Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-10kg vuoden loppuun mennessä! Ketkä lähtee mukaa?

Vierailija
09.09.2018 |

Otin tavoitteeksi painaa 90kg vuoden loppuun mennessä eli n. 10kg pudotettavaa. Tällä hetkellä 163cm/ 100,8kg muutama kilon olen jo pudottanut mutta ajattelin että laitan jonkun väli tavoitteen niin onnistuisi pudotus hieman helpommin.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana.

Monta syytä, mm korkea verensokeri.

Nimimerkki: Terve Kaunis Minä

Vierailija
22/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen mukaan! 169/84. Aloitin syyskuun alussa ja nyt paino on 83.1. Vähennän syömistä ja yritän lisätä liikuntaa. Jalkani on kipeytynyt ja hyppiminen sekä juoksu on kiellettyä. Juurikin hikijumpalla ja juoksulla olen saanut painoa pidettyä kurissa. Pitäis löytää lajeja, jotka eivät rasita jalkaa, mutta olisivat yhtä tehokkaita ja yhtä helposti saavutettavissa. /Tiitu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen mukaan! 169/84. Aloitin syyskuun alussa ja nyt paino on 83.1. Vähennän syömistä ja yritän lisätä liikuntaa. Jalkani on kipeytynyt ja hyppiminen sekä juoksu on kiellettyä. Juurikin hikijumpalla ja juoksulla olen saanut painoa pidettyä kurissa. Pitäis löytää lajeja, jotka eivät rasita jalkaa, mutta olisivat yhtä tehokkaita ja yhtä helposti saavutettavissa. /Tiitu

Jos ei halua pomppia ja on yhtään voimaa ylävartalossa niin suosittelen testaamaan tankotanssia. On tosi tehokasta ja nivelystävällistä. Ei ole mitään hetkutusta ja ketkutusta.

FazerBan

Vierailija
24/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti ja vesijuoksu myös ovat nivelille ystävällisiä lajeja. Juuri niin tehokasta kuin itse siitä tekee.

Vierailija
25/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä porukkaa täällä muuten on? Ite oon 27

FazerBan

Vierailija
26/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran av-mammat laihduttaa :D  Niin kuin aina kesän jälkeen, joulun jälkeen, pääsiäisen jälkeen ja keväällä vielä kesäkuntoon.

Vierailija
27/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksy on saapunut, mammat alkaa laihduttamaan TAAS :D:D

Läskistä pääsee halutessa eroon, tyhmyydestä ei.

Oikeassahan tuo lainaamasi viestittäjä on.

Pitääkö aina olla latistamassa tunnelmaa, kertoo eräänlaisesta aivottomuudesta ja näköalattomuudesta.

Vierailija
28/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Heti kun tämä lapsi on syntynyt. Laskettu aika nyt. Ja pudotettavaa siis 20kg, joista muutama kilo toivottavasti jää synnärille.

Vierailija
29/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran av-mammat laihduttaa :D  Niin kuin aina kesän jälkeen, joulun jälkeen, pääsiäisen jälkeen ja keväällä vielä kesäkuntoon.

Jospa kyse ei kuitenkaan ole samoista mammoista tällä tuhansien lukijoiden palstalla.

Vierailija
30/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä just lopetin. Tavoiteena oli 10 kg, mutta lopetin 6 kg:n kohdalla. Ehdin laihduttaa vahaa kaksi kuukautta. Tunnen nyt oloni hyväksi, makkarat eivät enää pursua. Lisäksi elämään tuli murhetta, ja silloinnei vaan enää jaksa.

Vierailija
31/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun mukaan. En tiedä tämän hetkistä painoa, mutta olen jo tiputtanut vajaa 10 kiloa. Lenkkeilemällä. Vielä haluan toisen kymmenen kiloa pois, ja nyt haluan tehdä sen herkut jättämällä lisäksi. En tiedä, että jääkö lenkkeily kokonaan tai vaan vähentyen, kun selkä on taas pahempi...

NelliMölli

Vierailija
32/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämäntilanteessa juoksu olis täydellistä. Voi tehdä juuri silloin kun itselle sopii. Treeni alkaa kotiovelta ja tarvittaessa puolituntiakin voi olla riittävä ja tehokas. Tankotanssi kuulostaa pelottavalta ja salille olis täältä matkaa (= menee paljon aikaa). Vesijuoksemassa käyn mielelläni, mutta siihenkin menee matkoineen ja riisumisineen/pukemisineen turhan paljon aikaa. Pääsen kerran viikossa. Porrastreenistä tykkään myös, mut ihan lähellä ei ole niitäkään. Kävelen pururadalla, jossa paljon mäkiä. Saa siinäkin sykettä vähän ylös. /Tiitu

Vierailija
33/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö aina olla latistamassa tunnelmaa, kertoo eräänlaisesta aivottomuudesta ja näköalattomuudesta.

Se koira älähtää....

Vierailija
34/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mukana! Itse asiassa aloitin jo muutama viikko sitten. Alkupaino oli 76 ja tavoitteena 63. Tällä hetkellä on just toi kymppi jäljellä.

Metodina pätkäpaasto (16:8). Lisäksi latasin FatSecret-sovelluksen, että pysyn paremmin kartalla syömisistäni.

Vierailija
35/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! Aloitin juuri nyt perjantaina. Paino 78,8 ja tavoite 65-68 (riippuen vähän siitä kuinka hyvin saan lihaksia kasvatettua läskin tilalle). En ole koskaan painanut näin paljoa, niin pakko pysäyttää tämä painonnousu nyt. Ahdistaa ja nolottaa oma ulkonäkö, kaikki vaatteet kiristää ja maha pullottaa.. Tsemppiä meille!!

Nimimerkki: PULLERO

Vierailija
36/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon mukana! Itse asiassa aloitin jo muutama viikko sitten. Alkupaino oli 76 ja tavoitteena 63. Tällä hetkellä on just toi kymppi jäljellä.

Metodina pätkäpaasto (16:8). Lisäksi latasin FatSecret-sovelluksen, että pysyn paremmin kartalla syömisistäni.

Niin ja nimimerkki on Puusti

Vierailija
37/154 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitu, ei se tankotanssi kamalan pelottavaa loppujen lopuksi ole. Jos lähellä tarjotaan edullisia kokeilutunteja niin kannattaa ainaki kokeilla. 😊

FazerBan

Vierailija
38/154 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka painopäivitys, kahden päivän syömisentarkkailulla -0.9 kg, eli paino tasan 89 kg. Ei ole pahasti vielä tehnyt mieli herkkuja.

FazerBan

Vierailija
39/154 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää....

Sä olet synkkä ihminen ja vittumainen.

Vierailija
40/154 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänä aamuna 73 kg.

T: Puusti