Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-10kg vuoden loppuun mennessä! Ketkä lähtee mukaa?

Vierailija
09.09.2018 |

Otin tavoitteeksi painaa 90kg vuoden loppuun mennessä eli n. 10kg pudotettavaa. Tällä hetkellä 163cm/ 100,8kg muutama kilon olen jo pudottanut mutta ajattelin että laitan jonkun väli tavoitteen niin onnistuisi pudotus hieman helpommin.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! 158/72, painonvartijoiden pisteillä mennään. -10kg ainakin.ikä 38v.

Minä siis tämä. Nimimerkki Sea

Noin 2 kiloa lähtenyt

Vierailija
102/154 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tsemppiä teille kaikille jotka olette jo mukana tai aloitatte myöhemmin ap:n aloittamassa haasteessa.  Olen jo päässyt tavoitteeseeni.  Aloitin tammikuussa.  Nyt onnellisesta ja hyvästä olosta nauttivana, siirryn kannustamaan teitä.  Kannustakaa te myös toisianne.  Yllättävän moni aloitus ei ole saanut vielä yhtään kannustus-👍🏻.  Noihin kettuiluiluihin ei ehkä kannata reakoida, ne eivät ansaitse edes teidän alapeukkua.  Uskon, että teistä jokainen tietää minkä tyyppisiltä henkilöiltä nuo ovat lähtöisin.  Ei onnellinen hyvästä olostaan nauttiva henkilö niitä lähetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, miten menee kohtalotoverit?

Mulla tullut vähän lisää koska menkkaturvotus, vitutus!

No ma mittaus taas..

Vierailija
104/154 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! 158/72, painonvartijoiden pisteillä mennään. -10kg ainakin.ikä 38v.

Minä siis tämä. Nimimerkki Sea

Noin 2 kiloa lähtenyt

- 2,5kg

Vierailija
105/154 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up, miten menee kohtalotoverit?

Mulla tullut vähän lisää koska menkkaturvotus, vitutus!

No ma mittaus taas..

Olen siis Sea, yksinpuhelua täällä harrastan..

Hyvin menee ja paino tippuu hitaasti mutta varmasti :)

Vierailija
106/154 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne kuuluu? Mulla on ollut hiljaista, koska sitä se on ollut laihdutusrintamalla... kyllästyin orjalliseen kaloreiden laskemiseen, tai oikeastaan siihen miten hankalaa tai mahdotonta se oli kun meillä monesti ruuat koostuu hyvin monista eri ainesosista eikä taatusti löydy mitään valmiina fatsecretistä kun ei todellakaan jaksa käyttää 10 minuuttia aterian laskemiseen. Poistin koko sovelluksen. Joku karkeampi ruokapäiväkirja vois toimia, itse merkkaamisen koin kuitenkin helpoksi muistaa. Vinkkejä otetaan vastaan. :) Noh, terveellisiä tapoja jatkoin kuitenkin viime viikonloppuun asti. Sit olikin pitkästä aikaa bilereissu, jonka jälkimainingit yhdistettynä mun voimakkaisiin pms-oireisiin sotki syömiset oikeastaan koko viikoksi. Viikko oli jotenkin tosi uuvuttava ja ihan aikuisten oikeesti aika kiireinenkin, joten liikkumisetkin oli vähissä. Eilen illalla päätin että mässytetyt karkit oli nyt viimeiset hetkeen, et ei tää nyt voi tähän jäädä. On niin kirkkaana kuitenkin mielessä se mihin tällä pyrin ja millaista oloa tavoittelen. Huomenna tsekkaan aamupainon, josta taas lähdetään liikkeelle. Kyllä se tästä.

Vierailija
107/154 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tippunut n 3 kiloa yhteensä. Tarkkaa aloituspainoa en tiedä, koska kävin vaa'assa vasta viikon parin jälkeen, eli luultavasti on lähtenyt yli 3 kiloa.

Vierailija
108/154 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 ja 93, mukana ollaan.

109/154 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! Aloitin ketokarppauksen kuukausi sitten ja nyt on jo -6kg. Tavoitteena vielä kymmenisen kiloa. Eikä tunnu missään todellakaan jos ei tämän vuoden puolella tuu tapahtumaan, mutta jos ennen pitkää.

Tällä hetkellä 158/67, tavoitteena alle 60. 55 olis unelma, mutta katotaan.

Nimim. Salamapullo (:D eka mihin silmät osui, lapsen juomapullo... hömelö mamma täällä terve!)

Vierailija
110/154 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin etuottia. Tiputin 12 kg lievästä ylipainosta viidessä kuukaudessa ja nyt on kiva kavennella farkkuja.

Yhden asian sanon vain. Paino ei lähde jos huijaa itseään. Tämän olen tajunnut kymmenessä vuodessa ruokasuosituksia seuranneena ja grammaakaan laihtumatta. 

Sinulla on melkoinen tavoite, johon ei pääse tekemällä yhtään kompromissia. Se on se max. 1000 kaloria päivässä. Vinkki: Kerran päivässä saa vatsan täyteen isolla salaatilla (ei rasvaista proteiinia eikä kastikkeita). Ja nälkää ei saa pelätä. Se ei tapa, vaan kertoo että kiloja karisee siinä missä niitä on ylimääräisiä.

111/154 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! Nyt 160 cm ja 64 kiloa. Tarkoitus päästä 55-57 kiloon. Oon aiemmin painanut noin 87 kiloa josta pudotin pari vuotta sitten 58 kiloon. Parissa vuodessa tullut tuo kuusi kiloa takaisin laiskistumisen myötä kun ei ole jaksanut  punnita ruokia jne. niin on tullut syötyä enemmän kuin pitäisi.

Muistan että pudottaminen siitä yli 80 kilosta alle 70 kiloon oli lastenleikkiä mutta kun normaalipainon raja rupesi lähestymään niin homma muuttui hankalaksi. Painoin 62 kiloa varmaan useamman kuukauden silloin ja painon saaminen alle 60 kilon oli työn ja tuskan takana. Toivottavasti nyt helpompaa kun on jo kokemusta.

Vierailija
112/154 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan enää mukana?

Vierailija
113/154 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Olen jo nyt tiputtanut yli 30kg tekemällä sen pikkuhiljaa. En halua, että paino lähtee lihaksista, vaan rasvasta. Se ei toteudu, jos tekee pikalaihdutuksen ja sen jälkeen paino todennäköisesti tulee extrojen kanssa takaisin.

Ei se ylipainokaan ole tullut nopeasti, joten ei tarvitse olettaa, että se lähtee nopeasti.

Vierailija
114/154 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 2 vko sitten, painoa lähtenyt vähän yli 3 kg. 80,2 kg -> 78,9 kg. Alussa lähtee aina nopeasti, kohta se hidastuu.

Tavoite on ensi vuoden loppuun, silloin pitäisi painaa 62 kg.

Lopetin päivittäisen herkuttelun ja lisäsin arkiliikuntaa, siinäpä se.

Vierailija
115/154 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan enää mukana?

Mä oon vielä mukana! Oon vain unohtanut päivittää tänne kuulumisia. Alkupaino oli 76 kg, paino tänä aamuna 68. Eli hyvin menee! Vielä pari kiloa tavoitteeseen.

Vierailija
116/154 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee 5kiloo tippunu ja matka jatkuu

Sea

Vierailija
117/154 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä hyppään myös mukaan, alkupaino pari viikkoa sitten oli 92,5 kg, nyt paino 88,1. Kävi jo matalampana mutta noussut nyt pari päivää vaikka olen ayönyt saman verran kuin normaalistikin, joskis suolaista joten olisikohan nestettä kertynynt takaisin.

Gloria

Vierailija
118/154 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa itselle ja kaikille kiinnostuneille vinkkiä ja linkkiä, miten laihtuu.

Muodonmuutos on valtava:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/0ed13db2-6c70-43a7-93d7-d408aa36f93c_vd.shtml

Vierailija
119/154 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa häiritsemään, kun syön 1200 kaloria päivässä ja olen edelleen reilusti ylipainoinen (155/88) paino ei vain tipu vaikka alkuun putosikin ihan mukavasti. Peruskulutukseni on melko matala, joten säästöliekistä ei voi olla kyse (1500 kalorilla jo lihon). Ennen olen tiputtanut kaloreita jopa 800/päivä, mutta tällä massalla se tuntuu aivan olemattomaöta määrältä ja luulisi että tuolla 1200:kin paino putoaisi edes 0,5 kg viikossa, mutta ei! Kannattaisiko vaan jatkaa 1200 kalorilla ja toivoa että paino lähtee taas kohta laskemaan vai laskea kalorit vaikka 1100/1000 kaloriin?

Gloria

Vierailija
120/154 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilan pudottaa 20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi