla kaipuu Heikin alkutuotanto "tiluksille."

Olihan siinä kukkapenkissä kokoa muutama neliömetri, johon meni peräti pari-kolme muovisäkillistä lähikaupasta ostettua, ravinteikasta multaa. 🤣

Vierailija
950/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallilan "lakanamainos" on ahdistava, sillä ei kai kukaan oikeasti avaa lakanapakettia ja laita suoraan sänkyyn? Nehän haiseekin ihan hirveelle ja kutittaa ihoa siinäkin hetkessä kun ottaa paketista ja laittaa pesukoneeseen. 

Toisekseen huvittaa tämä Maaseudun tulevaisuus mainos... en muista oliko tän viikon vai ens viikon jaksossa, miten maajussit aina ottaa lehden näkyviin, Maunokin antoi Saritalle lehden, tuskin Saritaa kiinnostaa koko lehti.

Mainostaminen on ok ja hyvä, mutta nuo tavat tässä ohjelmassa on  todella epäuskottavia.

Vierailija
951/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ihanaa ihanaa

-kiva kiva

Rautalangasta: vitsi oli siinä, että peltoa ei kitketä. Tuskin kesä riittäisi, vaikka olisi kolmekymmentä emäntäkokelasta kitkemässä muutamaa kymmentä peltohehtaaria. Jos Tuomo olisi puhunut kasvi- tai perunamaasta, hän olisi ollut tosissaan.

Vierailija
952/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallilan "lakanamainos" on ahdistava, sillä ei kai kukaan oikeasti avaa lakanapakettia ja laita suoraan sänkyyn? Nehän haiseekin ihan hirveelle ja kutittaa ihoa siinäkin hetkessä kun ottaa paketista ja laittaa pesukoneeseen. 

Toisekseen huvittaa tämä Maaseudun tulevaisuus mainos... en muista oliko tän viikon vai ens viikon jaksossa, miten maajussit aina ottaa lehden näkyviin, Maunokin antoi Saritalle lehden, tuskin Saritaa kiinnostaa koko lehti.

Mainostaminen on ok ja hyvä, mutta nuo tavat tässä ohjelmassa on  todella epäuskottavia.

Minä kiinnitin myös huomiota tuohon. Miten epämukavaa ja epäterveellistä laittaa tehtaalta tulleet lakanat suoraan sänkyyn. Toteutus ontui tässä kohdin pahasti. Sponsorilla ja tuottajalla loppunut mielikuvitus. Nehän olis voineet jossakin jaksossa esim. ripustaa kauniita lakanoita kuivumaan raikkaaseen maaseudun ilmaan. Mut nyt ei toiminut, ei.

Vierailija
953/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kiinnitin myös huomiota tuohon. Miten epämukavaa ja epäterveellistä laittaa tehtaalta tulleet lakanat suoraan sänkyyn. Toteutus ontui tässä kohdin pahasti. Sponsorilla ja tuottajalla loppunut mielikuvitus. Nehän olis voineet jossakin jaksossa esim. ripustaa kauniita lakanoita kuivumaan raikkaaseen maaseudun ilmaan. Mut nyt ei toiminut, ei.

Aiempina vuosina ollut tämä sama, että paketista suoraan kiskastaan lakanat sänkyyn. Ällöö. En oo varma Vallilasta, mutta kyllä mun mielestä pääsääntöisesti lakanapaketeissa lukeekin, että pestävä ennen käyttöä. Saattaa lukea jopa, että suositus pestä useampi kertakin ennen käyttöä. 

Mutta tiedän kyllä, että ei se kaikkia ihmisiä häiritse. Esimerkiksi mun mies ei voi käsittää, että lakanat ja pyyhkeet muka pitää pestä ennen käyttöönottoa kun puhtaanahan ne sieltä paketista vedetään. Jep. :D

Vierailija
954/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempina vuosina ollut tämä sama, että paketista suoraan kiskastaan lakanat sänkyyn. Ällöö. En oo varma Vallilasta, mutta kyllä mun mielestä pääsääntöisesti lakanapaketeissa lukeekin, että pestävä ennen käyttöä. Saattaa lukea jopa, että suositus pestä useampi kertakin ennen käyttöä. 

Mutta tiedän kyllä, että ei se kaikkia ihmisiä häiritse. Esimerkiksi mun mies ei voi käsittää, että lakanat ja pyyhkeet muka pitää pestä ennen käyttöönottoa kun puhtaanahan ne sieltä paketista vedetään. Jep. :D

Mä tiedän kans naisen, jolla useampi lapsi, ja muuten tervejärkinen, ei koskaan pesisi pussilakanoita, vaan laittaa ne nimenomaan suoraan. Yäks! Muka ovat silloin niin sileitä ja ihania että!! TÄH?? Niissähän on myrkkyjä... En koskaan nukkuisi tuollaisissa.

Vierailija
955/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja ehkä siksi laitan lakanat suoraan paketista sänkyyn. En usko että kotimaisissa lakanoissa on mitään jäämiä nykyään, nykyään niin tiukat pykälät. Naiset sen sijaan tilaavat suoraan Kiinasta vaatteita (jopa lapsilleen) ja meikkejä itselleen, se on täysin järjetöntä. Niissä voi olla aineita jotka eivät lähde edes pesussa. Myös Kiinasta suoraan itse tilatut lelut ovat vaarallisia.

Vierailija
956/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kiinanlelut sitten ostat cittarilta tai prismasta?

Vierailija
957/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko puitte sitä, kun Maunolla oli sama paita heinanleikkuussa ja ensimmaiselle sanoi, ettei halaa kun on heinassa, mutta silti otti kaikki vastaan samassa t-paidassa ja halasikin siinä lopuksi.

Vierailija
958/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kiinanlelut sitten ostat cittarilta tai prismasta?

Niitä ei saa myydä Suomessa saatika Euroopassa. Vastahan näitä oli syynätty. Euroopassa varsin tiukat kriteerit mitä saa myydä.

Vierailija
959/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo lakanat onkin tuotannon toimesta pesty ja viikattu siististi takaisin pakatteihin? Okei, ehkä hieman kaukaa haettua :D

Vierailija
960/2390 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko puitte sitä, kun Maunolla oli sama paita heinanleikkuussa ja ensimmaiselle sanoi, ettei halaa kun on heinassa, mutta silti otti kaikki vastaan samassa t-paidassa ja halasikin siinä lopuksi.

Jos se vaan halusi riisua valjaat ja pyyhkäistä pahimmat heinät pois paidasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän