Mies laukeaa aina 2 kertaa...
Joka kerralla kun pannaan ilman taukoa välissä
Miten tavallista ?
Kommentit (25)
Mulle käy noin aika usein. Jäädään sylikkäin makoilemaan tyttöystävän kanssa ja pussaillaan siinä ja mä jatkan lykkimistä hiljaa. Yhtäkkiä tulee tunne että kovenee uudestaan ihan kovaksi. Pakko alkaa panna kunnolla ja tulee toinen paljon nopeammin kuin ekalla kerralla. Yleensä hän saa myös uuden..
Jos on oikein kiimanen erityinen tilanne, oon onnistunu laukeamaan kaksi kertaa peräkanaa heti edeltävän jälkeen siis jatkanut.
Esimerkiksi kerran oli tilanne missä kaveri nai tyttöystäväänsä lähes minun vieressäni. Luuli että nukun. Se oli niin kiihottava näky, että runkkasin ja tulin kaksi kertaa putkeen. Siihen vain kaverin vieraspeitoille.
Seksissä on myös erityisen kevätkiimaisia tilanteita, yleensä kiinnijäämisen riski-tilanteita tai vastaavaa, eli muutama kerta on, missä edeltävän laukeamisen liukkailta ei ole edes vetänyt pois kun tuuppii jo seuraavaa satsia sisään.
Vierailija kirjoitti:
Seksissä on myös erityisen kevätkiimaisia tilanteita, yleensä kiinnijäämisen riski-tilanteita tai vastaavaa, eli muutama kerta on, missä edeltävän laukeamisen liukkailta ei ole edes vetänyt pois kun tuuppii jo seuraavaa satsia sisään.
Muistan kun lukiossa mentiin sen aikaisen tyttöystävän kanssa vessaan minä pystyyn kiihottuneena käytävällä suutelun jäljiltä. Silloin meni helposti kolmekin kertaa peräkkäin ilman ulosvetoja ja se kielletyn tunne vaan lisäsi nautintoa. Nopeita yhdyntöjä, hurjia orgasmeja...
Ei ole harvinaista alle 40 vuotiaille.
N 47
Joo vanhemmiten ei tahdo enää onnistua. Muistelen minäkin nuoruutta ja niitä ihania nainteja tässä kohtaa kun yksi syöksy ei koskaan ollut tarpeeksi. M55
Mulla toisinpäin. Nuorena riitti yksi kerta. Ehkä laukeaminen oli silloin niin rajua, että siksi jäi yhteen. Nyt nelifemmana kaksi kertaa on melko tavallista.
Minä olen 53-vuotias mies. Voin helposti laueta esim. tunnin aikana kolmekin kertaa, liki peräjälkeen. Nuorempana ei ollut haluja jatkaa yhden laukeamisen jälkeen kuin joskus tuntien päästä toisen kerran.
Itselleni on siis käynyt päinvastoin iän karttuessa, halut ja kyky vain parantunut. Ensimmäinen laukeaminen tapahtuu jo minuuteissa, toisessa menee 5-10 minuuttia ja kolmannella vaimo jo yleensä tuumii useamman orgasmin saaneena, että ei oikein kestäisi paikat enää, itse voisin jo alkaa antamaan orgasmeja vaikka seuraavalle kiimoissaan olevalle naiselle. Puolileikilläni olen joskus sanonutkin, että tässähän tyydyttäisi vaikka kaksi naista samalla sessiolla.
Mielettömän kiihottavaa!! Meillä mies saa yleensä kaks kertaa. Tulee eka kerran tosi nopeeta varsinkin jos ollaan lähärissä (useesti joo koska se on molempien mielestä ihanin asento monesta eri syystä) Ja sit jää kanssa sisään ja pysyy tosi kovana ja alottaa uudestaan melkein heti. Ihana kyky...
Joskus saa kolmannenkin samalla kaavalla ja kerran sai neljännen käytännössä ilman taukoa. Tosin silloin piti jo selkeesti enemmän rynkyttää ja puristaa. Mut sekin on kiihottavan näköistä ja tuntusta kun toinen ei malta millään lopettaa ja yrittää niin kovasti tulla vielä yhden kerran<3
Vierailija kirjoitti:
Mielettömän kiihottavaa!! Meillä mies saa yleensä kaks kertaa. Tulee eka kerran tosi nopeeta varsinkin jos ollaan lähärissä (useesti joo koska se on molempien mielestä ihanin asento monesta eri syystä) Ja sit jää kanssa sisään ja pysyy tosi kovana ja alottaa uudestaan melkein heti. Ihana kyky...
Joskus saa kolmannenkin samalla kaavalla ja kerran sai neljännen käytännössä ilman taukoa. Tosin silloin piti jo selkeesti enemmän rynkyttää ja puristaa. Mut sekin on kiihottavan näköistä ja tuntusta kun toinen ei malta millään lopettaa ja yrittää niin kovasti tulla vielä yhden kerran<3
Ja tosiaan se neljäs onnistu siten että samalla hetkellä kun hän sai kolmannen alkoi suoraan panna tosi tosi kovaa. Ei siis mitään taukoa. Mies oli kyl silloin vähän nuorempi ja molemmat oltiin ihan hikisiä ton jälkeen ja ihmetyksissä. Mut tuli testattua. Mies sanoi muuten että orkku tuntuu sitä kovemmalta mitä vähemmän spermaa tulee. Mä oon luullut että se on toisinpäin...
Vaimo on niin pervon seksikkään näköinen kun olen tullut sen naamalle, että on pakko jatkaa ja katsella samalla törkyistä ilmettä.
Toisinaan tulee Lemmittyni niin, että toiseen kertaan heti perään, mutta oma tuleminen on silloin tiukemmassa. Jos on menkkojen aikana tullut pari taukopäivää, voi itsekin tulla helpohkosti pariin kertaan. Normipäivinä tulee vain tähtäiltyä, että kun rouvani on kolme-neljä kertaa tullut, joutaa itsekin sen kerran tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy noin aika usein. Jäädään sylikkäin makoilemaan tyttöystävän kanssa ja pussaillaan siinä ja mä jatkan lykkimistä hiljaa. Yhtäkkiä tulee tunne että kovenee uudestaan ihan kovaksi. Pakko alkaa panna kunnolla ja tulee toinen paljon nopeammin kuin ekalla kerralla. Yleensä hän saa myös uuden..
Toi on jännä että toinen syöksy tulee mullakin nopeammin...aika monesti en tyydy sit vielä siihenkään. Tosin me huilataan ja pussaillaan kimmafrendin kaa vähän aikaa 2. ja 3. välissä. Neljää peräkkäin ei olla edes yritetty.
Hyi hitto! Yleensä jo sitä ensimmäistä odottaessa toivoisi, että laukeaisi nyt nopeasti, niin loppuisi tämäkin ähellys. En kestäisi, jos sen laukeamisen jälkee sama rynkytys alkaisi uudelleen.
et siis ota edes suihin jos ymmärsin oikein
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! Yleensä jo sitä ensimmäistä odottaessa toivoisi, että laukeaisi nyt nopeasti, niin loppuisi tämäkin ähellys. En kestäisi, jos sen laukeamisen jälkee sama rynkytys alkaisi uudelleen.
😅
Nuorena minulla oli poikaystävä, jolla seisoi koko ajan, ja hän pystyi jatkamaan laukeamisen jälkeen monta kertaa niin, ettei hän tullut missään vaiheessa ulos tai edes pois miun päältä. Hänen jälkeensä en ole kokenut mitään vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on niin pervon seksikkään näköinen kun olen tullut sen naamalle, että on pakko jatkaa ja katsella samalla törkyistä ilmettä.
Tämä kuulostaa kiihottavalta. Täytyy katsoa mitä vaimo tykkää seuraavalla kerralla kun ei jäädäkään makoilemaan vaan nautiskelen kauniista ruiskitusta naamasta uuden kierroksen.
Ai saa keli, kun alkoi tekemään mieli. Pitääkin kysellä omalta mieheltä, että kokeillaanko... 😜
Vierailija kirjoitti:
Joka kerralla kun pannaan ilman taukoa välissä
Miten tavallista ?
Jätä se sika.
Ei liene kovin tavallista. Itsekin toisinaan kyllä parin minuutin hengenvedon jälkeen vielä uudestaan, mutta useimmiten riittää se yksi kerta.