Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä, kun henkilö, jota moitit syystä sanoo "mulle tuli paha mieli siitä mitä sanoit"

Vierailija
09.09.2018 |

Siis aaarrghht, aivan kuin alkaisimme siinä nyt sitten hempeillä sitä, miltä hänestä tuntuu. Miten ilmaista se, että minua ei nyt kiinnosta, mille hänestä tunuu?

Kommentit (329)

Vierailija
321/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen äitinsä siis soitti minulle.

Ap

Vierailija
322/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 sivua ja kolme päivää myöhemmin ollaan ihan samassa pisteessä kuin aloitushetkellä. 

Eli vastaus otsikon kysymykseen: Ei voi tehdä mitään, mistä olisi kenellekään hyötyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihminen tulee vielä asumaan, ja häiritsee sillä meidän elämää, niin mä en voi olla hänelle enää ystävällinen enkä kohtelias. Tekee mieli vittuilla hänen elintavoistaan, ja haukkua siitä, että tukeutuu meihin, eikä hoida asioitaan itse. Siis tarkoitan, jos koittaa pummia kyytejä meiltä, eikä käytä taksia. Jne. Tulee kyllä ihan helvetin vaikeat ajat, vaikka hän palaisi meille vain hetkeksi. Saa mies taas senkin hoitaa. Vaikkei mieskään häntä enää taloon pitkäaikaisesti halua, ettei talolle vain käy mitään.

Jos minua on loukattu, eikä pyydä anteeksi ja halua toimia jatkossa toisin tai ei tajua pysyä poissa elämässäni (kuten äitini ei tajunnut tehdä kumpaakaan alkaen kun olin 4-vuotias) niin en todellakaan takaa mitään ystävällistä enkä hyvää käytöstä sellaista ihmistä kohtaan, vaan sitten sanon sellaista, mikä varmasti loukkaa häntä lisää, eli sitä, mitä OIKEASTI hänestä aina ajattelen.

Ap

Vierailija
324/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo riittää. 

Vierailija
325/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 sivua ja kolme päivää myöhemmin ollaan ihan samassa pisteessä kuin aloitushetkellä. 

Eli vastaus otsikon kysymykseen: Ei voi tehdä mitään, mistä olisi kenellekään hyötyä. 

Ei voikaan, mutta jokus tällaisista tilanteista pitää päästä molempien osapuolten tavallaan peruuttamaan pois niin vähillä vaurioilla kuin mahdollista. Mietin vielä sitä, että miten saisin asian sellaiseksi, ettei minun tarvitse enää sietää tuota ihmistä hetkeäkään, jos ei opi olemaan loukkaaamatta minua. Tuskinpa hän sillä oppii, että tulee meidän taloomme vielä hetkeksi asumaan, kuten ehkä hänen äitinsä kuvittelee...?

Ap

Vierailija
326/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä nyt vielä ihan uusi tilanne, kun pitää miettiä, että sanonko silti heille, että menköön hotelliin, vaikka täti onkin aina ollut ystävällinen minua kohtaan? Vai onko minulla nyt muka jonkinlainen moraalinen velvollisuus auttaa hänen tytärtätään, joka on pahoittanut mieleni, koska täti ei ymmärrä vaatia lapsensa kantavan vain vastuuta omissa asioissaan?

Ap

Vierailija
327/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, ettei sillä, miten minua loukataan ole keillekään ikinä mitään väliä. Nytkin serkun tarve olla maksamatta hotellia on isompi, kuin se, miten minä loukkaannun. Serkulle kun tulisi varmasti h*lvetin paha mieli myös, jos pitäisi hotellista alkaa maksaa. Tosin onhan nykyään airbnb, menköön vaikka sellaiseen. Eihän sekään halpa ole.

Ap

Vierailija
328/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on tosin lainannut minulle isohkon summan rahaa, joten se ehkä vaatisi minua jotenkin nyt toimimaan niin kuin hän toivoo. Aaarght. Tai maksamaan tietysti summan pois. (Tarkoitus on, että kun perin isäni maksan sen silloin.)

Ap

Vierailija
329/329 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä tietysti vaihtelua vatvoa muitakin sukulaisia kuin omien vanhempien ja isän vaimon toimia, tai oman perheen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme